Nieuwste foto's in Bussum

Laatste updates in Bussum

1. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo
    Italiaans Bussum

Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

2. Frederik van Norren's profielfoto
    Frederik van Norren heeft een recensie geschreven voor Baba Grillroom Shoarma

Frederik van Norren

Wat een verschrikking. En dat voor die prijs. Dat jullie al zo lang bestaan. Nog nooit zo'n slechte bestelling ontvangen. Wel binnen de afgesproken tijd. Zelfs onze hond draaide zich om. We gaan iedereen die we kennen direct waarschuwen. Ongelooflijk om dit te leveren. Nu nog afwachten of we ziek worden.
    Ik heb de Voedsel en Waren Autoriteit geïnformeerd en gevraagd ter plekke direct een onderzoek in te stellen. Die Baba haalt de 40 jaar niet.

3. Donna's profielfoto
    Donna heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo
    Italiaans Bussum

Gisteravond hier gegeten om de verjaardag van mijn zoon te vieren. Gelukkig vooraf geserveerd want het was helemaal vol. Heerlijke antipasti en prima pasta gegeten. Bij de pasta met worst en de pasta pesto, stond niet dat t met gnocci was, dat kan duidelijker op de kaart. De akoestiek is nog steeds erg slecht, we konden helaas geen gesprek voeren. Dat is een reden voor ons om er zeker in t weekend niet meer heen te gaan. De pinot grigio was erg lekker. We bestelden tot 2 x toe een karaf water bij de Italiaanse ober, maar deze hebben we nooit gehad helaas. Het meisje dat er werkte was vlot en vriendelijk.

4. Rob Kalshoven's profielfoto
    Rob Kalshoven heeft een recensie geschreven voor Grande Selene

Voortreffelijk restaurant, prima smaakvol eten.
    Ga echter niet op zondag, schreeuwende kinderen, half aangeschoten jongeren.
    Was met 6 personen mijn verjaardag aan het vieren, maar van een behoorlijk gesprek is niets terecht gekomen.
    We gaan er zeker weer eten, maar absoluut niet meer in het WE.

5. Irene van Leijen's profielfoto
    Irene van Leijen heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo

Irene van Leijen

Prima gegeten met de familie, geen haute cuisine maar dat kan ook niet voor die prijs. Tiramisu kan beter denk ik, teveel slagroom en de cake was te nat. Ze hebben onze bestelling van het hoofdgerecht vergeten maar hebben daarna de koffie gratis aangeboden. Akoestiek vind ik nog steeds niet goed, ondanks de maatregelen.

6. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor Okydo
    Japans Bussum

Ik wil jullie enorm bedanken!! Het eten was super, eigenlijk perfect. Personeel echt allemaal vriendelijk. Zeker de dame die constant lachte. Ze had het zo naar haar zin bij jullie zei ze. Dank jullie allemaal voor de super gezellige avond. De koks ook ontzettend bedankt. Groetjes, Denise, Richard en Julia!!!!

7. Het Griekse Eiland heeft een nieuwe foto
  8. E & C's profielfoto
    E & C heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Dit was voor ons de eerste keer dat we bij La Cubanita waren en we hebben heerlijk gegeten!
    En dat voor een leuke prijs..
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

9. Barry S's profielfoto
    Barry S heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo
    Italiaans Bussum

Heerlijke risotto en pasta gegeten! Ook de antipasta was heerlijk

10. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor Faulk
    Regionaal Bussum

Spontaan hier gaan eten en ondanks weinig tafeltjes was er plek. Leuke ongedwongen sfeer en vriendelijk bediening. Het verrassings menu is ‘goed’ maar wel erg (te) kleine porties. 4 gangen is wel het minimum. (Raar dat restaurants geen rekening houden portionering met de gast aan tafel, kind klein of groot, man en of vrouw. Of te wel de wens van de klant). Met wat extra’s erbij besteld was de prijs verhouding uit balans maar het was een fijne avond, goed eten en een aanwinst voor Bussum.

11. marijke's profielfoto
    marijke heeft een recensie geschreven voor Grande Selene

Het was weer prima: echt 'uit' in een heel ontspannen sfeer en omgeving. Hopelijk nog lang een ristorante in Bussum

12. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Grande Selene

Eerste date, dus altijd spannend. Gelukkig zag het er allemaal erg netjes uit, de sfeer was ontspannen, het personeel was vriendelijk en het eten was erg lekker. Heeft allemaal bijgedragen aan het succes van de avond.

13. Marijke Hoebé's profielfoto
    Marijke Hoebé heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Marijke Hoebé

Kom er geregeld om met vriendinnen even bij te kletsen.
    Prima eten en drinken en altijd vriendelijke bediening.
    Het mag er best wat drukker worden.

14. Kerkhoff's profielfoto
    Kerkhoff heeft een recensie geschreven voor Rice & Co.

Zeer slecht ervaring. Voor 18.00 uur bestelling geplaatst, na nabellen pas om 18.45 bezorger op de stoep. Vervolgens bleek bestelling niet volledig te zijn. Nagebeld. Ze zouden het nakijken. Tijden later (rest vh eten al op) werd er teruggebeld dat we bij een volgende bestelling een gratis gerecht konden krijgen (die we nu al praktisch betaald hadden want niet alles was bezorgt).

Afrader!!

15. Britt's profielfoto
    Britt heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo
    Italiaans Bussum

Heerlijk gegeten. Service was goed. Precies wat je verwacht na gegeten te hebben bij La Vespa.

16. J.A. Ketelaar.'s profielfoto
    J.A. Ketelaar. heeft gereageerd op een recensie van De Kantarelle

Geef mij het adres van de gastheer die de rekening betaald heeft dan stuur ik hem een dinerbon want ondanks deze zeer slechte recensie heeft hij altijd lekker bij ons gegeten

17. Mathijs's profielfoto
    Mathijs heeft een recensie geschreven voor De Kantarelle
    Nederlands Bussum

Bestel je een hamburger in een restaurant. Krijg je een Albert Heijn runder burgertje op een natte bruine boterham. Schandalig.

Bestel je een stuk varkens haas. Krijg je een stuk grijs vlees wat taaier is dan je schoenzool. Na het terug sturen van deze zool. Komt hij met het zelfde stuk terug, maar dan netjes in stukjes gesneden... met de mededeling dat varkens haas droog hoort te zijn. Goed te weten dat elk ander restaurant en ik thuis de varkens haas compleet verkeerd klaar maak als deze lekker sappig en mals is.

Het leek wel alsof die bende uit de magnetron kwam. Ik zou niemand toe wensen hier te moeten eten. Wat een schandelijke tent.

18. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor De Kantarelle
    Nederlands Bussum

Wat een slechte tent, alleen de prijzen zijn van deze tijd!
    Wij waren hier met 8 personen en waren de enigen in het restaurant. Toch moesten we erg lang wachten en was de kwaliteit ontzettend slecht!
    De Spa blauw was een glaasje kraanwater, de cassis een glaasje aanmaak limonade en de ijsthee vreemd van smaak.
    Het eten was absoluut geen restaurant kwaliteit, de hamburger duidelijk opgewarmd in de magnetron, waardoor toast, vlees en kaas erg droog, taai en hard waren. De varkenshaas was zo droog dat het niet te eten was. Volgens de ober hoort dat bij varkenshaas…
    Desert hebben we niet meer aangedurfd. 1 Van ons bestelde een kopje koffie, de koffiemelkcups waren over datum.
    Dat geldt voor alles daar, de inrichting, bediening, kwaliteit is allemaal zeer over datum.

19. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor De Kantarelle

Wat een slechte tent!
    Ouderwetse inrichting en slecht eten.
    Het vlees was taai. Als je een hamburger besteld krijg je een stuk vlees op een bruin sneetje brood uit het broodrooster. En dat als hoofdgerecht!
    Ook werd er meerdere malen gebruik gemaakt van de magnetron.

Ik kom hier nooit meer.

20. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo
    Italiaans Bussum

Een heerlijke Italiaanse sfeer, met gezellige muziek en lekker eten. De service was hartstikke fijn, twee leuke blonde meiden die goed alles voor elkaar hadden! We komen zeker een keertje terug! Genoten.

21. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft gereageerd op een recensie van Nagoya

Helaas is dit restaurant begin dit jaar gesloten.. 🤔

22. Rob van der bilt's profielfoto
    Rob van der bilt heeft een recensie geschreven voor Grande Selene

Wij hebben gisteren wederom bij jullie gegeten.
    Het eten is heerlijk, de bediening attent, de sfeer lekker informeel.
    Kortom wij vinden het een fijn restaurant om even naar toe te gaan.
    De kaart is lekker duidelijk en niet eindeloos, wat er staat krijg je ook op je bord.

Robert

23. Dasjha's profielfoto
    Dasjha heeft een recensie geschreven voor Toko Indo
    Indonesisch Bussum

Wonend in Vreeland, maar dit eten is zo goed dat ik altijd hierheen ga! Top service, vriendelijke mensen en de prijs is fantastisch voor hoeveel je krijgt. Het eten is zó lekker en met liefde gemaakt. Echt een dikke 10!

24. Ineke Meij's profielfoto
    Ineke Meij heeft een recensie geschreven voor La Vespa
    Italiaans Bussum

Mis jullie heel erg, de liefde, de koffie en de heerlijke pizza.
    Heb het heel fijn in de Achterhoek maar geen goede pizza hier
    Veel liefs vooe allemaal van Ineke, Fred en Noortje

25. Spencer's profielfoto
    Spencer heeft een recensie geschreven voor Toko Indo
    Indonesisch Bussum

Spencer

We komen hier al jaren. Naar onze mening een top toko met super goed eten en zeer vriendelijk en service gericht hard werkend echtpaar. Als jongen met indo achtergrond wel enige kijk op Indisch eten. Deze toko is gewoon erg goed met altijd een extra voor vaste klanten. Prijs kwaliteit is excellent.

26. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Spaghettiamo
    Italiaans Bussum

Weer heerlijk gegeten en goed personeel die zorgen voor een gezellige avond!
    Komen hier vaak!

27. Jaap de Vries's profielfoto
    Jaap de Vries heeft een recensie geschreven voor Okydo
    Japans Bussum

Jaap de Vries

Afgelopen vrijdag heb ik hier lekker gegeten met de familie. De kids hebben ook genoten van de ruime keuzes die er zijn, vooral de heerlijke loempiaatjes, aardappelkoekjes en de gebakken bananen waren een klassieker! Top service, betaalbare prijs en zeker voor herhaling vatbaar.

28. Raymond's profielfoto
    Raymond heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Heidezicht

Raymond

Goed locatie, goede service eten prima, beperkte kaart maar wel echt veel te duur in prijs kwaliteit verhouding. Voor een gewone hamburger met een paar frietjes betaal je €14. -