Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

Karin Verburg

Eten goed maar de ontvangst en bediening laat te wensen over.

Paulien

Een leuke verrassing menu en super bediening.
    Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Heerlijk eten, charmante bediening, vriendelijke eigenaar! N aanrader.

Paul van gest

Gewoon hartstikke goed.
    Leuke bediening en prijs kwaliteit dik in balans.

Lenie Schipper

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer, voor herhaling vatbaar!
    Prijs/kwaliteit prima!

Hans Heijster

Top kwaliteit.
    Eten en bediening zijn van grote klasse.
    Ons bezoek aan Haamstede zonder een etentje is ondenkbaar.
    Vaak reserveren we al lang van te voren.

Erg lekker en uitgebreid ontbijt en leuke bediening.

Bob

Het was erg druk en ook misschien wel iets te. Maar we hoefden niet al te lang te wachten en alles was heerlijk, vooral de spaanse kazen zijn een aanrader en de gehaktballetjes, ook super!

We aten hier voor de vierde keer maar deze keer niet tevreden.
    De Kabeljauw was een kleine portie, de frieten ook de salade.
    Geen dressing.
    De jongen was vriendelijk de jonge dame niet.
    Jammer!!

Judith

Smakeloze friet, varkenshaas van de mixed grill te veel doorgebakken. En smakeloos.

Heerlijke avond gehad! Vriendelijke bediening, goede ambiance, heerlijke en verrassende tapas. Een aanrader!

Dit was de derde keer dat we hier zijn geweest. Eerste keer was goed. Tweede keer was slecht maar het was ook erg druk en het kan altijd wel een keer gebeuren. Dus toch maar een nieuwe kans gegeven. We hadden via Social deals een 4 gangen diner gekocht. Maar helaas wat was het slecht. We zaten al bijna 3 kwartier te wachten toen ze aan kwamen met hoofdgerecht.
    Het voorgerecht werd vergeten maar dat konden we naar het hoofdgerecht krijgen, hoe verzin je het.
    1 Persoon had het visstoofpotje maar was meer water met wat kookroom en erg smaakloos. Tweede persoon had gamba’s in oestersaus. Daar zat zoveel paprika in dat de gamba’s ver te zoeken waren. Mijn echtgenoot had een vleesspies drie kleine stukjes vlees met wat paprika op een stokje. De paprika had het meeste smaak en het vlees smaakte naar de paprika, vlees was niet gekruid. Ik had tongfilet, vis was niet helemaal gaar zaten nog rauwe stukken in en de kruiden overheerste vis. Er stond ook nog een bakje sla bij. Na de verlepte bladeren eruit te hebben gehaald ging deze wel, er zaten wat kappertjes, tomaat in 4 gesneden, schijfje kommer en een stukje ei in. Dat was ook het enige wat ik kon eten.
    Het enige wat goed was was de friet. Daar geen klachten over volgens mijn gezelschap.
    Over voorgerecht werd niet meer gepraat we hebben zelf maar na hoofdgerecht gezegd dat we het voorgerecht niet meer hoefde. Als excuus kregen we een consumptie wat natuurlijk wel netjes is.
    Na zeker 30 min wachten werd er door iemand op geattendeerd dat we nog een nagerecht moesten. Die werd opgenomen. 3 Ijsjes en 1 maal koffie. Het ijs werd op tafel gesmeten door de bedienster. Ondertussen kwam de tweede lichting binnen maar omdat alles bij ons uitliep zaten wij er nog. We hoorden iemand van de bediening zeggen uw tafel is nog niet vrij want zij (met hoofdbeweging naar ons) moeten hun ijs nog opeten en dan kunt u aan tafel.
    Bediening was niet netjes. Er werd ons niet gevraagd of we nog wat wilde drinken en we werden weggekeken.
    Het was ook erg druk en ik kreeg het idee dat ze het niet aankonden. Ze hadden ook twee lichtingen van 17.00 Uur tot 19.00 Uur de volgende was na 19.00 Uur. Je voelt je zo behoorlijk onder druk gezet. Was dit van te voren verteld dan kun je je daar op in stellen.
    Wij zeggen hier komen wij nooit meer.
    Een voordeel was we hadden een gezellig gezelschap en hebben ondanks alle blunders en slechte eten ontzettend gelachen.
    We hebben thuis maar lekker een bakje koffie met wat lekkers genomen.

Wilma Jongejans

Zeer vriendelijk en prima ontbijt.

John en Riet Bok

Ontzettend lekker gegeten! Nérgens anders zo'n lekkere vis op! Fijne bediening! Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Top.

Voor de zoveelste keer geweest en nog nooit teleurgesteld. Ook deze keer was het spiegelgerecht heerlijk (heilbotfilet met een kreeftensaus). Top voor een faire prijs.

Britta floss

Vertaal van de naar Nederlands

Alles super, leider waren Butter, Wurst und Käse genau abgezählt.

van Treeck

Heerlijk gegeten, grote porties vlees.
    Daarbij lekker gepofte aardappel met ui, frite en salade.
    Fijn sfeer, leuk dat ook de kinderen hielpen in restaurant.

R de Baat

De pizza menu is echt een aanrader.
    Soep met stokbrood een pizza met alleen maar verse producten een saladebar waar je gebruik van mag maken en als afsluiting koffie of een ijsbolletje voor maar 12 euro.
    Waar vind je dat nog.
    Echt toppie.

We hebben hier de afgelopen jaren verschillende keren gegeten als we in de buurt waren.
    Altijd tevreden geweest. Deze keer niet.
    Er was slechts 1 kok aanwezig en 1 dame in de bediening. De zaak zat grotendeels vol.
    Zeebinkie biedt een 5 gangen menu aan voor 15 euro.
    De preisoep kreeg je in een waterglas, met een lepel erin. De carpaccio was smakeloos.
    De tongfilet was een raar dik stuk dat niet goed smaakte. De saté lag onder een enorme berg satésaus. De patat was dik en melig en niet gaar.
    Onze borden waren nog half vol toen deze werden opgehaald.
    De dame vroeg terloops of het had gesmaakt. Leek me duidelijk van niet.
    Ze reageerde onverschillig en "zou het doorgeven".
    Er werd niets meer over gezegd en toen we er later op terug kwamen was ze zeer geïrriteerd en liet dat ook merken aan andere gasten die meteen onze kant uitkeken.
    Je merkt duidelijk dat ze niet op kritiek zitten te wachten. De zaak zit toch wel elke dag vol met mensen die op de vakantieparken verblijven.
    Wij zullen er niet meer heen gaan. Voor iets meer kan je elders veel beter eten.

suzan roose

Als we in Burgh haamstede zijn, is dat ons koffie momentje. Top!
    Alles klopt daar, ook bediening is heel vriendelijk.

Goed gegeten, vriendelijke bediening, uitleg menukaart, prijs/ kwaliteit super!

Jerry Monkau

De avond was erg gezellih goede sfeer en bediening was top niks te klagen en kwaliteit van het eten een echte aanrader ondanks niet iedereen tapas lekker vond van ons maar ook daar dachten ze aan super gezellige tent grandcafe Tavenu. Hulde aan het personeel. Gauw overdoen!!

Carla berkhout

Gisteren een heerlijk strand/boswandeling gemaakt.
    Daarna met vrienden lunchen bij la Baquette.
    Heerlijk broodje bal gegeten. Bediening half Zeeuws/Rotterdams.
    Humor en gezellig. We komen zeker nog een keer terug.

De Belgische bourgondiërs

Wil je lunchen in een gezellige sfeer, met topbediening en heerlijk verse gerechten. Dan ben je bij La Baguette aan het juiste adres!

Fantastisch gegeten op 28 februari 2018, echt voor herhaling vatbaar!

Heerlijk tapas gegeten met het gezin. Goed verzorgd en uitstekende service en sfeer in het restaurant. Bediening was vlot en attent, ook voor de kinderen die nog een heerlijk toetje kregen.

sjaak

Afgelopen weekend een paar maar gegeten bij Zeelust. Hoogtepunt was de brunch zaterdag ter gelegenheid van mijn verjaardag. Het was met liefde en zorg bereid en smaakte voortreffelijk. Lieve mensen van Zeelust bedankt. Tot een volgende keer.
    Janine

Wij hebben in de loop der jaren de ontwikkeling van eenvoudige eetlocatie naar echt restaurant meegemaakt. De oorspronkelijke eenvoud spreekt ons meer aan dan het kiezen voor meer luxe. De kwaliteit en het keuzescala van de vis is alle tijd - zeer tot ons genoegen - op hoog peil gehandhaafd.

Ik heb gebakken mosselen gehad.
    Deze waren heel lekker.
    De portie was ruim voldoende.
    Wij waren zeer tevreden.