Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bunde verdeeld zijn.

1. Leuk restaurant met lekker eten! Een leuk all-in concept met een twist. Je kunt á la carte eten of kiezen voor "de preuverie". Het tweede is het all-in concept, waarbij je steeds kleine porties krijgt van alle á la carte keuzes.

De kleine gerechtjes zijn mooi aangekleed en lekker. Leuk om met kids te eten of met een gezelschap. Het restaurantje heeft een gezellige sfeer (oud bruin café).

Vriendelijk en goed personeel. Bediening van de gerechten ging bij onze bezoeken steeds heel snel. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat.

2. We waren hier vanavond met 11 man, bediening super vriendelijk en behulpzaam, we hadden met het toetje erbij 7 gerechten per persoon, op geen van de gerechten was ook maar iets aan te merken, alles was lekker.
    We zullen hier zeker terzijner tijd nog eens terug komen.

3. Slecht. Slechte, ongeïnteresseerde bediening, half uur wachten op stokbroodje kruidenboter en carpaccio, ons eerste gerechtje bij het preuve concept. Erbarmelijk

4. Lekker gegeten, goed verzorgd, heel gezellig.

5. Superleuke tent! Gezellig ingericht en gezellige sfeer.

Komen hier regelmatig eten. Stoof potje is echt een aanrader! En de bostogne parfait!! :)

6. Jan Franssen

Slechtste ervaring ooit.
    Eigenaresse heeft alleen oog voor haar zelf.

1,6
  7. Eten was erg lekker, gezellige bediening.
    1 puntje de ovenschaaltjes nakijken sommige was de laag eraf is niet hygiënisch.

8. Peter Bruls

We hadden op koningsdag met 4 personen een stoofpotje besteld. De smaak was goed maar de hoeveelheid viel, ondanks dat wij geen vleeseters zijn, erg tegen. Van de 4 porties was er 1 portie die ons inziens voldoende was. We hebben dit als signaal aan de bediening meegegeven. Haar reactie was dat ze dit aan de keuken zou doorgeven en kijken wat er aan gedaan kon worden. Verder niets meer vernomen. Jammer, zeker als je de overige keren wel met een tevreden gevoel naar huis bent gegaan.

9. Chinees-Indisch Bunde

Klaarblijkelijk is er weer eens een wisseling van kok geweest, eten was niet te pruimen, rijst overcooked, in de loempia was geen vlees te bekennen, klaarblijkelijk was in de groothandel de tauge in de uitverkoop, zat overal veel te veel in. Olie smaakte je vooral in de gebakken gerechten, proefde meer olie dan wat er in zat. Tjap chou zat alleen tauge in welke doordrenkt was met knoflook, deze chinees is absoluut geen aanrader.

1,4
  10. Gerard van der Zanden

De gewijzigde menukaart met de mogelijkheid om tapas te bestellen is prima. Ook de prijs - kwaliteit van het eten is uitzonderlijk goed. Als je in de buurt bent (of woont) een aanrader om te gaan eten!

11. kattekop

Lekker eten. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Porties groter dan verwacht en in een voor ons juist tempo geserveerd. Jammer alleen dat er geen stokbrood als bijgerecht te bestellen was. Gaan hier zeker vaker terugkomen als stoofvlees de stoofpot van de dag is. Aanrader! Super gezellige avond gehad.

12. Nievelstein

Het was een fantastische avond. Het eten is heel lekker en zeer afwisselend. Je bent er een zeer welkome gast.

Het is een echte aanrader.

13. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Echt een aanrader.

14. Wij zijn met 4 personen gaan eten bij Friends.
    Leuke locatie, zeer vriendelijk personeel.
    En natuurlijk heel belangrijk, een uitstekende maaltijd. Leuk opgediend. We waren het er alle vier over eens dat dit voor herhaling vatbaar is. De datum is al uitgekozen. Tot gauw.

15. Wij waren hier met kerstmis eten en kwamen er bekaaid vanaf. De kwaliteit van het eten was matig en de bediening erg slecht. We moesten erg lang op drankjes wachten, nadat wij langer dan 1 uur gewacht hadden op het nagerecht vroegen wij waar het bleef, we wachtten nogmaals 10 minuten en hebben toen de rekening gevraagd. Men kon niet omgaan met onze klacht en bood ons een beetje korting aan voor ons bedorven kerstdiner. Men hielp mij niet met het verlaten van de zaak in een rolstoel, ik moest een lege krat en een kruk verschuiven om naar buiten te kunnen gaan. Kortom een erg slechte ervaring: NOOIT MEER!

16. Heerlijke hapjes! Het was druk in het restaurant, daardoor was de tijd soms iets te lang tussen de verschillende gerechtjes. Verder prima!

17. Fred van Helden

Wij hadden gekozen voor de optie kleine hapjes, en moet zeggen dat ieder verschillend hapje heerlijk was. Is in feite tapas eten maar dan in een regulier restaurant. Uitstekende prijs /kwaliteit verhouding, gezellige bediening en locatie: aanrader dus!

18. We waren met 9 personen en iedereen vond het voortreffelijk. Zelf ben ik er al diverse malen geweest met verschillende gezelschappen. Nog nooit een foute opmerking gehoord. Gewoon een top restaurant. Een echte aanrader. Wordt ook fan, zou ik zeggen.

19. Goede lekkere producten, goede en snelle bediening.
    Perfect.

20. Ondanks de drukte zeer goede service, korte wachttijd en gezellige ambiance. Eten was goed en bediening vriendelijk en kundig.

21. Met 6 volwassenen gekozen voor de "preuverij".
    Gerechten zijn soms erg klein en zeer heet gekruid, zelfs mensen die van "pittig" eten houden zeiden dit. Mede hierdoor is het mond gevoel snel weg.
    Pinda saus vormt geen eenheid met het gerecht, te droog en plakkerig.
    Pasta is bami! Alleen de ingrediënten op de bami verschillen, een beetje variëteit en verschillende pasta soorten zouden welkom zijn.
    Frites en croquetten worden geserveerd in kleine emmertjes. Helaas wordt ook de salade in deze emmertjes geserveerd, dit ziet er niet aantrekkelijk uit.
    Meerprijs tellen voor bepaalde gerechten is overbodig, het is geen wild of coquille dan zou dit wellicht gerechtvaardigd kunnen zijn. De prijs is hoog genoeg.
    Er zijn genoeg eetcafés waar een menu goedkoper gegeten kan worden. De keuze uit meerdere gerechten is geen reden voor deze prijs,
    Tijd tussen de gerechten is te lang. +/- 20 min. Het zijn tenslotte maar een soort grote amuses.
    Gerechten worden niet gelijktijdig geserveerd. Op een bepaald moment waren sommige al klaar terwijl anderen hun eten nog niet was geserveerd. Nieuwe ronde wordt pas opgenomen na het afruimen van de tafel.
    Stoelen zitten prettig, op sommige plaatsen erg kort op de andere tafels. Tafels bij ingang hebben meteen in de gaten als de deur opengaat, geen `sluis`.
    Merendeel personeel vriendelijk en behulpzaam.
    WC groep voldoet echt niet meer aan de moderne standaard en is toe aan een opknapbeurt.
    Kunnen geen oordeel geven over het a-la-carte gedeelte, omdat we dit niet hebben gebruikt.
    Al met al leuke avond gehad die geen navolging krijgt.

5,9
  22. Ik kom al jaren met onze familieleden bij Friends. Prima locatie en personeel. Ook nu weer lekker gegeten en het uitstekende personeel een verdiende fooi gegeven. We komen beslist weer.
    Ga zo door en hopelijk blijft het weer zo als het nu is, dan kunnen we ook de rest van het jaar lekker buiten genieten. En bij wat minder weer is de sfeer binnen ook altijd goed en smaakt het eten met een drankje ook altijd top.

groetjes

23. Heerlijk eten in een goede sfeer

24. Eerste keer, ondanks waarschuwingen van vrienden, bij hun iets gaan eten.
    Dit was dus echt een slechte ervaring.
    Normaal is de klant koning, maar hier is het personeel koning.
    Een knulletje, gaat je daar uitleggen hoe de horeca werkt.
    De kwaliteit van het eten kan ik niet beoordelen, want na 1,5 wachten op het eten, had ik er genoeg van. Wat een arrogantie.

25. Sandra van der Laak

We hebben heerlijk gegeten op het terras. Een driegangen menu met veel keuze. De tajine kip en de saté zijn lekker op smaak en met n lekkere salade erbij. Wat ook leuk is, je krijgt daar een lekkere amuse en een lekkere versnapering vooraf van het huis.

Zeker een aanrader!

26. Super ervaring. Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten en voor een leuke prijs. Elk portie in de preuverij is zeer goed bevallen.

27. Voor het eerst een bezoekje gebracht aan Friends. We kozen voor het driegangenmenu. Duidelijk is dat kwantiteit boven kwaliteit gaat, wat een berg eten! Totaal overdreven, waardoor er veel overblijft, zonde. De toetjes waaruit gekozen kan worden zijn veel te groot, machtig als de eerdere 2 gangen (min of meer) op zijn gegeten.
    De bediening was vriendelijk, maar het duurde lang voordat het eten op tafel stond. Dit in combinatie met een aantal gemaakte foutjes met de bestellingen en het niet kunnen krijgen van een gewone kan kraanwater als aanvulling op tafel, zorgt voor een erg matige ervaring.

4,3
  28. Op 4-5-2016 gezellig met zn 5e gaan uiteten. Voor ons de eerste keer alleen onze ouders gingen al de 3de keer.

Het eten was dik in orde! Alleen jammer dat de service niet inorde was. Na de 4de maaltijd is er zeker 20 minuten niemand meer geweest om drinken of eten optenemen. We werden genegeerd voor ons gevoel. Aan het einde van de avond wel weer opgepakt door te vragwn als we nog een ronde proeven wouden, of we genoeg hadden!!

Toch wel voor herhaling vatbaar!

29. Geweldig gegeten bij De Kastanjeboom gisteravond. Met vier personen waren we gaan eten en we waren allemaal zeer onder de indruk! Heb gehoord dat ze binnenkort een nieuwe kaart voor de preuverij krijgen, die gaan we dus ook zeker proberen!

30. Kelly

Gisteren met 6 personen komen eten en zeker voor een herhaling vatbaar! De bedieninig was zeer vriendelijk en het eten was uitstekend!