Op deze locatie zit nu 'Di Ferenze'

Parkeren na 1800 uur gratis in de nabije omgeving: beperkt parkeren voor de deur, maar grote parkeerplaats op 5 minuten loopafstand.

Bushalte lijn 133 Connexxion op 5 minuten loopafstand.

• All-inclusive

5. Betalen Visa Master Card pin

1465206212 76
1506702016 76

1. Ik eet hier al jaren en vaak all in...standaard begin met salade, manchego, ham, gerookte zalm en daarna een 7tal warme tapas waarvan 3 gefrituurd...ook nog een dessert en drank voor, tijdens en na voor 37,50 per persoon...gewoon altijd goed en genoeg! De vorige recensent is dus in de war, had gewoon pech of er klopt iets niet!

2. Het all-in menu is geen aanrader! Bediening was nergens te bekenen terwijl je voor je drinken al had betaald. Moesten steeds de dames roepen en dan werd uiteraard niet op prijs gesteld.

We waren met 6 man en kregen eerst 7 chipjes en 5 olijven. Vervolgens het voorgerecht wat veeluit bestond uit sla.

Het hoofdgerecht kwam rechtstreeks uit de frituur. Allen maar kroketten, garnalen uit de frituur ect. En dan voor die prijs!

Wij komen hier niet meer!

3. Kom hier graag en vaak...personeel is gezellig, en de bediening is goed... ze zijn altijd in voor geintjes en staan graag voor je klaar! Wat je ook besteld het is heerlijk! Tot volgende week!

4. Naar aanleiding van deze site eens gaan kijken bij Papas Tapas. Bij binnenkomst eerst even moeten wennen aan de donkerte (en ik bleek niet de enige, te horen aan andere binnenkomende gasten). De sfeer is gezellig en het is mooi aangekleed. De bediening was vriendelijk, maar steeds een ander en dat vind ik zelf niet zo prettig. Voorgerecht gehaktballetjes in tomatensaus. Lekker, maar ik heb ze beter gegeten.

Als hoofdgerecht biefstuk van de haas met gesmolten blauwe kaas. De combinatie was erg lekker. Hoewel ik specifiek om een medium biefstuk vroeg bleek de kern rauw. Aangezien de biefstuk erg groot was en er geen vocht uitliep heb ik het daarbij gelaten. De bediening overigens wilde de biefstuk nog verder bakken, maar ik had verder genoeg dus heb dat maar laten zitten. De spareribs (van mijn vrouw geproefd) waren erg lekker, maar heel anders gekruid dan ik gewend ben. Misschien handig als je dat al een beetje weet want wanneer je een andere smaak verwacht kan een gerecht vreemd uitvallen.
    Geen dessert genomen omdat voor en hoofd meer dan genoeg waren voor ons.
    Toppertje, ze hebben thee met verse munt! Erg goed en een prima afsluiter na een vrij zware maaltijd.

€60 euro betaald, vond prijs/kwaliteit iets te ver uit elkaar liggen. Zou er wel nog eens eten, mocht ik in de buurt komen.

5. Vorige maand hebben wij onze trouwdag gevierd in Papas Tapas met de kinderen en het was reuze gezellig. Na afloop kregen we een fles champagne kado! Wat een verrassing! Tot gauw weer....

6. Toro 9 punten

Weinig Spaans!

Tapas zijn ronduit vet en niet verfijnd. Prijs/kwaliteit verhouding is uit het lood geslagen. Een flesje water (1/2 liter) voor euro 4,75 is ronduit schandalig. Bediening is rumoerig aanwezig met keukenpersoneel. Aankleding van restaurant is wel leuk.

Voor een smaaksensatie of het typisch Spaanse proeven zou ik deze eetgelegenheid links laten liggen.

Geen aanrader dus!

7. Hier kan je in een nette, vriendelijke zaak heerlijk eten.

Ogen, oren, smaakpapillen kom je tekort om hier maar 1x langs te gaan.

Buiten het feit dat dit soort eettenten heel apart zijn in deze regio, is het helemaal op z'n plek.

Na een dag strand heerlijk natafelen met een roseetje of prosseco in een mediteraanse sfeer.

Via het ruim opgezette terras door naar een gezellig ingericht restaurant.

De centraal opgestelde toog hier zorgt voor prettige reuring in de tent en een echte mediteraanse "familia" sfeer.

Een echte aanrader voor kwaliteit/sfeer/value for money.

De eigenaresse is erg oprecht gezellig en heeft voor iedereen oog. Erg leuke meid. Haar man runt de keuken en serveert verrassend leuke/lekkere gerechten.

Om nog ruimte voor overtreffing te laten geef ik hier graag een 9 voor als eindcijfer.

Indien ik voor de 4e keer weer zo'n positieve ervaring ga hebben, mag dit zeker een 10 worden. Dit als beloning voor het continu vasthouden van een zeer hoge kwaliteit in deze vorm van gastronomie.

Een aanrader van een partime (nieuw) Haamstede-bewoner.

8. Bert van Eck

Wij komen hier al jaren en genieten elke keer weer van de vaste gerechten en ook de elk jaar weer nieuwe gerechten / verrassingen op de kaart. Ers sfeervol restaurant en heel goed te combineren met een dagje Zeeland.

9. Gezellig een avondje met vrienden lekker eten!

Echt een super gezellig restaurantje, in het hartje van Westenschouwen waan je je in de Spaanse sferen.

Heerlijke tapas, maar je kan ook iets anders eten hoor! De vriendelijkheid en gezelligheid maken je avond compleet.

Echt een aanrader als je gezellig met je vrienden wilt eten.

Prijs/kwaliteit verhouding staat op een goed niveau.

Warme ontvangst en goede bediening.

Voor ons zou het veel vaker Papas Tapas avond kunnen zijn.

Als Zeeuwse zal ik het zeker aanraden aan buitenstaanders!

10. Astrid en Jolanda

Wij zijn in het laag seizoen geweest in maart...

Heel gezellig restaurant. Hoewel een prachtige zaak, als de aankleding meer Spaans zou zijn, zou de sfeer meer passen met wat je eet. Een poster op de wc doet dan geen recht. Neemt niet weg dat het een restaurant is waar je trots op kunt zijn!

Hele vriendelijke bediening. Bediening weet wat er geserveerd wordt en legt dit duidelijk uit. Entourage erg gemoedelijk.

Tapas waren heerlijk en voldoende. De presentatie verdient een dikke pluim!

Zeker een aanrader om vaker te gaan.

Prijs- kwaliteitsverhouding was goed.

Er blijft altijd iets te verbeteren in een restaurant, maar de gastvrijheid en de beleefde bediening geven je direct het gevoel dat het goed zit...en goed zaten we! Nu nog een keer op het terras van de zomer....

11. Een sfeervol restaurant. Met een super kok, een zeer bekwame gastvrouw en super bediening. Het eten is zeer van kwaliteit en is een diamant voor het oog. Het restaurant ziet er zeer verzorgd uit en is ook sfeervol ingericht. Wij hebben er zeer lekker gegeten en genoten. Voor ons een ster waard.

12. Lekker gegeten in Spaanse sfeer!

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.

Een echte aanrader is het all in arrangement.

We gaan er snel weer eens naar terug.

13. Gezellig en sfeervol gegeten.

Super vriendelijke bediening.

Volop keuze in tapas en andere gerechten.

Een restaurant waar de klant zich nog koning voelt.

Pas op voor uitbuiken hihi.

Dus in èèn woord MMMMMmmmmmmmmmmmm!

14. We hebben er echt heerlijk gegeten.

De bediening was heel vriendelijk.

Gaan we zeker nog eens naar toe.

15. Sfeervol Spaans restaurant met voor elk wat wils; zeer authentieke gerechten en tapas of meer "mainstream" gerechten zoals heerlijke biefstukken.

Gezellige inrichting en vrolijk en vriendelijk personeel. De Spaanse avonden zijn een waar feest voor iedereen die van het goede Spaanse leven houdt: muziek, zang, dans en heerlijk eten!

Tip: na een dag op het strand, nagenieten op het terras van Papas Tapas met een Spaanse "San Miguel", van de tap in de hand, en een paar tapas. Super!

16. Het is erg lekker eten bij dit restaurant. Niks van groothandel food gezien. Kwa prijs en aanbieding van eten is de prijs juist.

Bediening is altijd netjes en beleefd.

Je kan zelfs meekijken in de keuken om te zien hoe de kok je eten klaarmaakt.

17. Marleen

Erg lekkere tapas, net zoals in Spanje en vriendelijk personeel!

18. Een sfeervolle & erg gezellige zaak.

Met vriendelijk personeel, lekker eten & ligt lekker dicht bij de zee.

Zeker een aanrader!

19. Voor ons zijn er twee redenen om naar Zeeland te gaan:

De Zee en Papas Tapas.

20. Leuke plek en inrichting.

Bediening erg verdeeld in aanbieden en serveren bij het all inn menu.

Tapas, warm en koud, en dessert.

Zelfs de sla kwam uit een kant en klaar zak.

Niets eigen, alles van de groothandel.

Jammer, je kan hier zo veel beter als kok.

21. Vriendelijke prijzen voor authentieke gerechten. Ze hebben ook tapas, die in de randstad echt veel duurder en zeker niet beter zijn.

Leuke menu's, vriendelijke bediening, gezellige entourage.

Prijs/kwaliteit verhouding vind je zelden zo in orde!

22. Enkele keren wezen eten. Zeer goed eten, vriendelijke bediening. Het all inn menu veranderd ook elke keer.

Topper.