Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

1. Leon en Margritta

Prima plek om te lunchen. Aardige mensen!

2. Yolanda Horyon

Gezellige strandtent. Heerlijk in de zon uit de wind goed vertoeven. Gezellige babbel van het personeel. Super lekker gegeten

3. Elise Honkoop

Koffie krijg je mèt een lekker likeurtje + toefje slagroom, de appeltaart is top, bediening vriendelijk en het kindermenu helemaal prima. We komen terug!

4. Super gegeten, we hebben het eten laten bezorgen. Netjes op tijd en goed voor de portemonnee. Prijs/kwaliteit is erg goed! dit doen wij vaker!

5. Zojuist 3 fantastische pizza’s van Pizzeria di Firenze laten bezorgen. Van te voren besteld en op de juiste tijd bezorgd! En ze waren nog heerlijk warm. Super lekker gegeten!

6. Karin Baert

Kerstmenu thuis laten bezorgen. Heel lekker en mooi verzorgd.
    Lekker warm. Veel eten voor een prima prijs.

7. Een heerlijke afhaalmaaltijd gehaald - keurig op een porselein bord

8. Het eten is daar heerlijk echt een aanrader. Mijn man heb een portie Spareribs red meat en garlic besteld en ik Oriental menu gambs's we hebben samen van elkaar geproefd zalig zijn ze. Je ziet ons zeker als vaste klant. De bezorging is snel en netjes verpakt. Ga zo door.

9. Dit weekend gezellig gegeten bij Tavenu, met 2 jonge kinderen is het vaak lastig om een restaurant te vinden maar hier vinden ze het geweldig, lekker zelf kunnen kiezen en maar peuzelen.
    De bediening is super vriendelijk en stelt echt de gast centraal. Wij komen zeker weer ( hopelijk snel)!

10. Afgelopen week weer heerlijk gegeten!! De gastvrouwen zijn attent en in voor een gezellig praatje. We komen er graag als we in Burgh-Haamstede zijn. En de balletjes in Tomatensaus zijn heerlijk.

11. Gerrie Lankhorst

Wederom heerlijk gegeten. Altijd fijn om hier te eten. De Beenham is geweldig!!

12. L. Koedood

Het eten is gewoon matig tot slecht, dat mag je geen tapas meer noemen. Klein assortiment en dan nog niet lekker ook. Voorheen was het beter.
    Jammer voor ons de laatste keer.

3,3
  13. Eric van der Voort

Geachte toekomstige gast,

Je hebt nog nooit zo heerlijk geluncht als bij La Baguette.
    Super lekkere verse met liefde klaargemaakte broodjes.
    Uitstekende service en uitstekende covid-19 maatregelen.

Op Schouwen is geen betere locatie om koffie te drinken of te lunchen te vinden.
    En dan maar over Nederlands beste Appeltaart te zwijgen.

14. West-Europees Burgh Haamstede

Super lekker gegeten, alles vers, goede vriendelijke bediening en een gezellige sfeer in het restaurant! Een aanrader, ook voor de kinderen leuke en lekker gerechten op de kaart.. wij gaan zeker terug!

15. Gisteren hier gegeten. De tapas erg eentonig. Overal zat brood onder waardoor je snel vol zit (tactisch natuurlijk). Ienieminie stukjes en veel was ook echt smaakloos. Service viel erg tegen. Kaartjes werden niet erg snel opgehaald. En de obers waren niet erg enthousiast, erg jammer. Sfeer van het restaurant is er niet. Het is er erg saai en steriel. Mag best wat meer sfeer. Beetje vreemde verlichting ook aan het plafond. Gelukkig komen wij uit het oosten waar ze wel weten wat tapas is. Voor ons dus nooit weer Tavenu.

1,9
  16. Heerlijk bijkletsen bij pot thee en latte machiato carcamel, en daarna de pinchos : 4 x lekkers voor als je niet kan kiezen tussen de : avocado 🥑 kip / huisgemaakte tonijn salade / brie walnoten honing 🍯 / frisse eiersalade. Echt een aanrader !!
    We komen hier bijna wekelijks om verse broodjes, top adresje !

17. Pieter en Jorg

We hebben hier zondag koffie en appeltaart gegeten, ook hebben we later een alcoholvrije Radler gedronken. Het was lekkere koffie en uitstekende appeltaart. De bediening was erg vriendelijk en zag er goed verzorgd uit! Wij waren ook erg tevreden om het feit dat er nootjes bij de Radler zaten, een borreltje bij de koffie en ik vroeg om een servet voor mijn kleine neefje en ik kreeg er een koekje en een lolly bij van het barmeisje. Kortom een fijne ervaring! Jullie zien ons zeker vaker verschijnen.

18. Floor en Arjan

Het was heerlijk leuke sfeer, goed eten en vriendelijke bediening

19. Leo Pelsers

Goede restaurant, maar door Corona wordt het er niet gezellig en rustig eten. Maar snel en de volgende groep laten eten. Kwaliteit is uitstekend en de prijs is ook goed. Jammer dat er maar zo weinig mensen mogen eten.

20. Klacht ingediend bij de hoofdvestiging ivm zeer kleine porties. De manager zou de klacht serieus nemen en behandelen. Maanden later niets meer gehoord. Geen Verhage meer. Jammer, want wij zijn vaak in Burgh Haamstede te vinden.

21. We hadden 2 heerlijke ontbijtjes besteld, omdat we wel een eitje erbij wilden. Het was helaas heel simpel. Een heel goedkoop kaiserbroodje en zo'n mini doosje en kuipje aardbeienjam. En een heel klein glaasje verse jus. Koffie dien je apart te bestellen. Niks eigens of extra's waar je toch een beetje op hoopt… we hebben 25 euro afgerekend. Voor ons echt geen aanrader!
    Lunchen blijkt wel goed te zijn daar. Dat gaan we zeker nog wel een kans geven.

22. We hebben genoten van eten en de vakantiesfeer. Vriendelijk personeel😉. Al met al een fijne ervaring. We komen zeker weer.

23. Zoals gewoonlijk vakantie afsluiten bij Strandpaviljoen de Schaar.
    Heerlijk gegeten, en vriendelijke bediening.
    Volgend jaar weer.

24. Fijne sfeer, vriendelijk personeel en je kan hier heerlijk ontbijten. De appeltaart is ook een aanrader.

25. Vond er weinig Spaans aan. Waterige garnaaltjes. Anders dan wat ik bij een tapas restaurant zou verwachten.

26. West-Europees Burgh Haamstede

B.dijkgraaf

14 sept. 2020 15.30 tot 16.00 op terras gezeten. Bediening;” mijn collega komt zo”. Daar bleef het bij. Helaas. Er bleek meer aandacht voor hotelgasten

27. Rob van Driel

Tja, wat zal ik zeggen. We beginnen er meestal onze vakantie of onze dag als we een enkele dag naar Zeeland gaan en eindigen onze vakantie daar meestal ook. En of je er nou aan die heerlijke appeltaart gaat zitten knabbelen of een verse baguette, het is allemaal heerlijk!

28. Sony Berrevoets

Altijd goed belegde broodjes, gebak is ook heerlijk. Koffie altijd met een klein likeur cadeautje. Iedereen is vriendelijk en attent.

29. ernst wolf

30. Tessa Fuhring

Zeer vriendelijk geholpen en het eten en drinken was zeer smakelijk.