Nieuwste foto's in Bussloo

Laatste updates in Bussloo

1. Derksen's profielfoto
    Derksen heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Heerlijk gegeten in een fijne huiselijke sfeer. Erg vriendelijk personeel, dat maakt de avond! Top!

2. Mirjam Jacobs's profielfoto
    Mirjam Jacobs heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Mirjam Jacobs

We hebben voor deze locatie gekozen omdat we er al vaker waren geweest, en we aansluitend een privé afspraak hadden bij de Volkssterrenwacht. We vinden het er altijd gezellig, alleen is het wel áltijd een kwestie van geduld, het duurt allemaal erg lang en als je de bediening observeert, zit het niet al te logisch in elkaar. Echter, de sfeer en het eten doet dit euvel een beetje vergeten, het lijkt ons echter wel een aandachtspunt.

3. Bernadet's profielfoto
    Bernadet heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

We hebben heel gezellig en lekker met zijn tienen gegeten. Onverwachte komst van kleindochter was geen probleem: binnen no time was een kinderstoel paraat. We komen zeker terug.

4. Eelco's profielfoto
    Eelco heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Gezellige sfeer en leuke, vlotte bediening.

5. Tonny Aalbers's profielfoto
    Tonny Aalbers heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Tonny Aalbers

Hebben vandaag tijdens een fietstocht een koffie gedaan bij Hof van Bussloo. Er waren 3 tafels op terras bezet en binnen niets. Waarschijnlijk was kampioenschap Feyenoord belangrijker dan de gasten. Want duurde 15 minuten en toen kregen we een cappuccino met een enorm 'voetbad'. En geen enkel excuus. Geen goede zet.

6. H.T. Fernhout's profielfoto
    H.T. Fernhout heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Mooi restaurant met prachtig terras. Rustige ambiance. Personeel: een jonge dame en dito heer, heel voorkomend en beleefd.

Het wachten op alle onderdelen van het menu duurt lang. Bij het bestellen wordt al aangegeven dat er nog 1 kogelbiefstuk over is (N.B. we waren de eerste gasten om 17.30 uur). We bestellen de 2 soepen van het menu: courgettesoep en tomatensoep. De kok blijkt niet te weten dat de courgettesoep op het menu staat. Die is er dus niet. We nemen beiden de tomatensoep maar. We wachten minstens drie kwartier op het hoofdgerecht. De (enige) kogelbiegfstuk besteld als medium blijkt bijna rauw en is niet mals. Als we daar wat van zeggen wordt wel een alternatief aangeboden: kalfsentrecote. De bitterkoekjesmousse als dessert blijkt niet beschikbaar. De sfeer werd bedorven door het lange wachten en de vele missers van de chef-kok.

Wanneer we onze ontevredenheid uiten over het geheel wordt dit serieus genomen: we krijgen een grand dessert plus een gratis drankje en hoeven bovendien maar voor één diner te betalen.

Conclusie: wat een gemiste kansen en wat vreselijk voor de bediening om zo te moeten werken. Wat is er aan de hand met de chef-kok die zoveel steken laat vallen en zijn jonge personeel laat opdraaien voor al zijn blunders? Ons respect voor de bediening, die de moed er toch maar in weet te houden!

7. Beste Annelies,

Hartelijk dank voor uw/jouw recensie. Wij waarderen het zeer als onze gasten de moeite nemen om een recensie te plaatsen. Graag tot ziens in Het Hof van Bussloo!

8. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Annelies

Wat een sfeervolle locatie voor een gezellig etentje! Mooie oude boerderij, in een prachtige omgeving. Eten was erg goed, met name de entrecote met brie: super! Wij komen graag nog eens terug!

9. Ge Veen's profielfoto
    Ge Veen heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Leuke ontvangst, prima gegeten, attente bediening. Prijs/kwaliteit prima.

10. Van vriss's profielfoto
    Van vriss heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Van vriss

Echt top avond! Leuke bediening. Eten was perfect: Kalf entrecote met kruidnagel jus was heerlijk. En de prijs/kwaliteit super goed! Wij komen terug!!

11. dik jansen's profielfoto
    dik jansen heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Leuke gelegenheid om heerlijk op het terras te zitten en over het water uit te kijken. Honden zijn er ook welkom. Eten is goed en leuke bediening.

12. eric's profielfoto
    eric heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

De kwaliteit van de ingrediënten was bijzonder goed, alle gerechten van de 5-gangen diner waren met zorg gemaakt, uitstekend gepresenteerd en smaakten voortreffelijk! Vervolgens ook nog een gesprek gehad met de chef, dan hoor je de achterliggende verhalen van het restaurant en de keuken, dat is toch altijd een leuke "extraatje". Zeker een aanrader, ruime keuze aan verse seizoensgebonden gerechten en mogelijkheid tot 3, 4 en 5 gangen-diners...

13. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Echt een ongelooflijke locatie, heerlijk gegeten en prijs kwaliteit super goed! Wij komen terug!

14. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Hofstede de Middelburg

Beste Het oude Pakhuis,

Na contact met de recensent blijkt dat het bedrijf wel degelijk geopend was tijdens de verbouwing, vandaar dat deze recensie zichtbaar is.

Met vriendelijke groeten,
    Het redactieteam - An
    Eet.nu

15. roos dennebos's profielfoto
    roos dennebos heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

We zochten een picknick plek bij Bussloo met een groep verstandelijk gehandicapten. Toen ik binnen liep om te vragen of we naast het restaurant mochten zitten (daar stond het enige bankje in de omgeving). Was er niemand. Alles uitgestorven, ladders, verfpotten. Dus wij maar gaan zitten. 1 van de deelnemers moest naar de wc, dus ik de keuken binnen gelopen en met moeilijk kijken en beloofd dat we ervoor wilden betalen mocht het.
    Daarna had een deelnemer hete koffie over haar broek gekregen. We wilden een handdoek nat maken om het te koelen. In het Engels kreeg mijn mede vrijwilliger er van langs! "What are you doing? No no!" De bedrijfsleider werd erbij gehaald en met zachte dwang zijn we weggegaan.
    Oke... Ik snap dat je een consumptie moet nuttigen. Maar op deze verlaten plek, naast het restaurant, die ook nog in een verbouwing zit, zonder gasten. Jammer dat het zo onvriendelijk moet! Daarna naar een restaurant geweest waar we het toetje gratis kregen.

16.  Het oude Pakhuis's profielfoto
    Het oude Pakhuis heeft gereageerd op een recensie van Hofstede de Middelburg

Deze recensie hoort niet gepubliceerd te worden als en bedrijf gesloten is.ivm verbouwing. ..

17. jarige's profielfoto
    jarige heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Hof van Bussloo gisteren een High tea gehad, was goed maar eenvoudig. Het restaurant was verre van schoon en wat een vliegen binnen. Hier moeten ze echt wat aan doen zeer onsmakelijk. Achteraf spijt van mijn keus voor deze locatie.

18. Anke's profielfoto
    Anke heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Mijn moeder heeft geprobeerd te reserveren voor vandaag, dat was niet nodig. Nee inderdaad er zat niemand. Toen wij wilden bestellen bleek dat wij alleen een broodje konden bestellen, want bijna alles was uitverkocht door een gezelschap van de avond ervoor. Zijn teleurgesteld weggegaan. De serveerster vond dat zij er niets aan kon doen, want zij was pas net begonnen met haar dienst. Het was fijn geweest als wij het drankje vooraf van het huis hadden gekregen of dat er meer begrip voor ons ongemak was.

19. r. bouwmeester's profielfoto
    r. bouwmeester heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

r. bouwmeester

Bijzonder gastvrij, vriendelijke bediening met goede kennis van zaken. Heerlijk gegeten!! Zeker een aanrader.

20. jan en gerrie witteveen's profielfoto
    jan en gerrie witteveen heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

jan en gerrie witteveen

Zaterdag, j.l. ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd bij Hof van Bussloo. Mede dank zij het mooie weer konden wij de gehele tijd buiten genieten.
    Genoten van een koud- en warm buffet, daarna afgesloten met dessertbuffet. Zowel kwantiteit als kwaliteit zeer voldoende, evenals de vriendelijke en attente bediening.
    Geen lege glazen gezien.

Pascale en Robert Jan, nogmaals hartelijk dank!

21. Netty's profielfoto
    Netty heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Gisteren heerlijk gegeten. Met groupon bon 5 gangendiner. Echt top!! Heerlijke wijnen erbij. Zelf halve glaasjes wijn genomen ivm nog naar huis rijden was geen enkel probleem. Goede uitleg over de wijnen en gerechten. Top bediening! Zeer correct en netjes maar met persoonlijke aandacht precies zoals het moet zijn. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk! Hier komen wij zeker terug!

22. C.J. Palsrok's profielfoto
    C.J. Palsrok heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

C.J. Palsrok

Recentelijk bij Hofstede Middelburg gegeten. In één woord fantastisch. We hadden een groupon-coupon voor een 5-gangen diner cadeau gekregen, anders hadden we dit restaurant wellicht niet snel gevonden. Eten was verrassend, kwalitatief erg goed, porties waren zeker voldoende en vooral was het een echte smaaksensatie.

Bediening was erg vriendelijk en goed. Overal werd uitleg bij gegeven en goed advies over wijn.

We komen hier binnenkort zeker nog een keer terug!

23. BP's profielfoto
    BP heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

BP

Wezen eten met een Groupon-coupon, een 5-gangen menu van de chef.
    Al wonen we in de buurt en lopen we er vaak langs met de hond, we waren er nog nooit geweest.

Mooie hoeve in een bosrijke omgeving, aan de plas van Bussloo.
    Hadden een heerlijke plek op het terras, met uitzicht op het water.

Het 5 gangen menu was écht heerlijk! Mooie verse producten op mooie borden en perfect bereid! Geen abnormale porties, zodat je bij elke gang nog zin had in het volgende.

Correcte, jonge bediening die keurig uitleg gaf, wat er geserveerd werd.
    Heerlijk wijnarrangement gehad tegen een hele lage prijs.

Gevraagd of we ook welkom waren met onze hond, dat was (aangelijnd) geen probleem.

Deze recensie hebben ze dubbel en dwars verdiend en wij vinden het een aanrader!!!

24. Ceciel's profielfoto
    Ceciel heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Met mooi weer heerlijk op het terras gezeten. De sfeer is prachtig met uitzicht op het water. Het eten is prima. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug.

25. Voorthuijsen's profielfoto
    Voorthuijsen heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Ongelofelijke goede nieuwe chef kok. We hebben mogen genieten van een proeverij van de hele kaart. Hier moet je om vragen en kan alleen als het rustig is. Allerlei heerlijke kleine feestjes en verassingen van smaak.

Het restaurant wordt gerund door twee enorme enthousiaste jonge professionals, Marloes en haar Italiaanse echtgenoot Emiliano. Zij bezig aan de voorkant en hij met enorm passie aan de achterkant.

De toetjes zijn een must-have en zelfs de pepermuntjes bij vertrek worden zelf gemaakt.

Wij komen terug!

Cor en Marga

26. otto kuin's profielfoto
    otto kuin heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Voor het eerst hier gegeten met Groupon wat een geweldige avond.

Heerlijk eten mooie wijnen en een geweldige sfeer en bediening. Alles vers gemaakt van de tapenade tot aan de friandise en de peperemunt.

Komen hier zeker terug, bedankt.

Iedereen moet hier komen eten om deze geweldige ondernemers een kans te geven, dat verdienen ze.

Otto en Erik Kuin gegeten op 15-03

27. Ben Berends's profielfoto
    Ben Berends heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Ben Berends

Bijzonder leuk restaurant, gelegen aan een recreatieplas en waarop je een prachtig uitzicht hebt. Het eten was erg lekker en werd door de chefkok zelf toegelicht.

28. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Op Valentijnsdag bij Hofstede De Middelburg geweest. Was gezellig en ook nog eens heerlijk gegeten!
    Eten wat je thuis niet op je bord krijgt, net even iets anders... heerlijk om zo verwent te worden bij een restaurant. Met een gevulde buik weer naar huis gegaan!

29. Ineke Kroes's profielfoto
    Ineke Kroes heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Ineke Kroes

7 februari 2014. Met zijn vijven heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant is heel sfeervol en de service is uitstekend! De nieuwe chef-kok kookt met verse ingrediënten en dat is goed te proeven. Ons voorgerecht, gemarineerde zalm, was ontzettend lekker en ook het toetje wat bestond uit verschillende gerechtjes met mandarijn, was voor herhaling vatbaar.
    Dit restaurant is zeker een aanrader!

30. Fokke Fokkens's profielfoto
    Fokke Fokkens heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Fokke Fokkens

7 februari 2014. Werkelijk heerlijk gegeten. Gastvrij, hoog niveau, schappelijke prijs, schitterende ambiance. Tweede keer hier gegeten. Nu net nieuwe chef- kok (Jasper). Ook hij kwam informeren of alles naar wens was. Dit is een absolute aanrader! Loop vaak hier met m'n hond, maar kom nog vaker ook om te eten!