Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

Lucas Kok

Wilfried en Fini Karolewski

Vriendelijke en attente bediening. Gerechten to the point gegaard. Zeer smakelijk geserveerd. Enigste minpuntje: geen extra bordje voor de salade bij ovengerechten.

Na een tijdje niet in Zeeland te zijn geweest was het weer eens zover. Paar jaar geleden al eens ontbeten bij La Baguette en we hadden nu zoiets dat we daar in ieder geval naar terug wilden. Het was een verrassing voor ons hoe het gegroeid was.
    Complimenten voor alles!!!
    Ook nu weer besloten zeker terug te komen

Groeten,
    Henriette en Gerald.

Gerard Joukes

Eten wordt klaar gemaakt waar je bij bent.
    Vooral zalm en kipsate uitstekend.
    Blijven dan ook komen als we in zeeland zijn.
    Ga zo door.

5. West-Europees Burgh Haamstede

Jaarlijks komen we op deze plek in het centrum. We hebben wederom genoten. Het was lekker weer en we konden buiten eten. Het was druk maar het ging toch vlotjes. Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en kundig. Kortom zeker een aanrader als je eens in zeeland bent. Aanrader de rauwe zalm, super lekker!

Super adres met prima prijs-kwaliteit verhouding. Als je in de buurt bent: zeker ff binnenlopen en proeven. Begin maar eens met de huisgemaakte kruidenboter! Gewoon doen!!

Aangebrande pizza Calzone.
    Bij melding klacht werd er navraag van de ober gedaan. Hij kwam terug om te zeggen dat wij wat konden uitzoeken van de nagerechten kaart. Zo gezegd zo gedaan.
    Bij afrekenen kwam de truc uit. Het stond volledig gefactureerd. De ober haalde zijn schouders op.
    Ik ben ZEER teleurgesteld, dat deze pizzeria zo met klanten omgaan die op- of aanmerkingen maken.

Monique Verbeek

Heerlijk gegeten met 4 personen.

Prima gegeten voor een leuke prijs. Leuke plek en een gezellige sfeer. Komen hier zeker nog een keer terug!

Gister voor het eerst gegeten bij het Restaurant Zeebinkie. Door de lage prijzen waren mijn verwachtingen niet al te hoog. Bij aankomst werden wij netjes ontvangen en begeleidt naar onze tafel. De prijs kwaliteit verhouding was boven verwachting. Ondanks de drukte wist het personeel het hoofd boven water te houden (erg knap). Al met al een hele goede ervaring en zeker een aanrader!

Wat een gezellige tent in het mooie Zeeland. Ik heb hier heerlijk zitten eten met mijn vriend. We hebben beide spareribs gegeten en het was heerlijk. Het vlees viel van het bot en de smaak was goed. Het smaakte lekker met het witte wijntje wat ik er bij dronk. Het biertje van mijn vriend was perfect afgetapt van de tap en smaakte prima. Het personeel was ook erg gastvrij en hebben haar nog extra bedankt daarvoor, wat een leuke meid. Het toetje viel ook erg in de smaak, de coupe stroopwafel. Dit kom je niet vaak tegen in een restaurant en was daarom erg lekker!!!
    Kortom, een heerlijke avond.

13. Italiaans Burgh Haamstede

Heerlijk gegeten, maar jammer dat als het druk is, dat je ongevraagd de rekening krijgt om plaats te maken! Je gaat toch met een naar gevoel naar huis.

Hans de Roon

Prima kwalliteit voor prima prijs! Gezellige sfeer en vriendelijk personeel! Zeker in de zomer en weekend goed om te reserveren.

Grote verwachting maar slecht gegeten.
    Vissoep was niet gevuld, ook droge garnalen in olie.
    Vispotje slecht gevuld en niet op smaak.
    1 Uur wachten op voorgerecht.
    Rose niet lekker spaanse.

Het was zeer goed, fijne bediening alsof je er al jaren komt.
    Je voelt je meteen thuis.

Heel gastvrij restaurant.
    Ook bij drukte (hoog seizoen) blijft het personeel vrolijk.
    Kwaliteit van het eten uitstekend.
    Een echte aanrader.

18. West-Europees Burgh Haamstede

G

Heel onvriendelijk behandeld. Absoluut geen aanrader. Mijn verzoek om mijn strategische keuze van de kaart, een biefstuk, aan te passen aan mijn dieet ivm allergie, werd zeer onvriendelijk ontvangen. Ondanks dat dit vooraf aangegeven bij reservering en vermelding op de menukaart dat aanpassing geen probleem was.

19. West-Europees Burgh Haamstede

G

m

Op vrijdag 13 juli 2018 hebben we hier na een stranddag heerlijk gegeten in dit prima restaurant. Hoewel hier voornamelijk visgerechten op de menukaart staan, is er voor de vleeseter zeker ook wat lekkers te vinden. De entourage is gezellig te noemen en de bediening goed. Bij goed weer kun je fijn buiten op het terras zitten. Kortom: een aanrader!!

Familie Bouman

Wij komen regelmatig speciaal naar Haamstede om in La baguette de dagelijks vers gebakken appeltaart te nuttigen. Overheerlijk, fris en knapperig en nog een flink stuk ook. Klasse lunchroom, sfeervol ingericht. Spontane vriendelijke bediening!

Willem van der Duijn

Vriendelijke bediening, goede menukaart en goed advies in onze menukeuze.

osmen27

Met een grote groep (familie) hebben wij hier een aantal dagen gelogeerd: slaapkamers waren gedateerd en met vieze bruine vloerbedekking. Doucheruimte stonk naar urine. Bedden waren niet schoon. Terras was verschrikkelijk vies. Interieurverzorging vertelde dat men maar zeer weing tijd had per kamer om alles netjes ter onderhouden!
    Nee3n, voor ons eenmaal, maar nimmer weer.

B.timmer

Een aantal keren heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke eigenaar en dochter. Gaan we zeker nog eens terug.

Maarten

Dramatische ervaring! Zeer onaardig behandeld door personeel. Kibbeling was niet naar binnen te krijgen. Frietjes waren zompig. Duurde 15 minuten voor een drankje kwam, terwijl het rustig was. En toen ik er wat van zei: moest ik het maar eerder aangeven.

Parter bestelde een uitsmijter naturel. Maar werd even niet vermeld dat ze dan ook extra aan slaan daarvoor. Reactie vanuit het restaurant was: jammer dan.

Belachelijk! Normaal schrijf ik geen reviews maar dit was zo'n slechte ervaring dat ik het moest delen. Eens maar nooit meer.

Vd Houwen

Waardeloos. Kregen een tafel toegewezen, geen enkele aandacht verder na een kwartier wachten en langslopende bediening. Opgestapt en niets gegeten of gedronken.

Dorrit van Schip

Wij hebben onze oom en tante getrakteerd op een overheerlijk menu en een fantastische avond op de 50ste trouwdag!
    Dank aan het personeel van het Torentje!
    Zij werden echt in de watten gelegd! Groot compliment aan het personeel!

Wllem huisman

Goed eten leuke bediening sfeervol restaurant kom beslsist nog eens terug.

L. Hartman

Vanavond heerlijk gegeten bij De Schouwse Hoeve. Prima ontvangst en vriendelijke bediening.
    We komen zeker terug.