Nieuwste foto's in Burgh Haamstede

Laatste updates in Burgh Haamstede

1. Wouter Jansen's profielfoto
    Wouter Jansen heeft een recensie geschreven voor Ristorante Il Gallo

Wouter Jansen

De avond begon goed met het bestellen van een mooie fles wijn. Echter na het voorgerecht moesten we ruim een uur! wachten op de volgende gang, zonder dat er iemand enige aandacht aan ons beide schonk. Ook niet nadat ik mijn gebakken schoenzool (biefstuk van €33,=) kreeg en dus meer dan de helft heb laten staan kwam er niemand na wederom een uur iets vragen of het naar wens was of dat we nog iets wilde drinken… Na twee uur zijn we maar weggegaan zonder toetje en een half gevulde maag en zonder een dubbeltje fooi.
    Het was slechter dan slecht, echt ongelooflijk.

4,3
  2. Ruis's profielfoto
    Ruis heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

Topwijnen tegen zeer nette prijzen.

3. Jan Vandepoele's profielfoto
    Jan Vandepoele heeft een recensie geschreven voor Bistro West

Jan Vandepoele

Zeer lekker. Helemaal niets op aan te merken.

• Eindcijfer 10
  4. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

We werden vriendelijk geholpen en het eten was prima, en dat in je eentje regelen terwijl de zaak volloopt, chapeau!

5. Dankjewel voor deze mooie review Mv de Geus, wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten.
    Graag tot de volgende keer.
    Gr Het Schouwse Pannenkoekenhuis.

6. Wat fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad Fam van Belle. Wij zien jullie graag nog eens terug.
    Gr Het Schouwse Pannenkoekenhuis.

7. Dankjewel voor jullie bezoek en deze mooie review Kees, fijn om te horen dat kleintjes hebben genoten.
    Wij zien jullie graag nog eens terug.
    Gr Het Schouwse Pannenkoekenhuis.

8. Dankjewel voor jullie bezoek en deze mooie review Arie! Graag tot de volgende keer.
    Gr Het Schouwse Pannenkoekenhuis

9. Beste van Ginkel
    Met veel verbazing zijn wij uw recensie aan het lezen!
    Wij hebben uw verhaal in het team besproken en snappen er niks van. Om bij het begin te beginnen; u heeft idd aan een tafel in de hoek gezeten dicht bij de deur naar onze overdekte serre die op dat moment ook zo goed als vol zat (ook niet zonder reden). Als wij zelf naar de serre moeten om de gasten daar te bedienen moeten wij idd door de doorgang dat zich achter u bevindt en ook als de gasten vanuit de serre naar de toilet moeten dan moeten ze door diezelfde doorgang, wat tot gevolg kan hebben dat er tocht ontstaat, laat het die avond ook flink gewaaid hebben buiten, dat is geheel buiten onze macht! Tot zover kunnen wij er wel inkomen. Wat uw klachten over onze pannenkoek en poffertjes betreft snappen wij wederom niks van. Alle borden waren leeg bij het afruimen van uw tafel. Als u tijdens uw bezoek waar dan ook over iets had gezegd dan hadden we op dat moment een passende oplossing voor kunnen vinden. Zowel ik als mijn collega is bij u aan tafel geweest om te vragen of alles smaakt en naar wens is, daarop heeft u allen geantwoord alles is prima. Bij het afreken heeft mijn collega ook aan u gevraagd of alles naar wens is geweest, daarop heeft u wederom geantwoord alles was goed. U heeft zelfs een fooitje gegeven. Wat er nou veranderd is in de tussentijd dat u deze recensie schreef is voor ons echt een raadsel, wij snappen er in elk geval niks van!

10. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor La Baguette

Van buitenaf twijfelden we omdat we niet echt goed binnen konden kijken, maar vanaf dat we de deur open deden was alles mooi, gezellig, lekker en echt een verrassing. We wilden alleen even een koffie maar uiteindelijk zijn we lekker gebleven voor nog meer want er was veel te veel lekkers om uit te kiezen.

11. Familie Van Belle's profielfoto
    Familie Van Belle heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

Familie Van Belle

Hartelijk ontvangst en vriendelijke, kindvriendelijke bediening.
    Lekker eten en super service ervaren!

12. Lars's profielfoto
    Lars heeft een recensie geschreven voor Bistro West

We hebben een hele leuke avond doorgebracht met heerlijk eten bij Bistro West. De voorgerechten en veggieburgers waren erg lekker. Erg vriendelijk personeel.

13. Heleen de Geus's profielfoto
    Heleen de Geus heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

Heleen de Geus

Fijne plek om gezellig te eten. Niet massaal en vriendelijke, attente bediening. Gelukkig geen harde muziek of herrie.

14. Van Ginkel's profielfoto
    Van Ginkel heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

Van Ginkel

Klein restaurant met aparte tafel indeling. We kregen een tafel naast de wc en de deur naar het terras. Omdat het volgeboekt was, kreeg een gezin dat na ons binnen kwam een tafel op het overdekte terras. Hierdoor stond de deur hiernaar open wat bij ons voor veel tocht zorgde. Als voorgerecht bestelde we een borrelplank die er netjes en gevarieerd uit zag. Als hoofdgerecht 3 pannenkoeken en 1 portie poffertjes. De pannenkoeken waren erg dun en lauw toen ze aan tafel kwamen, ondanks de warme borden. Dit komt waarschijnlijk omdat de keuken slechts 2 koekenpannen heeft. De poffertjes smaakten naar bacon, de kaneel op de "appel, rozijnen en kaneel" pannenkoek was erg overdadig: je proefde er de rest amper nog door. De prijzen van de pannenkoeken zijn gemiddeld. We zijn naar dit restaurant gereden (ruim 50 km) vanwege de goede recensies maar dit was wel eens en nooit weer voor ons.

3,6
  15. Westerink's profielfoto
    Westerink heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

Westerink

We hadden gereserveerd maar binnen was vol en moesten in de serre zitten daar werd toen pas de heater aangezet. Met de jas aan gegeten. Dat was niet fijn.

16. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

We hebben heerlijk gegeten met de kinderen en kleinkinderen.
    Fijne en vriendelijke bediening.

17. Arie  Middelhoek's profielfoto
    Arie Middelhoek heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

Arie Middelhoek

Prima bediening, goed eten, voor een fijne prijs.

18. Dankjwe Voor deze mooie recensie en jullie bezoek Bert, graag toe te volgende keer!
    Gr het Schouwse Pannenkoekenhuis

19. Dankjewel voor jullie bezoek en deze mooie recensie Djee, wij zien jullie graag nog eens terug!
    Gr het Schouwse Pannenkoekenhuis

20. Dankjewel voor deze mooie recensie J, wij zien jullie graag nog eens terug. Gr het Schouwse Pannenkoekenhuis.