Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Auke van den Hout

Prima ervaring van hoge kwaliteit. Kan het elke visliefhebber van harte aanbevelen.

2. Well well, we had booked this restaurant for my birthday and were very satisfied in general.
    Staff is very friendly, extremely professional and always trying to give you the very best.
    Food was really well cooked and just like we would expect it (Try the sardines as a starter, followed by a the trio of fishes as the main course and you be delighted by your dinner)

And as a cherry on the cake, we had a delicious birthday dessert (for free) whereas we did not expect to order any dessert.

Definitely a top restaurant in this area. Will come again for sure.

3. We had a nice evening at the restaurant het visserhuis.
    Fishes were very fresh but we would enjoy lighter receipes and in a general way just simplier dishes.
    people were very nice and professional. We would recommend the address to our friends.

4. Marc Hoyng

Weer eens heerlijk genoten van jullie gastvrijheid, heerlijke eten en attente bediening. Pretentieloos maar super. Woonden we maar dichterbij zodat we vaker hiervan konden genieten. Tot zaterdag.

5. Met twee honden erbij moesten we even wachten na reservering vooraf. Wij kregen gratis drankje van het huis maar ook de honden een volle bak water, terwijl je over de mensen struikelde, top!!
    Eten zoals al eerder meegemaakt; Vis altijd perfect ( 8x geweest ) en de rest prima kwaliteit. Daarom perfecte prijs-kwaliteit verhouding.
    Bediening: leuk, spontaan en met kennis van zaken.

6. Andre van Est

Verrukkelijk gegeten met de hele familie, alle bordjes schoon nadien! Gevarieerde voorgerechten en heerlijk krokant gebakken visjes als hoofdmaaltijd. Van de prachtige nagerechten smulden vooral de kinderen. Zeker een aanrader voor wie van ouderwets lekkere vis houdt. De bediening is aardig en attent, de leiding heeft een plezierig oog voor detail! Komen we zeker nog eens terug :-)

7. Joja en Martijn

Verrukkelijk gegeten, absolute aanrader, top service, geweldige vis, heerlijk avondje genieten!

8. Guus Fans

Wij hebben zeer gezellig en heerlijk gegeten met leuke en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

9. Maris Danny

één van de beste vissersrestaurant waar ik ooit gegeten heb.
    Ik moet beamen wat de vorige recensie geschreven hebben.
    Nogmaals bedankt voor de leuke ontvangst .
    Grtz De hele groep ( 9 personen )

10. Een dagje in Burgh Haamstede, bewust gekozen om bij een collega te gaan eten. Onze ervaring.........een restaurant naar ons hart! We hebben heerlijk genoten in een perfect horeca bedrijf waar ondanks de drukte alles op rolletjes liep. Eten was perfect, kwalitatief 100%, de wijn goed gekozen, de bediening professioneel, kortom een top avond.

11. OP 11 februari ook al een recensie geschreven. Maar kon het niet laten er nog eentje te schrijven. Het was wederom een hele fijne avond. We rijden graag van Dirksland "even om" naar Westenschouwen. De kwaliteit van het eten was weer super en de bediening subliem, ondanks de drukte goede aandacht voor iedere gast. Kan menig sterrenrestaurant wat van leren. Ga zo door en hopen snel weer een keertje te komen eten.

12. Erg gastvrij personeel, eten van kwaliteit, en een gezellige inrichting/sfeer!

Topppp.

13. Je voelt je hier meteen thuis!

Met vrienden hier gegeten en wat hebben wij heerlijk gegeten!

Tonijn steak was super lekker!

Niels en bediening waren erg gastvrij! Marloes Paulussen ook bedankt ;)

Hopenlijk tot snel!

Sakina.

14. Er zijn maar weinig restaurants waar wij met veel plezier terugkomen en zeker zijn van vriendelijkheid, professionaliteit en een fantastische keuken. Chapeau!

15. Kees en Roos

Geweldig gegeten vanavond. Geen poespas maar geweldige vis ervaring. Ondanks de vakantie drukte is de bediening attent en biedt een goede service.

Absolute aanrader als je in de beurt verblijft.

16. Harrie en Toos van Avendonk

Net terug van vakantie, en naar goed gebruik verschillende restaurants uitgeprobeerd. Het Vissershuis steekt er met kop en schouders bovenuit. Heerlijke soepen individueel opgediend in een terrine, en verrukkelijke vis- en mosselgerechten. Jammergenoeg zijn er te weinig vakantiedagen om alle gerechten te proberen. Dit restaurant is zeker een aanrader als je lekker, ongedwongen en gastvrij wilt eten.

Zeker tot een volgende keer!

17. Super gegeten. Heerlijk verse vis. Top wijn erbij.

18. karin van dongen

Wat een fijn restaurant, gisteren heerlijk gegeten.
    Samen met man, zus Anke en zwager Ron.

Jammer, was onze laatste avond in Haamstede, anders zeker nogmaals gaan eten. Volgend jaar wellicht.

19. Wat een wáánzinnig goed restaurant! Gezellige sfeer, lekkere wijn, fantastische keuken, ruime vis keuze en voor wat anders is geen probleem. Wij hebben met 12 personen gegeten, 8 volwassen en 4 kindjes tussen 4jr-10jr. Zou wel voor in het weekend reserveren. Ik zou voor dit restaurant omrijden wanneer ik weer in Zeeland ben! Groetjes en zeker tot ziens. Fam. Lenders.

20. We zijn hier op vrijdag 6 mei gaan eten. Gezocht via eet.nu op glutenvrij. Hartelijk ontvangen, ook zonder reservering. We konden door het mooie weer buiten zitten, binnen was het zo'n beetje helemaal vol. Heerlijk met de jongens (11 en 13) vis gegeten. Vlotte bediening, ook voor de kinderen de tijd om uit te leggen wat alles was. Goed bekend met gluten en tarwe dieet, eenmaal waren ze niet zeker van het johannesbroodpitmeel en kwamen dit dan voor de zekerheid nog vragen. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Op een woensdag 13 april om 17.30uur bij Het Vissershuis gegeten na een dagje aantal plaatsen in Zeeland verkend te hebben. Een goede keuze geweest: Uitgebreide kaart, goede sfeer en klantvriendelijk. Hebben alleen een hoofdgerecht genomen: Aanrader is de gebakken Heilbotfilet en de gebakken mosseltjes op Provencaalse wijze. Heerlijk en wat hebben wij genoten.

Het werd wel steeds drukker en serveerster werkte nog alleen en dat merkte je, omdat bij ons het afhalen lang duurde. Daarom lieten wij de koffie/thee voorbij gaan. Buiten dit om was het erg goed.

Ben je in de buurt en hou je van vis, dan is dit restaurant aan te raden!

22. Je wil lekker en veel eten - genieten van een zeer attente bediening..., dan is het Vissershuis een leuke plek voor jou. Ik zou het eerder aanraden om met vrienden te bezoeken - is iets minder ingericht voor koppels of een intiem diner - maar best een eerlijke keuken met een grote keuze kaart. Een aanrader na een dagje uitwaaien aan zee.

23. Wij eten al een aantal jaren met 4 brandweermannen een paar keer per jaar in het Vissershuis. Het blijft elke keer weer een feest.

Altijd voortreffelijke vis en een heel goeie sfeer.

Goede en gezellige bediening door de dames.

Anco en Niels: ga zo door en wat ons betreft houden we deze traditie nog heel lang vol.

Super!

24. Jolanda Bijsterveld

Goede vrienden meegenomen naar het Vissershuis.

Het was weer als vanouds, ontzettend lekker & gezellig.

We hebben allemaal 2 voorgerechten gegeten omdat we niet konden kiezen.

Het was weer een toffe avond en weer 2 fans erbij!

25. A.Bossinade

15 oktober 2010 hebben wij met 10 personen heerlijk gegeten in Restaurant Het Vissershuis. We waren allen vol lof over het eten en de professionele bediening.

Het was voor ons een fijne afsluiting van een midweek Burgh-Haamstede.

26. Robert Kokken

Vandaag zijn we uit België (Kapellen) gaan eten met zes personen. Het was eerlijk. De vis was lekker. Gezellige sfeer, vlotte bediening. We hopen dat tegen de winter maanden de kaart aangepast wordt, zodat het verwijderde gerecht van gisteren terug op de kaart komt. We komen zeker terug.

27. Gisteravond met mijn vriend en ouders wezen eten.

Het was voortreffelijk. Eten was super, service fantastisch.

Ik zal hen zeker aanraden bij anderen.

28. Vogel

Heerlijk restaurant!

Bij binnenkomst ziet het er gelijk al gezellig uit. Leuk en vriendelijk personeel, echt super.

Ook op de kaart staan genoeg mogelijkheden, ook voor de niet-visliefhebbers.

Het eten heeft voor ons allen uitstekend gesmaakt, zeker voor herhaling vatbaar!

Een aanrader voor iedereen.

29. Matthijs

Heerlijk gegeten! Een echte aanrader.

Erg vriendelijk personeel en een kijkje in de keuken mag zo nu en dan ook wel eens.

30. Tom

Vriendelijke bediening en leuke ambiance. Verder een uitstekende kaart. Helaas was de vissoep niet helemaal op temperatuur, maar wel erg smakelijk. Verder heerlijk hoofdgerecht (mosselen). Met een keurig nagerecht.

31. Heel lekker gegeten!

Goeie kaart, niet te groot maar keus genoeg.

Leuke bediening en in voor een grapje.

Liep als een trein.

Zeker gaan eten als je in Burgh-Haamstede bent.

32. Vandaag aan de hand van onderstaande recencies de proef op de som genomen.

Verdict: Topklasse met zeer goede prijs kwaliteitverhouding.

Kortweg een ritje naar Burgh Haamstede meer dan waardig.

Het enige spijtige zijn de beperkte openingsuren.

33. Gewoon een super restaurant, met een prima en vriendelijke bediening van de baas Niels, alle dames en niet te vergeten de prima chef kok Anco.
    Zijn slib tongetjes zijn nergens beter.

Prijs/kwaliteit verhouding prima. Niks mis mee.

34. Fam Van Vaerenbergh

Goed restaurant op alle vlakken. Het interieur was leuk.

35. Arie & Sandra van der Burg

Super visrestaurant, maar ook voor de niet visliefhebber staan er prima gerechten op de kaart. Gezellige ongedwongen sfeer.Het liefst eten we hier elke keer als we in Zeeland zijn. Helaas laat de portemonnee en de weegschaal dat niet toe.

36. jetty van helvoort

Als we in Zeeland zijn, 3 weken per jaar eten we hier ongeveer 10 keer in drie weken. dat zouden we niet al 5 jaar doen als het niet goed zou zijn... Chapeau!

37. P.Wattel

lekker eten voor een leuke prijs, heerlijk visrestauarant

38. Theo Nieuwenhuizen

uitstekend visrestaurant met zeer attente bediening. Heerlijke verse vis en je zit er nooit alleen.

39. Een echt "gezellig" restaurant! Je eet hier de beste soorten vis geserveerd door Niels (eigenaar) en zijn groep leuke meiden! Nadat de chef-kok Anco (mede-eigenaar)zijn best heeft gedaan op het eten.

Vorige pagina