Strandpaviljoen De Schaar in Burgh Haamstede

Vlak bij het paviljoen is voldoende parkeergelegenheid.

Het gehelejaar rijd er een bus.
    Lijn 133 en 134

1204220893 92
1231966869 92
1315204798 73
1419252209 70

1. Wat een ronduit slechte zaak! De bediening kijkt je niet eens aan bij het opnemen van de bestelling en het afrekenen. Het sanitair is verschrikkelijk vies en onhygiënisch. We werden er weggekeken en het personeel was alleen maar met de telefoon bezig.
    Hier komen wij zeker niet meer terug en zullen wij ook niet aanraden aan anderen.

2. Wat een ongelooflijk ongeorganiseerde belabberde tent!!!
    Horeca uitbaters van het voorbeeld hoe het dus niet moet!!

3. Horeca ervaring zeer ver te zoeken!
    Regelrechte aanfluiting!

4. Eten eenvoudig maar verder prima. De zaak maakt een onhygiënische indruk. Er hang een vreemde lucht en alles ziet er vet uit. Sfeer is ook erg matig, evenals het enthousiasme van het personeel.

5. Joop en Anne-Marie Vahl

Al jaren een erg fijn adres om 'thuis' te komen. goede service, lekker eten, en een mooi uitzicht.

6. Slecht gegeten

Niet vriendelijk bediend. Kon geen lach vanaf. Alsof ze geen zin hebben om te werken. Qua gebouw niet mooi en niet echt gezellig. Het enigste is dat ze een mooi uitzicht hebben. Zo ontzettend slecht gegeten. Had zo' n honger en ontzettend hoofdpijn dat ik het maar gegeten heb. Maar de spare ribs waren enorm droog. Ze kwamen gewoon uit de magnetron. De chefkok zat gewoon de krant te lezen of te wel met de vingers aan ontzettend veel bacteriën, ondertussen nog andere dingen aangeraakt en dan vervolgens met zijn vieze handen aan de spare ribs zitten. Ik vind dat echt niet kunnen. In de horeca moet je ten alle tijden hygiënisch blijven. Normaal gesproken geef ik het gerecht terug als ik slechte hygiëne zie, maar nu kon ik niet langer meer wachten, te erge honger. En ik kreeg klein schaaltje oude sla met komkommer en geen lekkere dressing. En de friet was te donker gebakken en smaakte naar oud vet.
    Zou zeggen aan zee de vis zal wel ontzettend lekker zijn, maar de kibbeling was vies oud, waarschijnlijk ook nog in oud vet gebakken. En te zoutig. Zelfs mijn zoontje van 5 vond ze niet lekker. Is dat hij van mij moest eten. Maar daar heb ik nu wel spijt van. Toch gezegd dat de ribs te droog waren, wat zegt ze "ohh is dat zo" nou wist niet wat ik hoorde. Niet eens sorry zeggen.
    Ik werk zelf ook in de horeca, maar zoals het bij deze zaak gaat vind ik niet kunnen. Jammer en spijt dat ik deze keuze heb gemaakt. Maar mijn hoofdpijn en honger namen het over, kon niet meer wachten. Ik hoop dat ze niet altijd zo zijn, maar is dat wel zo dan vind ik dat ze zich moeten schamen.
    Ik raad in ieder geval niemand om hier te gaan eten. Te duur voor geen lekker eten.

7. Aardig personeel, gezellig tentje, lekker eten en niet te duur.

8. De Schaar: mijn ervaring is heel slecht, de eigenaresse is niet echt de slimste en heel onhandig. Eten is slecht, ze praten stiekem over je als je zit te eten. Heel slecht.

9. Vreemde ervaring gehad met een personeelslid die aan de bar zat, hij maakte ons belachelijk tijdens het bestellen en na de opmerking "oh, sorry hoor mevrouwtje" zijn we direct weggegaan...

10. Ra 496 punten

Eten viel erg tegen, wel mooi zicht op het strand, van binnen was het ook niet echt gezellig.

11. Gisteravond hier gegeten in deze leuke zaak. We werden gelijk goed opgevangen door een vriendelijke jongeman die ons de rest van de avond prima heeft bediend. Het is echt een strandtent met een huiselijke sfeer en op de kaart staat voor ieder wat wils. Ik zelf heb mogen genieten van een dagverse courgettesoep die voortreffelijk smaakte. Omdat ik niet vaak in Zeeland kom, en ik Zeeland associeer met vis. Besloten om als hoofdgerecht Schol te bestellen. Dit bleek een uitstekende keuze te zijn. De Schol smaakte voortreffelijk!! Na het hoofdgerecht besloten om een nog Irish coffee te nemen, en omdat ik op het terras aan het raam zat, heb ik onder het genot van deze Irish Coffee kunnen genieten van de mooie zonsondergang. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Een tevreden gast

12. Nice Matreijs

Een smerige en erg rommelige zaak, een niet te plaatsen penetrante geur en personeel wat meer interesse had voor hun telefoon dan voor de klant. Borden stonden onafgedekt vlak boven de grond. Overal hing papier aan de muur. Al met al onaantrekkelijke uitstraling. Na de één consumptie hebben we de tent maar snel weer verlaten.

13. Oploskoffie en automaten chocolademelk. We zaten buiten op het niet overdekte terras. Overkapping werd gesloten op het moment dat wij daar zaten. Er kwam een enorme hoeveelheid water naar beneden. Kinderen nat. Bediening hierop gewezen, kreeg als antwoord dat zij dat toch niet konden weten. Had de hele nacht geregend. Kon geen excuus vanaf.

14. We hebben hier erg lekker gegeten, werden top bediend en we komen zeker nog een keer als we in de buurt zijn!

15. pieter de haan

Na 1x wat drinken bij deze tent gelijk verkocht! Wat een leuke service bieden ze je hier zeg, en dat voor een 'strandtent'!

De week daarop hier maar eens gaan eten met vrienden van de camping. Toevallig ook wat kinders meegenomen maar die konden gelukkig onder toezicht op het strand of in een hoekje spelen.

Eten was super lekker, en de kwaliteit staat hoog bij de kok in het vaandel en dat is terug te zien op je bord en de personen in de bediening. Die je met een lach graag willen helpen.

Al met al wij gaan hier elk seizoen lekker genieten en vertoeven.

16. Frank Abbeloos

Vandaag voor de eerste keer gegeten bij "De Schaar". En het was lekker ... genoeg ... en niet duur. Personeel was vriendelijk en beleefd ... en lang wachten op het eten was niet nodig. Hier komen we zeker nog terug ... Doe zo voort zou ik zeggen !!!!

17. Mooi uitzicht, vriendelijk en leuk personeel, alles lekker vers, sfeer is top, goed en genoeg gegeten.. super echt een aanrader.

18. Prima tent!

ik geef vaak geen tienen omdat er altijd wel ietsje beter kan.

maar deze 9's zijn wel goed verdiend! want het eten,personeel maar ook het sanitair is allemaal super.

Lekker gegeten en een mooi uitzicht!

Groetjes,

Klaas Vlegens

19. Frank 5 punten

Vorig jaar hier ook wezen eten en een negatieve ervaring gehad. Nu was het heel anders. Goed geholpen, vriendelijk personeel en het eten was goed.

In ieder geval complimenten voor het restaurant

20. In twee weken vakantie drie keer bij De Schaar gegeten. Dat zegt genoeg! Het was drie keer heerlijk met een prima service. Tot volgend jaar!!!

21. Vandaag voor het eerst bij de Schaar gegeten het viel ons gelijk op dat er een vriendelijke bediening klaar stond! We konden een mooi plaatsje aan het raam uitkiezen met zicht op zee en strand.

Een kleine speelhoek voor de kinderen was ook mooi mee genomen.

Verder hebben wij lekkere mossels gegeten! Daar kunnen wij nog wel eens voor terug gaan komen, de kinderen hebben inktvisringen met frietjes genomen, de prijs kwaliteit verhouding is ook niet verkeerd lekker goedkoop en Lekker!

Alle Hulden voor dit paviljoen!

22. Tegenvallend, zowel qua sfeer, kaart, reinheid als eten. Zoals vele strandpaviljoens, een soort grote snackbar voor massatoerisme.

23. Wat een tegenvaller!

Bediening: slecht, had er geen zin in, geen lachje gezien.

Eten: weinig smaak, saus waarvan ik niet kon ontdekken waar het naar zou moeten smaken, niet veel (halve schaaltjes slecht gebakken friet)

Prijs: duur.

Hier komen wij niet meer terug!

24. Zeer goede strand tent met de eigenschappen van een restaurant. Top eten. Een fijne vriendelijke bediening en dat voor weinig geld. Een echte aanrader! Voor iedereen.

25. Winfried

Op aanraden van een collega hebben wij dit keer ook eens "De Schaar" bezocht. Dit is ons geweldig bevallen. Direct al een vriendelijke aandacht met goede zorg. Reserveren? Wij zorgen wel voor een plekje binnen als het te fris wordt buiten! We hebben dan ook heerlijk "gesnaveld" in een gezellige, vriendelijke en ontspannen ambiance! En niet alleen de kreeft was heerlijk! Bedankt voor een fijne avond!

26. Jan Bezuijen

Ik komal jaren bij de familie van der wekken, het eten en drinken is er hartstikke goed het is er gewoon gezellig en een goede sfeer met iedere keer weer eens wat anders op de menukaart.

Kortom ga zo door! Hulde.

27. wij waren hier 2 weken op vakantie en meerdere malen gegeten. maar het was perfect gewoon lekker rustig en het eten was ook goed. een aanrader!