1391924763 62
1420932114 76
1495062011 67

1. Lang moeten wachten op het drinken. Geen sfeer in de zaak het leek erop of men nog niet eens mocht lachen en plezier hebben. Porties klein en alles met mais als groente. Slechte opmaak van de borden. De tafels konden eens een grondige poetsbeurt krijgen. Het enige wat ons beviel was de bediening. Helaas een keer maar nooit meer.

2. Nico 17 punten

We komen hier graag. Een restaurant met een gezellige sfeer. Heel vriendelijk en attent personeel. Hele leuke akties en prijs/kwaliteit ook een dikke 10. Zondag a.s. gaan we er weer eten. Echt om naar uit te kijken.

3. Vorig jaar een paar keer geweest en nu afgelopen weekend weer, maar moet helaas zeggen dat de kwaliteit minder is geworden dan ik gewend was van deze zaak.

4. Carla kloet-boot

We hadden uitgekeken naar de tweede kerstdag gezellig uit eten met 3 Kids en mijn moeder. Het begon al met parkeren, gelukkig was het goed weer en dan is een stukje lopen helemaal niet erg. Men zei je moet om een sleutel komen wil je de auto parkeren bij ons. Bij binnenkomst werden we bij een tafel voor de ingang gezet zodat de kou steeds binnenkwam en de mensen langs je heen liepen. Ik vroep om friet en stokbrood was er niet, carpaccio zo dun en smaakloos zelfs met peper. Biefstuk koud en asperges hard niet doorbakken, dat doen wij hier niet was het antwoord. Borden waren stukjes uit.
    Al met al geen culinair hoogstandje. Voor die prijs eet je voor iets meer in een ander restaurant vele malen beter en word je vriendelijker behandeld. Voor ons nooit geen Zeebinkie meer!

5. Gezellige ambiance, nette bediening. Eten prima en lekker en de actie dat je voor het goedkoopste artikel niet hoeft te betalen wanneer je met twee mensen bent, is een hele leuke bijkomstigheid.

6. Leuk restaurant en genoten van het heerlijke eten. Vriendelijke en snelle bediening ondanks de vakantiedrukte. Als we weer in de buurt zijn komen wij hier zeker terug!

7. Slecht restaurant! Absoluut geen aanrader!
    Er wordt totaal niet naar klanten geluisterd en het reserveren klopt voor geen meter!

8. De opstelling in het restaurant is erg krap. Hierdoor erg druk.

9. Henk Colijn

Waar is de kok die er al zolang werkt gebleven? Vakantie?? Lijkt me stug in Augustus. Het eten was niet slecht, maar beduidend minder. Volgende keer dat we komen hopen we dat hij er wel weer is.

10. Gisteren voor het eerst gegeten met een Binkie Deal dus waren erg benieuwd. Nog zelf een voor- en nagerecht erbij genomen. Het was heerlijk en gezellig!! We komen zeker terug.

11. Jeannette prince

Lekkere zeebaars gegeten in gezellige omgeving.

12. Adrie Van Sabben

Even serieus, een bon gekocht via binkiedeals waardoor ik een hoofdgerecht had voor 4 euro 95!! Herrie in de pan noemen ze het. Wat een aanrader. De gewone prijs is 9,95, zelfs dat had waar voor z'n geld geweest. Leuke, spontane bediening, niet zo stijf en een gulle lach. Bedrijfsleider was ook een super vriendelijke man. Kregen nog een kopje koffie van de zaak omdat mijn vrouw jarig was. Chappau Zeebinkie.

13. Irma Kooy

Paasweekend hier gegeten, en ondanks dat de zaak helemaal vol zat ging alles in een gemoedelijke sfeer. Heerlijke salade vooraf. Gebakken Schol als hoofdgerecht en ijs met chocolade saus en advocaat na. We hebben genoten. Leuke sfeer. Nederlandstalige muziek. De bedrijfsleider vertelde ons dat dit bij de bedrijfsformule hoort. Al met al een hele geslaagde avond en de volgende reservering hebben we al gemaakt. Bedankt dames en heren van Zeebinkie.

14. Carlo Leenhouts

Afgelopen Zaterdag hier voor het eerst gegeten. Leuke zaak met een gezellige ambiance. Actie 2 eten 1 betalen is helemaal fantastisch. Carpaccio vooraf, daarna de grote spareribs. Heerlijk. Vlees viel, zoals ik ze lekker vind, zo van het bot af. Leuke bediening, (wel wat jong) en zeer attent. De koks in de keuken hadden er ook duidelijk zin in. Al met al een leuke avond gehad en zijn we nog eens in de buurt dan komen we zeker terug. Bedankt

15. In januari voor vrijdagavond een tafeltje gereserveerd. Bij binnenkomst werden we aan een tafel gezet die pal aan de bar stond. Waarbij we het idee hadden dat de kok (vanwege de open keuken) al onze gesprekken letterlijk kon volgen. Omdat we dit geen prettig idee vonden, hebben we om een ander tafeltje gevraagd. Er was nog één tafeltje voor twee personen vrij waar we uiteindelijk aan mochten gaan zitten. Alle gangen werden heel snel gebracht. Je had je laatste hap nog niet op en het volgende kwam er al weer aan. Bij het personeel kon er geen lachje vanaf. Erg jammer..

16. Super slecht. Vorig jaar hier heel goed gegeten. Dit jaar precies het tegenovergestelde. Wat een afknapper.

Het spek dat in de salade Binkie hoort te zitten moest je met een loep gaan zoeken. Een heel klein beetje dressing was ook niet verkeerd geweest. Nu was het een droge slahap. De bestelde dubbele kipschnitzel was niet te genieten. Er zat een of andere rubberachtige substantie in die totaal niet op kipschnitzel leek. Super smaakloos. Leek wel een blanke hamburger. Over de bediening nog maar niet te spreken. Wat een amateuristische bedoening. Er werd ook geen kraanwater geschonken hetgeen anno 2016 "not done" is.

17. Annelies Bak

We hebben hier zaterdag weer heerlijk gegeten. Vriendelijk service. Het eten is gewoon goed, ruime porties en veel keuze. Voor de zaterdag is het aan te raden om te reserveren, want het is dan druk. Maar ondanks de drukte vlotte bediening. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

18. Trio Culinair

Vorig jaar hier met veel genoegen gegeten, het eten was toen prima en we wilde daarom graag dit jaar nog een keertje gaan eten in dit restaurant. Helaas was het dit jaar flink mis met 'Zeebinkie'. Trage bediening, de voorgerechten waren redelijk en na lang wachten eindelijk het hoofdgerecht geserveerd.. We hadden een portie spareribs, vleesspies, de halve kip besteld.

De spareribs waren aan de ene helft helemaal zwart geblakerd en zo hard als een steen (niet te eten dus) en de andere helft was redelijk in orde... wat is hier mis gegaan? Je ziet overduidelijk dat er verbrande zwarte giftige stukken aan zitten wat je nog niet eens aan je hond geeft.

Toen aan de vleespies begonnen en deze was heel erg droog, zeer teleurstellend. De halve kip zag er aan de buitenkant sappig en lekker uit maar deze was wederom heel erg droog. Jammer van de avond aangezien we hier zo naar uitkeken omdat het vorig jaar super goed was. Wat is er gebeurd met dit restaurant? Jammer, heel jammer.

19. familie wiegman

Lekker eten en vriendelijk personeel.

20. Eens maar nooit weer. We hadden gereserveerd en waren een van de eersten die avond. We werden midden in het gangpad gezet. De mensen die net binnen kwamen of weg gingen stonden telkens om ons tafelTJE.

Mijn rode wijn (€3,25) was niet meer dan zo'n 75cc. Lang gewacht op ons hoofdgerecht... deze was niet eens doorgegeven aan de keuken, een keukenmedewerker kwam mij vragen of hij het nagerecht direct na m'n voor gerecht kon laten brengen. De frites waren niet gaar en de mayo was verpakt, niet meer dan een lepel hoeveelheid. Later op de bon zagen we pas dat deze apart door ons betaald was (45ct per zakje).

De medewerkers werkten rommelig, er viel telkens bestek tijdens het afruimen en gasten moesten om hun bestek compleet te krijgen naar de balie lopen... Kennelijk werd hier niet goed op gelet bij het dekken van de tafels.

21. Afgelopen donderdag gegeten met 2 personen.
    Eenvoudige maar smakelijke maaltijd met een goede sfeer en service voor een absoluut lage prijs.

22. Met het eten was weinig mis. Met de service des te meer.

Bij binnenkomst werden we op een vervelende plek gezet (bij de deur, druk met binnenkomende mensen en kou van buiten in je nek), dus vroegen we of het mogelijk was ergens anders plaats te nemen. Er waren immers nog voldoende vrije tafels. Met pijn en moeite werden we uiteindelijk naar een ander tafeltje gedirigeerd door de jongedame van de bediening (vanaf nu 'de vriendelijkheid zelve' genoemd), omdat de rest eigenlijk voor andere reserveringen bestemd was.

Stokbrood met kruidenboter was prima. Ze waren niet te zuinig met de hoeveelheden, dus dat was wel waar voor je geld. Direct nadat het laatste broodje op was werd het bord weggehaald en werd het hoofdgerecht nogal gehaast tevoorschijn getoverd door de vriendelijkheid zelve. Moesten we z.s.m weg? Het leek er wel op.

Tijdens het nuttigen van het (prima) hoofdgerecht, kwam er een mevrouw binnen die de vriendelijkheid zelve nogal goed leek te kennen. Zij nam plaats, en keek mij eens even goed boos aan. Was dit tafeltje bestemd voor dit zonnestraaltje? Ik vermoed van wel, want tafel na tafel werd leeggeruimd, maar onze borden bleven maar staan. Zelfs nadat de vriendelijkheid zelve herhaaldelijk een blik wierp op onze tafel. Om het spelletje maar mee te spelen zeiden we er niets van. We waren wel benieuwd hoelang ze dit vol zou houden.

Uiteindelijk besloten we dit kinderachtig toneelstukje vol rancune maar voortijdig te beëindigen, en zelf naar de kassa te lopen om af te rekenen. De vriendelijkheid zelve stond bij de kassa, en wenste ons, geheel volgens verwachting, geen fijne avond. Een bedankje was overigens ook teveel gevraagd.

Eenmaal buiten kon ik nog net zien hoe onze tafel spontaan werd leeggehaald. Ik heb gelachen.

23. Aangetrokken door het aanbod, aan tafel plaatsgenomen. Echter bleek achteraf een volledige verkeerde keus. Onprofessioneel, onvriendelijke niet geïnteresseerde bediening. Uitstraling cafetaria, waarbij menig cafetaria zelfs beter scoort. Koffie verkeerd leek op een beker melk. Bij navraag om een kannetje koffie, veel commentaar en nog geen bevredigende oplossing. Vlees niet voldoende gegaard. Jammer voor de eigenaar. Met een beetje extra inspanning en interesse voor de klant verdient deze zaak aanbeveling in haar segment.

24. Wij hebben daar 4 avonden heerlijk gegeten en vonden de bediening en service prima, en voor dat geld. Hartstikke goed. Komen we weer in deze buurt, dan gaan we zeker weer terug daar.

25. De bediening bestond uit één vriendelijke hardwerkende dame voor het hele restaurant. Die kon het natuurlijk niet aan, wijn kwam ondanks 2x bestellen na het eten. Overal ontevreden tafeltjes. Jammer want het is een leuke formule.

26. Dit keer geen goede ervaring met Zeebinkie. Spareribs zijn altijd super maar dit keer zwart en taai. We hadden een vervelende plaats in het rrestaurant naast de deur. Het was er zeer onrustig en volgens mij hadden ze personeel te weinig. Niet lekker gegeten dus helaas!

27. Geen aanrader. Weinig waar voor je geld. Drinken besteld niet uitgeleverd vervolgens komt het eten... Wat er op het bord ligt, harde patat en vlees minimaal. Verder bij afrekenen wordt de mayonaise nog eens apart berekend. Nog nooit eerder meegemaakt.

1,7
  28. Het eten is altijd heerlijk. Zowel voor- hoofd als nagerecht. Je krijgt voldoende, af en toe zelfs te veel. De bediening is vriendelijk. Je krijgt tenminste ook altijd een normaal glas wijn voor een redelijke prijs. Wij zijn heel tevreden over het Zeebinkie en geven dit ook door aan onze omgeving.

29. Voor de 4e keer deze week weer overheerlijk gegeten bij Fred, Anne en de rest van het superteam. Helaas moeten we morgen naar huis, maar we komen zeer zeker (weer) terug! Geweldige sfeer, super prijs-kwaliteitverhouding, relaxte sfeer onder de werknemers en steeds opnieuw, snel en perfecte maaltijden en drankjes gehad. Acties zijn te gek. Bediening door iedereen erg professioneel! Zelden hebben we ons zo welkom en thuis gevoeld. Graag tot gauw ziens weer en hartelijke groeten van Ger, Mary, Han en Thea.

30. Een smakelijke maaltijd voor weinig geld. Bediening prima, entourage wel wat druk, open keuken netjes en een uitstekende kok

31. Ontzettend leuk, gemoedelijk en zowel klant- als prijsvriendelijk restaurantje! Mede door de hartelijke ontvangst door gastheer Roy en de dankzij hem ontspannen sfeer met daarbij de prima kwaliteit van de gerechten een enorme aanrader voor ieder die in Burgh verblijft!! Jullie zijn een topteam!

32. Angelique

33. Super leuke tent, zeker een aanrader!! Alleen een nadeel je zit heel dicht op elkaar.

34. Lekker, goed en gezellig gegeten. Bediening is vriendelijk en relaxed. Complimenten aan de kok. Het was best druk maar alles liep gesmeerd.

35. Het eten was goed, de meisjes in de bediening waren erg aardig, maar de bedrijfsleider erg klantonvriendelijk. Wij waren er om 18.20 en hadden alleen een hoofdgerecht. We hoefden geen dessert, en nadat we dat hadden gemeld kregen we ongevraagd(!) de rekening.

We waren daar enigszins verbaasd over, maar mijn mond viel open toen de bedrijfsleider ons vroeg om weg te gaan om plaats te maken voor een groep van 12 personen. Dat terwijl 2 van ons gezelschap op het toilet waren. Nu kan ik me dat voorstellen als je 3 uur hebt getafeld, maar niet als het 5 voor half 8 is, nog geen uur nadat we gereserveerd hadden. Ik vraag me af wat hij had gedaan als we ook een voor- of nagerecht hadden genomen...

Om deze reden zou ik er absoluut niet terugkeren.

36. Bijzonder gastvrije ontvangst. Keer op keer hier nooit iets te klagen gehad. Gastheer geeft een gave om iedereen aan het lachen te krijgen. Wat is het hier hard werken, het overzicht is prima. Niemand komt iets te kort. Een zaak waar je je welkom voelt, heerlijk eten krijgt en ook nog een keurige nette verzorgde indruk maakt. Ga er maar aanstaan om een volle tent probleemloos voor dit geld tevreden te stellen. Fiets er niet langs, trap op je rem en neem plaats.

37. Pieter Honkoop

Lekker gegeten in leuke sfeer, komen we zeker vaker!

38. Respect voor het team van Zeebinkie. Ondanks het warme weer staan ze toch weer voor alle gasten klaar.
    Bedrijfsleider geeft het personeel goede aanwijzingen en heeft respect voor ze. De sfeer is goed, eten is goed... dus niets te klagen. Sommige mensen zeuren echt om niks, maar desondanks blijven ze vriendelijk. Top zaak waar je beslist een keer geweest moet zijn.

Een zeer tevreden gast!!

39. cees en annemiek

We waren met een grote groep bij Zeebinkie (10 personen). Het was super druk. Maar super gezellig. De bedrijfsleider had alles super onder controle. Wat een mafkees is dat. Ondanks de drukte hield hij zijn hoofd koel en maakte voor iedereen tijd, maakte grappen en hielp waar hij kon. Zo'n goeie maak je heel weinig mee.
    Wij komen écht weer terug (alleen als bedrijfsleider er ook is). Toppie!

40. Wij eten vrij regelmatig bij Zeebinkie . Het eten is altijd goed. Vriendelijke bediening.Niets te klagen.

41. Haamstede

Gisteravond met onze dochter en schoondochter en onze twee kleindochters, waarvan er een in de kinderwagen aan de tafel stond, gegeten. Bij het afruimen door de "gastheer" liet hij een vork in de kinderwagen vallen. Dochter en ik schrokken hiervan. Gastheer liep weg zonder ook maar iets te zeggen.
    Hij zag aan ons dat we het erover hadden en kwam naar onze tafel om te zeggen dat hij normaal voorstelt om de kinderwagen niet aan de tafel te plaatsen. Onze dochter zei toen dat hij de schuld niet bij ons moest leggen. Dit beviel de "gastheer" niet en stelde voor dat we ook weg mochten gaan na betaling. Dat hebben we ook maar gedaan.
    Is dit een voorbeeld van een restaurant waar het ze te goed gaat? Heel jammer, maar ons zul je niet meer zien in restaurant Het Zeebinkie.

42. Fam. van Hensbergen/Geurtsen

Weekje op Landal park geweest. Vier keer super lekker gegeten bij Zeebinkie. Kreeg tijdens het inchecken bij Landal al de tip om vooraf te reserveren. Dat is zeker aan te raden want men eet tijdens de actie periode voor ongeveer de helft. ( 2 = 1 ). Gezellige entourage voor ongeveer 70 personen, open keuken en vriendelijke bediening.

43. Dick en Elles van Beers, Duitsland

Elke keer als we in Haamstede op bezoek zijn gaan we een keer gezellig eten bij Zeebinkie. Gezellig restaurant en goede sfeer. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding, zeker met hun 2 voor 1 special. Aanrader voor lekker avondje uiteten. Wel reserveren vantevoren.

44. Kampman

Weekend weg in Zeeland en heerlijk gegeten bij Zeebinkie. Eten was heerlijk voor een zeer leuke prijs. Bediening had soms wat vlotter mogen zijn. Gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar!

45. F. van Dijkman

Bijzonder gastvrije ontvangst door eigenaar (Roy), auto kon gratis geparkeerd worden op het naastgelegen parkeerterrein. Het eten was van prima kwaliteit, en de hoeveelheid/prijs/kwaliteit is goed. Bediening is correct, gastheer voelt zijn gasten goed aan. Zeebinkie is zeker een bezoekje waard!!!! ( volgende maal met aardbeien :))

46. We liepen net binnen bij zeebinkie, netjes gereserveerd voor 5 volwassenen. Toen we naar onze tafel gebracht werden bleek dit een vier persoons tafel te zijn waar we met drie volwassenen aan een zijde moesten gaan zitten. Dit paste echt niet! Toen we dit aangaven werd ons zeer onvriendelijk duidelijk gemaakt dat dit onze tafel was en dat we het hier mee moesten doen. Geen compensatie of ook maar een poging tot een oplossing bedenken. Toen we aangaven dat we in dat geval wilden vertrekken werd daar ook niet op gereageerd. Geen gastvrijheid, of gevoel hiervoor. Ronduit onbeschoft, zo ga je niet met je gasten om!!

47. ricardo en irene

Een spontane actie wat leidde tot super gezellige avonden. Restaurant zeebinkie is een super leuk en gezellig restaurant waar eten en drinken nog heel gewoon is. Lekker ontspannen en relaxt eten voor weinig geld. Bediening is top! (gastheer roy). We hebben er nu drie dagen gegeten en het was echt top. (chefkok fred), ik zeg vanuit mijn standpunt... ga gewoon zo door zoals jullie nu doen!! Wij komen er zeer zeker weer eten.

48. diederen

We waren 3 dagen in Burgh Haamstede, we hebben hier alle dagen gegeten. De prijzen zijn laag door de actie 2=1. en er is genoeg keuze. Moet wel zeggen dat het ons goed bevallen is door de bediening van Roy. Hij is de gastheer van het restaurant. Altijd in voor een grapje, dat kunnen we wel waarderen.

Roy, bedankt voor de gezellige avonden. We komen als we in Burgh Haamstede zijn zeker weer bij jullie eten. Jullie zijn top.

49. Chickies

Wij komen er heel vaak en we eten er altijd heerlijk. Afgelopen zaterdag was het super! We hebben er weer van genoten. De prijs is inderdaad laag maar het eten is prima. Echt een aanrader! We kijken weer naar de volgende keer uit.

50. Om eerlijk te zijn zal ik 2 erover nadenken om nog een keer terug te gaan! Hadden van te voren gereserveerd en bij aankomst werden we gelijk bij de deur geplaatst. Overige tafels waren nog leeg. Na verzoek om een andere tafel aan de gastheer kregen we te horen 'first come first serve'. Nou ik kan je zeggen de 2persoons tafels bleven de hele avond leeg. Volgens mij moet je een 'local' zijn voor een normale tafel. Het eten was lekker maar niet speciaal.

51. Jan 32 punten

Net terug van een weekje Landal en er maar liefst 6x gegeten ze hebben nu zelfs een actie 2 is 1! Ik had mijn bedenkingen gezien de lage prijzen, maar ik moet zeggen het was elke avond top en vol!

Gewoon lekker eten zonder poespas voor mijn geld, aanrader!

52. J. Wolff

Twee keer gegeten. Lekker eten voor een leuke prijs. Het is wat klein, dus reserveren is aanbevolen.
    Hoofdgerechten vanaf 9,95 en toen wij er waren hadden ze ook nog een actie. Bij 3-gangen voor 2 personen, goedkoopste gerechten gratis.
    Zeker aan te bevelen.

53. Midweek vakantie in Kamperland, en heerlijk wezen eten bij Zeebinkie in Burgh-Haamstede.
    Het eten was goed verzorgd en heel lekker. Leuke gastheer en compliment aan de kok.
    Wij komen zeker terug.

Jannie van Kraaij

54. We hebben heerlijk slibtong gegeten en daarna een heerlijke afsluiting. Het was erg druk, maar vol lof voor de snelle en attente bediening. De bijzondere kortingsregeling was een onverwachte bijzondere meevaller. Nog niet eerder meegemaakt!!
    We komen zeker terug!!

55. Heerlijk gegeten voor een meer dan schappelijke prijs, correcte bediening zonder te pushen.

56. Joyce Romero

Een midweekje op vakantie in Burgh Haamstede, in dit midweekje 3 maal wezen eten bij Zeebinkie.
    Knus restaurant, gezellige sfeer, vriendelijk personeel en een open keuken, we hebben alle dagen heerlijk gegeten!

Vandaag de laatste dag van onze vakantie en mijn verjaardag, en dit gezellig gevierd bij Zeebinkie.
    Ze hebben er een leuke en gezellig avond voor mij/ ons van gemaakt bij Zeebinkie.

Wij hebben genoten van het heerlijke eten!
    We komen snel weer eens terug om de overheerlijke spareribs weer te eten!

57. Afgelopen donderdag hier gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vriend. De 2 = 1 actie is natuurlijk een geweldige actie. Wij hebben heerlijk gegeten. De kip terriaki is een aanrader! Er waren een paar minpuntjes. De hele zaak staat echt blauw van de bakplaat (werkt de afzuiging niet?) en de gastheer vond ik nogal gestressed, waarschijnlijk door de grote drukte en de aantallen mensen die weggestuurd moeten worden ivm de drukte. We zouden ook graag wat meer keuze zien in vegetarische hoofdgerechten hoewel gezegd werd dat we van te voren aan kunnen geven dat we langskomen en ze hierop kunnen inkopen. Wij komen hier zeker terug.

58. Adrie.v.Kasteren

Geweldige locatie, gezellig, vriendelijk personeel. Eten heel goed!

59. We zijn er een aantal keren gaan eten. Alle gerechten waren keurig verzorgd en netjes uitgeserveerd. Het smaakte prima en het personeel was vriendelijk en alert. Wij komen zeker vaker terug.

Dit restaurant en haar concept is een aanwinst voor de Westhoek en Schouwen Duiveland.

60. Heb met m'n man hier gegeten om onze 5-jarige trouwdag te vieren. Wat een leuke zaak is dit. Super leuke gastheer, hij heeft onze die avond super leuk behandeld en goed in de watten gelegd. We komen hier zeer zeker een keer eten, maar dan met de hele familie!

61. Jan van Dongen

Wat een leuke zaak. Afgelopen weekend met 12 personen gegeten. Wat een leuke acties. 2 eten 1 betalen. Ik heb de Gamba's vooraf genomen, heerlijk met knoflook en olijfolie, en als hoofdgerecht de biefstuk. Lekker in de jus. Tip. Ik zou de jus apart geven. Nu ligt de patat er zo in. Als nagerecht een (heel groot) softijsje. Hele gezellige avond gehad met z'n 12en. Bedankt.

62. 1 groot drama! Laat je niet verleiden door de scherp geprijsde hoofdgerechten. Smakeloos, restaurant staat blauw van de keuken en het allerslechtste: de zeer onvriendelijke bediening!
    Voor een paar euro meer eet je elders in een gezellig restaurant. Zeebinkie is goedkoop, duurkoop.. Het zakje mayonaise (niet om gevraagd) dat je krijgt bij je salade (!) wordt nog in rekening gebracht.

63. February 2014. Warning to diners; do not eat here!

After a few days mini-break at the nearby Landal, my wife and I along with her parents chose to eat at the Zeebinkie restaurant, a short walk from our holiday home.This restaurant is reccommended by the Landal and boasts to have 20 main courses for only €10 euro... What a mistake.

We went to dine at 18.30 in the evening on a thursday.The first thing we noticed was the strange smell of fat from the kitchen, in spite of this we decided it was more convienient to eat anyway rather than look for another restaurant. Staff were very unfriendly, we had the feeling of being rushed as if they wanted us to vacate the table as quickly as possible.

When my father - in - law had a complaint about the 'biefstuk', the waiter only entered into a discussion with him about the complaint. I myself had to rush to the bathroom in the course of my meal, due to nearly chocking on a piece of meat, to the amusement of the restaurant staff. No one felt it necessary to enquire if I was ok, or of everything was in order. This was only the beginning of our troubles.

No one from the Zeebinkie felt the need to contact us to enquire as to our health or to offer any kind of apology whatsoever. I myself contacted the restaurant by phone on sunday. Again, no apology, no enquiry as to if I was now feeling better, no customer appreciation, and no consideration in regard to our very bad expierence.

To sum up, my wife and I strongly reccommend that you do not eat here, but rather as diner look for another alternative for example in the village of Burgh Haamstede itself, 5 minutes by car further along the road.

64. Wij hebben gisterenavond onverwachts weer bij zeebinkie gegeten. Het was zeker weer de moeite waard,het was gezellig en het restaurant zat ook helemaal weer vol met gasten. Wij zijn gast vriendelijk ontvangen door de gastheer en is het een gezellige avond geweest. Het eten is gewoon goed en lekker. We komen zeker binnenkort weer terug.

Groet jack en diana

65. Super lekker gegeten. Vanmiddag een goed verzorgd lunchbuffet en vanavond een heerlijk en goed 3-gangenmenu. We waren met een club van 18 personen. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Kom hier zeker nog een keer terug.

66. rietveld

Nog nooit zo slecht gegeten. Ik had mosselen besteld. Had ik beter niet kunnen doen. De mosselen waren niet schoongemaakt, niet vers en stonken naar oud zeewater. Al gauw mijn bord opzij geschoven, terwijl mijn dochter nog steeds op de bestelde pepersaus zat te wachten. Geen verbazing dat deze kwam toen haar kipsnitzel al op was. Ons is niet gevraagd of het smaakte of dat we nog iets wilden drinken. 20 minuten met mijn armen over elkaar gezeten tot er eindelijk iemand kwam. Duidelijk mijn mening gegeven, de smoesjes aangehoord en de rekenig gevraagd zonder de mosselen en pepersaus. Moest ze wel even gaan vragen of dat wel mocht. Niks geen excuses of een ander aanbod. Wel nog 3x aardappelen rekenen ipv friet. Kost hetzelfde maar wel extra betalen. Deze zaak is een schande voor de horeca. Een gratis advies: ga lekker dicht, dan bespaar je een hoop mensen een bijzonder slechte ervaring.

67. Wij hebben hier met twee gezinnen gegeten. Het was druk, maar het duurde wel heel erg lang voordat we überhaupt iets te drinken konden bestellen.
    Vervolgens kreeg onze zoon voordat wij ons hoofdgerecht kregen al zijn eten, wat hij inmiddels op had toen wij ons eten kregen. Het eten was ok, wat je kunt verwachten voor de bedragen die gevraagd worden. Helaas was de kabeljauw doorgeslagen doordat het te lang had staan wachten om uitgeserveerd te worden.
    Op ons nagerecht, een koffie met likeur en puddingtaartje, moesten we meer dan een kwartier wachten. Wederom kreeg onze zoon zijn dessert véél eerder.
    Toen wij ons beklag wilde doen over de gang van zaken, was de uitbaatster in het geheel niet in staat om naar ons te luisteren en sprak door ons heen. Ze zei zelfs dat ze over haar grens heen was. Héél vervelend, maar als ze naar ons geluisterd had was er niets aan de hand geweest. Een luisterend oor was voldoende geweest. Tweeënhalf uur zitten voor nog geen drie gangen mag toch bestempeld worden als tamelijk lang. Nu heeft ze ons de tent uit gestuurd zonder dat we betaald hebben, omdat we geagiteerd raakten door het gebrek aan service. Heel jammer en nooit weer!

68. Hier vanavond erg lekker voor weinig geld gegeten. De tent overigens helemaal vol.
    Aanrader!

69. Slecht eten: varkens haas die niet goed is, tot 2 x toe nieuwe gehad, 2x zuur 1x rauw. Mijn ervaring daar is zeer slecht, dan denk je goedkoop te eten maar "een kat in de zak" is zacht uitgedrukt. Ik zou er niets eten, al is dit de laatste eet tent op deze aarde.

1,7
  70. jan

71. jan 24 punten

Vonden het erg goed, mooie aanbieding waarbij het ook nog betaalbaar werd. We zijn zelf liefhebbers van vis, kwamen niets te kort, mooie porties. Vriendelijk personeel, gezellig druk. Komen als we in de buurt zijn zeker terug.

72. Jacqueline Lisman

Wij zijn hier per ongeluk terechtgekomen, veel restaurants in de omgeving zijn nl. gesloten in januari. Het is inderdaad een soort patatzaak, maar al met al reken je samen wel 50 euro af! De drankjes (wijn 3,25) zijn aan de prijs en voor een zakje fritessaus wat niet besteld is wordt ook 0,45 in rekening gebracht. Echt belachelijk trouwens. Het eten is smaakloos en het is erg duidelijk dat er met de allergoedkoopste produkten gewerkt wordt. Het verbaasde ons heel erg dat het hier zo druk was; waarschijnlijk door de prijs (het lijkt voordelig) maar wij betalen veel liever een paar euro meer bij een echt restaurant. Voor ons de eerste en gelijk de laatse keer.

73. Had slechte recensies wel gelezen maar vond niets meer open in de buurt. Ondanks zeer lage prijs was de kwaliteit van de steak in orde net zoals de cuisson (bleu chaud). Is wel een cafetaria-concept maar men hanteert ook dito prijzen.
    Is niet het type restaurant waar we van houden maar eerlijkheid verplicht ons om het ook niet af te breken. Personeel was trouwens zeer correct en vriendelijk. Open keuken was proper en mede door het concept van frit met salade en vis of vlees kon de kok goed volgen en er was toch plusminus 32 man aanwezig (wat lawaaierige sfeer gaf). Prijs-kwaliteit is meer dan in orde. Heb veel slechter gegeten in wegrestaurants.

74. Omdat onze buren hier gegeten hadden tijdens hun vakantie....hmmmm veel en goedkoop. onze ervaring: het is gewoon een eetfabriek met 2 tijdstippen van aanschuiven. je zit met je rug tegen de rug van je buren aan. snel,snel,snel. echt iets voor jonge mensen met weinig geld die het niks interesseert of het eten nou wel of niet lekker is. snap niet dan Landal hiermee in zee gaat. Het Zeebinkie is gewoon een cafetaria met beheerders die snel "binnen"willen zijn en een super omzet willen draaien. slechte zaak, nogmaals, laat Landal in de wintermaanden met een ander restaurant samenwerken.

75. Afgelopen week hier gegeten met twee personen, 3gangen voor de prijs van een.
    Tonijn salade veel te groot, mijn vrouw haar snitzel was geperst vlees, mijn stoofgerechtje in het pannetje was wel lekker en goed, maar de wijn voor 3,25 Eu. was te weinig in het glas, niet volgens de horeca norm. Ook werd niet gereageerd op het slechte vlees. IJsje toe ook te groot en matige kwaliteit.
    Meer een cafetaria dan restaurant.