Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buitenpost verdeeld zijn.

1. Ineke Coot

Vaak in de oude locatie Buitenpost gegeten en héél stom, gisteren pas voor het eerst in dit prachtige pand. Heerlijk! Heb dan ook voor alles een 9 gegeven. Ik zou niet weten welke, maar er zijn vast kleine verbeter puntjes. Nobody is perfect, but for us it was.
    Ik heb onderstaande recensies gelezen en zag iets over te weinig zout. In deze tijd steeds belangrijker voor veel mensen. Zout kan je naar eigen smaak altijd een beetje toevoegen, maar er niet uit filteren op je bord.
    Dus: Bravo keuken, sympathieke kok's en bedienend personeel!

2. Afgehaald. Flauw en zeer zout, dit heeft niets met Chinees eten te maken. Ook veel te duur. Ons zien ze hier niet weer!! Wel leuke sfeer en vriendelijke dame.

2,3
  3. Alex Mulder

Voor de 2e keer hier gegeten, wederom uitstekend. Wordt hard gewerkt, heerlijk eten en super vers. Kan haast niet beter.

4. Vanavond gegeten, leuk restaurant met vriendelijke bediening.
    Zelf een kipschotel en mijn vrouw een vleesschotel Memphis.
    Jammer dat het shoarmavlees zo vreselijk zout was. Kipfile dreef in een soort van marinade. Wel grote porties!!

Jammer dat het eten niet het niveau van een gewone shoarmatent ontstijgt.

6,7
  5. van der Veen

Het restaurant is erg mooi en het eten is heerlijk! Leuke spontane bediening en de prijzen zijn ook nog eens laag.

6. Heerlijk gegeten, veel keus en alles lekker vers. Bediening heel vriendelijk. Wij komen zeker terug!

7. Jan Das

Vanavond weer heerlijk gegeten. We zij er al verscheiden keren geweest, maar elke keer is het weer genieten van het eten, de sfeer en het leuke en vooral vriendelijke personeel. Het aanbod van veel verschillende soorten vis en vlees en groenten die je daar kunt nuttigen is groot.. ziet er schoon en fris uit, echt niets op aan te merken :) Bedankt China Garden voor de goede service en het op je gemak voelen bij jullie! Jan, Ingrid en Nina

8. Het eten is er echt heerlijk. Alleen wel beetje stom dat je niet kunt pinnen. En de bediening is echt een aanfluiting, ze staan met ze allen achter de bar te tutten. Nooit eens vragen naar nog een drankje? Je wilt toch geld verdienen? Lekker eten, maar ik zou het alleen maar gaan afhalen, niet daar gaan zitten en eten. Dan wacht je langer dan even bellen!

9. Prima wokrestaurant met een ruime keus. Producten zijn goed afgedekt en gekoeld. Alles ziet er schoon uit. Het smaakt erg lekker.

10. Nu 2 x gegeten. Het eten is echt heerlijk en de prijzen zijn heel goed. Het enige grote minpunt is de bediening. Ongeïnteresseerd, amateuristisch, wel vriendelijk, chaotisch.
    Je krijgt dan spullen van andere tafels, vergeten je gewoon om drinken te vragen. Staan meer met elkaar te kletsen dan dat ze echt werken. En hun haar schijnt erg zacht te zijn of zo, want ze zitten er de hele tijd mee te spelen

11. Waardeloos. We komen erg vaak bij de Pyramide maar hebben nu al 3 keer een pizza zonder tomatensaus gekregen. Vandaag een klacht over ingediend maar het meisje aan de telefoon kon ons alleen maar vertellen dat zij niet in de keuken werkt en dat het druk is. Met andere woorden, ze heeft geen tijd voor gezeur.
    Goed, uiteindelijk de kok aan de lijn gekregen maar deze brabbelt onverstaanbare woorden. Het enige wat ik er uit kan halen is dat hij de pizzabakker is en dat hij heus wel weet wat hij doet.

Zo'n slechte service zelden meegemaakt. Een foutje kan gebeuren, maar met zo'n slechte klachtenafhandeling en zoveel onvriendelijkheid zie je mij niet terug!

5,5
  12. Wij hebben pizza's afgehaald.
    Prachtig pand, fijne sfeer, leuke bediening, keurige open keuken. De bestelling via telefoon ging prima en het allerbelangrijkste: de pizza's waren overheerlijk.

13. Goede snacks, beetje duur, maar wel te eten. Van binnen is het zeer klein, en is er haast geen ruimte om te eten.

14. Vriendelijk bedienend personeel, niet opdringerig!
    De koks zijn geduldig en zeer correct en er is ook tijd voor een grapje.

15. vd Heide

Erg leuk restaurant. Ook het eten vonden wij erg lekker.

Alleen de bediening..... wat een aanfluiting. Eerst kregen wij het eten van de achterburen op tafel. Tijdens het eten is er niet één keer gevraagd of we misschien ook nog wat drinken wouden, dus hier uiteindelijk zelf maar om gevraagd.

Toen we eindelijk ons drinken hadden heb ik per ongeluk een vol glas cola omgestoten, dat op de grond viel. 3 serveersters keken op maar er geen één die is gekomen met een doek oid. Ik kon mn stoel met onze servetten gaan schoonmaken. Bij het afruimen een kwartier later zeg ik tegen het meisje: ik heb wel een glas op de grond laten vallen. Als antwoord kreeg is; "ik hoorde al zoiets ja"

De serveersters verschuilen zich ook constant achter balie. Het leek daar wel een thee kransje terwijl de zaak vol zat.

Erg jammer want het restaurant is echt gezellig en het eten was goed.

Ook zijn ze nog een deel van onze bestelling vergeten op de rekening te zetten. Heb hier uiteraard maar niks van gezegd.

16. Heerlijk eten en niet duur, super personeel en een fijne sfeer!
    Dat het soms druk is en je iets langer moet wachten, wil alleen maar zeggen dat de kwaliteit van het eten erg goed is. Anders was het niet elk weekend zo druk geweest, bel iets eerder dan staat het op tijd klaar. Ook een hapje eten bij de Pyramide is een aanrader, uit eten met z'n tweeën voor 30 euro waar vind je dit tegenwoordig nog. Het personeel is erg vriendelijk, ik vind het een aanrader voor iedereen!

17. Afgelopen zondag hebben we er gegeten. We kwamen eerst in een aparte ruimte te zitten, dit is niet een gezellig ruimte, maar gelukkig wouden er mensen met ons ruilen. Toen kwamen we in de grote zaal waar wel sfeer hangt. Het eten van de pyramide is dik in orde, heeft goed gesmaakt. Je krijgt genoeg eten en het is er niet duur. 1 nadeel is dat je er niet kunt pinnen, gelukkig dat er dan wel banken in de buurt zijn, dat scheelt maar weer.
    Ga hier zeker nog wel een keer heen te eten.

18. Zeer gezellig en het eten is super. Wat stokbrood met kruidenboter en olijven gratis vooraf.

19. Wij eten regelmatig bij China Garden in Buitenpost.
    Je kunt daar heerlijk eten!
    Ze zijn er zeer gastvrij!
    Een echte aanrader!

20. Afgelopen zondag hebben wij hier gegeten. We kwamen binnen en het heeft een hele tijd geduurd voordat we drinken kregen. Daarna hebben we bijna 2 uren op onze pizza moeten wachten. In die 2 uren hebben we zelf nog om drinken moeten vragen. Eindelijk onze pizza vragen we om saus, komt ook niet dus wij weer om die saus vragen waren ze het vergeten. Toen we onze pizza op hadden stonden we op het punt te vertrekken alleen iemand van ons had het drinken nog niet op, dus dat meisje van de bediening kwam bij ons afrekenen, zegt ze; oh zal ik uw drinken ook maar meenemen? Zonder dat die gene kon reageren pakte het meisje van de bediening het glas met drinken ook al.

Al met al was de pizza heerlijk. Ook al kreeg ik een pizza met pepers terwijl ik zonder pepers had besteld.

21. Dina de Ruiter

Wij gaan gemiddeld eens in de maand naar China Garden en het is zeker een aanrader. Eerst waren we een beetje geschrokken van het formaat van het restaurant, zo groot...... Maar door het aardige personeel, de goede sfeer en vooral het heerlijke verse eten voelt het als een knus restaurant.

Voor een bezoek met kinderen of juist met vrienden of overdag voor een lunchmeeting kan ik het iedereen aanraden.

Tot vrijdag!

22. Is ons afgelopen zondagavond zeer afgevallen, ons zien ze er niet weer.

23. Julian Hofstra

Super eten!

24. auke

Nieuwe restaurant is echt super, lekker ruim en heel erg goed eten.

25. auke

26. auke

27. Het eten is erg lekker, de bediening is erg goed en je kunt er zo binnen lopen zonder reservering.

28. Betreft onze "huis Chinees".

Verzorgt goede catering, uitstekende kwaliteit. Hebben er erg goede ervaringen mee.

Restaurant is netjes, gastvrij en kent een vriendelijke bediening.

Keuken is zeer goed, smaak is zeer goed maar algemeen van smaak. Voor ons mag het wat pittiger/specifieker.

Wij zien uit naar de nieuwe locatie en verruiming van de keuken die binnenkort beschikbaar komt.

29. Zeer goed, prijs kwaliteit erg goed. Cateringservice geweldig, echt geen klachten.

30. Om 18:05 heb ik telefonisch een pizza besteld.

Deze kon na 20 minuten gehaald worden. Was er om 18:35

.. de pizza was nog niet klaar. Daar ik niet veel tijd had om te wachten en het vermoeden kreeg men nog met de pizza moest beginnen. Heb ik mijn geld terug gevraagd en ben vertrokken.

Jammer, de kwaliteit is goed. Heb thuis maar een broodje hagelslag gegeten.

Dit kan gebeuren, maar als je dan omkijkt en zeker een van de dames staat te grijnzen achter de balie; dan heb ik toch een juiste beslissing genomen.

6,7