Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buren fr verdeeld zijn.

1. Nederlands Buren fr

Na lang fietsen vanaf het Oerd leek dit een aangewezen pauze plek. Het terras was mooi aangelegd rondom de strandtent door de hoge palen mis je wel een beetje het strandgevoel. Vriendelijke bediening, met verstand van de kaart. Veel keuze in alcoholvrij bier, fijn!
    Eten was niets bijzonders, het was oké maar
    Niet meer dan dat. Weinig diverse kaart relatief wel prijzig. Maar ene prachtige plek!

2. Eetcafé Buren fr

Gestopt voor een kopje koffie in Buren. Er was weinig open dus wij kwamen hier terecht. Leuk terrasje in de zon, vriendelijke bediening, leuk tussen locals en lekker koffie. Prijs kwaliteit was meer dan prima!

3. Nederlands Buren fr

Vriendelijke bediening, mooie locatie. Het eten was niet lekker, hebben we niet opgegeten . Gelukkig hoefden we minder af te rekenen

Heerlijk gegeten, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

B. De Vries

Vandaag voor de tweede keer heerlijk gegeten. Heerlijk smaakvol. Van de salade, tot het hoofdgerecht en het toetje. Vriendelijk en betrokken personeel. We komen hier graag nog een keer terug!

Absolute aanrader. Bijzonder smaakvol eten en een prima bediening. Porties mogen iets groter zijn. Prijs/kwaliteit is goed te noemen. Wij gaan hier zeker weer eens eten.

7. Nederlands Buren fr

Een biertje en een rose. En de vraag of we een borrelhapje konden bestellen, vrij simpel dus. De kaart voor het borrelhapje werd snel gebracht. Onze bestelling (rose en bier) duurde ongeveer 15 min. Dan zit je te wachten tot iemand de bestelling voor het borrelhapje opneemt, maar dat gebeurde dus niet. Ook niet nadat wij gevraagd hadden of er iemand nog even langs kon komen om deze bestelling op te nemen.

Het biertje was goed. Rose in een klein wijnglas, wat helemaal niet erg is. Het wijn glas was alleen half vol.

Volgende keer gaan we naar een andere strandtent!

Emma Vergeer

Ik vond het eten en drinken heerlijk! De bediening was erg aardig en vlot. Sfeer was ook gewoon gezellig alleen de bas van de muziek was een beetje hard, want we zaten dicht bij de box. Prijs en kwaliteit waren ook gewoon in verhouding.

Vriendelijke en vlotte bediening en je kunt er lekker buiten op het terras zitten.
    Pizza's besteld; goed gevuld maar niet met verse ingrediënten helaas. Paprika smaakt zuur, is bij navragen inderdaad niet vers, en ham was niet lekker, verder neutrale wat smaakloze saus en bodem. Tip: Gebruik verse ingrediënten; liever minder en vers dan veel maar niet vers.

Met eenvoudige aanpassingen is er veel meer van deze pizzaria te maken. Betere ingrediënten en een ambachtelijke pizzabodem zullen meer klanten trekken. De eigenaar zou ik voorstellen om eens bij andere pizzaria's op bezoek te gaan.

11. Nederlands Buren fr

M de Groot

Na jaren ervaring zijn wij nu diep teleurgesteld, altijd was het eten goed, niks mis mee, maar nu, nee bahhh. Als je geen vis lust moet er toch iets lekkers te vinden zijn op de menukaart, nou nee, had het gevoel dat ik bij de mac donalds zat. Erg jammer voor zo. N tent, daar kunnen ze veel meer uit halen, maar men doet er niks mee. Jongens steek de hoofden bij elkaar om dit te verbeteren, het kan heus wel, maar zet een goede kok in de keuken. Overdag hadden wij geen klagen hoor, en het ligt niet altijd aan het personeel hoor, die krijgen ook de opdracht. Hoop dat men hier iets van opsteekt, en nog wat, we kwamen thuis, moest eerst onze kleding uitslaan van de versleten stoelen. Kan echt veel beter, echt jammer, een toplocatie, gebouw is nieuw. Doe er wat mee…

12. Nederlands Buren fr

Leuke locatie. Personeel was ongeïnteresseerd. Lang wachten voordat er iemand kwam terwijl het rustig was. Eten was matig.

13. Nederlands Buren fr

M

Niet voor herhaling
    Heel onervaren personeel. Lang moeten wachten voordat er iemand aan tafel kwam terwijl het vrij rustig was. Chefs special krijg je op een uitgethypte blaadje (komt heel armoedig over) tip vertel het aan tafel!
    De groentes bij het hoofdgerecht leken wel van de dag ervoor (uitgedroogd)

Mooie locatie

Api

Alles oke. Gastvrijheid en eten waren goed! Voelde gelijk thuis en ze waren heel lief voor mijn kinderen!!

15. Nederlands Buren fr

Paar keer geweest in onze vakantieweek: prima snelle en vriendelijke bediening, en ook echt goed gegeten. Negatieve recensies begrijpen wij dan ook niet: het is een leuke strandtent op een prachtige plek met fantastisch uitzicht! geen overdreven pretenties, lekkere hapjes en leuke gemoedelijke sfeer voor een heel divers strandpubliek. Dat beviel ons veel beter dan een yuppen-strandtent aan de andere kant van het eiland, daar kregen we gewoon onze bestelling niet en werden min of meer weg gekeken.

16. Nederlands Buren fr

Mosterdsoep besteld deze bleek stijf te staan van het bindmiddel. Gevraagd om een glas heet water zodat we de soep konden verdunnen.
    Broodjes waren kei-hard, bijna niet door te komen...
    Dit gemeld, zou doorgegeven worden aan de keuken...

17. Nederlands Buren fr

Wanneer we op Ameland zijn gaan we altijd een keertje eten of lunchen bij De Driesprong!
    Ook deze keer was het weer top! Fijne bediening, heerlijk gegeten.
    Tot de volgende keer maar weer!

Afgelopen weekend met een gezelschap wezen eten bij De Branding, bij binnenkomst was het restaurant en terras voor 50% bezet. Het opnemen van de bestelling ging vrij vlot maar werd gevolgd door een wachttijd van RUIM 2 uur, het bedienend personeel heeft ons hier niet op geattendeerd. Van onderbezetting qua personeel leek op dat moment zeker geen sprake. Daarnaast was het opmerkelijk dat zij geen water aan konden bieden naast de wijn omdat de kraan het niet deed.

Nadat wij al meerdere gasten hadden zien vertrekken vanwege de bedroevende service en de zeer lange wachttijden voor een matig bezet restaurant, werd onze bestelling gebracht. Vanwege ontevredenheid het gesprek aangegaan met de desbetreffende jongeman die ons de rekening bracht. Al vlot mengde de eigenaar en zijn dochter zich geïrriteerd in het gesprek en lieten het oplopen tot een verhitte discussie bij de kassa. Je zou zeggen, niet echt een visitekaartje voor de overige gasten die nog in het restaurant aanwezig waren. Al met al kwam het er op neer dat zij de baas waren en dat de klant, in mijn ogen een gast, hiermee moet dealen. Na een eindeloze discussie is de gehele rekening betaald. Nadat door een van ons werd aangegeven een recensie te schrijven over onze ervaring probeerde de dochter van de eigenaar dit nog recht te trekken door een deel van het betaalde bedrag terug te schuiven. Helaas heeft dit voor hen niet mogen baten.

De eigenaar en zijn personeel lijken het moeilijk te vinden om gemaakte fouten onder ogen te komen en er was ook zeker geen sprake van excuses. De branding is er niet in geslaagd om het de gast(en) het naar de zin te maken. Onze ervaring was eigenaardig en alleszins negatief. Wij komen NIET meer terug!

19. Nederlands Buren fr

Mandy en Leo

Uitstekende heerlijke maaltijd gegeten. Goede sfeer en zeker nog een bezoek waard.

20. Nederlands Buren fr

Wolters

2x super lekker gegeten tijdens ons verblijf op Ameland. Echt top!

21. Nederlands Buren fr

Van Duffelen

Chocomel is water met toevoeging. Appeltaart uit de diepvries. Wafel met kersen was goed. Het woord servise is niet op zijn plaats. Bij binnenkomst zijn er meerdere tafels niet afgeruimd, er wordt niet schoongemaakt, terwijl personeel weinig te doen heeft. Je bestelling wordt redelijk snel opgenomen, ondanks voldoende personeel laat uitgeserveerd. De sfeer is niet gezellig. Personeel is niet professioneel en stralen weinig vriendelijkheid uit. Wil je slagroom op je chocomel of appeltaart dan kost dat €1,00, dat vinden wij duur. Wij vinden allee gerechten duur, zeker gezien de kwaliteit. De keuken zag er goed uit.

22. Internationaal Buren fr

Heerlijk gegeten en een fijn texels biertje.

23. Nederlands Buren fr

Het WAS altijd een fijne strandtent. Vooral de eerste maanden toen het nieuwe gebouw net open was. De bediening laat erg te wensen over, ongeïnteresseerd, doen of ze je niet zien zitten. Terwijl wij er in maart zijn geweest, niet druk dus. Als er een pilsje wordt besteld krijg je zonder pardon een halve liter. Dit is ons al vaker overkomen en als je er iets van zegt dan krijg je een sneer. Misschien een idee om het personeel op een lesje 'vriendelijkheid' en 'hoe om te gaan met gasten' te sturen????
    We kwamen hier al nooit meer door de slechte service, in maart omdat het niet druk was weer geprobeerd. Maar helaas wij komen hier niet meer, zelfs niet voor een kopje koffie....

De pizza was goed, lekker. Maar de bediening kon beter!

25. Nederlands Buren fr

Het was jaren een leuke strandtent. Leuk menu. Maar sinds de nieuwe er staat wordt er alleen nog maar aandacht besteed aan het terrasgebeuren. Simpele menukaart. Geboden ook niet echt smakelijk. In voor en naseizoen sommige gerechten niet aanwezig, of niet vers. Jammer als je eigenlijk het hele jaar regelmatig op Ameland bent en er wilt eten. 3 maanden per jaar een beter product leveren, maakt niet dat je vaker terugkomt.

26. Nederlands Buren fr

Wordt als klant totaal genegeerd. Zolang gewacht maar bediening ziet je niet of wil je niet zien. We komen ieder jaar op Ameland soms meerdere malen en dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd. Voor ons nu laatste keer.

27. Nederlands Buren fr

UPDATE

Openingstijden beschreven op de website kloppen niet. Blijkbaar is de tent ook dicht zodra de bediening een uur voor sluitingstijd besluit op te gaan ruimen. Fantastisch!

Gezellige sfeer, heerlijk eten, vriendelijke bediening!

29. Nederlands Buren fr

Familie Dekker

Heerlijk gegeten in een prima ambiance. De huisgemaakte spareribs zijn een aanrader

30. Nederlands Buren fr

Ik herken de negatieve recensies totaal niet. We hebben heerlijk gegeten met 2 kleine kinderen. Bediening was vlot en zeer vriendelijk en ook het eten was lekker. In combinatie met een speelhoek voor de kinderen en een top uitzicht over zee erg fijn!