Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bunnik verdeeld zijn.

1. Internationaal Bunnik

Het eten was erg lekker en heet terwijl ze uit Bunnik komen. Ik had spareribs en uiensoep. Bij de spareribs zat een gepofte aardappel met saus en spekkies. Bij de uiensoep een pistolet met kruidenboter vind het wel jammer dat op de uiensoep geen kaas zat.

2. Nederlands Bunnik

Leuke ambiance, origineel concept. Grote porties, zeer snelle levering en attente bediening. De prijs voor een broodje is echter aan de (erg) forse kant. Parkeren is te moeilijk. Gewoonweg te weinig plaatsen.

Voorafje was goed maar hoofdgerecht was erg vet, prijs-kwaliteitverhouding is niet in orde. Vraag vooral vooraf naar hun spel regels die wijken namelijk nogal af van doorgaans.

Sinds de zaak is overgenomen door een chinees echtpaar is de patat (en service!) stukken beter.
    De verse friet is echt veel lekkerder dan toen de zaak nog in handen was van Eat & Joy. Nu heet het.
    "'T Frietmanneke". Ook de (vega)burgers zijn heerlijk bereid met een krokant gebakken broodje. Ze zijn ook snel, bij vooraf bestellen via de telefoon kan ik het binnen 10 min ophalen. Zeker een verbetering!

5. Nederlands Bunnik

Lekker licht, mooi begin voor een wandeling in naar Amelisweerd/Rhijnauwen.

Edwin

7. Internationaal Bunnik

S. Korndewal

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en goede bediening.

8. Chinees-Indisch Bunnik

Hans van Daalhuizen

Gisteren weer heerlijk gegeten.
    Vanaf het begin vaste klant.
    Het eten is top kwaliteit, waar veel restaurants een voorbeeld kunnen nemen.
    Lieve en aardige mensen, alles kan met aanpassingen op het eten.
    Blijven regelmatig komen.
    Hans en Gerry.

9. Internationaal Bunnik

Gisterenavond (vrijdag) heerlijk gegeten bij Rodaen van het tapas menu. Verschillende tapas hapjes in Nederlandse stijl, mooi opgemaakt en goed van smaak.

We hadden één dag van te voren gereserveerd, en dat was maar goed ook. Het hele restaurant was volgeboekt!

10. Snackbar Bunnik

Op 8 oktober 2016 na 2 slechte recente ervaringen toch maar weer de gok gewaagd, maar de frites blijft vreselijk slecht. Veel stukjes zijn hard en minimaal een paar keer meegebakken. De berenklauw was ook nog steeds waardeloos, namelijk met zwart aangebakken uien en zwarte stukjes vlees. Als je binnen komt, krijg je niet de tijd om even rustig te kijken op het bord en de vitrine. Direct na binnenkomst wordt de vraag gesteld wat je wilt hebben.

11. Chinees-Indisch Bunnik

Naar mijn weten de beste chinees/kantonees in de wijde omgeving. Ieder gerecht is bijzonder van smaak. Ook de sushi die ze sinds kort hebben is heerlijk. 1x in de zoveel tijd is het een shared dining weekend voor een zeer goede prijs. Absoluut aan te bevelen. En alles wat je afhaal is net zo goed.

Meer een pannenkoekenhuis dan een theehuis. Heb hier lekker gegeten. De bediening is goed en snel. Ik zou hier zeker een keer terug willen komen.

JeGa

Op een vrijdagavond met 2 personen bij het Wapen van Bunnik gedineerd. Gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Een vlees en vegetarisch menu. De bediening toont non verbaal aan geïrriteerd te zijn over de speciale vegetarische wensen. Gerechten worden zonder toelichting uitgeserveerd, tevens ontbreekt bij het hoofdgerecht een losse garnituur. Ondanks alles heeft de kok een goede inspanning geleverd om verrassende gerechten te creëren. Helaas laat de bediening te wensen over. Opgenomen dranken worden niet uitgeserveerd. Het terras is leuk ingericht en heeft een prettige functionaliteit om te worden afgesloten zodat het in koudere periode toch aangenaam blijft.

14. Snackbar Bunnik

Johanna

De patat is echt niet lekker. Heb het weggegooid. Had al eens eerder daar een loempia gegeten. Daar moest ik vreselijk lang op wachten terwijl het niet druk was. Ook al niet erg lekker.

15. Snackbar Bunnik

Jammer dat we voor goede friet naar een andere zaak moeten. De patat bij E&J Bunnik is niet vers gesneden. De patat is gewoon niet lekker hier...heel erg jammer!

16. Nederlands Bunnik

Dit prachtige restaurant verdiend een goede up to date recensie! Regelmatig eet ik bij Vroeg en ze kunnen altijd rekening houden met allergieën. Ze hebben goede koffie, en lekkere wijnen (incl. regionale Hollandse!). Personeel is vrolijk en de gerechten zijn niet te ingewikkeld en ruim van portie.

Ik word blij als de keuken weet met welke producten ze werken, als de bediening hun job goed doet en de sfeer helemaal klopt met de kaart en het seizoen! Pluspunt; altijd vers brood meenemen voor thuis!

Maarten Bouter

Op 16-7-2015 12.15 uur aangekomen en gemberpannenkoek besteld. De pannenkoek was vrijwel koud en werd vergezeld van een flinke hoeveelheid daarop gedeponeerde ijskoude (en daardoor smakeloze?) gember.

18. Internationaal Bunnik

Veenstra

Wij wilden graag reserveren met een gift for U card, maar helaas was dat niet mogelijk voor diner maar wel voor de lunch!! Vreemd, je accepteerde de card wel of niet!! Gemiste kans hoor! We hebben een ander, wel leuk restaurant gevonden die de card wel accepteerde en waar we ook nog vriendelijk te woord werden gestaan. Slechte beurt Rodaen.

H Beekman

Service slecht! Gebruikelijk Hollandse fenomeen: zeer moeilijk de aandacht te krijgen van het bedienend personeel (dat hier teveel bezig is hun mobieltjes).

J.Heisterkamp

Vijf mei pannekoeken gegeten, waren heerlijk voor zolang we de gelegenheid hadden deze te eten. Het ging namelijk hard regenen en waaien, dat was voor deze dag voorspeld en dus voor niemand onverwacht, niet voor ons en niet voor medewerkers. Alleen bleek niet iedereen die dat moment buiten zat ook binnen zitgelegenheid te kunnen krijgen. Resultaat: chaos, gasten overal tussen de tafels, rij voor de welkomstbalie, etc.

21. Internationaal Bunnik

Wij hebben gegeten bij Rodaen met een Lunchcadeau. Vooraf gereserveerd en dit vermeld.

We waren er precies op de afgesproken tijd. Half 1. Was er gezellig druk. We namen koffie en verheugden ons op een lunch. Na ons kwamen er zeker nog een 15 man binnen, alleen of met z'n tweeën. Er was om 1 uur (na de koffie om half 1) nog niemand bij ons geweest om de lunch op te nemen. Om ons heen kreeg iedereen steeds te eten of de kaart. Om kwart over 1 ben ik eens gaan vragen. Werd ons verteld dat we uit 2 soepjes konden kiezen en twee gerechten.

We bestelden een soepje. Die overigens heerlijk was. Kwart voor 2, de meeste mensen hadden het pand al verlaten, ook diegene die na ons gekomen waren, en wij vonden het allang niet leuk meer, zelfs onbeschoft. Namen bij de vraag of we nog wat wilden drinken nog maar koffie, en vermelden meteen dat we het erg lang vonden duren en dat iedereen na ons, al bijna allemaal weer weg waren en wij in anderhalf uur nog maar een soepje hadden gehad.

Om 2 uur kwam de rest van de lunch door. Ik had een geitenkaasje op een bedje van sla en honing, mijn man plankje brood met beleg. De salade was ronduit vies. Oude verlepte sla, die droop in een dressing. Voor de sier veel te veel honing over het bord gestrooid om het grote bord maar te vullen. Mijn man kreeg 3 halve sneetjes brood, met beleg. Zéér teleurgesteld waren we.

Bij het afrekenen betaalden we de 4 kopjes koffie en zeiden tegen elkaar "hier nooit meer". Zéker geen goed woord over voor de bediening en de service. Een lunchcadeau kost 40 euro. We hebben nog niet voor 15 euro gekregen. Op deze manier bind je geen nieuwe klanten.

22. Internationaal Bunnik

Inmiddels alweer bijna twee weken geleden gegeten.

Rodaen was net begonnen met een nieuw "all you can eat" concept. Helaas voor ons hadden ze dit nog niet onder controle. Na vier en half uur tafelen (wat zeker niet in onze planning zat) in een all you can eat restaurant, zou je bomvol moeten zitten. Niets was minder waar helaas. De keuken kon het allemaal duidelijk niet bijbenen. Jammer, want wat we kregen was zeer smakelijk maar vaak toch echt niet voldoende op temperatuur (vandaar een 5). Uiteindelijk hebben we onze laatste ronde niet meer kunnen afwachten vanwege de tijd. Helaas werd het ellenlange wachten op het eten een te grote ergernis om het gezellig te houden aan tafel (vandaar een 5).

De redding van Rodaen was voor ons dat onze gastheer er alles aan deed om ons tegemoet te komen. De rekening werd netjes aangepast aan het ongemak en er werd duidelijk toegegeven dat het probleem bij hen zelf lag. Hierdoor gingen we toch nog weg met het idee dat we misschien een keer terugkomen. Maar dan moet Rodaen wel iets in het concept aanpassen zodat er weer ontspannen gegeten kan worden. Tot die tijd is dit even geen aanrader, maar er is ons beterschap beloofd.

23. Nederlands Bunnik

Jan Koopman

Kwaliteit, vriendelijkheid, uitgekiende keuze, en een heerlijke sfeer.

24. Internationaal Bunnik

Helaas naar onze indruk een typisch gevalletje "vveeo" (vakantieveiling eten en opzouten).

Geen kaart, waarin het in dit restaurant (zeer) beperkte vv-menu werd beschreven. Keuze uit 1 voorgerecht (wildsoep), 2 hoofdgerechten (varkensmedaillons en schol) en 1 verrassingsdessert.

Ons werd niet gevraagd - in tegenstelling tot een ouder echtpaar, dat regulier kwam eten- of we nog bepaalde dieetwensen hadden; dit moesten we zelf aangeven (voelt als hard werken). Ook vv-gasten kunnen nog dieetwensen hebben, ondanks het beperkte menu.

We wilden een alternatief voor de wildsoep, dit werd een (eenvoudige) wok met eend; wel lekker, maar een weinig inspanning ogende keus (wokken kunnen wij ook wel).

Hoofdgerecht schol; schol op zich prima op smaak (niet zout gelukkig), maar de risotto was niet af/gaar en de portie vond ik toch een tikje klein (of ben ik nou zo een bunkeraar).

Jammer, dat de bediening -bij melden na afloop- niet even de moeite deed om 't enigszins goed te maken (bijv aanbieden kopje koffie/thee na dessert, gaat alleen al om 't gebaar). Gemiste kans.

Nagerecht, moet ik mijn complimenten voor geven, goed: goed bereide creme brulee en bolletje basilicum-citroenijs (heerlijk fris). Helaas zou dit pas volledig tot zijn recht gekomen zijn, als 't hoofdgerecht volledig goed bereid was (als de risotto gaar was).

Wat de mankracht van de bediening betreft, denk ik dat 1 oberin voor 2 gevulde vleugels van 't etablissement die avond te weinig was; was de ander ziek of wordt er gewoon beknibbeld hierop?

Decor: Leuk, knus, sfeervol en schoon (toiletten waren smaakvol ingericht), nu nog even de risotto verbeteren en (dit geldt ook voor veel andere restaurants, die maar niet doorhebben dat een vv-voucher, Groupon o.i.d. een promotiemiddel is om je restaurant te promoten.

Geef deze gasten dan keus uit iets meer gerechten per gang om een nog betere eerste indruk van jezelf te kunnen geven (en behandel vv en andere vouchergasten niet 2de rangs).

Voor ons is Rodaen behoorlijk uit de buurt en we zullen er niet zo snel terugkomen, maar een beetje verstandig restaurant doet er wel goed aan iets te doen met deze feedback, want de potentie is er wel, denk ik.

25. Internationaal Bunnik

Van Dijk, Jan

Via vakantieveilingen geboekt. Tafel voor 4 personen. Gastvrije ontvangst, tafel bij het raam. Gezellig en sfeervol ingericht. Vlotte en gezellige bediening. 3 gangen diner, zeer verrassend en smaakvol. De rode en witte wijn van uitstekende kwaliteit. Na het dessert koffie besteld. Conclusie: hier komen we nog zeker een keertje terug!!

26. Internationaal Bunnik

Via vakantieveilingen geboekt. Prima menu!! Zeer smaakvol. Zeer vriendelijke bediening. Hier ga ik vaker eten!! Chapeau! Prima parkeren en makkelijk te vinden.

27. Afhaal en bezorg Bunnik

We eten hier vaker, omdat we het normaal altijd lekker vinden. Maar vandaag was het ongelofelijk slecht. We hebben om half 4 ongeveer besteld via thuisbezorgd.nl zodat we dachten dat het er wel op tijd zal zijn. Erbij gezet dat het om 6 uur geleverd kon worden, wetende dat het zondag is en wat later zou kunnen zijn.

Toen er om 19.30 (!!) nog steeds niks was, zijn we maar gaan bellen. Dan hoor je ze op de achtergrond druk zoeken en ja hoor gevonden en "oh shit die zijn we vergeten". Dat hoor je ze gewoon zeggen en dan aan de telefoon zeggen "een fout van ons, komen er zo snel mogelijk aan".

Eindelijk 10 voor half 9 staan ze er dan, met een zakje extra brood voor excuses. Dat is niet echt een goede excuses. De uienringen die we besteld hadden waren ook nog eens verbrand, gewoon bijna zwart! Dat durf je toch niet meer mee te geven!

Volgende keer denken we wel 2x na voordat we hier weer wat bestellen. Dit was echt een grote teleurstelling.

28. Nederlands Bunnik

Men kan er uitstekend eten, en een goede menukaart. Leuk en vriendelijk personeel.
    Ga vooral zo door. Aanrader.

Wietske Hoekstra

Heerlijk eten voor een goede prijs! Service erg goed en snel! Aanrader is de gerookte zalm!!
    Ook voor vegetariërs goede keuze!

maryse