De Branding in Buren

1420564199 72
1442047989 66
1560208837 72

1. Aw 124 punten

Goede ontvangst en vriendelijk. We hadden niet gereserveerd, konden even buiten zitten.
    Na 3 minuten konden we binnen zitten. Eigenaar was erg aardig en houd van een grapje. We kregen heerlijk drinken, zoete witte wijn en trippel bier met broodjes.
    Duurde eventjes omdat het restaurant vol zat.
    Maar was zeker de moeite waard. Pizza was erg goed belegd, had goede bodem en smaakvol! Mn zoon houdt altijd halve pizza over, nu had hij hem helemaal op!! Hmmmm de lasagne Verde was overheerlijk en vult goed.
    Hierna nog limoncello en ijs toe, werkelijk genoten voor circa 31 euro pp. waar voor je geld. Personeel is aardig, buitenlands en erg vriendelijk en zij vragen tussendoor of het naar wens is. Wij komen hier zeker 1x per jaar. Een dikke aanrader dus!!!

2. Slecht bereikbaar. Zomaar gesloten. Geen afhaal mogelijk terwijl er wel reclame over is gemaakt. Telefoon constant er uit. Totaal geen klantvriendelujkheid. Doen maar wat.

3. Alles is goed geregeld! Top. Wel tijdens drukte wat langere wacht tijden maar dat weet je dat vantevoren.

4. Slechte service, de persoon die de bestelling op nam kon geen Nederlands en snapte niets van de veranderingen die wij op de pizza wilden. Vervolgens een erg dunne en een niet rijkgevulde pizza. Jaren onze favoriet geweest maar nu nooit weer.

1,6
  5. Al 16 jaar komen we hier. Weer heerlijk gegeten!
    Een echte Italiaanse keuken, met overheerlijke Italiaanse smaken.
    Een echte aanrader!

6. Het duurt allemaal erg lang!

7. B.m.e.hallebeek

Pluspunten; Gevarieerde menukaart, vriendelijke en vlotte bediening, schoon, groot buitenterras, goede ‘al dente’ pasta’s..
    Minpuntjes; geen rookvrij terras (asbakken wel afgedekt in de vorm van een omgekeerde bloempot).
    Spaanse muziek op de achtergrond (dat was niet storend, viel alleen op)
    geen airco binnen (maar dit is bijzaak). Een prima restaurant!

8. Dominique

Heerlijke pizza de Carbonara Speciaal, sfeervol restaurant, de salade als voorgerecht was echt super lekker!!
    Fijn terras om buiten te zitten met eventuele verwarming. De bediening was erg goed !

9. Lekker en veel eten, super vrolijke dame in de bediening! Ondanks drukte snel geserveerd! Erg goed!

10. Emma Vergeer

Ik vond het eten en drinken heerlijk! De bediening was erg aardig en vlot. Sfeer was ook gewoon gezellig alleen de bas van de muziek was een beetje hard, want we zaten dicht bij de box. Prijs en kwaliteit waren ook gewoon in verhouding.

11. Vriendelijke en vlotte bediening en je kunt er lekker buiten op het terras zitten.
    Pizza's besteld; goed gevuld maar niet met verse ingrediënten helaas. Paprika smaakt zuur, is bij navragen inderdaad niet vers, en ham was niet lekker, verder neutrale wat smaakloze saus en bodem. Tip: Gebruik verse ingrediënten; liever minder en vers dan veel maar niet vers.

3,7
  12. Met eenvoudige aanpassingen is er veel meer van deze pizzaria te maken. Betere ingrediënten en een ambachtelijke pizzabodem zullen meer klanten trekken. De eigenaar zou ik voorstellen om eens bij andere pizzaria's op bezoek te gaan.

13. Afgelopen weekend met een gezelschap wezen eten bij De Branding, bij binnenkomst was het restaurant en terras voor 50% bezet. Het opnemen van de bestelling ging vrij vlot maar werd gevolgd door een wachttijd van RUIM 2 uur, het bedienend personeel heeft ons hier niet op geattendeerd. Van onderbezetting qua personeel leek op dat moment zeker geen sprake. Daarnaast was het opmerkelijk dat zij geen water aan konden bieden naast de wijn omdat de kraan het niet deed.

Nadat wij al meerdere gasten hadden zien vertrekken vanwege de bedroevende service en de zeer lange wachttijden voor een matig bezet restaurant, werd onze bestelling gebracht. Vanwege ontevredenheid het gesprek aangegaan met de desbetreffende jongeman die ons de rekening bracht. Al vlot mengde de eigenaar en zijn dochter zich geïrriteerd in het gesprek en lieten het oplopen tot een verhitte discussie bij de kassa. Je zou zeggen, niet echt een visitekaartje voor de overige gasten die nog in het restaurant aanwezig waren. Al met al kwam het er op neer dat zij de baas waren en dat de klant, in mijn ogen een gast, hiermee moet dealen. Na een eindeloze discussie is de gehele rekening betaald. Nadat door een van ons werd aangegeven een recensie te schrijven over onze ervaring probeerde de dochter van de eigenaar dit nog recht te trekken door een deel van het betaalde bedrag terug te schuiven. Helaas heeft dit voor hen niet mogen baten.

De eigenaar en zijn personeel lijken het moeilijk te vinden om gemaakte fouten onder ogen te komen en er was ook zeker geen sprake van excuses. De branding is er niet in geslaagd om het de gast(en) het naar de zin te maken. Onze ervaring was eigenaardig en alleszins negatief. Wij komen NIET meer terug!

14. De pizza was goed, lekker. Maar de bediening kon beter!

15. JK 909 punten

Sfeer & service: bij drukte zie je de spanning onder het personeel toenemen. De lach verdwijnt maar ze blijven hun werk wel netjes doen. Het eten kwam binnen 15 minuten, heel netjes. Dat terwijl er veel grote groepen zaten. Voltallig Italiaans personeel waar van 1 nog wel een cursus ABN gebruiken kan maar dat Italiaanse draagt ook wel bij aan de charme. Zaak ziet er leuk uit maar er hing dit keer door drukte helaas een sfeer van drukte en onpersoonlijkheid. Ik ben weer uit de toilet gelopen, zag er niet uit en is al jaren aan vervanging toe. Je kunt mooi buiten zitten, leuke locatie.

Eten/drinken & Prijs/kwaliteit:
    Voor een beetje pizza betaal je hier al snel €12,50. Bij de pizzeria in mijn woonplaats heb ik daarvoor een pizza uit het duurste segment die rijk belegd is (minimaal 1,5-2 centimeter). Ik had een carbonara van 12,75 en deze was redelijk plat. Hij smaakte goed maar niet iets dat je zegt hier moeten we vaker heen. Speciaal was het niet, standaard maar goed.
    In onze groep had iemand een standaard lasagne en deze was smaakloos. Geen knoflook, peper en basilicum oregano te bespeuren. Erg zout. Erg verwonderlijk dat een echte Italiaan geen lekkere pasta kan maken. Ik kan dat zelf erg goed want ik heb dat van een italiaan geleerd dus ik weet waar ik over praat. Ik heb zelf 5 jaar terug hier ook een mozzarella lasagne gegeten en dat was eenzelfde verhaal. Simpel en smaakloos.

Al met al te duur voor wat er geleverd wordt. De pizza smaakte prima. Niet iets om speciaal voor terug te komen.

5,7
  16. J. Meijer

Vanmiddag langs gefietst om te vragen of we een pizza konden meenemen. Maar natuurlijk kon dit. Een pizza uitgezocht, gewacht aan de bar en gezellig wat gekletst met de bediening en de pizzabakker. Eenmaal "thuis" genoten van een voortreffelijke pizza! Bodem precies goed, juiste hoeveelheid saus en garnering.
    Mochten wij nog eens weer op Ameland zijn, dan komen wij zeker terug. Voor de mensen die nog naar Aneland gaan of er al zijn en dit lezen, eet smakelijk bij de Branding !

17. Henk 5 punten

De pizza was erg lekker. De bediening was helemaal gestressed (we kwamen met een groep). Bediening reageerde bot op gewone vragen. En begonnen te schreeuwen. Advies; kom alleen.

18. Kienmeester

Goede pizza gegeten. En zoals aangegeven 'pittig'.

19. Heerlijke authentieke pizza's. Lekker eten tegen een normale prijs. Een website zou wellicht handig zijn. Zeker de beste pizzeria van Ameland!!!

20. familie Blaauw uit hoogezand

Een geweldige ambiance en een prima bediening door de baas zelf in ons geval. Heel vriendelijk en zeer lekker eten.

Aals wij weer op ameland komen gaan we zeer zeker naar pizzeria de branding.

21. Je ziet aan de buitenkant niet gelijk dat hier een Italiaans restaurant huist, maar binnenin wel.
    Wij zijn nogal van de pizza's dus weten waar we over praten..
    De auto kwijt kunnen bij het restaurant was een probleem zo vol zat het, wij denken dan, goed teken!
    Lekker half buiten gezeten onder de luifel, lambrusco erbij hele goede wijn, geen nasmaak, lekker vol en zoet.
    Man had pizza Hawaii, deze was groot, rijk belegd en knapperig, goedgekeurd.
    De mijne was met gorgonzola salami ham champignons, deze ook erg smakelijk, goed van structuur, knapperig ik kon hem qua grootte niet op.
    Personeel was erg attent en grappig.
    De eigenaar kwam nu en dan langs om te vragen of alles naar wens was, hij was erg aardig, bleek een nieuwe eigenaar te zijn.
    Prijzen ook prima rond de 11 euro p.pizza
    Komen we zeker terug,

22. Harke Aardappel

Afhaal-ervaring. Schone, overzichtelijke, opgeruimde indruk van de zaak, iets ten koste van de sfeer.
    vriendelijke bediening, vlotte afgifte van onze pizza's.
    echter: taaie bodem, matig gevulde pizza. Goede smaak.
    Al-met-al: een volgende keer proberen we een andere pizzaria.

23. Fam. Westers

Tijdens onze vakantie naar de Branding geweest met ons gezin.

Het viel op dat het restaurant wel netjes was maar sfeerloos zoals in een andere recensie werd beschreven.

Er werd ons een plek toegewezen terwijl alles leeg was (we waren de enige gasten, zou dat iets betekenen?)

Ik had een pilsje besteld en mijn vrouw en kinderen fris. Het bier was niet lekker en niet koud.

Toen uiteindelijk de pizza's kwamen konden we aanvallen. Over het eten heb ik alleen maar positieve dingen te zeggen. Heerlijke pizza's! Maar het geheel wordt weer verpest doordat de serveersters continu tegen elkaar lachen. Wij hadden het gevoel dat ze de gasten uitlachen.

Toen alles op was hebben we afgerekend. Niet duur!

We zouden hier niet gauw weer naar toe gaan.

24. Wat een vreselijk restaurant!

Pasta was koud en smakeloos. En er was totaal geen.

Sfeer in het restaurant. En de bediening was.

Ronduit onbeschoft!

25. Pizza was koud en niet te eten!

Hier komen wij dus nooit meer!

Ik raad het jullie dus niet aan om daar te gaan eten.

2,3
  26. Het eten was redelijk goed maar de bediening was bar slecht.

De bestelling was verkeerd opgenomen. Vervolgens zou de laatste pizza na 4-5 minuten komen maar kwam pas na 20 minuten toen iedereen (mijn gezin) de pizza al op had. De ober bleef volhouden dat wij een andere bestelling gedaan hadden en dat het dus niet zijn fout was maar dat het onze fout was. Belachelijk! Geen oprechte excuses en geen poging gedaan om het goed te maken. Toen wij de rekening vroegen werd dit zonder blikken of blozen gebracht en hebben wij betaald.

Hier komen wij dus NOOIT meer terug! Nogmaals het is menselijk om fouten te maken maar dan wel belangrijk je fouten te kunnen erkennen en de klant proberen tevreden te houden. De branding is hier niet in geslaagd!

2,2
  27. In de meivakantie in twee verschillende samenstellingen gegeten bij de Branding. Hartelijke gastheer en gastvrouw. Vriendelijke bediening.

Heerlijke pizza's, iedereen tevreden. Voor €12,- mag je een pizza naar keuze samenstellen met maar liefst 10 verschillende ingrediënten. Voor de kleinsten een kinderstoel en zonodig speelgoed. De pizza's waren voedzaam, een nagerecht is alleen voor mensen met een grote maag. Alle wensen ingewilligd.

28. De beste pizzeria zit 2 uur bij me vandaan op Ameland! Als ik er met vakantie ben sla ik m niet over! Goede sfeer en hele lekkere pizza s!

29. Ik heb in de zomer gegeten bij De Branding op Ameland.

Ik kom regelmatig op Ameland maar eet meestal in Nes, we wouden eens wat anders dus kozen we voor de Branding in buren.

Dit doen we nooit weer! We moesten heel lang wachten op het eten, de pasta van m'n vriendin was koud en de pizza's waren ontzettend zout.

Bij de vraag of we apart konden afrekenen kon dat wel, maar toen we moesten betalen deden ze heel moeilijk. De gastvrouw was zeer geirriteerd hierover.

Jammer van ons avondje uit, volgende keer weer gezellig naar Nes dus!

4,3
  30. Peter Van Hof

Leuke band zaterdagavond, het eten was goed en hierdoor werd het nog veel beter! Ik hoop ze vaker bij jullie te zien,

Groet,

Peter van Hof.

31. Fam. Elzinga

We zijn met ons familie-uitje hier uit eten geweest. Echt heerlijke pizza's en pasta's. Zéér vriendelijk geholpen. En ons hondje tom mocht mee naar binnen en kreeg zonder te vragen een bakje water. Kijk dat vind ik nu klantvriendelijk. Dik tevreden en kom zeker weer. Fam. Elzinga uit Friesland.

32. Iedere keer wanneer we op Ameland zijn dan gaan we zeker een keertje pizza eten bij de branding, de pizza's zijn heerlijk en het is zeker aan te bevelen om er een keer heen te gaan, je word heel vriendelijk geholpen en ook al is het smoordruk, maakt niet uit, er heerst een gezellige sfeer.

33. wij ontkennen alles

Obvoorstelbaar dat de eigenaar zo kinderachtig deed bij de volgend situatie:
    Wij kwamen er als groep van 7 dames, afgesproken was met de serveerster dat er per persoon kon worden afgerekend. goed gegeten, en afrekenen. dus niet, volgens Angelo kon er niet appart worden afgerekend. na enige discussie als nog apart betalld, maar we kregen geen pepermuntje omdat dat alleen voor groepen was welke in 1 keer betaalden, zielig figuur!!!!!

5,1
  34. Fam de Jong

Deze tent is TOP
    Heerlijk gegeten vriendelijke bediening en gezellige inrichting

35. Paul Oldenburg

Mooi gelegen aan weg richting strand,Angelo de eigenaar en zijn personeel erg vriendelijk ,ook in drukke tijden!in de avond naar het terras gaan,zons ondergang kijken.