Hier zie je hoe de meningen over de La Baguette verdeeld zijn.

1. w.haagman

Fantastische belegde broodjes. Heerlijke huisgemaakte appeltaart. Maar nu ook een huisgemaakte bal gehakt op een broodje. Een Bal Baguette!

Misschien wel de beste van het eiland. Daar rijdt je voor om...

2. Met 9 personen hier ontbeten, tjonge wat is dit een aanrader. Verse jus, warme broodjes en heerlijk beleg.
    Toen we nog een extra cappuccino namen kregen we er een heerlijke, eigen gebakken citroencake bij.

3. Vanmorgen genoten van een heerlijk ontbijt met warme broodjes, eitje, jus en een goede cappuccino.
    Aanrader!

4. jacqueline schruijer

Een heerlijk ontbijt met warme croissants en broodjes. Verse jus, een eitje en koffie. Een goed begin van de dag, dacht ik zo. Gezellige en vriendelijke bediening. Bedankt!

5. Die appelflappen, de lekkerste ooit, waar dan ook, gegeten!

6. Dit is mijn lunchroom aller tijden. Alles is geweldig lekker en de bediening is geweldig, zo is er maar een in haamstede.

7. Zeer gezellige met overheerlijke eigen gebakken cake en taart. Wat je ook neemt alles is vers. De broodjes zij super groot en goed belegd, te goed je krijgt het bijna niet op. Ook ziet de zaak er gezellig uit dat nodigd uit met deze al wat sombere dagen. Gezellig en warm.

8. Vester-Schinkel

De zelf gebakken appeltaart is in vergelijking met veel door ons bezochte restaurants niet te overtreffen.
    Daarnaast zijn de uit eigen bakkerij gepresenteerde koekjes ontzettend lekker en de kakelverse citroencake ook zelf gebakken is van uitzonderlijke klasse.

9. S. Strijbos

Heerlijk gegeten, super bediening en een goede gastvrouw!!

10. Een aanwinst voor de hele omgeving. Top bediening. Gezellige zaak. Echt de moeite van het omrijden. Als ik in de buurt ben kom ik zeker weer op de koffie. Reinier.

11. Mooie nette zaak. Goede en vriendelijke bediening. Heel goed gegeten, we gaan zeker nog een keer terug.

12. Diana

13. Familie Bühne

Wir haben bei "La Baguette" gefrühstückt. Es war sehr reichhaltig und lecker, angefangen mit frisch ausgepresstem Orangensaft, großen Baguette und für deutsche Verhältnisse "Riesen-Croissant". Sehr nette Bedienung. Waren nicht zum letzten Mal dort.

14. Wij komen regelmatig in de zaak voor een bakje koffie en de uitstekende appeltaart.
    Dit alleen als wij op vakantie daar zijn maar in een andere zaak komen wij niet.
    De sfeer is heel gezellig en ja als het druk is moet je even wachten maar dat is in zo'n omgeveing geen straf want het voelt als thuiskomen aan. Volgend jaar zijn we weer van de partij

15. w freriks

Restaurant ligt gezellig langs de weg. Erg aardige mensen maar wij hebben veeeel te lang moeten wachten op het eten, de sfeer was vergaan. Het vlees was zo-zo, de mosselen waren te klein van stuk. De koffie is goed. Ondanks de aardige mensen komen wij hier niet meer.

16. Uitstekende koffie en heerlijke zelfgemaakte appeltaart.
    Zeer gastvrije eigenaars. Een aanwinst voor Burgh-Haamstede!!
    Sfeervolle ambiance, een aanrader om naar toe te gaan.

17. jos vlaming

Weet niet wie er daar in de keuken staat maar het eten is ver onder de maat! Zijn hier vorige zomer wezen eten toen was het super! Hebben diezelfde avond nog een patatje gehaald! Personeel had het te druk met kletsen i.p.v. De gasten en had totaal geen kennis van de producten!

18. Heerlijk Gegeten!! Daarna lekker op het terras gezeten met een koppie koffie en een Marques erbij! Gebracht door een zeer sympatieke serveerster. Ondanks de kou toch heerlijk door de gezellige warmte van de vuurkorf!!! Super sfeer en zeker waard om weer snel terug te komen.

19. jeroen van donk

Heelrijke lunch gehad enige tijd geleden, was vergeten een leuke referentie te schrijven. De gastvrouw was zeer attent en heeft ons op een erg gastvriendelijke manier behandeld, zij weet was service is! Het broodje carpaccio is een echt aanrader. Was zonde dat dit flinke broodje "baguette" snel op was. Interieur is zeer netjes .. en past zeker bij de uitstraling van deze zaak.

groeten

20. H.Den Held

Een sfeer volle zaak en een superleuke gastvrouw.
    Alles wordt leuk geserveerd.
    Op naar het volgende etentje bij LA Baguette.
    Groeten, Hank en Dini, Den Held.

21. Leuke dingen gehoord over deze zaak. Wilden even een koffie & broodje doen. 5 personen binnen, 2 dames aan het werk. We werden wel opgemerkt (gedag gezegd), maar daar bleef het bij. De dames waren gezelllig aan het keuvelen. Tussendoor kreeg de tafel vlak bij ons koffie, maar nog steeds geen aandacht voor ons. Na ca. 10 minuten opgestaan en weggegaan, nog steeds geen aandacht van de dames. Gemiste kans. Misschien wil men geen geld verdienen???

22. Ik ben hier deze week wezen lunchen samen met een vriendin en het eten was heerlijk en vooral de eigen gemaakte appeltaart, 's avonds zijn we bij la baquette nog een heerlijke sex on the beach wezen drinken. De bediening was ook erg vrolijk en vriendelijk.

En de eigenaren zijn ook erg aardig, we komen zeker nog een keer terug.

23. Een gezellig restaurant, goede keuken, bediening is goed en beleefd. Voldoende plaats en de bar is goed gevuld.

De uitbaters Diana en Jack zijn goedlachs en vriendelijk tegen iedereen. Voor een gezellig etentje is het aan te bevelen.

24. Een aandrader, als je in Burg-Haamstede komt moet je hier een keer langs zijn geweest. Het is een eetcafé maar ook 's avonds is het hier heel gezellig. Ik ben een week in Burg-Haamstede geweest en heb er bijna elke avond gezeten. De eigenaars Jaque en Daniëlle waren ook heel aardig. Het personeel waaronder ook hun dochter was ook erg vriendelijk. Dus kortom, als je in Burg-Haamstede komt, ga hier langs!

25. Weer een reden erbij om naar Burgh Haamstede te komen, regelmatig bezoeken wij Burgh Haamstede aan de Ring, Galerie Het Oude Raadhuis waar wij altijd slagen voor een leuk cadeautje voor onze vriendenkring. Na het shoppen even relaxen op het terras van La Baquette, heerlijke koffie met verse appeltaart. Heerlijk dorp Burgh Haamstede.

26. Ik ben er samen gaan eten met mijn man, ik vond het super.

Alleen een meisje verpestte het wel aardig, dat werkte ook op de sfeer onderling en dat was duidelijk merkbaar!

We moesten wat lang wachten op de drankjes, maar we zagen ook dat dat kwam omdat er maar 1 iemand! voor de drankjes staat en dat terwijl er 15 tafels zijn buiten, we hadden onze broodjes al voor het drinken, terecht dat we naast ons hoorden dat er gevraagd werd graag de drankjes tegelijk te brengen met het eten!

Al met al vond ik het een sfeervolle zaak, en komen wij er zeker nog een keer terug!

27. Hebben hier 's middags gezellig gezeten en wat gedronken. 's Avonds zijn we hier ook gaan eten. Dat was een tegenvaller. Hoe het komt weet ik niet maar er was duidelijk onderbezetting of een te kleine keuken. Hebben om 18.45 uur eten besteld, eenvoudig menu kipsate en mosselen, hierna driemaal gevraagd wanneer het klaar zou zijn. Uiteindelijk werd het om 20.10 uur opgediend. Iedereen moest lang wachten en personeel moest telkens uitleg geven, wat jammer is want zij werden hierop aangesproken. Sate viel tegen wat aangeblakerd en droog. Mosselen ok.

28. Familie Frolichs

Wij kwamen net op tijd aan om nog van een ontbijt te kunnen genieten. Het was een heerlijk ontbijt met meer dan genoeg broodjes en beleg. Lekkere jus erbij en onze dag aan zee kon beginnen. 's Avonds zijn we teruggegaan naar La Baguette om er ook het avondeten te nuttigen. Ook dit was weer goed verzorgd en erg lekker. Al met al zijn wij dus tevreden klanten.

29. Hebben met ons gezin heerlijk ontspannen geluchd! De kaart was duidelijk en had voor ieder wat wils! Een prima adres om deze vakantie nog een keer te bezoeken. De dames waren vriendelijk en de zaak is een plaatje! Helemaal onze smaak. KOMEN ABSOLUUT VAKER!

30. Ton

Bijzonder lekker gegeten,

Prachtig en smaakvol ingericht restaurant met een mooi terras.

De gastvrouw is een topper.

31. Super tent, lekker eten en een goeie sfeer. Zeer vriendelijke gastvrouw / heer en goed bedienend personeel. Af en toe live muziek verhoogt nog meer de sfeer.

Dit restaurant is zeer aan te bevelen.

32. Ruud

Ik kom hier zeer regelmatig en graag. Diana is een goede gastvrouw, die er bovendien ook nog leuk uit ziet. Zij is altijd vrolijk en de bediening is goed. Zij maakt de appeltaarten zelf; er zijn geen betere te vinden.

Wat ook zeer de moeite waard is om je vrouw te verwennen is het champagne-ontbijt. Dit is een zeer uitgebreid ontbijt, wat thuisbezorgd wordt. Je kan het ook bestellen zonder champagne, dan krijg je daarvoor in de plaats iets anders. Kortom een aanrader voor maar € 12,50.

Ik wens Diana en haar partner veel succes toe.

33. Zijn hier gister met ons gezin komen eten en het was werkelijk fantastisch! Zeer vriendelijke en professionele bediening, lekker eten voor een goede prijs en een mooie zaak, echt een aanrader!

34. De appeltaart is subliem..beste van het eiland.

35. Sfeervolle ambiance, lekker eten en prima service. Vriendelijke prijzen.

36. Slecht gegeten en duurde erg lang, onervaren bediening! Dit was met de lunch.

37. Leuk ingericht restaurant. Jammer genoeg waren wij er op een voor hen onverwachts drukke avond. Ze konden het helemaal niet aan, maar bleven toch tafels bijplaatsen van boven ofzo. Er werd ontzettend veel gekat tegen het personeel dat echt zijn best wel deed. De gasten konden dit allemaal horen en dat heeft mijn avond er niet gezelliger op gemaakt. De eigenaresse trok onze lege borden onder onze neus vandaan zonder zelfs maar even te vragen of het lekker was geweest. We hebben heel lang moeten wachten op ons eten, wat begrijpelijk was met die drukte, maar er kon geen vriendelijk woord vanaf toen we er na 3 kwartier toch maar eens om vroegen. Het eten viel desondanks niet tegen, maar wij gaan er niet meer naar toe voor een gezellig avondje uit eten.

Vorige pagina