De Schouwse Hoeve in Burgh Haamstede

1407204432 61
1420866897 67
1448191826 71

1. Adry van Es

Wij hebben met 10 dames genoten van het eten. Vanaf 18.00 tot ca half 10, dus alle tijd, om gezellig rondom de mooie grote tafel te genieten van het eten en de gezelligheid. Goede bediening.
    Wij komen hier beslist terug!

2. Goede prijs kwaliteit verhouding

3. VG, HG en NG gegeten. Porties en garnituren zijn zo miniem dat je dit makkelijk op krijgt. Klein schaaltje frietjes bij het HG voor 2 personen, ondermaats! Personeel heeft ook geen vaste tafel om te bedienen, we hebben zeker 4 verschillende personen aan onze tafel gezien, de éne al wat vriendelijker dan de andere...

4. De bediening heeft nog veel te leren op het gebied van horecaservice. Lang wacht op drinken, niet aangeven welke producten niet meer beschikbaar zijn van de kaart, vergeten koffie te brengen, maar verder goed en lekker en gezellig gegeten!

5. C.van Well

Vorige week daar gegeten en ga nu morgen weer. Prima sfeer en heerlijke pizza's. Mijn vrouw Had prima sliptongejes.

6. Veel te duur, en het eten is nou niet bepaald smakelijk. Sfeer is er ook niet echt, medewerkers kijken je bijna van tafel. Na aan te hebben gegeven dat de burger absoluut niet smaakte, met een zeer onbeleefd antwoord afgescheept. De prijzen verschillen ook van de kaart, bij afrekenen waren wij fors duurder uit! Dit was eens en nooit weer!

7. Woensdag 04-05-2016 heerlijk met het gezin, 6 volwassenen en 4 kids, gegeten. Leuke ontvangst, snelle bediening. Heerlijke gerechten van voor- tot nagerecht.

8. Op 16 november heerlijk gegeten, Iberico rack, goed gegaard, en vriendelijk klantgerichte medewerksters.

9. Zeeuwse zuinigheid! Bij 8 hoofdgerechten, twee microbakjes frieten. Bij navraag zou dat voldoende moeten zijn. De bijbestelde frieten kwamen helaas te laat, toen alles op was. Beslist geen aanrader.

10. patricia

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke mensen

11. Wij hebben voor een vismenu voorgerecht (gerookte zalm) gekozen. Als hoofdgerecht drie sliptongen en als dessert tiramisu. Alles in een woord gezegd; uitstekend.

12. Super gezellig, goede kwaliteit en voortreffelijke bediening.

13. Het warm/koud buffet op 2e Kerstdag was in alle opzichten een groot succes. Wat een variaties in soep, hapjes, vis en vleesgerechten, salades etc etc. Vooraf een uitgebreide uitleg met tips, en uitleg waar welke gerechten stonden. Je hoefde niet te wachten op schone borden etc. terwijl het toch "volle bak" was. Ondanks dat alle drankjes bij de prijs waren ingegrepen, ongeacht de hoeveelheid, kwam men toch zeer vaak langs om consumpties op te nemen. Hulde voor de keuken en het bedienend personeel! Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Perfect kerstdiner gehad met zeer goede bediening. Vaak een minpunt in Nederlandse restaurants. Ons diner werd vervelend gestoord door een vermeende inbraak in het huis van onze disgenoten. Niets was het personeel te veel om ons behulpzaam te zijn in het uitstellen van de maaltijd! Hulde en dank en naar huis met een zeer tevreden gevoel!

15. Claudia

Lange wachttijd, reden; ze hebben maar 1 kok. Vol restaurant. Uiteindelijk eten ook nog koud. Smaakloos. En onze dochter had een pizza... Koud en het leek wel karton. En een chardonnay zo vlak en zonder smaak, nog nooit geproefd. Tip rijd naar het dorp en omgeving, voldoende goede restaurantjes.

1,3
  16. Het eten was zeer slecht. Mixedgril biefstuk helemaal doorbakken, geen smaak. Vispallet totaal geen smaak. Nooit meer.

17. 18,19,20,22 en 23 mei 2013 hier gedineerd. Een prima restaurant, het eten is er goed en ruim voldoende. Alleen,
    er mag wel wat variatie in de groente komen, 5 dagen rauwkost of peultjes met worteltjes hoeft voor ons ook
    niet. De bediening is top, vooral van het bedienend personeel.

18. Zondag 27-01-2013 er gedineerd met vrienden. Sfeer is er goed. Service OK. Prijs/kwaliteit slecht:
    Als voorgerecht een visschotel van gerookte zalm, paling etc. Niet slecht, maar ook niet bijzonder. Als hoofdgerecht een mixed grill. Het bestond uit 4 soorten vlees: spare-ribs, varkensfilet, kipfilet en biefstukje. Alleen de spare-ribs daarvan waren goed. De varkens, kip en bief waren zonder uitzondering uitermate droog en smaakloos. Dat is des te meer bijzonder toen de varkens en bief rose gebakken bleken. Dat het dan toch zo droog is kan ik maar op een manier verklaren; het was oud. Gezien het bedrag dat we moesten afrekenen vond ik de prijs/kwaliteit verhouding buiten proporties. Eens maar nooit weer.

19. M.van Driel

Met een groep van ca 45 mensen hebben we genoten van een warm en koud
    buffet. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent.
    Het was fantastisch.

20. Suzie 108 punten

Geweldig lekker gegeten en een uitstekende bediening! De eerste keer dat we daar kwamen stonden we na onze maaltijd met een lege accu... De eigenaar kwam zonder te vragen naar buiten en heeft ons geweldig geholpen. Dat is service, zowel binnen als buiten het restaurant. Wij gaan hier zéker terug!

21. berkouwer

luxe uitstraling binnen, maar matcht niet met de gerechten op de kaart. bediening komt langs met afhaalmaaltijden/pizza langs je tafel,vind ik raar. zelf een half uur wachten op een simpel nagerecht, afhaal gaat voor? bediening verder vriendelijk maar studenten. ze bracht de ouders eerst de ijsjes en vijf minuten later ,de ijsjes voor de kinderen.... lekker handig..

22. In 2010 al eens hier gegeten. Leuke nieuwe kaart met ruime keuze aan voor-hoofd- en nagerechten. Ook een apart 3 gangen Vlees- en/of Vismenu. Bijgerechten kunnen voldoende worden gevraagd als je nog meer wilt.

Ruime keuze aan kindermenu's en niet alleen de traditionele pannenkoek, kroket en frikandel.

Wederom goed gegeten.
    Personeel vriendelijk en correct.

Een aanrader voor als je op vakantie bent of om zo eens aan te gaan.
    Afhalen van maaltijden, pizza's etc. is ook mogelijk. Slim van Landal.

23. Charlotte

Tijdens onze vakantie hier "gegeten" met 6 mensen. Het duurde anderhalf uur voor we te horen kregen dat er "iets" fout was gegaan in de keuken, terwijl de afhaalmaaltijden met dozen tegelijkertijd uit de keuken kwamen. We kregen een mandje brood als excuus. Vervolgens kregen 2 personen hun pizza en kreeg de rest te horen dat de vleesgerechten op zich lieten wachten. Na een kwartier kregen we onze vleesgerechten. De mixed grill en schnitzel kwamen overduidelijk uit de magnetron en voor ruim 21 euro was de hoeveelheid vlees en garnituur wel heel karig, zelfs voor een kleine eter. Volgens de serveerster kwam dit doordat vlees heel duur is?!?! Na ruim 2 uur hebben we hongerig het restaurant verlaten. We kregen als excuus een flesje wijn, maar wat heeft een zwangere vrouw daaraan?

24. Heerlijk gegeten en gedronken in dit gezellig restaurant. De bediening was super. Volgend jaar komen we zeker terug!

25. Wij hebben er heerlijk gegeten ondanks dat we 5 min voordat de keuken zou sluiten binnen kwamen.
    We werden niet weggekeken of gehaast met het eten en hebben heerlijk en rustig gegeten.
    Vriendelijke en gezellige bediening. Kortom, een aanrader.

26. Huub Stapelbroek

We hebben hier vanavond gegeten. Vriendelijke bediening, meer dan uitstekende keuken en ze hebben een uitgebreide kaart.
    Zeker de moeite waard als je in de buurt bent.

27. We hebben al meerdere keren hier gegeten en iedere keer naar volle tevredenheid. Gezellige zaak, fijne gedekte tafels, goede vis, lekkere bijgerechten, alles voldoende, vriendelijke bediening, gewoon goed uiteten!

28. Tijdens onze vakantie vorig jaar op het Landalpark enkele malen gegeten. Het eten was zeker niet slecht en voor het eerst in mijn leven heb ik lamsoren gegeten. Een ander punt is de bediening, en dan praat ik denk ik gewoon over vakantiewerkers die wat bijverdienen en dat komt inderdaad wat klungelig over. Maar het had ook wel iets vertederends en soms had ik gewoon medelijden met het te jonge personeel die best wat versterking konden gebruiken met enkele wat meer professionele obers.

Je bent op vakantie en erg tolerant maar zou ik bij mij in de buurt gaan eten had ik mij denk ik enkele malen beklaagd bij de eigenaar.

29. reiziger

Heerlijk gegeten!

De menukaart biedt veel keus en voor eventuele aanpassingen is de bediening bereid om het mogelijk te maken.

Ook de sfeer is er heel gezellig.

Al met al: een heerlijke avond met lekker eten, leuke vlotte bediening en prijs kwaliteit prima!

We komen zeker terug. ☺☺☺

30. Bram van Eck

Erg onprofessionele, niet-klantvriendelijke bediening. Teleurstellend.

31. Hans van Stoffelen

Sfeervolle schuur met daarin een restaurant. Bediening (zondag 14 November 2010) ondeskundig, niet georganiseerd, chaotisch. Mixed grill van vlees en vis besteld, koud opgediend, zeer vet en slecht bereid. Kortom met honger en dorst (bediening niet te vinden) van tafel gegaan. Omdat dit restaurant bij een Landal Park ligt en er veel gezinnen zijn komt het toch wel vol denk ik maar.

32. arwin

33. 2 keer gegeten.

2 keer rustig, gezellig gegeten.

Voor- en hoofdgerechten zijn voldoende, zijn lekker, en leuk van prijs. Nagerechten zijn niet speciaal, maar wel lekker.

Wijn was simpel, maar ook lekker. Bediening was vriendelijk.

Ook voor de kinderen was het leuk, grote TV achter in de zaak.

Kinderen hebben ook lekker gegeten.

Afhalen kan ook, pizza's zijn lekker, en goed voor de prijs.

34. Tijdens vakantie in Zeeland ongepland aangefiets. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. De menukaart is leuk, maar springt er niet uit qua originaliteit. Voorgerechten waren ruim voldoende: tomatensoep, meloen met ham, hollandse garnalen. Alles goed op smaak. Hoofgerecht was minder: kabeljauw gegaard in de oven had te lang in de oven gestaan waardoor droog, heel jammer en zonde van de vis. Verder lag deze onder een te dikke laag saus/gratin. Het glas wijn wat voor uitserveren van het hoofdgerecht was besteld, kwam toen ik net klaar was met het het gerecht, missertje van de bediening. De nagerechten zijn weinig origineel en niet bovengemiddeld van kwaliteit. Al met al niet onvoldoende, maar ik kom er ook niet nog eens.

35. Tijdens de vakantie er ´s avonds gaan eten. Er was voetbal dus lekker rustig. De bediening was vriendelijk tegen ons, wel steeds een ander, wat ik persoonlijk niet zo prettig vind. Voor/hoofd/na gedaan. Tournedos was erg mals, bijgerechten erg lekker en apart voor deze tijd (snijbonen met paprika) en niet alleen afgezaagde sla. Schnitzel met prei/tomaat/kaas. Aparte combinatie maar erg goed, schnitzel beetje droog. Nagerecht met kaasplankje. Mooie combinatie van kazen en port, leuke touch was de vijgen/amandel"koek". Normaal houd ik niet van vijgen maar hierbij was het erg lekker. Origineler dus dan vele andere restaurantjes. Dat mag ik wel.....

De omgeving was erg gezellig, veel landelijke elementen.

36. Gezellig restaurant.

Heerlijk gegeten en prettige bediening.

Genoeg keuze en prima geserveerd en goed gesmaakt.

Komen zeker terug.

37. Wat een aanfluiting zeg, dit restaurant. Ze hebben geluk dat de Landal gasten regelmatig wisselen, want anders was het denk ik niets geworden met dit restaurant.

Na onze klacht over het koude hoofdgerecht (wat niet echt in dank werd afgenomen) niet eens een excuus.
    Bediening heel sloom, kijken slecht rond waardoor je bijna moet gaan staan en met beide armen moet zwaaien voor wat te drinken te krijgen.

Om half 7 begonnen en om half 10 van tafel.

En ons dessert, warme appelstrudel was koud! Jaja.

We werden er een beetje melig van, maar eigenlijk is het te triest voor woorden. Misschien dat ze eens een goede manager aan moeten nemen die de boel eens komt organiseren.

Bediening kon het duidelijk niet aan, we moesten eeuwen wachten tussen de gangen.

En toen we eindelijk klaar waren en naar buiten liepen waren er vele lege tafels waar alle servies nog opstond.

Het restaurant zelf ziet er super uit, kan echt een goede tent zijn.

Ik zal het zeker niemand aanraden om er te gaan eten.

38. Gisteravond wezen eten bij de Schouwse Hoeve op Landal greenpark Livingstone.

We hebben er heerlijk gegeten!

Goede gevarieerde kaart, gezellig, sfeervol interieur en leuke, vlotte bediening.

Ook is er de mgelijkheid om te bbqen in het evenzo gezellige bbq restaurant.

Voor een gezellig avondje uit is de Schouwse Hoeve een grote aanrader!

39. 14-08-09.
    Op het Landal Greenparks "Livingstone" in Burgh Haamstede een frietje besteld om op het terras te nuttigen.

Daar zijn we van het terras weggejaagd, omdat er alleen tegen een meerprijs bestelde friet op het terras genuttigd mag worden. Wat ons overigens vooraf niet meegedeeld was.

We moesten met de, door de Schouwse Hoeve geleverde friet en snacks, vertrekken en konden gelukkig op een tuinbank tegenover het terras zitten.

Wat een idiote tent zeg! Je wordt daar als een klein kind gewoon weggestuurd.

Daar zien ze ons dus nooit, nooit meer terug. En toen we de friet genuttigd hadden op de tuinbank en we weer vertrokken... was ons tafeltje waar we van weggejaagd waren nog steeds leeg!

Tot nooit meer ziens.

40. Gisteren wezen eten in dit sfeervolle retaurant.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    Prijs kwaliteit verhouding was slecht.

Meerdere mensen bestelde een carpaccio als voorgerecht.
    Dat lag flinterdun onder een berg sla. Ik had meer het gevoel bijna 10 euro te moeten betalen voor sla. We hebben de carpaccio niet geproeft.
    Netjes een opmerking gemaakt naar de bediening en die zou het doorgeven.
    Niets meer terug gehoord.

Het hoofdgerecht was niet bijzonder.
    Bijgerechten (frietjes, aard en groenten) en dessert waren prima.

41. Fam Van Vaerenbergh

Goed restaurant, gevarieerde kaart, leuk interieur. maar wel wat donker (een beetje meer licht zou beter zijn).

42. Afgelopen week dagelijks heerlijk gegeten bij "De Schouwse Hoeve" De menukaart is zowel op vlees- als visgebied gevarieerd. Het eten wordt op vakkundige wijze bereid en dat samen met de vriendelijk bediening zorgt ervoor dat je een avondje uit bent.

43. Tiny Romviel

We hebben daar 1 week gelden heerlijk met 4 pers.gegeten op het heerlijke terras. Het menu waren zeer gevarieerd en overheerlijk bereid

44. Arie Ritmeester

Heerlijk gegeten.
    Bediening was inderdaad wat traag.

45. F.B.Verhoek

Tweemaal daar gegeten.
    Eerste maal met twee personen. Bij de twee keer(met vierpersonen)
    kregen we dezelfde hoeveelheid groenten
    en geb.aardappelen
    als de eerste keer.
    Veel te weinig.
    Bedienig wel vriendelijk maar zeer, zeer traag.
    Bijna drie uurgedaan
    over een 3-gangendiner.

46. T'was wel leuk
    Groetjes aan Danny,Anna,Alex en die andere half Kale Michelle.
    groetjes Ruben