Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bussloo verdeeld zijn.

h zeisseink

We hebben heel gezellig en lekker met zijn tienen gegeten. Onverwachte komst van kleindochter was geen probleem: binnen no time was een kinderstoel paraat. We komen zeker terug.

Gezellige sfeer en leuke, vlotte bediening.

Tonny Aalbers

Hebben vandaag tijdens een fietstocht een koffie gedaan bij Hof van Bussloo. Er waren 3 tafels op terras bezet en binnen niets. Waarschijnlijk was kampioenschap Feyenoord belangrijker dan de gasten. Want duurde 15 minuten en toen kregen we een cappuccino met een enorm 'voetbad'. En geen enkel excuus. Geen goede zet.

Mooi restaurant met prachtig terras. Rustige ambiance. Personeel: een jonge dame en dito heer, heel voorkomend en beleefd.

Het wachten op alle onderdelen van het menu duurt lang. Bij het bestellen wordt al aangegeven dat er nog 1 kogelbiefstuk over is (N.B. we waren de eerste gasten om 17.30 uur). We bestellen de 2 soepen van het menu: courgettesoep en tomatensoep. De kok blijkt niet te weten dat de courgettesoep op het menu staat. Die is er dus niet. We nemen beiden de tomatensoep maar. We wachten minstens drie kwartier op het hoofdgerecht. De (enige) kogelbiegfstuk besteld als medium blijkt bijna rauw en is niet mals. Als we daar wat van zeggen wordt wel een alternatief aangeboden: kalfsentrecote. De bitterkoekjesmousse als dessert blijkt niet beschikbaar. De sfeer werd bedorven door het lange wachten en de vele missers van de chef-kok.

Wanneer we onze ontevredenheid uiten over het geheel wordt dit serieus genomen: we krijgen een grand dessert plus een gratis drankje en hoeven bovendien maar voor één diner te betalen.

Conclusie: wat een gemiste kansen en wat vreselijk voor de bediening om zo te moeten werken. Wat is er aan de hand met de chef-kok die zoveel steken laat vallen en zijn jonge personeel laat opdraaien voor al zijn blunders? Ons respect voor de bediening, die de moed er toch maar in weet te houden!

Annelies

Wat een sfeervolle locatie voor een gezellig etentje! Mooie oude boerderij, in een prachtige omgeving. Eten was erg goed, met name de entrecote met brie: super! Wij komen graag nog eens terug!

Leuke ontvangst, prima gegeten, attente bediening. Prijs/kwaliteit prima.

Van vriss

Echt top avond! Leuke bediening. Eten was perfect: Kalf entrecote met kruidnagel jus was heerlijk. En de prijs/kwaliteit super goed! Wij komen terug!!

De kwaliteit van de ingrediënten was bijzonder goed, alle gerechten van de 5-gangen diner waren met zorg gemaakt, uitstekend gepresenteerd en smaakten voortreffelijk! Vervolgens ook nog een gesprek gehad met de chef, dan hoor je de achterliggende verhalen van het restaurant en de keuken, dat is toch altijd een leuke "extraatje". Zeker een aanrader, ruime keuze aan verse seizoensgebonden gerechten en mogelijkheid tot 3, 4 en 5 gangen-diners...

Leuke gelegenheid om heerlijk op het terras te zitten en over het water uit te kijken. Honden zijn er ook welkom. Eten is goed en leuke bediening.

Echt een ongelooflijke locatie, heerlijk gegeten en prijs kwaliteit super goed! Wij komen terug!

We zochten een picknick plek bij Bussloo met een groep verstandelijk gehandicapten. Toen ik binnen liep om te vragen of we naast het restaurant mochten zitten (daar stond het enige bankje in de omgeving). Was er niemand. Alles uitgestorven, ladders, verfpotten. Dus wij maar gaan zitten. 1 van de deelnemers moest naar de wc, dus ik de keuken binnen gelopen en met moeilijk kijken en beloofd dat we ervoor wilden betalen mocht het.
    Daarna had een deelnemer hete koffie over haar broek gekregen. We wilden een handdoek nat maken om het te koelen. In het Engels kreeg mijn mede vrijwilliger er van langs! "What are you doing? No no!" De bedrijfsleider werd erbij gehaald en met zachte dwang zijn we weggegaan.
    Oke... Ik snap dat je een consumptie moet nuttigen. Maar op deze verlaten plek, naast het restaurant, die ook nog in een verbouwing zit, zonder gasten. Jammer dat het zo onvriendelijk moet! Daarna naar een restaurant geweest waar we het toetje gratis kregen.

Hof van Bussloo gisteren een High tea gehad, was goed maar eenvoudig. Het restaurant was verre van schoon en wat een vliegen binnen. Hier moeten ze echt wat aan doen zeer onsmakelijk. Achteraf spijt van mijn keus voor deze locatie.

Mijn moeder heeft geprobeerd te reserveren voor vandaag, dat was niet nodig. Nee inderdaad er zat niemand. Toen wij wilden bestellen bleek dat wij alleen een broodje konden bestellen, want bijna alles was uitverkocht door een gezelschap van de avond ervoor. Zijn teleurgesteld weggegaan. De serveerster vond dat zij er niets aan kon doen, want zij was pas net begonnen met haar dienst. Het was fijn geweest als wij het drankje vooraf van het huis hadden gekregen of dat er meer begrip voor ons ongemak was.

r. bouwmeester

Bijzonder gastvrij, vriendelijke bediening met goede kennis van zaken. Heerlijk gegeten!! Zeker een aanrader.

jan en gerrie witteveen

Zaterdag, j.l. ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd bij Hof van Bussloo. Mede dank zij het mooie weer konden wij de gehele tijd buiten genieten.
    Genoten van een koud- en warm buffet, daarna afgesloten met dessertbuffet. Zowel kwantiteit als kwaliteit zeer voldoende, evenals de vriendelijke en attente bediening.
    Geen lege glazen gezien.

Pascale en Robert Jan, nogmaals hartelijk dank!

Gisteren heerlijk gegeten. Met groupon bon 5 gangendiner. Echt top!! Heerlijke wijnen erbij. Zelf halve glaasjes wijn genomen ivm nog naar huis rijden was geen enkel probleem. Goede uitleg over de wijnen en gerechten. Top bediening! Zeer correct en netjes maar met persoonlijke aandacht precies zoals het moet zijn. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk! Hier komen wij zeker terug!

C.J. Palsrok

Recentelijk bij Hofstede Middelburg gegeten. In één woord fantastisch. We hadden een groupon-coupon voor een 5-gangen diner cadeau gekregen, anders hadden we dit restaurant wellicht niet snel gevonden. Eten was verrassend, kwalitatief erg goed, porties waren zeker voldoende en vooral was het een echte smaaksensatie.

Bediening was erg vriendelijk en goed. Overal werd uitleg bij gegeven en goed advies over wijn.

We komen hier binnenkort zeker nog een keer terug!

BP

Wezen eten met een Groupon-coupon, een 5-gangen menu van de chef.
    Al wonen we in de buurt en lopen we er vaak langs met de hond, we waren er nog nooit geweest.

Mooie hoeve in een bosrijke omgeving, aan de plas van Bussloo.
    Hadden een heerlijke plek op het terras, met uitzicht op het water.

Het 5 gangen menu was écht heerlijk! Mooie verse producten op mooie borden en perfect bereid! Geen abnormale porties, zodat je bij elke gang nog zin had in het volgende.

Correcte, jonge bediening die keurig uitleg gaf, wat er geserveerd werd.
    Heerlijk wijnarrangement gehad tegen een hele lage prijs.

Gevraagd of we ook welkom waren met onze hond, dat was (aangelijnd) geen probleem.

Deze recensie hebben ze dubbel en dwars verdiend en wij vinden het een aanrader!!!

Met mooi weer heerlijk op het terras gezeten. De sfeer is prachtig met uitzicht op het water. Het eten is prima. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug.

Ongelofelijke goede nieuwe chef kok. We hebben mogen genieten van een proeverij van de hele kaart. Hier moet je om vragen en kan alleen als het rustig is. Allerlei heerlijke kleine feestjes en verassingen van smaak.

Het restaurant wordt gerund door twee enorme enthousiaste jonge professionals, Marloes en haar Italiaanse echtgenoot Emiliano. Zij bezig aan de voorkant en hij met enorm passie aan de achterkant.

De toetjes zijn een must-have en zelfs de pepermuntjes bij vertrek worden zelf gemaakt.

Wij komen terug!

Cor en Marga

Voorthuijsen

Voor het eerst hier gegeten met Groupon wat een geweldige avond.

Heerlijk eten mooie wijnen en een geweldige sfeer en bediening. Alles vers gemaakt van de tapenade tot aan de friandise en de peperemunt.

Komen hier zeker terug, bedankt.

Iedereen moet hier komen eten om deze geweldige ondernemers een kans te geven, dat verdienen ze.

Otto en Erik Kuin gegeten op 15-03

Ben Berends

Bijzonder leuk restaurant, gelegen aan een recreatieplas en waarop je een prachtig uitzicht hebt. Het eten was erg lekker en werd door de chefkok zelf toegelicht.

Op Valentijnsdag bij Hofstede De Middelburg geweest. Was gezellig en ook nog eens heerlijk gegeten!
    Eten wat je thuis niet op je bord krijgt, net even iets anders... heerlijk om zo verwent te worden bij een restaurant. Met een gevulde buik weer naar huis gegaan!

Ineke Kroes

7 februari 2014. Met zijn vijven heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant is heel sfeervol en de service is uitstekend! De nieuwe chef-kok kookt met verse ingrediënten en dat is goed te proeven. Ons voorgerecht, gemarineerde zalm, was ontzettend lekker en ook het toetje wat bestond uit verschillende gerechtjes met mandarijn, was voor herhaling vatbaar.
    Dit restaurant is zeker een aanrader!

Fokke Fokkens

7 februari 2014. Werkelijk heerlijk gegeten. Gastvrij, hoog niveau, schappelijke prijs, schitterende ambiance. Tweede keer hier gegeten. Nu net nieuwe chef- kok (Jasper). Ook hij kwam informeren of alles naar wens was. Dit is een absolute aanrader! Loop vaak hier met m'n hond, maar kom nog vaker ook om te eten!

Met familie zijn we vorige week gaan eten en het was allemaal goed. De voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten prima van smaak en kwaliteit. Ook de bediening was prima

15 november weer eens gegeten bij de Middelburg . En zoals het tot nu altijd bij ons bezoek is geweest hebben we weer een heerlijke avond gehad . De gastvrouw doet alles om het een heerlijk avondje uit te laten zijn en dat is weer heel goed gelukt . We hadden de geitenkaas op sla als voorgerecht (echt lekker) , en biefstuk met paddenstoelen. Tja wat wil je nog meer. De apfelstrudel met vla is echt een aanrader voor diegene die dat thuis nooit eten. Wij gaan zeker weer terug.
    Peter , Ivon , Bert , Ingrid

Wij hebben hier afgelopen 6 juli heerlijk van het mooie weer mogen genieten op het terras dat een schitterend uitzicht heeft over het meer. De tafels waren mooi opgedekt en de bediening was erg vriendelijk en charmant. Het is leuk te zien dat zo'n jong stel zoveel uit deze locatie kan halen! Wij zijn oprecht blij dat deze locatie weer open is voor mensen die niet in groepsverband komen. Het eten was heerlijk, en de wijn was fantastisch. Al met al hebben wij echt genoten van dit prachtige plekje en zullen hier zeker weer naar terug gaan.. wel handig te vermelden dat ze erg populair zijn en erg gauw vol zitten.. dus wil je hier eten reserveer op tijd!!