Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

marja joosten

zoals ik gewend ben van La Baguette was alles prima!

enkele puntjes waar jullie misschien iets mee kunnen.
    -Het was niet lekker warm in de zijruimte en dat kwam de sfeer niet ten goede, vandaar de 6.
    -we deelden een geitenklaassalade, we kregen een extra bordje erbij.
    zoveel leuker ( ik kwam net terug uit Spanje waar "compartir" zo gebruikelijk is) als we allebei een bordje krijgen en de mooie salade met het verrukkelijke brood tussen ons in.

nogmaals alles was heerlijk en werd liefdevol geserveerd.

hartelijke groet,
    Marja

Helaas teleurstellende lunch. Slechte prijskwaliteitverhouding. Veel te duur 'broodje kroket'. Prima plek voor drankje of ijsje.

Gisteravond voor het eerst wezen eten bij de brasserie,
    alles was goed verzorgd en vooral erg lekker,
    bediening is vlot en supergezellig!
    Wij komen zeker nog een keer terug,
    het is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt,
    mvg fam hartman.

Niet te vergelijken met vorige maand.
    Toen heerlijk gegeten.
    Nu helaas stukken minder.
    Een bonk. Poeder in de champignonsoep, die duidelijk al even stond, want er zat een velletje op en was niet verdeeld heet.
    Mosseltjes waren lauw en de koffie na ook.
    Hoofdgerecht werd geserveerd terwijl het voorgerecht nog moest worden afgeruimd.
    Jammer…

Ik eet hier regelmatig met mijn vrouw en kennissen maar ook met de klaverjasclub 50 personen en het eten is altijd uitstekend.
    Zelf ben ik een genieter van de Black Angus biefstuk die is daar geweldig.
    AS Zaterdag ben ik daar weer om weer te genieten van het lekkere eten.

Goede pizzeria, leuke en enthousiast personeel zeker een aanrader om er te gaan eten.

A.R

Super lekker ontbeten, heel vriendelijk personeel.
    Een aanrader!!!

S de Looff

Heerlijk gegeten hier afgelopen weekend. Vriendelijk ontvangen en leuke bediening. De bediening neemt de tijd voor je en heeft er voor gezorgd dat we een super avond hadden. Heerlijk gegeten! Zeker aan te raden.

Walter vd Zee

Alle gerechten waren erg goed op smaak, zelfs iets simpels als de kruidenboter was bovengemiddeld goed. Tapas plankje is een aanrader. Vrij grote porties. Keurige bediening. Een aanrader!

We komen daar aan met 4 personen en een hond. Netjes gevraagd of de hond welkom was. Krijgen we een of ander onzin-verhaal dat ze 3 tafels hebben voor gasten met honden maar dat reeds 2 tafels daarvan bezet waren. De andere tafel had een balk onder tafel waar onze hond niet onder zou kunnen liggen. Dus vandaag ging niet lukken. Of we een andere dag in deze week wilden reserveren? Er zat werkelijk 1.5 Paardenkop in het restaurant dus wat een onzin. Ronduit klant-onvriendelijk! Dit hebben we nog nooit meegemaakt… te gek voor woorden om je potentiële klanten zo onbeschoft voor te liegen met zo'n raar verhaal! Hier gaan wij dus nooit meer naar toe! Eén geluk aan dit voorval was dat we hierna bij een ander restaurant terecht gekomen zijn. Fantastisch restaurant! Goed eten en zéér klantvriendelijke bediening.

Joke van Arkel

Afgelopen weekend twee keer gaan eten bij ‘t Torentje in Burgh Haamstede. Wat een gezellig restaurant met hele vriendelijke, behulpzame en zeer attent personeel. Heerlijk eten. Onze honden werden niet alleen gedoogd maar waren ook echt welkom. Het was de kers op de taart van een fantastisch weekend.

13. Pannenkoekenhuis Burgh Haamstede

Komen hier al 40 jaar iedere herfst vakantie en het is altijd goed. Al 40 jaar lekkere pannenkoeken en een goede vriendelijke bediening.

Vis wordt opnieuw gebakken en is dan volledig hard geworden en niet meer te eten.
    Patat in oud vet gebakken.
    Geen vertrouwen in vakmanschap eigenaar.

Kitty hubers

Zeer snelle en vriendelijke bediening.

Lekker gegeten, prijs kwaliteit prima.
    Bediening liep wat rommelig. Geen eigen wijk, waardoor men lang op het drinken moest wachten, en iedereen overal en nergens was. Eten ging razendsnel!

Eddy & Jo SAMAN

Per toeval ontdekt tijdens ons tweede verblijf in B-H. op 24 september. Onweerstaanbare appeltaart. Zijn zelfs twee dagen op rij appeltaart gaan proeven. Hebben ook niets dan lof over de broodjes. Democratische prijzen. Weten nu reeds waar wij in B.-H. heen zullen gaan.
    Bij ons volgende bezoek. Willen nog meer van deze lekkere dingen genieten. Zeer vriendelijke bediening. Houden zo!

Inmiddels heb ik al een paar keer gegeten bij Bistro West.
    Het eten is steeds van uitstekende kwaliteit, wordt op een leuke manier geserveerd en ziet er verzorgd uit. De sfeer is prima en de bediening vriendelijk en behulpzaam.
    Een aanrader, want ook de prijs is zeker niet verkeerd.

Normaal gesproken eten goed maar te weinig bediening was eten koud kok te beroerd om even een paar tafels uit te serveren bellen kan die goed was jammer.

Daniël

Twee keer gegeten, de eerste keer was prima! De tweede (andere bediening) was waardeloos. Bediening was onattent, het eten was smakeloos en van lage kwaliteit. Nu zijn de prijzen laag en kun je niet al te veel eisen maar als ook voor die prijs het eten slecht is, is het alsnog waardeloos. Zo aan de reviews te zien wisselt de kwaliteit nogal en dat is niet best voor een restaurant. Jammer want het was ooit goed. Helaas geen aanrader.

Lucas Kok

Wilfried en Fini Karolewski

Vriendelijke en attente bediening. Gerechten to the point gegaard. Zeer smakelijk geserveerd. Enigste minpuntje: geen extra bordje voor de salade bij ovengerechten.

Na een tijdje niet in Zeeland te zijn geweest was het weer eens zover. Paar jaar geleden al eens ontbeten bij La Baguette en we hadden nu zoiets dat we daar in ieder geval naar terug wilden. Het was een verrassing voor ons hoe het gegroeid was.
    Complimenten voor alles!!!
    Ook nu weer besloten zeker terug te komen

Groeten,
    Henriette en Gerald.

Gerard Joukes

Eten wordt klaar gemaakt waar je bij bent.
    Vooral zalm en kipsate uitstekend.
    Blijven dan ook komen als we in zeeland zijn.
    Ga zo door.

26. West-Europees Burgh Haamstede

Jaarlijks komen we op deze plek in het centrum. We hebben wederom genoten. Het was lekker weer en we konden buiten eten. Het was druk maar het ging toch vlotjes. Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en kundig. Kortom zeker een aanrader als je eens in zeeland bent. Aanrader de rauwe zalm, super lekker!

Super adres met prima prijs-kwaliteit verhouding. Als je in de buurt bent: zeker ff binnenlopen en proeven. Begin maar eens met de huisgemaakte kruidenboter! Gewoon doen!!

Aangebrande pizza Calzone.
    Bij melding klacht werd er navraag van de ober gedaan. Hij kwam terug om te zeggen dat wij wat konden uitzoeken van de nagerechten kaart. Zo gezegd zo gedaan.
    Bij afrekenen kwam de truc uit. Het stond volledig gefactureerd. De ober haalde zijn schouders op.
    Ik ben ZEER teleurgesteld, dat deze pizzeria zo met klanten omgaan die op- of aanmerkingen maken.

Monique Verbeek

Heerlijk gegeten met 4 personen.