Brasserie 't Torentje in Burgh Haamstede

• Rolstoeltoilet
    • Honden toegestaan
    • Verschoontafel
  6. Betalen pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1358920860 93
1419184636 89
1519624263 92
1589932002 89
1610019927 90
1620063890 89
1650195778 90

1. Henk de Vries

Alles was prima in orde en vriendelijk personeel!

2. Michiel vossen

Hier kun je echt heerlijk eten!
    De biefstuk is top met een super saus.
    Ook de verse vis is super!
    En altijd vriendelijk personeel!
    Ga zo door!

Michiel Vossen

3. Hier eten is een feestje. Je weet zeker dat wat je krijgt superlekker is. Er worden naast het menu extra sitedishes gebracht. Wij kregen zeekraal en rabarber. Als er iets tekort was werd het extra geserveerd zonder kosten. Wijnglazen lekker vol. Eten meer dan je op kan. Personeel is ontspannen en vriendelijk. Een heel ontspannen sfeer en echt een avondje uit. En de prijs gewoon normaal. Aanrader!

4. Het eten was lekker maar om de rekening te betalen was verschrikkelijk. Wij hebben een franse credit kaart en dat werdt niet ge accepteerd. Of cash of een nederlands credit kaart. De baas was er niet, was gaan vissen en de bediende moest mij met haar auto naar een bank automaat brengen. Belachelijk… naar een fijne avond. De automaat werkte niet dus heb het grootste bedrag betaald met de cash die ik had bewaard voor andere gelegenheden. Ben de volgende dag om 11h40 terug gekeerd, stond restaurant "open" maar alles was pot dicht. Slechte ervaring, jammer want het eten was niet slecht. Denk dat de baas moet investeren in een machine die elke credit kaart accepteerd.

In ieder geval dank voor je goede hulp.

5. Heerlijk gegeten, je krijgt tevens een overvloed aan lekkere bijgerechten geserveerd. Heel vriendelijk personeel. Absolute aanrader!

6. Mooi ruim restaurant met gezellig personeel die weten wat gastvrijheid is, prima kaart voor een vriendelijke prijs 👍

7. Top restaurant, top bediening en echt super gezellig! Eten was heerlijk, we kwamen niks te kort. Wij komen zeker nog eens terug.

8. Heerlijk gegeten, Wildschotel van het Hert, super!!

9. Een hele leuke zaak erg goede bediening goed eten behalve de schnitzel haal hem van de kaart af als je hem niet zelf maak was klein zout en papperig jammer maar is goed opgelost kon gelukkig wat anders uitzoeken maar verder was het super.

10. Gisteravond voor het eerst wezen eten bij de brasserie,
    alles was goed verzorgd en vooral erg lekker,
    bediening is vlot en supergezellig!
    Wij komen zeker nog een keer terug,
    het is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt,
    mvg fam hartman.

11. A.R

12. Joke van Arkel

Afgelopen weekend twee keer gaan eten bij ‘t Torentje in Burgh Haamstede. Wat een gezellig restaurant met hele vriendelijke, behulpzame en zeer attent personeel. Heerlijk eten. Onze honden werden niet alleen gedoogd maar waren ook echt welkom. Het was de kers op de taart van een fantastisch weekend.

13. Kitty hubers

Zeer snelle en vriendelijke bediening.

14. Super adres met prima prijs-kwaliteit verhouding. Als je in de buurt bent: zeker ff binnenlopen en proeven. Begin maar eens met de huisgemaakte kruidenboter! Gewoon doen!!

15. Hans de Roon

Prima kwalliteit voor prima prijs! Gezellige sfeer en vriendelijk personeel! Zeker in de zomer en weekend goed om te reserveren.

16. Uitstekend. Dank u en tot een volgende keer

17. Alice Sala

Heel lekker gegeten in gezellige sfeer met prima bediening.

18. Will en Kees G. Kroone

Prima reservering, juiste tafel. Vriendelijke en correcte ontvangst idem service aan tafel. Perfect gegeten! Pluim voor de keuken.
    Ons diner bestond uit mostersoep, garnalen piri piri, kabeljauw en gebakken paling. Uitmuntend!
    Goede huiswijn en gratis karaf kraanwater, hartelijk dank.
    Will & Kees

19. Onze keuze is naar aanleiding van de recensies genomen. Heerlijk gegeten. Bediening zeer goed, advies opgevolgd een terechte keuze Griet. Komen zeker terug!

20. Liavanmegen

Vanmiddag 10 mei 2017 zijn wij gaan eten bij't torentje. We wilde eigenlijk gaan dineren maar omdat wij mijn vader van 87 jaar bij ons hadden zou dat te laat worden om pas om 5 uur te gaan eten. We vroegen of we misschien eerder kon de dineren. Geen punt kregen gelijk dinerkaart. We hebben zo fantastisch gegeten. Verse friet, eigen gemaakte mayo, rabarber,broccoli, heerlijke salade en over heerlijke tournedos. Alles perfect en een geweldige bediening
    We komen beslist terug als we weer in het mooie Zeeland zijn. Nog hartstikke bedankt. Een dikke 10.

21. L. De jonge

Al een aantal maal echt super lekker gegeten. Nu met zes vrouwen. Alle zes waren we helemaal tevreden. Keurige aardige bediening. Gezellige inrichting. Goed toegankelijk voor gehandicapten en er werd goed rekening gehouden met voedselallergie. Wij komen graag weer eens terug!

22. Heerlijk gegeten veel persoonlijke aandacht en een gezellige eigenaar bij brasserie 't Torentje.
    Bedankt voor een geslaagde avond. De hele familie heeft er van genoten! We komen graag nog eens terug!

23. Geweldig restaurant! Vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten was uitmuntend! Ik kom zeker terug.

24. Vanstapel

Uitstekend. Niets aan te merken. 6 tapas als voorgerecht en daarna kalfoester met roquefortsaus.

25. Tamara Willems

26. Gegeten in het torentje,
    De onbeschofte bediening aan tafel was een nieuwe ervaring voor mij.
    Dit heb ik nog nooit in een restaurant meegemaakt.

27. En ja hoor ook deze keer hebben we weer heerlijk gegeten in de gezellig Brasserie 't Torentje te Haamstede. Fijne bediening, gezellig eigenaar en een geweldig kok. Op naar de volgende keer.

28. Heerlijk eten, goede bediening en heel gastvrij. Gezellige sfeer. Toch een paar kant lijntjes. Een stofzuiger zichtbaar in de zaak en een bezem kan niet. Personeel uit de keuken met korte broek is uit den boze. Van allerlei mensen die in en uit de keuken lopen en er niets te zoeken hebben kan ook niet. En dan de koffie..... Dat is Senseo. Zo fout voor een restaurant

29. We hebben daar altijd heerlijk gegeten en een gezellig avondje gehad

30. Debora van Mierlo - van Tiggelen

Warm bad gevoel. Heerlijk eten en drinken, niets is teveel, alles met een grote glimlach.. Weer bedankt voor een zeer geslaagde avond mede dankzij jullie!

31. Heemskerk

Heerlijk eten voor een zeer goede prijs! Wel zou er iets aan de inrichting gedaan kunnen worden, maar omdat de eigenaar er een feestje van maakt, neem je dat voor lief...

32. Lina en Luc Noorlander. Sliedrecht.

Wij hebben hier hele goede ervaringen en komen graag en met regelmaat. Een constante kwaliteit en een goede bediening. Natuurlijk zijn er altijd wel dingen die voor verbetering vatbaar zijn, maar hier valt met de eigenaar zeker over te praten. Verder kunnen wij alleen maar zeggen: Mensen ga zo door. In september komen we graag weer terug.

33. Heidi und Meinolf Severin

Super gutes Essen, sehr nette Bedienung. Jedes Jahr ein Muss

(Vertaling door Eet.nu)

Super goed eten, zeer nette bediening. Dit is ieder jaar een must!

34. Diena snoeren

Op een mooie zomerdag aangefietst bij dit Restaurant. Heerlijk buiten gezeten. We werden bediend door een jong en vriendelijk meisje. Het voorgerecht wat we besteld hadden (scampi' s met een pittig sausje) kwam samen met wat stokbrood. Super! Mijn partner probeerde gegratineerde mosselen! Een dikke voldoende. Daarna kwam toch echt het hoofdstuk, Griet. Zo heerlijk! Erbij een flesje witte wijn. Echt heerlijk. Chapeau voor de kok en zijn personeel.

35. L.Abbink

Prima gegeten, leuke foto, let op het meisje van de bediening!

36. A. Markus

Wij werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel uitzoeken. Buiten de kaart om konden wij ook kiezen voor tournedos stroganoff die eigenlijk voor 2 personen bedoeld was maar ons werd verteld dat dit ook voor 1 persoon mogelijk was. Naast ons voorgerecht vroegen wij of het mogelijk was 1 persoon tournedos stroganoff en 1 persoon tournedos bearnaise saus. Tot onze verbazing deed de eigenaar alsof dit niet de bedoeling was maar met een knipoog zei dat hij het wel kon regelen. Hij vroeg ons niet hoe wij de tournedos wilden dus namen wij aan medium rare. Het voorgerecht was prima evenals de wijn. Dan komt het hoofdgerecht met de 'rest'. Frietjes die te lang zijn doorgebakken en droog zijn, gebakken aardappeltjes die je thuis beter klaar maakt, 2 kleine schaaltjes groente en een salade. Wij vullen onze borden daarmee en gaan eten. Dan blijken de tournedos rauw te zijn en vragen wij discreet of ze nog wat gebakken kunnen worden. Geen probleem was dit. Dan komen onze tournedos terug, ineens gekrompen en zonder onze groente etc. Je zou verwachten dat er dan weer wordt aangevuld maar daar moesten wij op wijzen toen ons, nadat de aangebakken tournedos weggekauwd waren, of alles naar wens was! Wij hebben om de rekening gevraagd. Toen werd ons koffie van het huis aangeboden maar hebben aangegeven dit elders te gaan halen en zijn weggegaan.

5,9

38. Hans en Mieke

Deze Brasserie is een échte aanrader. Vriendelijke gastheer/eigenaar en vriendelijk bedienend personeel. Ontzettend lekker eten, goed bereid en ruim voldoende. Gezellige sfeer. Toppie, ga zo door!!

39. Tijdens het campingseizoen eten wij hier regelmatig. Nog nooit zijn wij hier teleurgesteld over de kwaliteit van het eten en de service.

Naast de uitgebreide kaart zijn er vaak nog heerlijke alternatieven en bij alle gerechten steeds heerlijke seizoensgroente zoals lamsoren of zeekraal.

Dit restaurant en de medewerkers zijn een bezoek zeker waard!

De absolute toppers? Gebakken paling, kreeft, biefstuk van het hert en de tournedos. Als voorgerecht beveel ik de vitello tonato zeker aan.

40. Heerlijk gegeten, goede sfeer, goede bediening. Echt een aanrader.

41. Heerlijk gegeten, maakt zijn goede waardering helemaal waar. Lekkere gerechten, goeie wijn, prima prijzen en bedieding met humor. Vuurwerk op het toetje van de jarige om het af te maken. Aanrader!

42. Ra 569 punten

Alleen wat gedronken met een hapje, was goed.

43. Erg lekker gegeten met zijn 2en. Erg lekkere streek bijgerechtjes. Erg vriendelijk personeel. We kwamen niks te kort en hoefde niet te wachten.

44. Voor de derde keer wezen eten en het blijft perfect. Ik had de mosselen een eerlijk is eerlijk heb nog nooit zulke lekkere mosselen gegeten, ook aan de wensen van mijn man werd voldaan en klein beetje doorbakken rib eye. Een restaurant wat aanbevelenswaardig is.

45. Na alle lovende recensies gelezen te hebben, hebben we besloten eens een hapje te gaan eten. Het eten is goed, de sfeer is leuk, maar we moeten niet overdrijven, dit restaurant is niet bovengemiddeld. De boomlange eigenaar is vriendelijk en staat voor zijn zaak, maar kan ook nors uithalen naar luidruchtige kinderen.
    Naar onze beleving was er teveel bedienend personeel die vaak op een kluitje de tijd staan te doden, maar dat kan ook de tijd doen, het was nog maar 17.00 u.
    Over het eten: de soepen zijn goed, het portie carpaccio te weinig, de vleesgerechten lekker, de friet absoluut niet lekker, veel te dik en net niet gaar, dus te vet. Het bakje gebakken aardappelen halfvol, de rest van garnituur redelijk. De nagerechten werden mooi opgediend, kan niet veel aan mis, ijs met aardbeien.
    Al met al een gemiddeld restaurant waar je in Zeeland 13 in dozijn van vindt.

46. Vanavond weer heerlijk gegeten hier. Vooral de Tournedeau is hier super! Ook zie ik hier collega restauranthouders die hier komen eten. En dat zegt ook wel wat!
    Andre Schram

47. Marja

48. Brigitte Bol

Op zaterdagavond met 6 personen hier wezen eten.
    Gezellige sfeer, heerlijk eten met genoeg op de kaart om uit te kiezen.
    De bediening was netjes.
    De hele sfeer was ongedwongen en gezellig.
    We komen zeker nog eens terug!

49. nadia vd valk

Het eten was super lekker en het personeel zeer vriendelijk.
    Echt een aanrader!

50. L.lammerts

Goede, leuke en gezellige bediening met gevoel voor wat de mensen nodig hebben. Mosterdsoep, uiensoep, spareribs en saté erg lekker! Meer dan voldoende garnituur. Ambiance zou iets gezelliger kunnen, maar uiteindelijk draait het om goed eten en 'n goede sfeer en dat is er zeker!

51. Guust & Marije

Een weekendje weg naar Burgh-Haamstede. Tja en waar ga je dan eten, snel even in het hotel op internet gekeken. Er stak maar één restaurant met kop en schouders boven uit en dat was 't Torentje. We hadden dus al hoge verwachtingen en die werden ruimschoots overtroffen. Wat een gezellig restaurant en wat een voortreffelijke gerechten. Om nog maar niet te spreken van de gastvrijheid waarmee Arjan en zijn bediening iedere klant als een koning behandelen. We hebben heel erg genoten van het gezelschap en het eten. We kunnen 't Torentje iedereen dan ook van harte aanbevelen.

52. Erwin en Juud

Heerlijk maar dan ook echt heerlijk gegeten. Top bediening, goed afgestemd op de klant en echt elke gang was smullen! Zeker een aanrader! Ga zo door.

53. Wat hebben we weer genoten, zowel van het eten als van de sfeer. Het eten, veel huisgemaakte producten, chocolade mousse, sauzen, frites, soepen, heerlijk. Arjan die alles in de gaten heeft, (mijn zoon zat met zijn vinger de saus nog op te peuzelen. Zonder iets te zeggen, maar met een knipoog werd er een lepeltje bij zijn bord gelegd. Goed toch. De saus was ook helemaal op). En Arjan geeft alle mensen aandacht en zijn passie voor zijn bedrijf is zo goed te zien. Wederom genieten en bedankt.

54. Heerlijk mosselen gegeten in een leuke en gezellige ambiance. Ook een compliment voor de prettige bediening in ons geval door Arjan. Voor diegene die hier nooit gegeten hebben is dit zeker een aanrader.
    Wij komen zeker terug!

55. Afgelopen seizoen verschillende keren wezen eten met ver uiteenlopende wensen. Maar zowel familie die niet van uit eten gaan houden en familie met veel ervaring in de horeca gingen met een tevreden gevoel naar huis. De sfeer is gastvrij en gezellig, aparte wensen werden vervuld ook al werd het halve menu veranderd. de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Je gaat met een voldaan en vol gevoel naar huis. het was keer op keer gezellig en lekker.

56. Afgelopen weekend diverse malen daar gegeten en alle gerechten waren voortreffelijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere verse mosselen gegeten. De bediening is snel, vriendelijk en niet te formeel. Ook het restaurant zelf ademt een gezellige en ongedwongen sfeer en de prijzen zijn ook absoluut vriendelijk. Als je eens echt ouderwets lekker en vers bereid eten wilt proeven, dan moet je daar zeker eens gaan eten.

57. Het afgelopen weekeinde gegeten met z'n 4-en in 't Torentje. Wat een heerlijk restaurant. Zelden zulke lekkere mosselen gegeten. Zeg maar, nog nooit. Zeer goede bediening van jonge en enthousiaste mensen onder leiding van een zeer goede manager/eigenaar. De keuken was zeer goed en middels de open deur zag je dat het ook schoon is. Als je in de buurt van Burgh-Haamstede bent en je gaat daar niet eten, dan heb je geen liefde voor je smaakpapillen.

58. Andre Schram

Zaterdagavond hier heerlijk gegeten.
    Mijn vrouw heeft heerlijke schol buiten de kaart om gegeten. Zelf heb ik gebakken paling genomen, had niet gedacht dat dit mij zo smaken! De bijgerechten zoals zeekraal, rabarbercompote, gebakken aardappelen huis gemaakte patat en mayonaiese zijn voortreffelijk. De bediening is heel correct en alles kwam keurig op tijd. Voortreffelijk alles.

59. Vanavond hier gegeten, het overtrof mijn verwachtingen!! Zeer goede prijs kwaliteits verhouding, gezellige bediening. Vooral lof voor de keuken ben zelf nogal een zeikerd, maar wat hier geserveerd werd was top!!!
    Als groente garnituur hadden we zeekraal niet de goedkoopste groente, verse rabarbercompote, huisgemaakte mayonaise ( zie je bijna nergens meer ), verse friet en de dressing over de sla was ook huisgemaakt...

Zeker voor herhaling vatbaar, ga zo door...

60. D. Monster

Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten.
    De eerste keer een prima kreeft, de tweede keer gekozen voor de gebakken paling.
    De gebakken paling is de beste die ik ooit gegeten heb!
    Ik zou dit gerecht dan ook zeker aanraden, ook al duurt de bereiding iets langer dan de meeste andere gerechten.
    De bediening is goed, er hangt een ongedwongen sfeer.
    Het onervaren personeel wordt prima geruggesteund door de meer ervaren krachten.
    Enige verbeterpunt: de stoelen. Ze zitten niet geweldig en hebben een beetje een truttige uitstraling die niet past bij de rest van het meubilair en inrichting.
    We gaan hier zeker nog vaker eten!

61. O.b.v. de hoge waarderingen dit restaurant tijdens weekendje Burgh-Haamstede uitgekozen. Viel helaas wat tegen. Bediening vrolijk, maar kon vlotter. Lang wachten, ober stond er vrijwel alleen voor. Geen enkel kipgerecht of vegetarisch gerecht op de kaart, toch wel een gemis. Stoelen zaten ongemakkelijk. Zouden hier niet zo snel terug komen, ondanks dat de mosselen lekker waren.

62. Heerlijke mosselen gegeten, bediening goed, ligging heel mooi.

63. Leuke en vlotte bediening. Prima kaart. Keuze genoeg. Eten voortreffelijk, maar wat wil je met zo'n befaamde kok. Ik ken zoveel vroegere klanten van zijn vorige restaurant uit Zierikzee, die hem trouw blijven en terecht. Prijs/kwaliteit is prima. Er hangt een bijzonder leuke sfeer in het gezellige restaurant. Kortom een echte AANRADER voor een heerlijk avondje uit. Ga zo door!!!

64. Goede bediening. Fijne mensen. Professionele keuken. Voor herhaling vatbaar.

65. Leuke bediening, eten vers en super mals, echt een aanrader wat een vakmensen daar dat zie je zelden meer. Ga zo door.

66. Marianne Nieuwdorp

Mijn man en ik komen al jaren naar Burgh Haamstede en gaan dan graag eten bij Het Torentje. Vooral ook in de mosseltijd, want die zijn er geweldig lekker.

Verder is de bediening erg prettig en is men enthousiast over eigen gerechten.

Kortom goed vertoeven bij het Torentje.

67. Jeroen en Renate

In een winterse sfeer half januari hier heerlijk gegeten. Ondanks dat het niet druk was in deze periode, toch een uitgebreide kaart en vriendelijke bediening. Het eten was ook uitstekend!

68. Jean Marc

Super goed restaurant, goede sfeer en vol lof over bediening/keuken. Heerlijke BBQ met (live) muziek.

p.s. Camping eigenaar doet het ook goed.

69. Kwalitatief slecht en dramatische bediening. Misschien buiten het hoogseizoen wel leuk.

70. Een restaurant met een warme uitstraling.

Erg gastvrij en erg vriendelijk.

We hebben er heerlijk gegeten.

Compliment voor jullie allemaal die dit restaurant zo heerlijk "puur"maken. Wij houden hier van.

Ga zo door.

71. Een leuk en gezellig restaurant. Zeer goed eten tegen een zeer redelijke prijs. En aardige bediening. Zeker een aanrader.

72. anja verheijen

je kunt hier echt geweldig lekker eten. wij eten hier regelmatig. een echte aanrader.de bediening is ook goed.