Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bunschoten Spakenburg verdeeld zijn.

M. ter Horst

As ever. Helemaal geweldig! Personeel heel vriendelijk en oplettend, eten gewoon top! Altijd een plezier om er te eten! 👍

Dessie Kloosterziel

Super genoten met het mooie weer, een Amstel bright en heerlijk eten! Enige puntje was dat we bij een andere tafel hoorde dat ze asperges hadden buiten de kaart om en wij deze optie niet voorgesteld hadden gekregen en inmiddels al besteld hadden. Verder TOP!

Tineke van der Molen

Heerlijk gegeten, gezellig buiten gezeten, super sfeer.

Jammer dat een paar keer vergeten is de opgenomen drankjes te brengen. Het was ook wel druk maar toch… sate, spareribs en kipgerecht was lekker. De hamburger van mijn zoon was verbrand. Hij heeft dat gezegd en 10 minuten later had hij een nieuwe. Bij dat menu hoort ook colesla te zitten maar dat zat er niet bij. Ons ijsje volgens de kaart bestond uit 3 bolletjes ijs en slagroom. We kregen allemaal (5 personen) echt een heel klein beetje ijs en veel slagroom.
    Dat viel ons wel tegen.

Binnen wat geschrokken van de staat van het etablissement. Wijnglas nat en wat smoezelig. Mes oogt ook niet 'kraak', placemat die overduidelijk een regenbui te verduren hebben gehad… Maar het huiswijntje smaakte prima en de pizza capricciosa was voortreffelijk. Maar als ik 'gezellig' uit eten wil zoek ik toch een ander adresje op…

Andrew van der Plas

Eten was heerlijk. Prijs ook prima. Heerlijk mals kippetje gegeten. Andere sateh, zalm en biefstuk. Alle borden leeg!

Heerlijk.

A . De graaf

Goede service absoluut!
    Maar prijs verhoudingen liggen niet op een lijn.
    Brood plank € 7,95?
    Stukje vlees 23,95 erg duur voor wat je krijgt.
    Jammer, voor de rest alles goed!

Het was weer heerlijk. Komen hier vaker. Goed gegeten, vriendelijk personeel.

Vriendelijke en gemoedelijke sfeer, bediening is vriendelijk en servicegericht er is een ruime keus aan gerechten. Eten is van zeer goede kwaliteit, goed klaargemaakt en zeer goed van smaak.

Een eetcafé waar je graag naar toe wilt gaan.

Het was heerlijk en een top bediening. Heel vriendelijk.

033 Is een aanrader. Gezellige sfeer, gevarieerde menukaart en betaalbaar. Wel reserveren voor een tafeltje in het weekend!

Cynthia Vink

Het was heel erg gezellig in dit restaurant. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk! Ik kom zeker terug en zou het anderen zeker aanraden!!

Camille Janszen

Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Prettige en aardige bediening.

g gorge

Gerrike Koelewijn

We hebben heerlijk gegeten. We hadden een mooi plekje voor het raam. Super 👍🏻

We komen hier wel vaker en normaal gesproken eten we hier heerlijk, maar afgelopen zaterdag was de kip van opa Harko heel anders dan die we normaal hebben en totaal niet lekker. Ook de varkenshaas saté was matig. Dit zijn we niet gewend van 033 waar we dus normaal heerlijk eten voorgeschoteld krijgen. Gaat 033 tenonder aan zijn succes?

Mooi grandcafe met een gezellige sfeer en goed eten…

Eten was weer prima, net als vorig jaar.
    Alleen jammer dat de menukaarten zo vies waren.
    Ze plakten aan alle kanten.

Hetty van den Burg

Gisteren hebben wij een grote groep gegeten bij “Bij Ons” in Bunschoten-Spakenburg. Het eten was super lekker en de ambiance is werkelijk fantastisch. De bediening was heel alert en wij komen hier zeker nog een keer terug. Klasse restaurant. 👍

Een lekker broodje hamburger, we hadden een menu genomen maar hier krijg je alleen maar wat patat bij koste wel 4,25 euro meer. We hadden ook een kipsaté maar deze was weer wat taai. Het broodje hamburger was echt super lekker.

Piet van den Heuvel

Goede ontvangst. Fijne bediening en heerlijk gegeten. En een goede sfeer.

Ober was duidelijk niet gewend feedback te ontvangen; bij de prima cake van die slechte nep slagroom voor €0,50… toen ik hem tipte om echte slagroom te serveren was het anwoord “o nee meneer daar kunnen we echt niet aan beginnen, veel teveel werk! ”… Zelfs mijn zoon van 11 dacht dat het cynisch was maar nee hoor hij was serieus… ” daar zijn we veel te groot voor dan staat er iemand de hele dag slagroom te kloppen, daar aan de overkant is een klein zaakje daar krijg je echte slagroom… ” tsja… horeca… dienstverlening. Aandacht voor je klant.

Erg goed gegeten. Er is genoeg en er is altijd gelegenheid om bij te bestellen. Ik was met 2 kinderen en het was geen probleem om 1 gerecht te delen met z'n tweeën. Top. Vriendelijke bediening. Goede service. Gezellige sfeer. Een aanrader!!

Met een groep van 9 personen heerlijk gegeten. Porties voldoende groot en op een leuke manier geserveerd. Standaard groente bij de gerechten zou nog een aanbeveling zijn (i.p.v. koolsla).

Was top bediening heel vriendelijk als er tijd voor is altijd in voor een praatje.

Theo heek

Vandaag 2 broodjes capattio besteld. Precies op het juiste tijdstip klaar en dat tijdens de drukke kerstmarkt. Als je zo'n broodje op hebt zit je vol. Fantastisch zo lekker. Voor nu en nog eens. Super.

Kees &Klaasje &kinderen

Wat een leuke ervaring om daar te gaan eten. Alles was uitzonderlijk lekker bereid en keurig uitgeserveerd. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Is heel aantrekkelijk geprijsd. Voor nu en nog eens.

Nu voor de 5e keer heerlijk geluncht bij 033. Echt een heel leuke tent, waar het altijd gezellig druk is, de bediening vriendelijk en attent en tot nog toe niks op mijn bord gekregen wat niet lekker was. Een echte aanrader dus!

Heerlijke warme binnenkomst…
    Bediening is op en top…
    Eigenaar is vrolijke en aardige man…

Het eten is echt heerlijk, maar je kan maar 1 soepje kiezen misschien is dat een aandachtspuntje😉

Maaltijdsalade met heerlijk brood😘

Hier komen wij zeker weer terug😊