Theehuis Rhijnauwen in Bunnik

1242046121 86
1420210428 81
1487022043 73

1. Edwin

2. Meer een pannenkoekenhuis dan een theehuis. Heb hier lekker gegeten. De bediening is goed en snel. Ik zou hier zeker een keer terug willen komen.

3. Maarten Bouter

Op 16-7-2015 12.15 uur aangekomen en gemberpannenkoek besteld. De pannenkoek was vrijwel koud en werd vergezeld van een flinke hoeveelheid daarop gedeponeerde ijskoude (en daardoor smakeloze?) gember.

4. J.Heisterkamp

Vijf mei pannekoeken gegeten, waren heerlijk voor zolang we de gelegenheid hadden deze te eten. Het ging namelijk hard regenen en waaien, dat was voor deze dag voorspeld en dus voor niemand onverwacht, niet voor ons en niet voor medewerkers. Alleen bleek niet iedereen die dat moment buiten zat ook binnen zitgelegenheid te kunnen krijgen. Resultaat: chaos, gasten overal tussen de tafels, rij voor de welkomstbalie, etc.

5. Vriendelijke ontvangst, ze hadden onze tafel versierd dat was wel leuk. We aten goede pannenkoeken en ook de broodjes waren lekker. De pannenkoeken waren goed gaar en voldoende belegd. Regelmatig kwam er iemand vragen of we nog wat wilden drinken etc.

6. Goed eten, een geweldige prijs kwaliteit verhouding, leuke serveersters, maar wel een krappe en luidruchtige bedoeling.

7. Berends

Heerlijke pannenkoeken gegeten in een zeer sfeervolle omgeving.

8. Waarom heeft een theehuis maar 5 soorten thee op de kaart? Verder vooral een pannenkoekenhuis. Pannenkoeken waren niet bijzonder. Mijn pannenkoek was zo dik bezaaid met amandelen en suiker dat je de pannenkoek niet meer zag of proefde. Heb de helft er af geschud. Personeel zijn alleen studenten met bijbaantje. Het mist warmte en sfeer. Wat voor de lokatie echt jammer is want die is top. Zitplaatsen binnen en op veranda erg krap.

9. Eveline Gadella

Altijd fijn om te komen. Prima kaart met biologisch vlees en voldoende vegetarische gerechten.Eten en bediening zijn van goede, en constante, kwaliteit.

10. Super gezellig theehuisje!
    Was hier gister voor high tea, alles was super geregeld, minder was wel dat de tafels erg klein waren, Personeel is erg vriendelijk en de bediening was erg snel:)
    Eind van de middag zeer tevreden!
    Wij komen zeker weer heel gauw terug!!

11. Heerlijk in het zonnetje thee en een bakje fruit. Zalig.

12. fam. Pannekoek

Zaterdag 2 april 2011 geweest:

Gezellig pannenkoekenhuis qua ligging, genoeg voor de kids te doen. Pannenkoeken en tortilla waren erg lekker en goed. Wel veel gezichten qua bediening, iedere keer bracht weer een ander wat. 1 pannekoek en 1 glas drinken kwam door de drukte wel wat later, maar goed het zat ook helemaal vol. IJs met vruchten was ook super lekker. Kortom: erg genoten.

13. Ondanks de grote drukte in het weekend perfecte service!.

De bediening is vlot en attent, binnen 5 minuten een grote pot thee op tafel en na 10 minuten 3 heerlijke pannenkoeken.

14. Ook ons favoriete pannenkoekenrestaurant. We komen hier vaak en zijn nog nooit teleurgesteld. In de zomer is het heerlijk buiten zitten aan de Kromme Rijn en binnen is het ook super gezellig en kindvriendelijk. De pannenkoeken zijn ook altijd goed van kwaliteit en niet aangebrand.
    Veel gezellige studenten in de bediening. Probeer het weekend te vermijden want dan is het inderdaad heel druk. Ook leuk is het om de maaltijd te combineren met een wandeling in de omgeving, want die is ook zeer de moeite waard.

15. Pannekoeken restaurant nr 1 van provincie Utrecht en omstreken. Erg goed maar dat merk je wel als je gaat, erg druk altijd. Maar het wachten waard.

16. Voor een herfstwandeling naar Rhijnauwen. Helaas waren we niet de enigen met het mooie weer. Het zat helemaal vol! Toch erg goed opgevangen door zeer vriendelijk personeel. Na even wachten konden we aan tafel. Super pannenkoeken! In de open keuken ziet dat er in de drukte spectaculair uit. Mijn kids vonden het super. Echt een aanrader!

17. Na met onze kleinzoon lekker in het bos te hebben gelopen, besloten we een kop koffie te drinken en voor de kleine een ijsje te bestellen.

De koffie was lang en breed op toen (na het te hebben gevraagd) eindelijk het ijsje kwam.

Tot onze stomme verbazing kwam er een kant en klaar kartonnen bakje met daarop wat hagelslag en een eetbaar bloempje.............het bakje met een inhoud van 100 ml koste euro 3.70!

Nee, het bos laten we niet links liggen, maar het theehuis zeer zeker wel.................

Bediening die niet weet wat ze aan het doen zijn, een kaart die iets anders zegt dan dat er wordt geserveerd, en dan over de wachtijden nog maar te zwijgen..........

18. Bij binnenkomst hangt al de sfeer van een eetschuur met veel te veel mensen in een kleine ruimte die met een half uur weer weg moeten zijn.
    De enorme lading jong (lees: goedkoop) personeel staat meteen naast je om de tafel weer af te ruimen voor de volgende.
    Wel erg lekkere pannenkoeken... Helaas heb ik daar niet van kunnen genieten. Na een paar happen ontdekte ik een dode wesp op mijn pannenkoek. Deze pannenkoek is teruggegaan en een nieuwe zou gebracht worden. Na 50 (!) minuten en diverse keren vragen aan de bediening had ik echter nog niks.
    Mijn vriend had inmiddels zijn pannenkoek allang op en had een tweede besteld om toch samen te kunnen eten.
    Ook deze pannenkoek hebben we nooit gekregen.
    Toen we na een uur aangaven dat we nu toch liever de rekening wilden begon de bediening uit te leggen waarom het niet haar schuld was.
    Niet wat ik op hongerige maag horen wilde..

Het pannenkoekenhuis serveert hele lekkere pannenkoeken. Helaas kan het veel te jonge personeel dit enorm drukke restaurant niet aan...

19. Arie van Toorns

Ronduit fantastisch! Genoten van de heerlijke pannenkoeken en het uitzicht! Tot snel!

20. Gerben Bakker

Restaurant ziet er leuk uit, gezellig ingericht en de pannekoeken zijn heerlijk. echter de bediening laat wat te wensen over.

Met een grotere groep is het blijkbaar vrij eenvoudig een deel van de bestelling kwijt te raken. En een vriendelijk pardon van het personeel is dan ook nog te veel gevraagd. Dus helaas lekker eten maar een bediening van 0,0.

Wel was de eigenaar zo vriendelijk en eerlijk om een flinke korting te geven ter compensatie.

PS. Beter een desert elders te nuttigen. het kindereisje bestaat uit een kant en klaar bakje vanille eis waar je dan € 3,60 voor zou moeten betalen :s en de rest van de dessert kaart stelt ook niet veel voor.

21. gewoon weg echt lekker heerlijk een pannekoek eten,en de omgeving is bijzonder mooi ook!

22. Johan Kersten

Lekker eten, leuke verzorging! We waren er met 12 personen, de appeltaart met slagroom was al een behoorlijke maaltijd (bij een kop koffie voordat we gingen eten), maar ze hadden goed ingespeeld op het aantal personen, en iedereen had wel bijna na elkaar een bord voor zich.
    Prijs weet ik niets van, mijn opa die 86 werd betaalde ;).
    Overigens hadden ze daar ook aan gedacht: een ballon en een kaartje op de tafel ter attentie.
    Super gewoon!

23. Chris Bolhuis

Het Theehuis staat voor goede herinneringen. het personeel is altijd opgewekt en iedereen werkt hard door voor jouw eten, het is er ongelooflijk gezellig! Het eten is goed en de prijs is ook redelijk. Ook de omgeving is schitterend, in een bos en in het retaurant zelf is het ook mooi en goed onderhouden. Ik zou hier iedereen naar toe sturen.

24. Jesper ter Ham

Na een wandeling door het bos komene we aan bij het Theehuis Rhijnauwen. Het eerste wat opvalt is de inmense drukte, het schijnt hier overigens altijd druk te zijn. Maar wat een relaxte plek, na binnekomst worden we snel welkom geheten door het personeel te herkennen door de blauwe shirts, allemaal jonge enthousiaste mensen, niet het meest ervaren team maar de vrolijkheid en vriendelijkheid maken dat dubbel en dwars goed. En het is geheel rookvrij, echt top!!!! We worden snel geholpen en het eten is lekker en staat snel op tafel. Met mooi weer kun je aan het water zitten met een prachtig uitzicht. Ze draaiden relaxte lounchemuziek, echt een aanrader dit theehuis!! Top ik kom snel weer terug!

25. Christa van Doorn

Erg leuk restaurant met vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken. Ik kom er al 15 jaar met veel plezier en tevredenheid. Je kunt vooraf in het bos een wandeling maken of er met een kano naartoe varen. Ook leuk om met kinderen naar toe te gaan.

26. Familie Stomp

tjonge jonge jonge... 1 van de vrouwelijke "floormanagers", aan de zwarte truitjes te herkennen, snapt het niet daar. Stug door blijven praten met collega's, zien dat er wat wordt gevraagd, en toch lekker door blijven praten met haar collega, met een houding van "ik zie het inderdaad, ik kom er zo wel even aan, je ziet toch dat ik in gesprek ben". Veel belangrijker dan zich gast vriendelijk op te stellen. Zelfs na nog een keer een vriendelijk verzoek aan haar blijft ze druk met zichzelf en haar collega. Uiteindelijk, nadat ik op haar afstap, geeft ze een collega snel opdracht om ons te bedienen en loopt weg. Ik hoop voor het theehuis dat deze donker haarige "floor manager" nog in haar proeftijd zit. Lozen die tuthola. De dames in de blauwe truitjes doen de best, zijn vriendelijk en stellen zich netjes op. Het eten ging wel.

27. jasper & marlous

Erg leuk en kindvriendelijk pannenkoek&theehuis. Altijd druk bezocht en de beste pannenkoeken in de omgeving!

28. Wij werden geconfronteerd met een zeer onpersoonlijk bejegening van serveerster(keek ons geen moment aan en had uitsluitend oog voor haarzelf en omgeving)welke zonder hallo te zeggen of goedemiddag te wensen met zakelijke stem vroeg wat er besteld ging worden.
    Er waren maar een paar klanten op het terras.
    Ook een tip kon haar stemming/gedrag niet verbeteren; ze incasseerde het geld, pakte wat bordjes weg en liep zonder iets te zeggen of ons dus aan te kijken weg van ons.
    Tussendoor haalde ze de borden van de pannenkoeken weg terwijl we nog aan het nagerecht moesten beginnen.
    Ik ben inmiddels meer dan 25 jaar klant bij dit van oorsprong pannenkoekenhuis.
    Een klacht aan de bedrijfsmanager (Nicolien) heeft geen enkel nut; als je haar uberhaupt aan de lijn krijgt!
    Ze belt gewoonweg niet terug.
    Echt de laatse keer dat ik hier geweest ben!!
    De prijzen zijn overigens ook hoger dan gemiddeld dus je mag wel iets aanpositieve bejegening verwachten.
    Verder is er, ondanks jarenlang verzoek nog steeds geen invalide parkeerplaats gerealiseerd.
    Beslist geen goede keuze voor gehandicapten!
    Absoluut geen aanrader dus!!

29. Anna Groot

De pannenkoeken waren heerlijk en wat leuk dat in de tuin de tafeltje zo lekker ver uit elkaar staan. Snelle bediening!