Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

1205287584 85
1519588312 79
1542038364 63
1620613546 59

1. Gisteravond, een zaterdag, geweest. Beide bestelde pannekoeken waren bijzonder dun en dat hadden we vroegere jaren nooit. We hadden het onderling gezellig en de ambiance, binnen, was goed alhoewel het, zonder dat iemand er luid deed, lawaaiig was. Ik zou een volgende keer wel eerst bij de buren op hun bord kijken wat iets dan voorstelt voor ik iets zou bestellen.

2. Erg lekker gegeten, goede sfeer en bediening.

3. High tea met 12 personen, per 4 personen aan 1 tafel. Per tafel, in 1 grote schaal:
    2 muffins, 2 verpakte cocos/choco koekjes, 1 pot te vroeg gebracht water voor 5 theezakjes.
    Lekker brood, 4 plakjes kaas, vleeswaren voldoende, 2 dadels en een handje noten.
    Alles van de kaart is er wel, maar zuinig.
    2 flessen cava, moesten we zelf openmaken en inschenken in limonadeglaasjes.
    Al met al niet erg feestelijk proosten voor je 80ste verjaardag.
    Van een high tea voor die prijs had ik iets anders verwacht.
    Het was gelukkig mooi weer en we konden buiten reserveren.

24 augustus 2022

6,7
  4. Om te janken

Hebben wij niet en daar begon het mee. Verder prima restaurant waar vooral ongedierte (wespen) dol op is. Treurnis ten top. NOOIT weer

5. J.Scholten

Na jaren nu eens weer hier pannenkoek gegeten. Viel mij tegen, de pannenkoek "tuin van China" (die had ik in verleden ook wel eens gehad met gelukskoekje, wat ik herinner). Mijn vriendin had een betere keuze gedaan, een italiaanse soort. Royaal belegd met vlees en groente, prijsverschil was maar ongeveer 1 euro. Verder was het zeer lawaaierig binnen. Ik denk dat op terras buiten aangenamer was, als het mooi weer is.

6,3
  6. Onlangs een zalmzee op het terras besteld, maar blijkbaar moest er op de zalm bezuinigd worden. Op deze opgerolde pannekoek van 14 euro (!!!) was minder zalm te vinden dan op een doorsnee broodje zalm van 4 euro. Treurig en eigenlijk onacceptabel...

1,6
  7. Prima verzorgde lunch. Ook glutenvrij prima

8. "We hebben wel sojapannenkoeken, maar niet voor veganisten"

We kwamen hier om een verjaardag te vieren. In eerste instantie leek het geen probleem te zijn om 2 sojapannenkoeken te bestellen, maar toen de medewerker van de allergiepannenkoeken kwam werd ons verteld dat we geen sojapannenkoek konden krijgen. We hadden aan de telefoon gehoord dat dat er wel was. Het antwoord: We hebben ook sojapannenkoeken, maar niet voor veganisten. Want veganisme is een keuze en dat is te veel moeite om rekening mee te houden. Alleen als je een allergie hebt krijg je zo'n pannenkoek. Je kan een broodje hummus krijgen. Nou, fijn. Dit bedrijf verkondigt op haar site zoveel mogelijk biologisch, fairtrade, eerlijk en duurzaam te zijn om iedereen blij te maken, maar als je dus een keuze maakt die eerlijker en duurzamer is, dan is dat duidelijk te veel moeite. Zeer jammer.
    Na veel over en weer toch een allergiepannenkoek gekregen, maar ik voel me niet meer welkom.

3,1
  9. Naturel pannenkoek besteld, volledig smakeloos. Als roker wordt je verbannen naar een achteraf plaatsje op het terras en daar is dan een zeer verantwoord praatje over op een betuttelende toon op de kaart, alsook over de verantwoorde wijze van bedrijfsvoering. Allemaal leuk, maar de smaak zijn ze vergeten.

10. Anke en Peter

Vandaag met vrienden en familie - totaal 34 mensen - geluncht bij Theehuis Rhijnauwen omdat Peter 60 jaar geworden was. Complimenten aan het personeel: bediening was heel goed, vriendelijk, zorgvuldig. Broodjes uit de oven heerlijk, fantastische humus en ander beleg o.a. geitenkaas, en de wraps met zalm ook zalig. Het zonnetje hielp natuurlijk mee. Al met al een heerlijk gevoel van echt 'uit' zijn. Bedankt!

11. Annelies

Vandaag met mijn moeder een high tea gehad bij theehuis rhijnauwen, nog nooit zo'n slechte high tea gehad!
    We kregen een schaal op tafel met een berg sla erop, wat cherrytommaatjes en olijven, een handje noten, een plakje geitenkaas, 1 plakje kaas, 1 plakje ham, een cupje kruidenboter, een zurig smeerseltje, 4 ingelegde witte broodjes, 1 carrot cakeje, en nog een soort cakeje en een grote schaal met slagroom(wat we daar toch mee moesten, was veel te veel om op de cakejes te doen. Soort vulling dus, net zoals de sla…)
    o ja, en een pot thee met 4 theezakjes en 4 kleine chocolade koekjes.
    Dit versta ik niet onder een high tea, het eten was best ok, maar niet voor een high tea! Dit ook gezegd tegen de serveerster, haar excuus was dat het ook niet echt een high tea was maar meer een broodje bij de thee, huh! Waarom staat het dan als high tea op de kaart? Na € 34,00 te hebben afgerekend maar snel weggegaan, nooit meer!

12. Binnen grote eetschuur. Buiten mooie locatie aan rivier. Een pilsje kost er maar € 3,10 en dat is toch haast voor niets :-(. Horecabedrijf met niets bijzonders. Wel belachelijk hoge prijzen. Portie bitterballen hebben ze niet want ze doen niet aan "snacks". Wordt schijnbaar niet genoeg aan verdient. Wel vriendelijk (erg jong) personeel maar belachelijke prijzen. Iedereen moest de tent eigenlijk voorbij rijden.

3,4
  13. Edwin

14. Meer een pannenkoekenhuis dan een theehuis. Heb hier lekker gegeten. De bediening is goed en snel. Ik zou hier zeker een keer terug willen komen.

15. Maarten Bouter

Op 16-7-2015 12.15 uur aangekomen en gemberpannenkoek besteld. De pannenkoek was vrijwel koud en werd vergezeld van een flinke hoeveelheid daarop gedeponeerde ijskoude (en daardoor smakeloze?) gember.

1,2
  16. J.Heisterkamp

Vijf mei pannekoeken gegeten, waren heerlijk voor zolang we de gelegenheid hadden deze te eten. Het ging namelijk hard regenen en waaien, dat was voor deze dag voorspeld en dus voor niemand onverwacht, niet voor ons en niet voor medewerkers. Alleen bleek niet iedereen die dat moment buiten zat ook binnen zitgelegenheid te kunnen krijgen. Resultaat: chaos, gasten overal tussen de tafels, rij voor de welkomstbalie, etc.

6,1
  17. Vriendelijke ontvangst, ze hadden onze tafel versierd dat was wel leuk. We aten goede pannenkoeken en ook de broodjes waren lekker. De pannenkoeken waren goed gaar en voldoende belegd. Regelmatig kwam er iemand vragen of we nog wat wilden drinken etc.

18. Goed eten, een geweldige prijs kwaliteit verhouding, leuke serveersters, maar wel een krappe en luidruchtige bedoeling.

19. Berends

Heerlijke pannenkoeken gegeten in een zeer sfeervolle omgeving.

20. Waarom heeft een theehuis maar 5 soorten thee op de kaart? Verder vooral een pannenkoekenhuis. Pannenkoeken waren niet bijzonder. Mijn pannenkoek was zo dik bezaaid met amandelen en suiker dat je de pannenkoek niet meer zag of proefde. Heb de helft er af geschud. Personeel zijn alleen studenten met bijbaantje. Het mist warmte en sfeer. Wat voor de lokatie echt jammer is want die is top. Zitplaatsen binnen en op veranda erg krap.

6,1
  21. Eveline Gadella

Altijd fijn om te komen. Prima kaart met biologisch vlees en voldoende vegetarische gerechten.Eten en bediening zijn van goede, en constante, kwaliteit.

22. Super gezellig theehuisje!
    Was hier gister voor high tea, alles was super geregeld, minder was wel dat de tafels erg klein waren, Personeel is erg vriendelijk en de bediening was erg snel:)
    Eind van de middag zeer tevreden!
    Wij komen zeker weer heel gauw terug!!

23. Heerlijk in het zonnetje thee en een bakje fruit. Zalig.

24. fam. Pannekoek

Zaterdag 2 april 2011 geweest:

Gezellig pannenkoekenhuis qua ligging, genoeg voor de kids te doen. Pannenkoeken en tortilla waren erg lekker en goed. Wel veel gezichten qua bediening, iedere keer bracht weer een ander wat. 1 pannekoek en 1 glas drinken kwam door de drukte wel wat later, maar goed het zat ook helemaal vol. IJs met vruchten was ook super lekker. Kortom: erg genoten.

25. Ondanks de grote drukte in het weekend perfecte service!.

De bediening is vlot en attent, binnen 5 minuten een grote pot thee op tafel en na 10 minuten 3 heerlijke pannenkoeken.

26. Ook ons favoriete pannenkoekenrestaurant. We komen hier vaak en zijn nog nooit teleurgesteld. In de zomer is het heerlijk buiten zitten aan de Kromme Rijn en binnen is het ook super gezellig en kindvriendelijk. De pannenkoeken zijn ook altijd goed van kwaliteit en niet aangebrand.
    Veel gezellige studenten in de bediening. Probeer het weekend te vermijden want dan is het inderdaad heel druk. Ook leuk is het om de maaltijd te combineren met een wandeling in de omgeving, want die is ook zeer de moeite waard.

27. Pannekoeken restaurant nr 1 van provincie Utrecht en omstreken. Erg goed maar dat merk je wel als je gaat, erg druk altijd. Maar het wachten waard.

28. Voor een herfstwandeling naar Rhijnauwen. Helaas waren we niet de enigen met het mooie weer. Het zat helemaal vol! Toch erg goed opgevangen door zeer vriendelijk personeel. Na even wachten konden we aan tafel. Super pannenkoeken! In de open keuken ziet dat er in de drukte spectaculair uit. Mijn kids vonden het super. Echt een aanrader!

29. Na met onze kleinzoon lekker in het bos te hebben gelopen, besloten we een kop koffie te drinken en voor de kleine een ijsje te bestellen.

De koffie was lang en breed op toen (na het te hebben gevraagd) eindelijk het ijsje kwam.

Tot onze stomme verbazing kwam er een kant en klaar kartonnen bakje met daarop wat hagelslag en een eetbaar bloempje.............het bakje met een inhoud van 100 ml koste euro 3.70!

Nee, het bos laten we niet links liggen, maar het theehuis zeer zeker wel.................

Bediening die niet weet wat ze aan het doen zijn, een kaart die iets anders zegt dan dat er wordt geserveerd, en dan over de wachtijden nog maar te zwijgen..........

4,5
  30. Bij binnenkomst hangt al de sfeer van een eetschuur met veel te veel mensen in een kleine ruimte die met een half uur weer weg moeten zijn.
    De enorme lading jong (lees: goedkoop) personeel staat meteen naast je om de tafel weer af te ruimen voor de volgende.
    Wel erg lekkere pannenkoeken... Helaas heb ik daar niet van kunnen genieten. Na een paar happen ontdekte ik een dode wesp op mijn pannenkoek. Deze pannenkoek is teruggegaan en een nieuwe zou gebracht worden. Na 50 (!) minuten en diverse keren vragen aan de bediening had ik echter nog niks.
    Mijn vriend had inmiddels zijn pannenkoek allang op en had een tweede besteld om toch samen te kunnen eten.
    Ook deze pannenkoek hebben we nooit gekregen.
    Toen we na een uur aangaven dat we nu toch liever de rekening wilden begon de bediening uit te leggen waarom het niet haar schuld was.
    Niet wat ik op hongerige maag horen wilde..

Het pannenkoekenhuis serveert hele lekkere pannenkoeken. Helaas kan het veel te jonge personeel dit enorm drukke restaurant niet aan...

5,7
  31. Arie van Toorns

Ronduit fantastisch! Genoten van de heerlijke pannenkoeken en het uitzicht! Tot snel!

32. Gerben Bakker

Restaurant ziet er leuk uit, gezellig ingericht en de pannekoeken zijn heerlijk. echter de bediening laat wat te wensen over.

Met een grotere groep is het blijkbaar vrij eenvoudig een deel van de bestelling kwijt te raken. En een vriendelijk pardon van het personeel is dan ook nog te veel gevraagd. Dus helaas lekker eten maar een bediening van 0,0.

Wel was de eigenaar zo vriendelijk en eerlijk om een flinke korting te geven ter compensatie.

PS. Beter een desert elders te nuttigen. het kindereisje bestaat uit een kant en klaar bakje vanille eis waar je dan € 3,60 voor zou moeten betalen :s en de rest van de dessert kaart stelt ook niet veel voor.

6,3
  33. gewoon weg echt lekker heerlijk een pannekoek eten,en de omgeving is bijzonder mooi ook!

34. Johan Kersten

Lekker eten, leuke verzorging! We waren er met 12 personen, de appeltaart met slagroom was al een behoorlijke maaltijd (bij een kop koffie voordat we gingen eten), maar ze hadden goed ingespeeld op het aantal personen, en iedereen had wel bijna na elkaar een bord voor zich.
    Prijs weet ik niets van, mijn opa die 86 werd betaalde ;).
    Overigens hadden ze daar ook aan gedacht: een ballon en een kaartje op de tafel ter attentie.
    Super gewoon!

35. Chris Bolhuis

Het Theehuis staat voor goede herinneringen. het personeel is altijd opgewekt en iedereen werkt hard door voor jouw eten, het is er ongelooflijk gezellig! Het eten is goed en de prijs is ook redelijk. Ook de omgeving is schitterend, in een bos en in het retaurant zelf is het ook mooi en goed onderhouden. Ik zou hier iedereen naar toe sturen.

36. Jesper ter Ham

Na een wandeling door het bos komene we aan bij het Theehuis Rhijnauwen. Het eerste wat opvalt is de inmense drukte, het schijnt hier overigens altijd druk te zijn. Maar wat een relaxte plek, na binnekomst worden we snel welkom geheten door het personeel te herkennen door de blauwe shirts, allemaal jonge enthousiaste mensen, niet het meest ervaren team maar de vrolijkheid en vriendelijkheid maken dat dubbel en dwars goed. En het is geheel rookvrij, echt top!!!! We worden snel geholpen en het eten is lekker en staat snel op tafel. Met mooi weer kun je aan het water zitten met een prachtig uitzicht. Ze draaiden relaxte lounchemuziek, echt een aanrader dit theehuis!! Top ik kom snel weer terug!

37. Christa van Doorn

Erg leuk restaurant met vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken. Ik kom er al 15 jaar met veel plezier en tevredenheid. Je kunt vooraf in het bos een wandeling maken of er met een kano naartoe varen. Ook leuk om met kinderen naar toe te gaan.

38. Familie Stomp

tjonge jonge jonge... 1 van de vrouwelijke "floormanagers", aan de zwarte truitjes te herkennen, snapt het niet daar. Stug door blijven praten met collega's, zien dat er wat wordt gevraagd, en toch lekker door blijven praten met haar collega, met een houding van "ik zie het inderdaad, ik kom er zo wel even aan, je ziet toch dat ik in gesprek ben". Veel belangrijker dan zich gast vriendelijk op te stellen. Zelfs na nog een keer een vriendelijk verzoek aan haar blijft ze druk met zichzelf en haar collega. Uiteindelijk, nadat ik op haar afstap, geeft ze een collega snel opdracht om ons te bedienen en loopt weg. Ik hoop voor het theehuis dat deze donker haarige "floor manager" nog in haar proeftijd zit. Lozen die tuthola. De dames in de blauwe truitjes doen de best, zijn vriendelijk en stellen zich netjes op. Het eten ging wel.

5,7
  39. jasper & marlous

Erg leuk en kindvriendelijk pannenkoek&theehuis. Altijd druk bezocht en de beste pannenkoeken in de omgeving!

40. Wij werden geconfronteerd met een zeer onpersoonlijk bejegening van serveerster(keek ons geen moment aan en had uitsluitend oog voor haarzelf en omgeving)welke zonder hallo te zeggen of goedemiddag te wensen met zakelijke stem vroeg wat er besteld ging worden.
    Er waren maar een paar klanten op het terras.
    Ook een tip kon haar stemming/gedrag niet verbeteren; ze incasseerde het geld, pakte wat bordjes weg en liep zonder iets te zeggen of ons dus aan te kijken weg van ons.
    Tussendoor haalde ze de borden van de pannenkoeken weg terwijl we nog aan het nagerecht moesten beginnen.
    Ik ben inmiddels meer dan 25 jaar klant bij dit van oorsprong pannenkoekenhuis.
    Een klacht aan de bedrijfsmanager (Nicolien) heeft geen enkel nut; als je haar uberhaupt aan de lijn krijgt!
    Ze belt gewoonweg niet terug.
    Echt de laatse keer dat ik hier geweest ben!!
    De prijzen zijn overigens ook hoger dan gemiddeld dus je mag wel iets aanpositieve bejegening verwachten.
    Verder is er, ondanks jarenlang verzoek nog steeds geen invalide parkeerplaats gerealiseerd.
    Beslist geen goede keuze voor gehandicapten!
    Absoluut geen aanrader dus!!

41. Anna Groot

De pannenkoeken waren heerlijk en wat leuk dat in de tuin de tafeltje zo lekker ver uit elkaar staan. Snelle bediening!