Bussum heeft er een nieuwe Griekse Mezébar bij! Bij Het Griekse Eiland geniet je van heerlijke Griekse mezedes en wijnen die altijd een stukje zon meebrengen.
Maak je eigen keuze, of laat je verrassen en eet zoveel je wilt voor €19,50 per persoon.

1. We hebben gister heerlijk gegeten! Gekozen om ons te laten verrassen door de chef, die daarna aan tafel onze wensen even kwam checken (wij zijn geen vis liefhebbers). Dit was allemaal geen probleem en hij heeft ons laten genieten van de echte Griekse keuken! We begrepen dat dit restaurant nog niet zo lang bestaat, en wat is het dan zonde om te zien dat ze nog niet bomvol zitten. Het is een heerlijke plek om met een klein of groot gezelschap de avond door te brengen voor een Griekse prijs!

2. Fantastisch plekje. Introductie menu genomen. De eigenaar/kok maakte alles vers en bleef maar lekker eten op tafel zetten. Echt authentiek Grieks eten. Echt een aanrader! Ga binnenkort weer. Jammer dat het niet druk was. Dit restaurantje hoort stampvol te zitten.