Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buren gld verdeeld zijn.

Eén van de laatste warme dagen van september hier de lunch gebruikt. Wat een geweldige plek, ontzettend aardige mensen en wàt een heerlijk eten! Paninibroodje zalm: topper!!! Heb heel wat broodjes zalm gegeten, maar dit was ver uit de lekkerste!
    Hartje Buren : kan ik bij iedereen aanbevelen! En de volgende keer wil ik ijs!!!

Martine Keur

G.M. van Stam

Goedlopend restaurant met drukke bezetting. Echter de smaak van wat mij werd toegediend voldeed niet aan mijn verwachting die door de menukaart werd geschapen. Zeker voor die prijs niet!

Coby de jong

Heerlijk voor herhaling vatbaar super.

Het was er uitstekend! Maar dat wisten we al. Zeker voor herhaling vatbaar!

Alessia

Gezellig restaurant in het oude centrum van Buren. Leuk ook het tapasconcept waarbij je voor een vaste prijs je voor- en hoofdgerecht uit zeven verschillende gerechten kunt samenstellen. Voor verbetering vatbaar zijn bedieningssnelheid en bereidingswijze. We waren met twee volwassenen en een kleuter en ondanks dat de zaak halfvol was, duurde het na aankomst zeven kwartier voordat het eten op tafel stond. Bediening werkte hard en was vriendelijk maar zag ons steeds niet en was vooral met andere dingen bezig dan de reeds aanwezige gasten bedienen. Verder was het gros van de gerechten die wij kregen gefrituurd. Mag en kan wat ons betreft wel wat gezonder en anders duidelijker vermeldt op de menukaart.

René van Valkengoed

We waren met twee buurtjes van 95 en 90 jaar die op een zeer hartelijke manier werden geholpen. Het was al de derde keer dat we na het kersen halen (eten) gingen pannenkoeken eten. Volgend jaar weer. Dank, René, Hooglanderveen.

8. West-Europees Buren gld

Daghap kan prima maar a la carte is het niveau niet best. Vette slappe vis, smakeloos groenteprutje...
    Bediening lomp en onvriendelijk

9. West-Europees Buren gld

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en aardige bediening.

Afgelopen maandag (tweede pinksterdag) met vier man gegeten bij de Pannenkoekenbakker. De pannenkoeken waren nauwelijks gaar en daardoor smakeloos. De bediening is vriendelijk, maar de kwaliteit van de bediening is waardeloos. Op de vraag 'zouden wij misschien ook wat stroop bij onze pannenkoek mogen', werd gereageerd: 'dat moet je maar ff aan mijn collega vragen'. Voor ons helaas geen tweede keer.

Marry Kieft

Helaas. Matige pannenkoeken en slechte bediening vanavond. Het personeel was vooral druk met elkaar. Wij zijn veel beter gewend in Plasmolen. We hebben geklaagd en excuses zijn aangeboden maar de nasmaak blijft slecht.

12. West-Europees Buren gld

Het voorgerecht was niet direct mijn smaak, maar het hoofdgerecht en dessert waren super. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en het was niet duur.

Ik had bij jullie gereserveerd. En van de pannenkoekenbakker een bevestiging gehad. Maar toch nog iets mis gegaan. Stond niet vermeld.Maar dat zouden ze gaan uitzoeken hoe dat kon gebeuren. Wel opgelost en gewoon kunnen eten met de kinderen.

Anoniem

De irish ice viel héél erg tegen. Jammer dat sommigen die besteld hadden.

Pannenkoeken waren niet gaar en de begeleiding naar de tafel was ook niet om over te spreken, was op vrijdag avond, was niet zo vriendelijk, slechte evaring deze keer.

Gezellig en lekker getafeld met vier volwassenen. We startten pas om 19.15 uur, maar mochten rustig blijven tot na 21.00 uur. Koffie en thee na. Vaker geweest en we komen vast weer vaker terug!

De pannenkoeken waren niet goed doorbakken.Wij hebben dit gemeld. De bediening bood ons aan nieuwe te bakken. Dat hebben wij niet gedaan, we hadden er al wat van gegeten.
    Wij hebben wel gratis koffie gehad om het goed te maken.
    Volgende keer graag beter.
    Met vriendelijke groet, Gerard Telkamp

Alles was naar wens en smaakte goed. Herhaling vatbaar.

Afgelopen donderdag gegeten bij Picasso. Heel leuk concept, leuke ambiance en heel vriendelijke medewerkers. Kortom een aanrader!! Wij komen zeker weer deze zomer.

Jeffrey

Lekkere pannenkoeken, veel keuze. Enthousiaste bediening. We komen zeker nog een keertje terug.

Marian verweij

Erg lekker en ontspannen gegeten.

23. West-Europees Buren gld

Mary-Ann en Henk Vermeulen

In een gezellige kerstsfeer hebben genoten van een voortreffelijke maaltijd. Sterwaardig.

Leuk voor de kinderen. Als je tijdens het reserveren om een bepaalde plaats vraag ivm de beperking van je kind wordt daar op afgestemd. Dat vind ik helemaal geweldig.

W. Valstar

Het was er weer ouderwets gezellig. Pannenkoeken zijn er heerlijk. Aanrader.

Gezellig klein restaurant waar het geluid van de overige gasten een beetje overweldigend is als het vol zit. Vanavond genoten van de lekkere tapas en het uitserveren ging vlot. Personeel is vriendelijk.

27. West-Europees Buren gld

Vanmiddag heerlijk geluncht bij De Prins op het terras langs de Korne in het herfstzonnetje. Bijzonder soepje met pastinaak en appel, prachtig plankje met brood, kaas, worst, ham, olijfjes, sla, bitterballen en lekkere smeerseltjes. Bediening was prima. Sinds lang weer eens positief verrast geworden bij een lunch!

Heel goed concept. Heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Vriendelijke medewerkers. Zeker voor herhaling vatbaar.

Luuk

Gisteren gegeten. Erg gastvrij ontvangen en er was nog plek zat. Eten en drinken werd snel gebracht. Het eten smaakte goed en was goed warm. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Jolanda wagensveld

Heel goed gegeten. Porties Ruim voldoenden en van goede kwaliteit. Heel vriendelijke bediening.