Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

Helma Kanters

Wat een geweldig leuk restaurant met bijzonder leuke bediening.
    We hebben met 8 personen geluncht en genoten van de gezellige ambiance en hele gezellige serveerster.
    Een aanrader!

Nelleke Grefkens

Gisteren opnieuw eten laten bezorgen. Het was weer uitstekend! Hadden kinderen te eten (uit Zierikzee) en ook deze waren zeer enthousiast en vonden de kwaliteit hier beter.
    Een echte aanrader, als je eens niet zelf wilt koken.

Prima eetgelegenheid met vriendelijke Spaanse eigenaren die alles doen om het naar je zin te maken. Mooi menu en goede biefstuk
    Brood erbij en karaf water. Naast prima wijntjes en gratis koffie toe.
    Vlees na bakken even laten rusten levert minder vocht op bord op en aardappeltjes waren wat aangebrand. Maar voor deze prijs blijft dit restaurant zeker bestaan, ook voor ons als we in zeeland verblijven. Prima en eerlijk gastvrij

Voor een prima kopje thee met iets erbij. Een aanrader.

Arianne en Janny

Geweldig, heerlijk, gezellig 👍👏

sjaak

7. West-Europees Burgh Haamstede

Bob

Vandaag mijn verjaardag gevierd bij La Baguette. Was een super gezellige middag met een gezellige lunch.

Afgelopen donderdag voor weinig geld (19,50E) heerlijk Tapas gegeten bij Tavenu. Veel keuze in zowel koud, warm, vlees en vis. De bestellingen werden snel verwerkt dus we hebben heel wat hapjes gehad. Daarnaast heeft Tavenu ook een gezellige bar waar je na afloop nog een lekker biertje van de goede bierkaart kunt drinken

Lang moeten wachten op het drinken. Geen sfeer in de zaak het leek erop of men nog niet eens mocht lachen en plezier hebben. Porties klein en alles met mais als groente. Slechte opmaak van de borden. De tafels konden eens een grondige poetsbeurt krijgen. Het enige wat ons beviel was de bediening. Helaas een keer maar nooit meer.

Een top sfeer lekker eten en een bediening waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Zeker de moeite waard en laat de eigenaar je meenemen wat lekker is op de kaart.

Wij komen hier zeker terug.

Ben Kempers

Wij hebben hier prima gegeten.
    Er was volop keus.
    De bediening was uitstekend.
    Een aanrader om hier weer terug te komen.

Simone Joosten

Lekker op een regenachtige dag een heerlijke baguette.
    Vriendelijk personeel en snelle service!

Perfecte maaltijd op mooie zomeravond op gezellig terras.
    Van alles gegeten: heerlijke soepen, mooie voorgerechten en prachtige vis.
    Goed bediend, prima avond!

15. West-Europees Burgh Haamstede

Overnacht in het hotel 2 nachten 13,14, 15 oktober.
    1E dag er prima gegeten, de mosselen waren lekker.
    Vandaag 19.30 Wilden we weer een hapje eten maar werd ons gezegd dat het niet kon, ze hadden teveel klanten waardoor ze ons weigerden.
    Dat voelde niet goed en fijn.

wim luberti, janine erdin

Gisteravond en vanavond weer bij zeelust gegeten. Het was als vanouds vezellig en lekker. Pluspuntje, het eten is minder zout.

Wat een ronduit slechte zaak! De bediening kijkt je niet eens aan bij het opnemen van de bestelling en het afrekenen. Het sanitair is verschrikkelijk vies en onhygiënisch. We werden er weggekeken en het personeel was alleen maar met de telefoon bezig.
    Hier komen wij zeker niet meer terug en zullen wij ook niet aanraden aan anderen.

Lisette van den bogaard

Heerlijk ontbijt, verse jus, prima koffie.
    Een heerlijk begin van de dag!

Adry van Es

Wij hebben met 10 dames genoten van het eten. Vanaf 18.00 tot ca half 10, dus alle tijd, om gezellig rondom de mooie grote tafel te genieten van het eten en de gezelligheid. Goede bediening.
    Wij komen hier beslist terug!

Aperitief, 3 gangen, wijn, koffie. Het eten was op zich in orde. We misten de typische Italiaanse smaak. Wellicht wat meer kruiden en meer knoflook gebruiken. De bruschetta kan wat simpeler, het geroosterd brood verdween bijna onder de versiering. De nagerechten waren heerlijk. Een mooi creme brulee. De bediening was netjes. Voor vegetariërs voldoende keus.
    De prijs-kwaliteit verhouding is niet goed. Het is te duur voor wat je krijgt. Goed eten maar niet echt culinair, terwijl de prijs dat zou doen vermoeden.

21. Chinees-Indisch Burgh Haamstede

Het buffet was lekker en genoeg variatie voor een volwassene, maar was niet op kinderen gericht.
    Een kind ziet er graag patat/fricandel o.i.d.tussen.

Wim en Dinja

Een bijzonder plekje om in een ongedwongen sfeer te genieten van een constante kwaliteit van de heerlijk zelf gemaakte verse producten. Het eventuele wachten is naar onze mening zeker waard!

Eindelijk eens zo'n concept op het dorp, 19,50 en de hele avond mag je kiezen. Goeie hapjes, niet al te groot waardoor je veel kunt proeven, zeer zeker een aanrader !!

Een perfect avondje met mijn familie (9 personen): heel lekkere maaltijd, vriendelijke sfeer met een sympathieke en professionele bediening ondanks het spitsuur. Bovendien, leerden we Nederlands en de ober, Frans. Aan te raden zonder aarzelen!

Vandaag op het terras heerlijke koffie met appeltaart genuttigd. Ik weet dat de appeltaart zelf gebakken wordt, want de eigenaresse vertelde ooit dat zij uit een banketbakkersfamilie komt. Toch wil ik 1 minpuntje noemen. De appel in de appeltaart was zo groot gesneden, zelfs mijn man merkte dat op en die zegt niet zo gauw iets.....!
    Tot een volgende keer!!

Een zeer leuke en goede zaak.
    Alles is top de koffie / appeltaart / belegde broodjes de gehaktballen en de heerlijke koekjes.
    Super vriendelijke bediening en eigenaresse Diana TOP.

Ik had voor 14 personen een tafel gereserveerd, helaas was die binnen gedekt ondanks dat het 23 graden was buiten. Dit was een beetje jammer, verder was de service en het eten uitstekend!

Snel geholpen. Pannenkoeken prima. Huiswijn zeer matig

Mooie zaak. Eten is top. Professionele bediening en gastvrijheid. Een echte aanrader. Zal zeker vaker komen eten.

Een zeer goede zaak in burgh haamstede zeer goede koffie en de lekkerste appeltaart uit eigen oven en super belegde broodjes! Zeer vriendelijk personeel en eigenaar een aanrader