Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bunschoten Spakenburg verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, prettige en vrolijke bediening.....top!

K. Van den Hoogen

We zijn met gasten een avondje wezen eten bij 033. We hebben een heerlijke avond gehad. De bediening en het eten was voortreffelijk. Ook onze gasten vonden het allemaal voortreffelijk.

Een lang verhaal, maar dit moet ik even kwijt:

Na een dag werken kwam ik thuis met het gevoel om eens een keer ordinaire te gaan eten (veel te veel bestellen waarvan je weet dat je het nooit allemaal in 1 keer op kan eten). Zo gedacht, zo besloten. Mijn moeder die bestelde een pizza, die prima in de smaak viel, en voor mezelf: tosti, broodje hamburger, kapsalon kip, broodje shoarma; en er zat nog wat bij wat niet meer te herkennen was. De shoarma was best lekker… dat was ook het enige wat ik heb gegeten, de rest ligt tussen het afval.

De bestelling was geplaatst via thuisbezorgd.nl; die zetten op de website, nadat de bestelling geplaatst is, dat de bezorging ong. 55 Minuten zal duren…
    Het duurde 2.5 Uur voordat er eindelijk iemand voor de deur stond, nadat mijn moeder de telefoon had gepakt om te vragen waar het eten bleef. We kregen het standaard verhaaltje: excuus en hij is net onderweg. Mijn moeder en ik keken elkaar allebei aan met dezelfde blik en dachten: yeah, right. Helaas zaten we goed. Het duurde nog 15 minuten voordat meneer voor de deur stond, en om even een beeld te schetsen: met de auto van het 'restaurant' naar de locatie is: ± 5 minuten.

De manier hoe het eten eruit zag was alsof ze de bestelling finaal vergeten waren, en in de laatste 20 minuten hadden ze snel wat bij elkaar geraapt en in dezelfde broodjes gedumpt.
    Na het lezen van wat andere recensies ziet het er naar uit dat Porto d'Oro het maar weinig meer kan schelen, en dat is uiteraard jammer. Ik ben een aantal keren met familie daar geweest om te eten, en de ervaring was toen zeer goed. Ik heb gelezen dat spareribs ook goed zijn, en pizza's zijn nog steeds top. Porto d'Oro had het daarbij moeten laten. 2/10 Voor het eten, 1/10 voor de bezorging/service.

De foto's: 1) tosti, 2) kapsalon, 3) broodje burger… tenminste daar moeten ze voor doorgaan.

Er was een mooi plekje op t terras voor ons gereseveerd en de broojes waren lekker en overvloedig belegd!

Marcel van Dijkhuizen

Met onze jarige dochter wezen uit eten als verrassing en de verrassing dat was het zekers eten was zeer goed en de services uitstekend en de prijsverhouding was ook goed, dus zekers nogmaals een bezoekje waard. 👍👍

Top. Mooie locatie, heerlijk gegeten.
    Personeel prima.
    Een aanrader.
    1 Verbeterpuntje: wijnglazen zijn té klein.
    Dezelfde hoeveelheid in een groter glas is lekkerder.

Wij hebben een aantal keren bij de Kooi gegeten en hebben alleen maar positieve ervaringen. Wij zijn dan ook een beetje verrast door sommige uitgesproken negatieve commentaren die we hier lezen. Het personeel heeft ons altijd uitermate vriendelijk behandeld, de porties zijn meer dan voldoende en kwaliteit van het eten is prima (we hebben diverse gerechten uitgeprobeerd). Ligging is fantastisch. Tijdens de zomermaanden kan je heerlijk op het terras zitten met uitzicht op de Arkemheenpolder.

M. ter Horst

As ever. Helemaal geweldig! Personeel heel vriendelijk en oplettend, eten gewoon top! Altijd een plezier om er te eten! 👍

Dessie Kloosterziel

Super genoten met het mooie weer, een Amstel bright en heerlijk eten! Enige puntje was dat we bij een andere tafel hoorde dat ze asperges hadden buiten de kaart om en wij deze optie niet voorgesteld hadden gekregen en inmiddels al besteld hadden. Verder TOP!

Tineke van der Molen

Heerlijk gegeten, gezellig buiten gezeten, super sfeer.

Jammer dat een paar keer vergeten is de opgenomen drankjes te brengen. Het was ook wel druk maar toch… sate, spareribs en kipgerecht was lekker. De hamburger van mijn zoon was verbrand. Hij heeft dat gezegd en 10 minuten later had hij een nieuwe. Bij dat menu hoort ook colesla te zitten maar dat zat er niet bij. Ons ijsje volgens de kaart bestond uit 3 bolletjes ijs en slagroom. We kregen allemaal (5 personen) echt een heel klein beetje ijs en veel slagroom.
    Dat viel ons wel tegen.

Binnen wat geschrokken van de staat van het etablissement. Wijnglas nat en wat smoezelig. Mes oogt ook niet 'kraak', placemat die overduidelijk een regenbui te verduren hebben gehad… Maar het huiswijntje smaakte prima en de pizza capricciosa was voortreffelijk. Maar als ik 'gezellig' uit eten wil zoek ik toch een ander adresje op…

Andrew van der Plas

Eten was heerlijk. Prijs ook prima. Heerlijk mals kippetje gegeten. Andere sateh, zalm en biefstuk. Alle borden leeg!

Heerlijk.

A . De graaf

Goede service absoluut!
    Maar prijs verhoudingen liggen niet op een lijn.
    Brood plank € 7,95?
    Stukje vlees 23,95 erg duur voor wat je krijgt.
    Jammer, voor de rest alles goed!

Het was weer heerlijk. Komen hier vaker. Goed gegeten, vriendelijk personeel.

Vriendelijke en gemoedelijke sfeer, bediening is vriendelijk en servicegericht er is een ruime keus aan gerechten. Eten is van zeer goede kwaliteit, goed klaargemaakt en zeer goed van smaak.

Een eetcafé waar je graag naar toe wilt gaan.

Het was heerlijk en een top bediening. Heel vriendelijk.

033 Is een aanrader. Gezellige sfeer, gevarieerde menukaart en betaalbaar. Wel reserveren voor een tafeltje in het weekend!

Cynthia Vink

Het was heel erg gezellig in dit restaurant. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk! Ik kom zeker terug en zou het anderen zeker aanraden!!

Camille Janszen

Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Prettige en aardige bediening.

g gorge

Gerrike Koelewijn

We hebben heerlijk gegeten. We hadden een mooi plekje voor het raam. Super 👍🏻

We komen hier wel vaker en normaal gesproken eten we hier heerlijk, maar afgelopen zaterdag was de kip van opa Harko heel anders dan die we normaal hebben en totaal niet lekker. Ook de varkenshaas saté was matig. Dit zijn we niet gewend van 033 waar we dus normaal heerlijk eten voorgeschoteld krijgen. Gaat 033 tenonder aan zijn succes?

Mooi grandcafe met een gezellige sfeer en goed eten…

Eten was weer prima, net als vorig jaar.
    Alleen jammer dat de menukaarten zo vies waren.
    Ze plakten aan alle kanten.

Hetty van den Burg

Gisteren hebben wij een grote groep gegeten bij “Bij Ons” in Bunschoten-Spakenburg. Het eten was super lekker en de ambiance is werkelijk fantastisch. De bediening was heel alert en wij komen hier zeker nog een keer terug. Klasse restaurant. 👍

Een lekker broodje hamburger, we hadden een menu genomen maar hier krijg je alleen maar wat patat bij koste wel 4,25 euro meer. We hadden ook een kipsaté maar deze was weer wat taai. Het broodje hamburger was echt super lekker.

Piet van den Heuvel

Goede ontvangst. Fijne bediening en heerlijk gegeten. En een goede sfeer.