De Pannekoekenbakker in Buren

1361996735 72
1419535026 64
1433919599 66

1. G.M. van Stam

Goedlopend restaurant met drukke bezetting. Echter de smaak van wat mij werd toegediend voldeed niet aan mijn verwachting die door de menukaart werd geschapen. Zeker voor die prijs niet!

2. Coby de jong

Heerlijk voor herhaling vatbaar super.

3. René van Valkengoed

We waren met twee buurtjes van 95 en 90 jaar die op een zeer hartelijke manier werden geholpen. Het was al de derde keer dat we na het kersen halen (eten) gingen pannenkoeken eten. Volgend jaar weer. Dank, René, Hooglanderveen.

4. Afgelopen maandag (tweede pinksterdag) met vier man gegeten bij de Pannenkoekenbakker. De pannenkoeken waren nauwelijks gaar en daardoor smakeloos. De bediening is vriendelijk, maar de kwaliteit van de bediening is waardeloos. Op de vraag 'zouden wij misschien ook wat stroop bij onze pannenkoek mogen', werd gereageerd: 'dat moet je maar ff aan mijn collega vragen'. Voor ons helaas geen tweede keer.

5. Marry Kieft

Helaas. Matige pannenkoeken en slechte bediening vanavond. Het personeel was vooral druk met elkaar. Wij zijn veel beter gewend in Plasmolen. We hebben geklaagd en excuses zijn aangeboden maar de nasmaak blijft slecht.

6. Ik had bij jullie gereserveerd. En van de pannenkoekenbakker een bevestiging gehad. Maar toch nog iets mis gegaan. Stond niet vermeld.Maar dat zouden ze gaan uitzoeken hoe dat kon gebeuren. Wel opgelost en gewoon kunnen eten met de kinderen.

7. Anoniem

De irish ice viel héél erg tegen. Jammer dat sommigen die besteld hadden.

8. Pannenkoeken waren niet gaar en de begeleiding naar de tafel was ook niet om over te spreken, was op vrijdag avond, was niet zo vriendelijk, slechte evaring deze keer.

9. Gezellig en lekker getafeld met vier volwassenen. We startten pas om 19.15 uur, maar mochten rustig blijven tot na 21.00 uur. Koffie en thee na. Vaker geweest en we komen vast weer vaker terug!

10. De pannenkoeken waren niet goed doorbakken.Wij hebben dit gemeld. De bediening bood ons aan nieuwe te bakken. Dat hebben wij niet gedaan, we hadden er al wat van gegeten.
    Wij hebben wel gratis koffie gehad om het goed te maken.
    Volgende keer graag beter.
    Met vriendelijke groet, Gerard Telkamp

11. Alles was naar wens en smaakte goed. Herhaling vatbaar.

12. Lekkere pannenkoeken, veel keuze. Enthousiaste bediening. We komen zeker nog een keertje terug.

13. Marian verweij

Erg lekker en ontspannen gegeten.

14. W. Valstar

Het was er weer ouderwets gezellig. Pannenkoeken zijn er heerlijk. Aanrader.

15. Luuk 117 punten

Gisteren gegeten. Erg gastvrij ontvangen en er was nog plek zat. Eten en drinken werd snel gebracht. Het eten smaakte goed en was goed warm. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

16. Vanavond met 4 personen gegeten. Attente en vriendelijke bediening. Leuke en gezellige locatie. En overheerlijke pannenkoeken.
    Echt een aanrader!

17. Ik ontmoette mensen met een hart van goud. Ik kom gauw weer bij jullie en dan smullen van een heerlijke pannenkoek... Dank voor jullie hulp.

Betty

18. Al jaren ga ik met plezier naar de pannenkoekenbakker in Buren. Afgelopen woensdagavond weer gegeten. En toen ontdekten we wat nieuws op de kaart. Iets waar ik eigenlijk al vaker om vroeg. Ik ben van zowel hartig als van zoet en vind het soms lastig om te kiezen. Nu kon je half om half doen. Dus ik wilde de helft spek en de helft appel. Kon dat niet. Hierin was ik erg teleurgesteld. Waarom kunnen andere samenstellingen wel en deze niet? Wat maakt dat nu uit? Tevens vonden we het jammer dat apart afrekenen niet mogelijk was. Gelukkig was de eigenaresse zo aardig om bij het afrekenen voor ons een uitzondering te maken.

19. d van doorn

Super heerlijk gegeten!

20. Hele gastvrije ontvangst. Mooie tafel op bovenverdieping, erg attente bediening. Kwaliteit pannenkoek prima, nummer 100 is echt een aanrader (apfelstrudel). Een erg snelle en heerlijke maaltijd.

21. Pas hier wezen eten met 7 personen. Vroeger altijd goed, maar tegenwoordig kijken ze je vanaf een uur of 8 de zaak al uit. Bediening zette alle drankjes op de hoek van de tafel neer en moesten het zelf maar doorgeven naar achter. Een pannenkoek was niet gaar. Erg jammer dit! Tot voor kort was het hier altijd erg goed.

22. Merel Valentijn

23. Na een kwartier gezeten te hebben, zijn we maar weer vertrokken. Er was genoeg personeel aanwezig die ons in ieder geval een kaart had kunnen bezorgen of de vraag stellen of we iets wilden drinken, maar helaas. Kwaliteit van personeel betaalt zich op de lange termijn uit; veel horeca-uitbaters gaan liever voor de korte termijn met zo goedkoop mogelijk personeel.
    Bij de Chinees waar we later naar toe zijn gegaan was het wel goed, het was er druk, we kwamen op spitsuur binnen, maar heel goed gegeten voor een meer dan redelijke prijs. Met de Pannenkoekenbakker in Buren zijn we voorlopig wel klaar...

24. Lekker gegeten. Gezellige en ongedwongen bediening. Wel wat prijzig.

25. Met 2 volwassenen en een jongeman van 15 maanden zijn wij wezen eten hier. De pannenkoeken waren heerlijk en de service top! De actie met de munten is erg leuk gevonden en origineel.

26. jhonnyboy

Slecht restaurant, we hadden gereserveerd, maar bij aankomst bleek, dat ze het niet hadden genoteerd. Voorgerecht was matig, de pannenkoek zelf was totaal niet gaar, en we kregen ongeveer 2 minuten nadat ons voorgerecht was geserveerd het hoofdgerecht al, van de kok zelf en die vond dat blijkbaar normaal. Sfeer was erg huiselijk, iets te huiselijk, personeel was aan het gooien met een vaatdoek midden in het restaurant. Toen de bediende vroeg of alles gesmaakt had en ik antwoordde met "niet echt", kwam daar ook helemaal geen reactie op. Service: onervaren personeel, niet echt een frisse keuken.
    Prijs/kwaliteit: erg duur voor wat je krijgt ook al zou de pannenkoek wel gaar zijn.

27. Een zeer gemiddeld restaurant, straalt niet echt iets bijzonders uit, jammer! Voorin staan de tafels veel te strak op elkaar, je zit eigenlijk met je buurman aan 1 tafel, niet mijn wens! Ik snap dat je het niet iedereen naar het zin kunt maken, maar voor mij/ons heeft het zeker niet de voorkeur.... Men is nergens een uitblinker of aanrader in en dat is jammer! Kort samen gevat, het eten was goed, maar voor de beleving en de sfeer hoef je hier niet naar toe, zeker niet in het voorste gedeelte...

28. Vorige week hier gegeten. Zorg ervoor dat je reserveert want het is er altijd druk en helemaal met de ah spaaractie. Maar het eten was weer super. We komen regelmatig hier en het altijd lekker. Vooral de dame blanche is erg lekker.

29. Heerlijk gegeten met een groep van 10. Vlotte bediening. Iedereen kreeg bijna tegelijk zijn pannenkoek.
    Heerlijke pannenkoeken, goed gevuld en mooi gepresenteerd.
    Zeer kindvriendelijk en gastvrij.

30. Gister dachten we met z'n vieren een lekker pannekooek te gaan eten, maar ze waren niet gaar!! De onderkant was niet gebakken, eentje was helemaal erg, daar zag je het beslag nog.
    Het was ook erg ongeorganiseerd, als het erg druk is, zorg dan wel dat de pannekoeken goed zijn. Dit was erg jammer, veel geld kwijt voor iets wat echt niet lekker was, zonde.

Ans

31. Wij hebben hier al diverse keren heerlijk gegeten, maar na diverse bezoeken gebracht te hebben in dit Pannenkoekhuis, is voor ons de maat vol !
    Iedere keer als we reserveren, moeten we in de vreet schuur achterin gaan zitten, met z'n tweeën aan zo'n armzalig klein twee-persoons-tafeltje, terwijl het gezellig bovengedeelte op één tafeltje, helemaal leeg was. Ze hebben daar echt een waardeloze planner, voor ons dus nooit meer, wij zijn vanavond na de zoveelste keer maar weg gelopen! Hier komen wij in ieder geval nooit weer !

32. Zeer gezellig en smaak vol daar daar voor mij een dikke 8.

33. zondag j.l. geweest. grote teleurstelling.
    niks dan lof over de pannenkoeken, maar die bediening, vreselijk, jong onervaren en dan de heer bij de ontvangst, brrrr. Tafels te kort op elkaar, voel de adem van de buurman.
    Nee was niet fijn gingen met geen fijn gevoel weg. De jongeman moet nog veel leren vooral het lachen. Een hint de gasten betalen je salaris....

34. Heerlijke pannekoeken voor grote en kleine eters. Er is ook een goed alternatief voor de niet liefhebber in de vorm van soep of salade, leuke en vriendelijke bediening, super lokatie.

35. Heerlijke pannenkoek. Service voldoende. Gezien kwaliteit van eten een aanrader.

36. Erik & Wilma

Heerlijke pannenkoeken en nette bediening. Ik kom graag nog eens. Cadeaus voor de kinderen is leuk met zo'n winkeltje.

37. Prima gegeten maar geen geweldige service. De een had zijn eten al op terwijl de ander nog zat te wachten tot het gebracht zou worden. Dit gebeurde zowel met het hoofdgerecht als het toetje. Bij het informeren waar het toetje bleef heb ik zelf aangegeven dat er wel een rondje koffie van de zaak bij geserveerd mocht worden, dit gebeurde ook. Wel netjes dus.

38. Heerlijke pannekoek gegeten! Werd ook heel snel gebracht. Personeel vriendelijk. Tafels staan te dicht op elkaar en wij zaten midden in de doorloop, niet erg sfeervol.

39. De dames van de bediening waren heel aardig, de mevrouw aan de kassa zeker niet! Om 20.00 uur beginnen ze je al de zaak uit te kijken en net met de voet over de drempel wordt de deur al dichtgegooid en op slot gedraaid! Erg jammer!

40. De me opgediende appel/ananas/ noten pannekoek was een lauw, smakeloos, bleekneusje, waarbij de ingredienten niet meegebakken, maar er bovenop gegooid waren.

Komplete wanvertoning.

41. Jos en Heleen

Op een zonnige vrijdagmiddag, na een lange wandeling, neergestreken op het terras voor een pannenkoek. Vlotte bediening. Overheerlijke pannenkoeken. De banaan en appel etc. lekker ín de pannenkoek gebakken en niet er boven op gegooid, zoals we soms meemaken. Wij hebben echt genoten.

42. Wij eten hier in Buren een keer of 8 per jaar en hebben nooit te klagen gehad, zeer vriendelijke bediening en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

43. Wij komen hier vaak en het is altijd lekker. Voldoende aandacht. De ene keer reserveren we, lopen ook wel eens zo binnen. Alles is vers (komt niet uit pot of blik en ijs wordt naar bestelling gemaakt).

Je kunt hier eigen wensen vragen en daar wordt indien mogelijk naar geluisterd. De kinderen vinden het hier fijn en genieten van het kadootje uit zoeken. Een aanbeveler.

44. Fantastisch restaurant en mooi gelegen. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en het was erg gezellig. Voor de kinderen was het een leuke ervaring, zeker het winkeltje.

45. Met 2 personen wezen eten.

Bediening erg vriendelijk, kreeg alleen een vies glas op tafel gezet. Na 20 min pannekoek op tafel, andere pannekoek kwam 10min later, mijn partner was al klaar met eten ( niet tactvol)!

Partner had een rozijnen pannekoek met banaan en ijs, zat een stukje paprika in, niet heel erg smaakvol. Mijn pannekoek, banaan, poedersuiker ( veel te veel) ijs, rozijnen, slagroom was perfect.
    Jammer van het wachten, smerig glas, stuk paprika in de pannekoek.

Alles onder het mom onderbezetting, das toch niet de schuld van de klant?

Groet,

Stef en Maarten.

46. Ik kom hier regelmatig.

Vind het altijd lekker eten.

Alleen jammer dat bijna alles ingevroren wordt.

47. Een heel goed restaurant.

Lekkere soep.

48. Grote keuze uit lekkere pannenkoeken. Alleen de desserts vallen iedere keer weer tegen! Het ijs is in potjes, kant en klaar weer ingevroren, dit komt de kwaliteit niet ten goede.
    Jammer!

49. We komen hier vaak. Pannekoeken lekker en veel keus.
    Jong personeel, dat moet leren om fouten die ze zelf maken niet op de klant af te reageren, als die er wat van zegt.

50. Afgelopen zondag toch maar weer hier wezen eten. Mede omdat de pannenkoekenbakker in Zeeland vol zat.

Dit keer viel niets tegen. Zonder reservering konden we toch een leuke tafel in de hoek krijgen.

De bediening was druk (restaurant zat ook behoorlijk vol) maar had wel meer aandacht.

De pannenkoeken waren lekker en kwamen ondanks de drukte toch vrij vlot op tafel.

We hebben wel meteen om poedersuiker gevraagd, want die stond weer niet op tafel.

Al met al een betere indruk gekregen dan de vorige keer.

51. Wat een slecht eten zeg....en duur! Als dat pannekoeken moeten voorstellen...een zompige bodem en geen verse ingredienten, maar uit blik...en dan die bediening ...
    Ik kom hier nooit meer!

1,1
  52. Lekker als je echt zin in pannekoeken hebt! Maak eigenlijk altijd mijn eigen creatie, alles is mogelijk!

Gezellig restaurant, niet echt professionele bediening, erg jong en weinig ervaring.

Vieze glazen en veel last van de telefoon die maar blijft gaan!

53. F.G.M.Lucassen

Slechte en rommelige bediening. Lang wachten en soms krijg je helemaal niet wat je hebt besteld.

54. Niet zomaar een pannekoekenrestaurant. Zoveel keus (meer dan 200 soorten). De meest vreemde creaties zijn mogenlijk. Welke je ook pakt, het is heerlijk. Voor kinderen xtra leuk omdat ze muntjes krijgen om later een kado uit te zoeken.
    Tip: je kan ook afhalen.

55. erg gezellig restaurant,vriendelijke bediening,en de pannekoeken zijn er erg lekker,we gaan snel nog een keer!!!