Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bunde verdeeld zijn.

1. Nederlands Bunde

Leuk en toegankelijk zaakje en gewoon lekker gegeten!

2. T eten was goed, niet geweldig maar goed, leuke zaak, bediening goed, eigenaresse niet vriendelijk !!!

6,1
  3. Wij zijn met 4 volwassene en 3 kleine kinderen wezen eten op 1e kerstdag s' avonds, de ontvangst was perfect door een hele vriendelijke oudere dame, waar niets te veel voor was, wij hebben heerlijk gegeten. Alles was geweldig.
    Wij komen zeker 'n keer terug als we weer in de buurt zijn

4. wilma en teun jonkergouw

1ste kerstavond heerlijk gegeten bij Friends.
    Het was een gezellige ongedwongen sfeer, het eten was heerlijk, de wijnen erg lekker en de bediening was ook prima.
    Wij hebben een erge fijne avond gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Friends. Verrassingsmenu via Social Deal. De samenstelling van het menu was zeer gevarieerd. Friends: Een aanrader!!!

6. Gisterenavond 12-11-2011 voor het eerst in "de Kastanjeboom"geweest .
    Ontzettend lekker gegeten en geamuseerd, het was er erg druk maar toch genoeg afstand tussen de tafeltjes om ietwat privacy te hebben.
    Het was top !

7. han wetzels

Wat een geweldig restaurant voor weinig geld !
    voor 19,95 een 3 gangen menu op dit niveau is bijna niet te geloven.
    Prijs kwaliteit is heel goed , niet zomaar 3 gangen maar alles net iets beter geserveerd en zeker ook heerlijk van smaak.
    Hier komen we zeker vaker terug.
    De koffie die hier geserveerd wordt is subliem !
    Voor 1.70 !! met alles erop en eraan.
    Complimenten.

8. Wij zijn regelmatige bezoekers van Friends. Wij zijn hier altijd netjes te woord gestaan door het personeel maar ook door de gastheer en gastvrouw en ook als er familie in de zaak was. Wij zullen hier zeker vaker terugkomen.

9. Patrizia van Deijck

Wij hebben vrijdag 23 september met 12 mensen daar geluncht,
    Lekkere broodjes, goede service en vriendelijk personeel.
    entourage is mooi ..
    Kortom .. voor ons alles prima verzorgd!

10. Barbeque eten is ver onder de maat.
    Te laat, te weinig , te rauw.
    Half uur wachten voor een beetje vlees vind ik niet normaal.
    Laatste keer geweest.

3,5
  11. familie Curfs

We zijn hier laatst komen eten op een zondagavond en het was erg druk. We hadden beide het keuze menu, maar hebben niet lang hoeven wachten op ons eten. De gevulde courgette is zeker een aanrader! Ruim voldoende en heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Prettige sfeer en bedieding. dus we komen hier zeker nog eens terug!

Mia en Hans Curfs

12. Onze eerste ervaring is super. Wat een onverwacht heerlijk restaurant. We komen veel in deze buurt en zagen het bordje staan en dachten laten we eens kijken wat het is.

Nou in 1 woord geweldig. Goed ontvangst. Lekker voorafje.

3 gangenmenu genomen. Voortreffelijk en ruim voldoende. Prima wijn, zowel de witte als de rode. Wij hadden ook nog geluk dat we buiten konden eten op het gezellige terras onder het scherm.

Bediening leuk, gezellig, vriendelijk. De negatieve reacties v enkele schrijvers snap ik totaal niet en kan mij niet voorstellen dat wij nu net geluk hebben gehad. Je merkt dat ze dit altijd zo doen.

Zeker weten dat wij nu ons restaurantje gevonden hebben als we vanuit arnhem naar limburg komen.

13. F. Van der Burg

Afgelopen vrijdagavond samen met mijn vrouw gegeten bij genoemde Brasserie. Was voor ons de eerste keer maar de volgende keer zal niet lang op zich laten wachten. Beide het 3 gangen menu besteld. Alle gangen lieten ons versteld staan. De ruime keuze, de leuke opmaak van de gerechten, de heerlijke smaak, de aardige bediening en de gezellige ambiance zijn de perfecte ingredienten voor een lekkere en gezellige avond.

Ik heb de varkenshaas, als hoofdgerecht, gegeten en moet zeggen, in tegenstelling van eerdere berichten, dat deze perfect was. Brasserie Friend ligt net buiten onze woonplaats Maastricht. Je zit kort bij huis maar hebt het drukke Maastichtse gevoel niet.

Super locatie voor een topavond. Wij komen er snel graag weer.

14. Matig tot slecht.

Ga er niet op een donderdagavond eten. Slechts 1 kok, lang op ons eten moeten wachten. Geen frites, gecremeerde rosti's, en vergeten kroepoek bij de kip sate, te doorbakken varkenshaas.

Kleine porties, matige bediening en een eigenaar die niet open staat voor feedback.

Eens maar nooit meer.

15. Mr. Larousse

Bij Friends gegeten, het was fantastisch. De manier waarmee de bediening met ons omging was zeer vriendelijk en de service van de keuken en de gerechten die we voorgeschoteld kregen waren gewoon goed! Chapeau!

16. Vanavond getracht in dit restaurant te eten. De bediening is erg onbeschoft. Nog nooit zoiets meegemaakt. Geprobeerd met de eigenaar hierover te praten. Ook hier een zeer onbeschofte reactie. Na betaald te hebben voor een magere maaltijd, en een ontgoocheling rijker, met haast deze zaak verlaten. Kortom, een tegenovergestelde van een aanrader.

17. Matig gegeten maar bediening was voortreffelijk.

18. F. Pernot namens dansclub DDF

Beste Joyce en al je collegae, Susteren, 8 juni 2011.

Op 12 mei j.l. hebben wij met veel genoegen en volle teugen genoten van een prima 3-gangenmenu, met per gerecht legio mogelijkheden om te kiezen uit diverse heerlijkheden.

Hartelijk dank voor de prima ambiance en sfeer, de leuke en attente bediening en service en dat bij een prima prijs-kwaliteit-verhouding.
    Kortom, een in alle opzichten zeer geslaagde avond.

Ga met je team zo door en wij zeggen het voort.

Gegroet namens alle deelnemers, w.g. F. Pernot.

19. mariette

Het eten is hier altijd heerlijk en als je een aanpassing vraagt wordt hier gelijk op ingespeeld. Zeer kindvriendelijk, met een speeltuintje en diverse speelgoedjes. Ook de bediening is super leuk. Wij komen er zeer vaak en zullen dat ook blijven doen.

20. Prima eetcafé.

Lekker eten, leuke sfeer en ook veel speelgoed voor de kinderen.

21. Zoë de Waal

De broodjes met ham en de kruidenmayo van Dominique zijn heeeeeerlijk! Jammie..

22. We waren al geruime tijd niet meer bij Friends geweest.

Maar we moeten zeggen :chapeau, de zaak en personeel en het eten, geweldig!

Het 3 gangen menu voor € 19,95 is een schot in de roos!

De koffie is nog altijd even lekker.

Het is er erg op vooruit gegaan.

23. We hebben met Valentijndag genoten van een heerlijk en gezellig diner bij Friends. We eten daar geregeld en ik begrijp niet dat iemand kan zeggen dat het eten niet lekker is.

Friendsteam : ga zo door!

24. Voor de 2e keer bij Friends gaan eten. Een charmante gastvrouw, die alles goed in de gaten houdt. Heerlijk eten, leuk opgediend. Vriendelijke bediening, prima huiswijn, kortom een aanrader!

25. Kindvriendelijk, hartelijk en leuke sfeer maar helaas was het eten absoluut niet lekker..

Slechte sauzen vooral....

26. Sinds januari is er ontzettend veel veranderd bij Friends.

Het eten is nog beter! De kaart is aangepast, en alles is opeens een stuk professioneler.

Ik vind dit echt een aanrader!

27. Beppie en Piet Keijsers

24 juli waren we 40 jaar getrouwd, dat hebben we gevierd met een borrel en een diner bij Friends.

Dit was zeer geslaagd.

Het eten was zeer goed, evenals de zorg die zowel door de kok als het bedienend personeel aan de wensen van al onze gasten besteedden. Al onze gasten waren vol lof over het eten, de bediening en de ambiance. We waren met 40 mensen waarvan de oudste 102 en de jongste 2 jaar is.

Als je iets te vieren hebt kunnen we Friends zeker aanbevelen.

28. Friends is top! Wat een sfeer daar, geweldig!

29. Gisteren vol goeie moed gaan eten bij Friends, maar dat viel toch enigszins tegen. Drankjes waren lauw. Eten was niet slecht, maar erg standaard. Daarbij kwam ook nog dat onze tafel niet eerst afgeruimd en schoongemaakt werd voordat we de menukaart kregen. Die werd in de etensresten van de vorige gasten gedeponeerd. De servetten en het bestek werden zowat op tafel gesmeten. Hebben zelf om een doekje moeten vragen om de tafel schoon te maken. Ik zou de eigenaar willen vragen om iets duurder personeel in te zetten met enige ervaring, anders duurt het niet lang meer met die leuke zaak!

Hopelijk wordt het snel beter. Succes!

5,5
  30. Nederlands Bunde

Wafeltje met aardbeien en slagroom! Echte aanrader!