Lunch Diner

Informatie van restaurant:
  • Rolstoeltoilet
Informatie van :
  • Assistentiehond welkom
  • Let op: drempel op de route naar de entree
  • Helling met lichte stijging bij entree
  • Drempelvrije entree
  • Entree trap
  • Lift aanwezig bij (alternatieve) entree
  • Doorgangsbreedte entreedeur 85cm.
  • Doorgangsbreedte entreedeur 80cm.

• Klassiek

za lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1360204455 80

1. De Bever

Bij aankomst, we hadden een tafel gereserveerd maar dat was binnen, konden we buiten nog wel een tafel kiezen. De tafel die we kozen had een bank waarvan het kussen kleddernat was van de regen. Dat was al een slecht begin. Dus maar een klein tafeltje voor 3 personen gepakt. We hebben keurig een drankje besteld en snel daarna ons hoofdgerecht. Ons eten kwam keurig. De prijs is in verhouding tot de kwantiteit best hoog, maar de kwaliteit is wel prima. Nadat we klaar waren met eten van ons hoofdgerecht werden onze borden afgehaald. Daarna kwam er niemand meer naar ons toe. We hebben gewacht, gewacht, gewacht en gewacht. Op een gegeven moment komt er wel personeel vlak bij je tafel staan, je kijkt ze aan, maar blijkbaar begrijpen ze niet dat je na een hoofdgerecht wellicht nog iets wilt bestellen. Inmiddels begon het onweer en zaten we langzaamaan in de regen. Komt er nog niemand naar ons toe. Ik ben binnen gaan vragen om af te rekenen. Er zou iemand naar mijn tafel komen. 5min later nog niemand. Ik ben maar gaan afrekenen en heb helaas tegen mijn principes in, mijn ongenoegen geuit over de bediening en daarmee de service. Ik had mijn hand moeten opsteken en ze moeten roepen was het antwoord. Dat is wat mij betreft de verkeerde instelling. Binnen was het inmiddels druk, maar dit mag nooit ten kosten gaan van de klanten buiten. Dit is de allereerste negatieve recensie die ik schrijf, maar wilde mijn verhaal toch even kwijt.

5,3
  2. Super lekker gegeten, alles vers, goede vriendelijke bediening en een gezellige sfeer in het restaurant! Een aanrader, ook voor de kinderen leuke en lekker gerechten op de kaart.. wij gaan zeker terug!

3. B.dijkgraaf

14 sept. 2020 15.30 tot 16.00 op terras gezeten. Bediening;” mijn collega komt zo”. Daar bleef het bij. Helaas. Er bleek meer aandacht voor hotelgasten

4. Mooi ruim terras, voldoende afstand, goede vlotte bediening.
    Goed gegeten.
    Superdrukke vakantiedag met meer dan 30graden!

5. Leuke sfeer op het terras, de bisque vooraf was heerlijk maar het vlees was niet echt lekker, smaakloos. De satesaus wel. Viel tegen terwijl we hier jaren eerder heerlijk gegeten hebben.

6. W. Vissers

We kwamen op een heel stille avond. Desondanks was de bediening vlot en vriendelijk. Het eten was zeker voldoende. De rekening was niet abnormaal hoog.

7. Weer heerlijk gegeten bij Hotel Bom, we komen elk jaar in Burgh-Haamstede met Vakantie. En dan gaan we altijd eten bij Hotel Bom, het was weer een heerlijke avond. Alles klopte het eten, de mensen van de bediening. Dus met 1 woord top. Volgend jaar komen we weer.

8. Hotel bom is een restaurant waar wij meerdere keren per jaar komen. De menukaart heeft voor iedereen iets lekkers. Mijn vrouw had het vis stoofpotje en ik heb een heerlijke pasta met zeevruchten gegeten. Prijzen zijn goed. Wij hebben weer een heerlijke avond gehad mede doordat de bediening zeer aangenaam is.

9. Leuke ambiance. Eten was ook goed.

10. Jaarlijks komen we op deze plek in het centrum. We hebben wederom genoten. Het was lekker weer en we konden buiten eten. Het was druk maar het ging toch vlotjes. Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en kundig. Kortom zeker een aanrader als je eens in zeeland bent. Aanrader de rauwe zalm, super lekker!

11. G 12 punten

Heel onvriendelijk behandeld. Absoluut geen aanrader. Mijn verzoek om mijn strategische keuze van de kaart, een biefstuk, aan te passen aan mijn dieet ivm allergie, werd zeer onvriendelijk ontvangen. Ondanks dat dit vooraf aangegeven bij reservering en vermelding op de menukaart dat aanpassing geen probleem was.

12. Overnacht in het hotel 2 nachten 13,14, 15 oktober.
    1E dag er prima gegeten, de mosselen waren lekker.
    Vandaag 19.30 Wilden we weer een hapje eten maar werd ons gezegd dat het niet kon, ze hadden teveel klanten waardoor ze ons weigerden.
    Dat voelde niet goed en fijn.

13. Gisteren (23 / 08 / 2017) samen met een vriend gegeten. Slibtong, heerlijk krokant gebakken en een Lady-steak, perfect bereid. Ondanks de duidelijke drukte heel snel ons eten op tafel. Vriendelijke, heel hard werkende dames in de bediening. Kortom… Ik kom hier zéker terug!

14. Migchels

De schnitzels waren niet gaar en niet lekker.

5,5
  15. Heerlijk gegeten in Hotel Bom, we zaten er BOMvol van tegen een goede prijs! Goede prijs-kwaliteit verhouding! Absoluut een aanrader.

16. J v.d. B

17. Waar vind je op Schouwen, op een dinsdagavond midden in de winter, een goed restaurant? Juist, in Burg-Haamstede!
    Temidden van hordes gesloten eetgelegenheden vind je daar een aangename menukaart en een vriendelijke bediening. De eendeborstfilet was heerlijk en netjes opgemaakt. Als hoofdgerecht kozen we voor de varkensprocureur. Die kwam met een verrassend lekkere combinatie van Zeeuws spek en geconfijte zuurkool. Met de bijgeserveerde grove friet en kruidige groente werd onze honger verder gestild. Voor kwaliteit van de deserts zult u dus een andere recensie moeten raadplegen.

18. Eveline en Tom

We hebben heerlijk gegeten bij Bom. Vooraf de proeverij voor 2 personen, een mix van alle voorgerechten op een mooi opgemaakt bord. Vervolgens voor de een heerlijke pan mosselen en de de ander een procureur met heerlijke zuurkool en stoofpeertjes. Met een passende wijn erbij geserveerd. Echt prima. En een zeer aardige en gezellige serveerster. Complimenten. We komen wellicht snel terug.

19. Zeer lekker gegeten en prima bediening. Een aanrader!

20. Top, niets meer over te zeggen. Geluncht op een vol terras, genoten van het mooie weer en de vriendelijke bediening. Ook nog tegen een schappelijke prijs. Mocht je de omgeving van Burg-Haamstede nog een keer te voet of per fiets willen verkennen (met mooi weer) dan is dit een prima tussenstop!

21. Ondanks het matige weer zijn we vorige week lekker een paar dagen naar Zeeland geweest in ons vakantiehuisje in Burg-Haamstede. Het was voor ons de eerste keer, maar we hebben genoten. Net als het bezoek aan Hotel Bom. Een hele gezellige sfeer, die huiselijk voelde. Het was niet superdruk, maar wel leuke mensen ontmoet. We hebben best wel lang nagetafeld. Het eten was prima, net als de ontvangst door de eigenaar en de bediening van het personeel. Tegen een zeer acceptabele prijs.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

22. Ondanks het matige weer zijn we vorige week lekker een paar dagen naar Zeeland geweest in ons vakantiehuisje in Burg-Haamstede. Het was voor ons de eerste keer, maar we hebben genoten. Net als het bezoek aan Hotel Bom en het restaurent. Een hele gezellige sfeer, die huiselijk voelde. Het was niet superdruk, maar wel leuke mensen ontmoet. We hebben best wel lang nagetafeld. Het eten was prima, net als de ontvangst door de eigenaar en de bediening van het personeel. Tegen een zeer acceptabele prijs.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

23. Janneke

Mooie locatie, heerlijk eten, goede bediening, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

24. Hmja, misschien overdrijf ik een beetje en moet het een 9,5 zijn, maar echt het is ons heel goed bevallen bij Bom, zowel op het terras (meerdere keren lunch, drankje) als in het restaurant. Zouden we langer in Burgh-Haamstede blijven dan zouden we er gewoon wéér gaan zitten :) Vriendelijke vlotte bediening, lekker eten en drinken, niets op aan te merken. Ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de wat mindere recensies hier. Vergeet ik nog bijna te melden dat er een wel héél dappere serveerster rondloopt die alles door omstandigheden met één hand moest doen en daarbij evengoed met een big smile doorging! Klasse!

25. Wij zijn hier vorige week vrijdag voor de eerste keer wezen eten. Het was prachtig weer, waardoor we lekker op het gezellige terras konden zitten en ook eten. De omgeving is hier echt prachtig en ik kan het iedereen aanraden om hier lekker te wandelen en te fietsen in de natuurlijke en bosrijke omgeving. Nadat we de omgeving per fiets verkend hebben, daarna prima buiten gegeten op het terras. Complimenten voor de kok en de bediening, het was er prima toeven. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker terug.

26. Jesper Stoel

Vorige week vrijdag heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Ligt prachtig centraal in het gezellige Burg-Haamstede. Echt een toplocatie. Prima bediening en dito service, en we hoefden totaal niet lang te wachten op ons eten. Zeer zeker een aanrader en wij komen hier graag nog een keertje terug.

28. Vanmiddag hier neergestreken voor de lunch. Het moet gezegd dat het goed vol zat, maar de wachttijden zijn echt veel te lang. Een handje erbij in de keuken of bediening zou wel eens rendabel kunnen blijken, je kunt dan 2 lunchrondes doen in plaats van 1. En een grotere kans dat de gasten nog eens terug komen.

De uitsmijter was redelijk, maar er kan weinig fout gaan met een uitsmijter-rosbief. Maar thuis maak je hem net zo lekker en hoef je er geen 3 kwartier op te wachten.

De bediening was vriendelijk, maar moet zich veel te veel haasten van de ene naar de andere tafel.

Er is nog veel ruimte voor verbetering, als ze niet op zo'n toplocatie zouden zitten zou het wel eens snel bergafwaarts kunnen gaan.

6,7
  29. Het was koud buiten, na een wandeling zin in warme lunch. Kok bleek niet in staat om kroketten te bakken, waren koud, vermoedelijk niet goed ontdooid.

30. Mevr. B. Vrijhof -van der Gevel

Het restaurant straalt een rustige sfeer uit. Zeer vriendelijke bediening, ook voor de kinderen.
    We hebben heerlijk gegeten.

31. Na enkele uren te hebben gefietst, wilden we even lunchen hier. De pannenkoek met appel die ik bestelde was maar aan een kant gebakken, dus nog klef. Geen schijfjes erop maar dikke partjes. Zo hoort het niet!

32. Ra 569 punten

2 jaar terug was het eten lekker, met goede bediening en goede herinneringen. Toen we laatst terug kwamen was het echter veel slechter, slechte bediening en duurde erg lang. Toen we om een portie frietes vroegen, kregen we de frites pas na een half uur toen ons eten al op was. Ook veel te duur voor wat we kregen. Hier komen we niet meer!

33. Weinig smaak aan het eten, wel snel opgediend. Na 3 keer de rekening gevraagd te hebben, heb ik die zelf maar opgehaald.

5,7
  34. Twee avonden gegeten bij Bom. Was lekker, geen culinaire hoogstandjes. En avond spareribs gegeten. Deze waren goed, met een sausje en uiteraard frietjes. Daarnaast een schaaltje met salade. De volgende dag de trio gegeten, was wat minder, maar smaakte wel. Vrouwelijk personeel is wel vriendelijk, de eigenaar zelf moet wat meer aan zijn time-management doen.

35. Vriendelijke ontvangst, snelle en vriendelijke bediening. Bestelling werd vlot opgenomen en gebracht : Lekker (vers én warm) brood met kruidenboter en heerlijke tapenade (beetje weinig voor de hoeveelheid brood, maar werd gelijk na onze vraag nóg een portie gebracht). Hoofdgerechten zalm en mixed grill beiden goed bereid en mooi gepresenteerd. Frisse salade met croutons, lekkere frites en échte mayonaise ! Kortom : Lekker gegeten en zéker aan te raden !!

36. cornelissen

Op een lekkere zomeravond hier op het terras beland. Best leuk begonnen: bediening vriendelijk en maar niet erg bij de hand (waarom bv. niet even tafel schoonmaken voor een nieuwe service te beginnen?).

Gezien we drie kinderen bij hadden, ook drie maal kindermenu genomen (voor, hoofd en kinderijsje), plus voor een hoofd voor de volwassenen.
    Voorgerechtjes lieten al redelijk lang op zich wachten (drankjes waren er ruimschoots door), maar best wel lekker. Spijtig dat er bij een vissoep van >7 euro geen paar sneetjes brood kunnen.

Hoofdgerecht duurde echt wel veel te lang, zeker omdat het met drie jonge kids was. Totaal meer dan een uur tussen voor en hoofd. De slibtongentjes waren maar zus en zo: redelijk droog gebakken... dat kan echt wel beter. Frietjes van de kids waren ok, maar een beetje meer creativiteit zou niet misstaan.
    Snel even de kinderijsjes naar binnen aangezien iedereen het stilaan wel gehad had.

In een notedop: bediening mag een stuk vlotter en prijs/kwaliteit is ook niet super. Wel leuk terras voor een mooie zomeravond, maar zou eerder aanraden om iets te drinken dan voor een dineetje.

5,5
  37. Genoeg eten voor een redelijke prijs. Over het algemeen vriendelijke bediening

38. Fam ColijnKortman

De sfeer was prima, bediening ook. Helaas waren de slibtongetjes niet lekker gebakken en bleek van kleur, bij de staart al koud. Vlees was droog en bij het gerecht met franse kaas zat bijna geen franse kaas in.

Prijs en kwaliteit komt zeker niet overeen, zeker niet voor een restaurant die een goede naam zou hebben in de omgeving. Jammer, maar ik zou er niet meer gaan.

39. Lekkere spareribs gegeten voor een goede prijs.

40. Elly en Freek Iris Marloes En Mark

Niet gereserveerd , maar gewoon even voor elkaar maken voor 5 personen. Zeer vriendelijk personeel. Weten waar ze mee bezig zijn. !! Goede ambiance. Lekker gegeten . Mosselen waren voortreffelijk, de zgn hangende mossel , zodat je geen zand eet. Ook de kabeljauw was goed. Ook de desserts op z' n Zeeuws uitstekend . Komen natuurlijk wanneer we in buurt zijn heerlijk bij dit restaurant eten.
    Tot ziens

41. Lekker eten, gezellig sfeertje zeker als je op het terras zit. Bediening mag wel wat vlotter en sommige ook wat vriendelijker. Ben er al paar keer geweest, heerlijk om daar even te genieten op terras.

42. Eline en Erik

43. Vorige week heerlijk gegeten, carpaccio en zeebaarsfilet!
    En toch ook maar weer eens een toetje genomen, die was echt voortreffelijk, dessert van de chef met 3 overheerlijke ijssoorten. Kom zeker nog een keer terug!