Uitzonderingen

Gesloten

• 27 nov t/m 22 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Geachte gasten,

Namens het gehele “Vissershuisteam” hopen wij u te mogen verwelkomen. Graag willen wij voor u en uw gasten een smaakvolle en gezellige avond verzorgen.

Openingstijden 2017:
- Januari: maandag t/m donderdag gesloten (weekend open)
- Februari t/m April: Maandag en dinsdag gesloten
- Mei t/m September gehele week geopend (maandag 25 september gesloten)
- Oktober: Maandag gesloten
- November: Maandag en dinsdag gesloten

Onze keuken (oftewel aannemen van nieuwe tafels) is geopend vanaf 17.00 uur tot 21.00 uur en zondag vanaf 16.30 uur.
Kerstdagen vanaf 16.30 uur open.

In het weekend dient het de aanbeveling om te reserveren via de mail of telefoon!

5. Betalen pin Master Card Visa

1203966733 97
1422050964 90
1436120915 89
1450190865 90

1. Perfecte maaltijd op mooie zomeravond op gezellig terras.
    Van alles gegeten: heerlijke soepen, mooie voorgerechten en prachtige vis.
    Goed bediend, prima avond!

2. Een perfect avondje met mijn familie (9 personen): heel lekkere maaltijd, vriendelijke sfeer met een sympathieke en professionele bediening ondanks het spitsuur. Bovendien, leerden we Nederlands en de ober, Frans. Aan te raden zonder aarzelen!

3. Mooie zaak. Eten is top. Professionele bediening en gastvrijheid. Een echte aanrader. Zal zeker vaker komen eten.

4. Geluck Wim

Super lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening! Voor ons was dit een heel geslaagd restaurantbezoek!

5. Anja Boting

Het eten en drinken vinden we heel lekker, je kan een goede keuze maken, de service is ook goed, de sfeer is heel apart, gewoon leuk en de prijs/kwaliteit vinden we ook goed kortom, we komen zeker nog terug.

6. Gewoon geweldig

7. Wat een fantastisch restaurant is dit toch en meer mensen weten dit want op donderdag was er al voor het hele weekend geen tafel meer te krijgen. Alles al gereserveerd.
    Gelukkig voor ons kwam er een annulering en konden we zondagavond toch aanschuiven.
    En het was weer genieten van de lekkere en mooi opgemaakte gerechten die we uit hadden gekozen.
    Vooraf hadden we gekozen voor oesters, scampi"s en carpaccio.
    Allemaal even lekker en geen enkele op of aanmerking alleen dat het zo lekker was.
    De hoofdgerechten vielen net zo goed in de smaak: Noordzeetong, tarbot en spiegelmenu ( wat deze keer bestond uit gebakken zalmfilet met asperges ) Heerlijk!
    De bediening was professioneel en erg vriendelijk en ondanks dat het restaurant vol zat was er meer dan genoeg aandacht en werd alles goed in de gaten gehouden.
    Kortom dit restaurant durven we iedereen met een gerust hart aan te raden!
    Wij hebben door jullie weer genoten van een gezellig, ontspannen en bijzonder lekker avondje uit.

8. Bert 11 punten

Als facility manager heb ik niet alleen oog voor de keuken en bediening, maar kijk ik ook naar de details.
    In dit restaurant is alles tot in de puntjes tot in de perfectie en klopt het volledig. De kwaliteit van het eten en de bediening, het straalt één en al vriendelijkheid uit. Dat zeeuwen zunnig zijn gaat hier zeker niet op, het dessert hebben we niet gedaan omdat we lekker "vol"zaten.
    Het eten was zo lekker dat we er zeker weer snel naar toe gaan (overmorgen :-))

9. Fam. H.A. van Antwerpen

We hebben heerlijk gegeten!
    De smaak en presentatie van de geserveerde gerechten was van hoge kwaliteit.
    De bediening vriendelijk en attent.
    Alles bij elkaar een uitstekende avond.

10. Lekker gegeten. Prima sfeer en bediening. De garnituren zijn (in ieder geval voor de regelmatige bezoeker) misschien wel eens aan vernieuwing toe.

11. Toon 347 punten

Ik ben geen visliefhebber, mijn vrouw wel. Dus ga ik mee. Als ik dan in een vis restaurant ben zal ik vis eten ook. Daar heb ik geen spijt gehad. Heerlijk, gebakken mosselen. Mijn vrouw had de scholfilet. Die had in jaren niet meer zo'n lekker visje op. Nou visje, 3 van die glanzende vissen lagen er op haar bord.

12. Super, heerlijk gegeten!

13. Eten was vers en erg lekker, uitgebreide kaart, goede sfeer en bediening top!

14. Het was een geweldige ervaring. Er werd super goed rekening gehouden met mijn dieetwensen. Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk. Wij kregen het eten ook snel opgediend.

Een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!

15. Christian de Rooij

Ik was op zoek naar een goed visrestaurant en kwam na wat zoeken uit bij het Vissershuis. 170 kilometer rijden maar het was de moeite zeker waard. Prima voorgerechten en de zeetong was perfect gebakken, dit was ook zeker het geval met de gebakken paling. De geadviseerde wijn gaf ook aan dat de bediening weet wat ze verkopen en is een echt team samen met de keukenbrigade

Kortom een topavond en zeker een goede reden om nog eens terug te gaan👍

16. Fijn restaurant, nette bediening. Goede tonijncarpaccio. Kindermenu met vissticks weinig smaak, patat ziet er krokant uur maar is helaas nogal slap. De special van de spiegel was een scholfilet met eigen remoulade saus. Lekkere saus maar de filet was bijna pasta gaar, alle structuur was eruit. Lamsoor en zeekraal ook net te gaar en de erdoorgebakken ui overheerste de smaak. Jammer van zo mooie groente.
    Een vispannetje met verschillende soorten vis bestond uit iets te droge zalm en een koolvis? Lekkere huiswijn complementeerde de maaltijd tot een milde voldoende.

17. Nog nooit zo heerlijk vis gegeten!
    Zeer vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

18. Jeroen Bouman

19. Corina de Jonge

20. Huysmans Alice

Heel gezellig restaurant. Lekker eten. Personeel heel vriendelijk en bekwaam. Een aanrader!

21. Bas Overdevest

We waren met een grote groep. Gedurende de avond kwam er iemand bij en moest er iemand weg. Bijbestellen en afbestellen was allemaal geen probleem. Eten en drinken was prima en bediening was top. We hebben, mede door het Vissershuis een super leuke verjaardag gevierd!

22. Santy Marleen

24 januari geweest voor verjaardag man. We hebben ons goed geamuseerd en het eten was super lekker. Vriendelijke, vlotte bediening. Tip; huiswijn was lekker! Groetjes Franky & Marleen.

23. I. van Prooijen

Gisteren avond uit eten geweest, het was erg lekker!! Vriendelijke bediening, aandacht voor de klant, mooie ambiance, in een woord... geweldig... een aanrader!!

24. Mit der Famillie das erst mal, dort zum Fisch essen gewesen. Die Bedienung war sehr freundlich und die Preise für Zeeland angemessen.

Wir haben uns für die Zeezunge mit Beilage entschieden. Die Portion war angemessen und die Beilagen sehr lecker. Der Fisch war auf dem Punkt gebraten und sehr schmackhaft.

Das Restaurat ist sehr gut besucht und deshalb ist eine Reservierung sinnvoll. Wir haben aber auch so noch ein Platz bekommen. Wir waren nicht das letzte mal dort, wir kommen bestimmt wieder.

Danke und Gruß aus Deutschland

(Vertaling door Eet.nu)

We zijn hier voor de eerste keer met de familie vis gaan eten. De bediening was zeer vriendelijk en de prijzen waren normaal voor Zeeland.

Wij hebben gekozen voor de tong met een bijgerecht. De hoeveelheid was prima, en de bijgerechten heel lekker. De vis was perfect gebakken en heel smakelijk.

Het restaurant heeft veel bezoekers, dus het is verstandig om te reserveren. Toch konden wij nog een plaats krijgen.

Bedankt en groeten uit Duitsland.

25. Heerlijk gegeten,, vriendelijke bediening, mooie wijnkaart!

Helaas zo druk dat je niet een normaal gesprek kan voeren. Wat een geluid... laag plafond??
    Ik kwam niet ontspannen thuis... jammer na zo'n heerlijke maaltijd!

26. Na tips gelezen te hebben van gasten van ons hotel, besloten om ook naar het Vissershuis te gaan. We hebben hier geen spijt van gehad. We hebben heerlijk gegeten (ruime porties) voor een heel schappelijke prijs. Ik kan het iedereen aanbevelen!

27. M. Landegent Steur

Na de renovatie stijlvolle inrichting. Moeilijk om de aandacht van het bedienend personeel te krijgen diverse keren, terwijl het restaurant maar halfvol zat. Op verzoek een bakje mayonaise ontvangen, waar later €0.35 voor op een rekening van ruim € 150 staat: beetje knullig. Ook de afwezigheid van een draagbaar pinapparaat is niet meer van deze tijd.
    Misschien moet er nog iets aan de isolatie o.i.d gebeuren. Een normaal gesprek voeren is bijna niet te doen ivm lawaai

28. Ook na de verbouwing en nieuwe inrichting zijn de menukaart -die wij zo prettig en gevarieerd vinden- alsmede de prijs/kwaliteit-verhouding hetzelfde gebleven.
    Voeg daarbij de vriendelijke bediening en ambiance, die maken dat wij net -als voorheen- graag in het Visserhuis blijven komen eten en genieten. Tot de volgende keer Sylvia en Anco!

29. Jan en Corrie

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, Het enige min puntje is dat iedereen knap hard zit te praten dus het is niet in alle rust eten.

Maar toch geven wij een dikke 8

30. Hoedemans

Het was erg druk in de zaak, vandaar dat het even iets langer wachten was. Met kinderen is dat even iets lastiger. Het personeel is vriendelijk. Het eten is prima.

32. Voor het eerst na de verbouwing met 3 man weer wezen eten. We waren erg benieuwd hoe het er uit zou zien. Lichter, ruimer, strakker, maar nog steeds wel heel gezellig. En het eten gelukkig gewoon de kwaliteit zo als we die kennen van het Vissershuis. Anco en Sylvia ga zo door !!

33. Een hele goede keus! Vriendelijk personeel, eenvoudige maar gezellige ambiance en prima eten. Voor ons de eerste keer dat we hier hebben gegeten, maar nu al een aanrader voor een volgende keer.

34. Hier eet je op een ouderwetse degelijke manier lekkere visjes. Kan niet allemaal kersvers zijn als je de seizoenen in acht neemt en de menukaart bekijkt, maar daar zal de gemiddelde gast niet mee zitten. Gedateerde kookstijl maar daar zal het gemiddelde publiek niet mee zitten want veel ouderen... Het personeel is top en servicegericht.

Ik kwam er op vakantie terecht door alle recensies die wel meer doen verwachten. Maar voor een toeristenhoek: best goed!

35. Geleyn Leo

Onze ervaring was heel positief. Lekker gegeten en gedronken, gezellige sfeer ook en zeer vriendelijke bediending van iedereen. Prijs kwaliteit heel goed als je in Zeeland bent.

36. Prima kwaliteit, gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor vis liefhebbers.

37. vier 65 plussers uit Noord-Holland

Dit was een ervaring om niet te vergeten. Voor dit restaurant kun je gerust via Groningen omrijden! Het was onze eerste kennismaking en na afloop direct ook voor de volgende dag gereserveerd. De kaart is van het juiste formaat en de gerechten evenwichtig gekozen. De chef kookt, grilt en bakt zoals weinigen hem kunnen verbeteren. De wijnkaart toont een aantal prima en betaalbare etiketten. En na afloop van het etentje, waar de bestelde taxi wat al te lang op zich liet wachten, boden ze spontaan aan om ons met eigen vervoer naar het hotel terug te brengen.
    Maar... reserveer wel van tevoren want het lijkt wel altijd vol te zitten (en terecht!).

38. Voor ons was dit het eerste bezoek aan het Vissershuis omdat we meestal naar De Olijke Tapper gingen omdat ik niet van vis houd. Omdat deze er niet meer is werd het dus Het Vissershuis.

Mijn man, zoon en schoondochter hebben volgens hun heerlijk gegeten maar ik zelf vond geen goed/te weinig alternatief voor de vis. Voor de rest vriendelijke bediening maar helaas ging er door de drukte het één en ander mis. Maar grote complimenten van onze kant voor de manier waarop dit opgelost en gecompenseerd werd!!

Ik kan iedereen die van vis houdt Het Vissershuis aanraden!

39. Remy J. Trip

1 punt
  40. Een absolute topper en raden dit restaurant ook altijd aan als mensen vragen waar je lekker kan eten in Westenschouwen. Complimenten en een grote pluim voor allen die werkzaam zijn in Het Visserhuis. Het is altijd een fijn begin en een mooie afsluiting van onze vakantie.
    Wil en Yvonne

41. Erg goede bediening. Vriendelijk personeel. Uitgebreide menukaart. Vis is van topkwaliteit. Kortom: zeker een aanrader!

42. Met 7 vriendinnen super gegeten, ze vonden het allemaal heerlijk. Bedankt.

43. Een restaurant met goede kritieken en over het algemeen heel druk is mij opgevallen. In de toeristische hoek waar het opereert is het zeker onderscheidend op het gebied van prijs/kwaliteitverhouding, personeel en gastbehandeling. Keuze niet al te spannend, wel goed gemaakt. Je eet hier natuurlijk vis, maar een vleesgerechtje is er ook wel. Mijn sliptongetjes (jaja met een p!) waren lekker gebakken. Opmaak en bijgerechten erg gedateerd en vd valk niveau. En doe nou gewoon echt verse friet en mayo. Dat zou alle verschil maken. Maar das mijn mening. Deze zaak heeft het in zich een stap te zetten naar een veel hoger niveau. Bediening een verademing in toeristenland.

44. Hulde, hulde. Het visserhuis is genieten op de meest ultieme manier. De kaart is simpel, maar zeer zeker compleet. Ontvangst en de bediening is zaligmakend vriendelijk, ongedwongen en met een hoog niveau aan klantgerichtheid. In dit restaurant snappen ze het, zowel qua bediening als eten.
    Wijn die zorgvuldig afgewogen is aan de vlees of vis gerechten. Ondanks dat het voor ons de eerste keer was dit restaurant, voelde het als thuis komen. Prijs-kwaliteit is bijzonder goed afgewogen. Mijn complimenten naar de gastvrijheid naar het personeel.
    Kort samengevat en slotsom: dit is Zeeuwse trots. We komen hier zeker vaker terug!!

With compliments and best regards,
    Elements

45. Wij hebben zeer lekker gegeten. Alles was naar wens en ruim voldoende. Wij zouden zeker terug gaan en raden het iedereen aan. Merci voor de fijne avond.

46. Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening. Een aanrader!

47. vakantie

Scampi's super lekker. Zeetong lekker maar iets te ver door gegaard. Gezellige bediening die tegen een kritische noot kan. Heb buiten gezeten omdat het binnen helemaal vol zat. Prijs kwaliteit goed.

Zeker een aanrader!

48. Het was in een woord top! Deze week heb ik drie keer bij het Vissershuis gegeten en de kwaliteit was alle keren fantastisch. Zowel het eten als ook de verzorging zijn hier van grote kwaliteit. De laatste avond had ik mijn buurtjes uitgenodigd om ook hen kennis te laten maken met dit voortreffelijke restaurant. Ook zij waren zeer enthousiast. Ik hoop daar nog vele keren te mogen genieten. Een absolute aanrader.

49. Alain Vanden Bossche

Vlotte bediening, lekker eten, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Een aanrader!

50. Jan de Bruin

Het kan toch nog in Nederland, een voortreffelijke bediening en een prima sfeer. Betaalbaar en een fantastisch menu. Vooraf scampies daarna verse sliptongen. Het dagmenu van kabeljauw was van hetzelfde kaliber. Jammer dat het zo ver verwijderd ligt van onze woonplaats.

51. Heerlijk gegeten, hadden vooraf de scampies en als hoofdgerecht de mix grill en vis curry. Erg lekker. De schorseneren erbij waren ook heerlijk. Qua hoeveelheid perfect, niet met een overvol gevoel van tafel af.

52. Weer een prima avond gehad in het Vissershuis. Goede kwaliteit maar de garnituren mogen wel wat gaan afwisselen zijn nu al enkele jaren hetzelfde. (wel goed).

53. Benkenstein

Das Essen war lecker, die Atmosphäre gemütlich bei annehmbarer Enge. Das Restaurant war gut besucht. Was fehlt noch? Die Getränkekarte sollte noch um alkoholfreie Getränke wie Tee, Kaffee, Limonade ergänzt werden. Bei der Frage: Wat willt u drinken?, muss man bei alkoholfreien Getränken passen und das Personal fragen. Wenn viel Betrieb ist, wäre eine Karte sicher hilfreich um die Bestellung zu vereinfachen. Hier wäre eine Ergänzung in der Speisekarte hilfreich.

54. Het blijft toch echt een feestje om hier te eten!
    (H)eerlijke gerechten, vis zo als vis hoort te zijn.
    De gastvrouwen en heer maken het feest compleet.
    Deze avond was een mooie afsluiting van onze vakantie.

Bedankt en tot ziens.

55. Gisteravond heerlijk gegeten op dit adres! Gelukkig hadden mijn man en ik een tafel gereserveerd want de gastheer heeft veel mensen die niet gereserveerd hadden teleur moeten stellen omdat alles al vol was.
    Vooraf hadden we verse Zeeuwse mosseltjes (gewokt!) en daarna had mijn man een erg grote tarbot die hem erg goed smaakte. Ik koos, op advies van de dames van de bediening, een verse tongschar. Heerlijk!
    Al met al is dit adres echt een aanrader! Heerlijk eten, gezellige sfeer en ondanks de vele gasten erg vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug!

56. Vorig jaar was het eten super goed. Helaas was het deze keer een teleurstelling. We hadden gekozen salade vissershuis, we kregen niet aangemaakte sla, waar van vele stukken bruin en slecht waren, en een paar kleine stukjes vis. Jammer is dat er geen variatie is bij de dessert kaart. ook was de vriendelijkheid dit jaar minder en werd er voornamelijk aandacht gegeven aan gasten die op vakantie zijn en iedere dag komen eten.
    Als dit onze eerste ervaring was geweest zouden we zeker nooit meer terug komen. We hopen dan ook dat dit eenmalige vergissing was door drukte of andere reden.

57. O. van Tilburg

Al sinds de opening zijn wij in de vakantie ( Mei-Juni 3 weken ) vaste gasten van restaurant "Het Vissershuis" en wel om de volgende redenen:
    1. Top kwaliteit zowel van de voor-hoofd-en nagerechten.
    2. Uitstekend vast en zeer vriendelijk personeel
    3 Ieder jaar weer een persoonlijk welkom door de eigenaar en bedienend personeel
    4 Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    5 Goede sfeer
    6 Trots de drukte loopt het altijd perfect
    7 Steekjes laten vallen komt hier volgens mij heel weinig voor
    Groeten Fam. O.v. Tilburg

58. sandra van veelen

Het was voortreffelijk eten. Echt een aanrader. Vooral als je van vis houdt. Perfect bereidt! Met vriendelijk groet familie van Veelen.

59. Tijdens onze korte vakantie in mei hebben wij 2 keer het Vissershuis bezocht en heerlijk gegeten.
    De kwaliteit is top en de kwaliteit van het personeel dubbel top
    Beide dames waren voortreffelijke gastvrouwen en hebben wederom bevestigd hoe belangrijk hun inbreng is.
    Wees zuinig op deze dames, want die verstaan echt hun vak.
    Onze complimenten!
    Groet,
    Hans & Joke Heijster

60. Altijd vertrokken met een zeer goed gevoel.
    Zelf een woordje Frans is hier welkom.
    De frietjes kunnen beter (Ja wij zijn Belgen).

Tot weerzien...

61. Johan Verelst

Uitstekende service van de zaaldames: dat mag zeker gezegd worden.
    De vissoep was ok, maar mocht iets meer gekruid zijn. We hadden ook de krabroomsoep en die was wel goed gekruid.
    Het hoofdgerecht (vis allebei) was erg goed. De side dishes waren ok, maar de frietjes en aardappeltjes waren vrij droog (slechte aardappelen?)
    Dessert was ook goed.
    Een aanrader. Als we in de buurt zijn, komen we nog wel eens terug, denk ik.

62. Top adres op alle vlakken! Vierden er ons 1-jaar samen-zijn in een zeer romantisch kader. Bediening,
    kwaliteit van het eten, vriendelijkheid personeel. Allemaal top! We kunnen geen negatieve punten opnoemen en kunnen Het Vissershuis werkelijk aanbevelen!
    Alain en Cindy Van Damme-Magnus
    Brasschaat/België

63. Heel gezellig en druk restaurant. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouwen. De eigenaar was zelfs zo vriendelijk ons een lift terug naar het hotel te geven zodat we geen taxi hoefden te nemen. Topavond!

64. We hebben hier heerlijk gegeten, ondanks drukte liep de bediening soepel, hoefden niet te wachten.
    Leuke sfeer. Als je in de buurt bent, moet je hier zeker eens gaan eten.

65. Ipenburg

Wij hebben heerlijk gegeten en kunnen het iedereen aanbevelen.
    De service is bijna perfect.

66. Heerlijk gegeten aan een meer dan correcte prijs, zoals steeds trouwens. Mooie witte huiswijn, perfect passend bij de vis. De service is een ster waard in dat overroepen frans boekie.

67. Wij hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende bediening.

68. De ontvangst was heel vriendelijk en gemoedelijk. In dit restaurant voel je je direct thuis.
    Vooraf bestelden we gamba's in knoflooksaus, wat nog bruisend van hitte, in een minipannetje werd geserveerd met wat brood. Heerlijk! De gegrilde zeebaars filet was ook erg lekker en geserveerd in ruim voldoende porties. Hierbij kozen we gebakken aardappeltjes en gewokte groenten; o.a. courgette, tomaat, paprika, ui. Een groot pluspunt van dit restaurant vonden wij vooral de verse bereiding, dat is lang niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig. Ook belangrijk is dat de smaak hier vóór het uiterlijk gaat. Geen 'torentjes' van opgestapelde onderdelen en sliertjes saus op een enorm bord, waarvan de smaak tegenvalt, maar een goed bereide eerlijke maaltijd, waarvan de aanblik je al doet watertanden! Een maaltijd zoals we die zelf zouden bereiden!

69. Heel gezellig.

Super aardige serveersters

Eten is altijd perfect

Wat wil je nog meer..

70. Caroline Nelissen

Garnaalcocktail met overheerlijke-zelf-gepelde-grijze-Noordzeegarnalen en de haring op 3 wijzen echte voorgerecht aanraders. De wilde zeebaars is een iets duurdere vis maar o zo lekker. Verrukkelijk klaar gemaakt in dit toprestaurant.
    Een echte ontdekking waar je een ommetje kan voor maken!

71. Wat een gastvrijheid! Heerlijk gegeten en een super attente bediening! Dit maak je helaas niet vaak meer mee! Ga zo door!

72. Auke van den Hout

Prima ervaring van hoge kwaliteit. Kan het elke visliefhebber van harte aanbevelen.

73. Well well, we had booked this restaurant for my birthday and were very satisfied in general.
    Staff is very friendly, extremely professional and always trying to give you the very best.
    Food was really well cooked and just like we would expect it (Try the sardines as a starter, followed by a the trio of fishes as the main course and you be delighted by your dinner)

And as a cherry on the cake, we had a delicious birthday dessert (for free) whereas we did not expect to order any dessert.

Definitely a top restaurant in this area. Will come again for sure.

74. We had a nice evening at the restaurant het visserhuis.
    Fishes were very fresh but we would enjoy lighter receipes and in a general way just simplier dishes.
    people were very nice and professional. We would recommend the address to our friends.

75. Marc Hoyng

Weer eens heerlijk genoten van jullie gastvrijheid, heerlijke eten en attente bediening. Pretentieloos maar super. Woonden we maar dichterbij zodat we vaker hiervan konden genieten. Tot zaterdag.

76. Met twee honden erbij moesten we even wachten na reservering vooraf. Wij kregen gratis drankje van het huis maar ook de honden een volle bak water, terwijl je over de mensen struikelde, top!!
    Eten zoals al eerder meegemaakt; Vis altijd perfect ( 8x geweest ) en de rest prima kwaliteit. Daarom perfecte prijs-kwaliteit verhouding.
    Bediening: leuk, spontaan en met kennis van zaken.

77. Andre van Est

Verrukkelijk gegeten met de hele familie, alle bordjes schoon nadien! Gevarieerde voorgerechten en heerlijk krokant gebakken visjes als hoofdmaaltijd. Van de prachtige nagerechten smulden vooral de kinderen. Zeker een aanrader voor wie van ouderwets lekkere vis houdt. De bediening is aardig en attent, de leiding heeft een plezierig oog voor detail! Komen we zeker nog eens terug :-)

78. Joja en Martijn

Verrukkelijk gegeten, absolute aanrader, top service, geweldige vis, heerlijk avondje genieten!

79. Guus Fans

Wij hebben zeer gezellig en heerlijk gegeten met leuke en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

80. Maris Danny

één van de beste vissersrestaurant waar ik ooit gegeten heb.
    Ik moet beamen wat de vorige recensie geschreven hebben.
    Nogmaals bedankt voor de leuke ontvangst .
    Grtz De hele groep ( 9 personen )

81. Een dagje in Burgh Haamstede, bewust gekozen om bij een collega te gaan eten. Onze ervaring.........een restaurant naar ons hart! We hebben heerlijk genoten in een perfect horeca bedrijf waar ondanks de drukte alles op rolletjes liep. Eten was perfect, kwalitatief 100%, de wijn goed gekozen, de bediening professioneel, kortom een top avond.

82. OP 11 februari ook al een recensie geschreven. Maar kon het niet laten er nog eentje te schrijven. Het was wederom een hele fijne avond. We rijden graag van Dirksland "even om" naar Westenschouwen. De kwaliteit van het eten was weer super en de bediening subliem, ondanks de drukte goede aandacht voor iedere gast. Kan menig sterrenrestaurant wat van leren. Ga zo door en hopen snel weer een keertje te komen eten.

83. Erg gastvrij personeel, eten van kwaliteit, en een gezellige inrichting/sfeer!

Topppp.

84. Je voelt je hier meteen thuis!

Met vrienden hier gegeten en wat hebben wij heerlijk gegeten!

Tonijn steak was super lekker!

Niels en bediening waren erg gastvrij! Marloes Paulussen ook bedankt ;)

Hopenlijk tot snel!

Sakina.

85. Er zijn maar weinig restaurants waar wij met veel plezier terugkomen en zeker zijn van vriendelijkheid, professionaliteit en een fantastische keuken. Chapeau!

86. Kees en Roos

Geweldig gegeten vanavond. Geen poespas maar geweldige vis ervaring. Ondanks de vakantie drukte is de bediening attent en biedt een goede service.

Absolute aanrader als je in de beurt verblijft.

87. Harrie en Toos van Avendonk

Net terug van vakantie, en naar goed gebruik verschillende restaurants uitgeprobeerd. Het Vissershuis steekt er met kop en schouders bovenuit. Heerlijke soepen individueel opgediend in een terrine, en verrukkelijke vis- en mosselgerechten. Jammergenoeg zijn er te weinig vakantiedagen om alle gerechten te proberen. Dit restaurant is zeker een aanrader als je lekker, ongedwongen en gastvrij wilt eten.

Zeker tot een volgende keer!

88. Super gegeten. Heerlijk verse vis. Top wijn erbij.

89. karin van dongen

Wat een fijn restaurant, gisteren heerlijk gegeten.
    Samen met man, zus Anke en zwager Ron.

Jammer, was onze laatste avond in Haamstede, anders zeker nogmaals gaan eten. Volgend jaar wellicht.

90. Wat een wáánzinnig goed restaurant! Gezellige sfeer, lekkere wijn, fantastische keuken, ruime vis keuze en voor wat anders is geen probleem. Wij hebben met 12 personen gegeten, 8 volwassen en 4 kindjes tussen 4jr-10jr. Zou wel voor in het weekend reserveren. Ik zou voor dit restaurant omrijden wanneer ik weer in Zeeland ben! Groetjes en zeker tot ziens. Fam. Lenders.

91. We zijn hier op vrijdag 6 mei gaan eten. Gezocht via eet.nu op glutenvrij. Hartelijk ontvangen, ook zonder reservering. We konden door het mooie weer buiten zitten, binnen was het zo'n beetje helemaal vol. Heerlijk met de jongens (11 en 13) vis gegeten. Vlotte bediening, ook voor de kinderen de tijd om uit te leggen wat alles was. Goed bekend met gluten en tarwe dieet, eenmaal waren ze niet zeker van het johannesbroodpitmeel en kwamen dit dan voor de zekerheid nog vragen. Zeker voor herhaling vatbaar.

92. Op een woensdag 13 april om 17.30uur bij Het Vissershuis gegeten na een dagje aantal plaatsen in Zeeland verkend te hebben. Een goede keuze geweest: Uitgebreide kaart, goede sfeer en klantvriendelijk. Hebben alleen een hoofdgerecht genomen: Aanrader is de gebakken Heilbotfilet en de gebakken mosseltjes op Provencaalse wijze. Heerlijk en wat hebben wij genoten.

Het werd wel steeds drukker en serveerster werkte nog alleen en dat merkte je, omdat bij ons het afhalen lang duurde. Daarom lieten wij de koffie/thee voorbij gaan. Buiten dit om was het erg goed.

Ben je in de buurt en hou je van vis, dan is dit restaurant aan te raden!

93. Je wil lekker en veel eten - genieten van een zeer attente bediening..., dan is het Vissershuis een leuke plek voor jou. Ik zou het eerder aanraden om met vrienden te bezoeken - is iets minder ingericht voor koppels of een intiem diner - maar best een eerlijke keuken met een grote keuze kaart. Een aanrader na een dagje uitwaaien aan zee.

94. Wij eten al een aantal jaren met 4 brandweermannen een paar keer per jaar in het Vissershuis. Het blijft elke keer weer een feest.

Altijd voortreffelijke vis en een heel goeie sfeer.

Goede en gezellige bediening door de dames.

Anco en Niels: ga zo door en wat ons betreft houden we deze traditie nog heel lang vol.

Super!

95. Goede vrienden meegenomen naar het Vissershuis.

Het was weer als vanouds, ontzettend lekker & gezellig.

We hebben allemaal 2 voorgerechten gegeten omdat we niet konden kiezen.

Het was weer een toffe avond en weer 2 fans erbij!

96. A.Bossinade

15 oktober 2010 hebben wij met 10 personen heerlijk gegeten in Restaurant Het Vissershuis. We waren allen vol lof over het eten en de professionele bediening.

Het was voor ons een fijne afsluiting van een midweek Burgh-Haamstede.

97. Robert Kokken

Vandaag zijn we uit België (Kapellen) gaan eten met zes personen. Het was eerlijk. De vis was lekker. Gezellige sfeer, vlotte bediening. We hopen dat tegen de winter maanden de kaart aangepast wordt, zodat het verwijderde gerecht van gisteren terug op de kaart komt. We komen zeker terug.

98. Gisteravond met mijn vriend en ouders wezen eten.

Het was voortreffelijk. Eten was super, service fantastisch.

Ik zal hen zeker aanraden bij anderen.

99. Vogel 229 punten

Heerlijk restaurant!

Bij binnenkomst ziet het er gelijk al gezellig uit. Leuk en vriendelijk personeel, echt super.

Ook op de kaart staan genoeg mogelijkheden, ook voor de niet-visliefhebbers.

Het eten heeft voor ons allen uitstekend gesmaakt, zeker voor herhaling vatbaar!

Een aanrader voor iedereen.

100. Heerlijk gegeten! Een echte aanrader.

Erg vriendelijk personeel en een kijkje in de keuken mag zo nu en dan ook wel eens.

Volgende pagina