Atlantique in Bussum

VIS - VLEES - VEGA

Ruim 200 parkeerplaatsen op nog geen 5 min. loop afstand, in het centrum.

Bus stop op 5 min. loop afstand. Trein station op 10 min: station Naarden-Bussum

Uitzonderingen

Open

• 1e Paasdag – 21 apr
  • Koningsdag – 27 apr
  • Bevrijdingsdag – 5 mei
  • Hemelvaartsdag – 30 mei

Wie zijn wij?
Welkom bij Restaurant Atlantique, gelegen in het groene hart van ‘t Gooi, Bussum aan de Kapelstraat 15a. Restaurant Atlantique staat in het teken van verse vis, kwaliteit en gastvrijheid.

Wij serveren diverse gerechten met vis, schaal- en schelpdieren, maar uiteraard is in ons menu ook gedacht aan de vlees- en vega liefhebber. Restaurant Atlantique werkt uitsluitend met dagverse vis, schaal- en schelpdieren van de beste kwaliteit. Dat betekent verantwoorde herkomst en waar mogelijk biologisch en Fair Trade. De vis die wij gebruiken is bij voorkeur duurzaam en lijngevangen. Alle producten worden zorgvuldig geselecteerd en op ambachtelijke wijze bereid.

Onze heerlijke wijnen en bieren zijn met grote zorg uitgekozen en laten zich buitengewoon goed combineren met visgerechten, schaal- en schelpdieren. In de zomermaanden kunt u tevens genieten op ons terras in de gezelligste horeca straat van Bussum.

Heeft u een dieet, een allergie of andere wensen, geen probleem, laat het ons weten en wij koken aangepast voor u. Restaurant Atlantique is geopend van dinsdag t/m donderdag vanaf 14.00 uur. Vrijdag en zaterdag vanaf 12.00. Op zondag en maandag in overleg geopend voor groepen.

Ook is het mogelijk om met groepen à la carte bij Restaurant Atlantique te dineren, graag horen wij dit van tevoren.

Graag tot ziens!

Team Restaurant Atlantique