Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bunschoten Spakenburg verdeeld zijn.

Kees &Klaasje &kinderen

Wat een leuke ervaring om daar te gaan eten. Alles was uitzonderlijk lekker bereid en keurig uitgeserveerd. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Is heel aantrekkelijk geprijsd. Voor nu en nog eens.

Ik heb een keer bij jullie besteld, het was niet te eten. Ik kom hier nooit meer alleen maar vet in de pizza.

Hans ten Brinke

Lekker eten daar voor betaalbare prijzen en met gezellige bediening.

Gezellige sfeer, vlotte bediening, Giant burger menu is echt geweldig lekker!

Klein tipje: bij reservering van 5 personen, is het zitten aan een 4-persoonstafel en 1 aan de kopse kant niet echt comfortabel met 5 volwassen en eigenlijk net te weinig ruimte voor het serveren van de plates.

Schoon, vlotte en vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Wij zijn hier verschillende keren geweest. De bediening is heel wisselend. Wij hebben een keer op zondag gelunchet met zijn vieren. Wij waren toen de enige bezoekers.
    Het terras is mooi, maar met name door het uitzicht.
    Het is door de open ligging, het fijnst met warm weer.
    Wat duidelijk te merken is aan de service en bediening, de bediening is wisselend. Het personeel moet misschien allemaal dezelfde geinteresseerdheid uitstralen.

truus leeuwenkamp

We hebben er gezellig lekker buiten kunnen eten. Vriendelijk personeel en kwaliteit van het eten goed.

Hazeleger

Een top tent. Wij kwamen in topdrukte eten en de helft van de afzuigkappen waren kapot. Ondanks dit werd het eten snel gebracht. Het eten was heel lekker. Zeker een aanbeveling. Voor herhaling vatbaar.

Willem Bannink

Blijft elke keer weer een bijzonder mooie plek. Weer mooi weer uitkijkend over de weilanden. Goede sfeer, goede keuken genieten

Na een weinig gastvrije ontvangst prima gegeten. Jammer dat je niet kunt betalen met een creditcard.

Dit restaurant heeft een bijzondere sfeer, vriendelijk personeel en zeer lekker eten. Ik kom hier zeker nog terug. Een echte aanrader!

10 voor 7 besteld.. om 8 uur zeggen dat het onderweg is en nu (21.00 uur) nog steeds geen eten😑 #heelergjammer...

Wij vinden Bistro Zuid een aanwinst in ons mooie dorp. Het is een sfeervol restaurant waar je lekker kunt eten en drinken. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima.

Kyra

Super leuke tent waar je heerlijk kan eten voor een prima prijs! Prijs/kwaliteit en bediening is prima!!!

Prima gegeten, geen snackbar meer maar een soort eetcafé waar je 'even' een hapje en drankje nuttigt. Gerechten zien er goed uit op de houten borden en het smaakt ook nog eens lekker. Goede ervaring en onze zoon zegt dat Antonio's de beste hamburger heeft die hij ooit heeft gegeten! Houden zo :-)

Coby Koelewijn

We hebben lekker gegeten, de bediening was goed, alleen de plek was ongezellig (achter in tussen 2 grote groepen,dit was erg druk).

J.B. van Rutten

Met plezier gegeten in rustige sfeer. Ook met kinderen.

Voor herhaling vatbaar.

Mvg.
    Fam van Rutten

Ivonne Koster

Zojuist voor 2e jaar een kerstborrel in de Kooi gehad. Vreselijk slecht eten. Koude saté in koude satésaus, koude pasta met vis. Toen ik er wat van ging zeggen, kreeg ik een snibbige reactie. Ik meldde de mevrouw dat dit koude spul linke soep is. Ik moest dan maar iets anders gaan kiezen. Echt een belachelijke reactie. Kom er nooit meer.

De beste snackbar ooit. Heerlijke producten. Je wordt snel geholpen. Het is daar altijd druk, maar je bent zo aan de beurt.

Al jarenlang een toptent. Altijd goed. Goede service.

Voor de lekkerste snack moet je bij Snacksalon La Plaza zijn. Goede bediening en kwaliteit staat daar hoog in het vaandel. Je kan er heerlijk eten.

willie brord

Echt een top zaak, echt een aanrader. Vriendelijke service en als er iets fout gaat dan lossen ze het geweldig op. Een topzaak

Super leuke tent en centraal gelegen. Ze zijn goed met gegrild vlees! Ook lekkere wijnen en speciaalbieren.

Daantje

Vaak te vinden voor lunch of diner. Leuke afwisselende gerechten en goede service.

Mooi ingerichte en gezellige zaak waar je goed terecht kan voor een kopje koffie, lekkere lunch of diner.

De Picana is een heerlijk stukje vlees wat gegrild wordt en echt lekker is. Het is een gerecht wat buiten de kaart wordt aangeboden maar buiten op het bord werd aangegeven. Dit gerecht komt binnenkort op de nieuwe kaart. Deze kaart wordt ook weer aangevuld met nieuwe najaar- en wintergerechten en ik zie er naar uit om dit te gaan uitproberen.
    Ook leuk is dat je een keuze hebt om een hele of een half voorgerecht te bestellen. Dat is een nieuwe mogelijkheid in dit restaurant. Vooral handig omdat ik geen grote eter ben.
    Een aanrader!

Alice Koelewijn

Gezellig en sfeervol. Eten, wat weinig. Vroeg niet of er genoeg was, wel hoe het smaakte.