Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buitenpost verdeeld zijn.

Ik bestel hier altijd nasi java en dat is altijd super lekker! Meisjes achter de balie zijn altijd erg vriendelijk, dit is voor mij het CHINEES RESTAURANT! 100++

Wij op een zondagavond uit eten nou we hadden beter naar de snackbar kunnen gaan,was de service beter geweest.
    Bestellen stokbrood vooraf word alles incl hoofdgerecht in één keer op tafel gegooid en de helft ook nog vergeten.
    En als het dan ook nog lekker was nou dan kun je wel wat door de vingers zien maar het was smakeloos en het vlees was droog.
    Nu snap ik waarom er niemand in de zaak zat.

Wij komen regelmatig met onze kinderen eten in dit restaurant, en vinden het eten en de bediening van een prima niveau. Daarnaast zijn de prijzen redelijk. Wij komen erg graag bij de Pyramide, een aanbeveling waard.

Derwin Roffel

Helemaal goed 1 min puntje zat geen prik in de cola en 7up maar verder was het super. Ook vriendelijk personeel.
    Kom hier zeker weer 😆

Ahmed Al Sayed

Greetje Krist

Gezellig restaurant en heerlijk eten

Super goed wokrestaurant!! Wat mij betreft de beste in de regio. Restaurant is mooi ruim opgezet. Veel keuze in gerechten en alles wordt regelmatig bijgevuld. Erg vriendelijke bediening.

Het eten smaakt er goed

We komen hier met regelmaat en zeker 1 keer per maand. We zijn er nu een paar keer om 17.00 geweest, verplicht eigenlijk, omdat als je later er bent de schalen met sushi leeg zijn. Er wordt je verteld dat ze het bijvullen, maar daar hebben ze helemaal geen tijd voor. De koks kijken je aan als je te veel sushi pakt.

De koks achter de grillplaat en teppanyaki kunnen haast geen Nederlands en het vlees en vis wat ze bereiden, zit totaal geen smaak aan. Als je er met de feestdagen komt, ben je verplicht om de eerste ronde te kiezen qua tijd want anders heb je lege bakken. Ook de speelhoek stelt niks voor en er is geen speelgoed voor de kleintjes en totaal geen overzicht.

We heerlijk gegeten, de sfeer was uitsteken, ruime keus voor iedereen was er wat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellig, heeel veeel eten, heerlijk en goede service... Alleen ging het voor, hoofd en nagerecht wel snel achter elkaar aan, maar we hebben genoten. Bedankt.

Wij kwamen hier met regelmaat en zeker 1x per maand. Maar wat ons op is gevallen en zeker heeft teleurgesteld is dat de kwaliteit echt een paar niveaus is gedaald. Primair zou je zeggen de verbouwing moet ook betaald worden. Heel erg jammer en zijn nu aangewezen op Breed want daar leveren ze nog wel die kwaliteit. Ik heb dit ook aangegeven en hoop dat ze er iets mee doen. Want wij gaan er erg graag naar toe. Ja en het is erg duur geworden. Haal de alcohol drankje van incl. prijs af.

Astrid Jonkers

Mooie locatie en sfeervol ingericht. Geweldige sfeer met o.a. kaarslicht, Vriendelijke, hardwerkend, klantgericht en behulpzaam personeel. Kind vriendelijk. Prijs/kwaliteit, een topper. Je krijgt waar voor je geld. Voor ieder een echte aanrader. Chapeau eigenaar.

Geweldig adres om eens heerlijk te gaan eten. Zeer goede service. Vriendelijk personeel.

Astrid en Henk Woudstra

Geweldige sfeer met kaarslicht, Mooi oud gebouw en sfeervol ingericht.Zeer vriendelijke, hardwerkend en behulpzaam personeel. Zijn klantgericht en niet te beroerd iets extra te moeten doen. Kind vriendelijk. Prijs/kwaliteit, een topper in deze toch financiële ongunstige tijd. Je krijgt waar voor je geld. Een echte aanrader.

Pizza's besteld en abusievelijk 10 € teveel betaald... werd keurig terug gebracht!! Pizza smaakte hartstikke goed! Zal vaker pizza's bestellen daar

Na een uur en 45 minuten komt eindelijk onze bestelling.. Er bleken wat problemen bij de bezorging te zijn.. 1 pluspunt: het eten was goed warm, omdat ze alles opnieuw hebben gemaakt!

Helaas proef je dat het eten van deze bestelling met veel haast is bereid.. biefstuk was niet medium rare, waar wel naar gevraagd is. Varkenshaas ook veel te lang gebakken, waardoor het vlees veel te taai is geworden.

Kortom, ik bestel in het vervolg niet meer bij deze eetgelegenheid.

Heerlijk gegeten... Snelle service en lief, behulpzaam personeel... Zeker een aanrader... Ga er snel weer eens eten.

Kebab voor de helft weg gegooid.
    Verschilt keer op keer

Pizza' s zijn met een kwartier klaar zei het personeel. We hebben echter een uur moeten wachten. Geen excuses, geen gratis drankje. Helemaal niks. Tekst en uitleg gevraagd bij de bedrijfsleider. ' mijn personeel liegt' was zijn uitleg en daar konden we het meedoen. Ervaren als zeer klantonvriendelijk.

Ik kom hier al jaren. In hun vorige pand was het eten altijd goed. Sinds ze zijn verhuisd naar een betere locatie gaat de kwaliteit op en neer.

Ik heb het gevoel dat ze de drukte niet aankunnen. Regelmatig klopt het geleverde niet. Vaak zitten er aangebrande zwarte stukken aan de shoarma. Ik heb 1 keer geklaagd en kon toen de volgende keer (weken later) gratis mijn eten meenemen. Dit was afgevinkt en dus gecontroleerd door de eigenaar. Het was echt heerlijk en daar zou ik wel wat extra voor willen betalen. Daarna heel vaak slecht eten maar nog wel eetbaar.

Laatste keer waren de aardappelen zo vet en de shoarma veelal zwart gebakken, dat ik heb besloten om er niet meer heen te gaan. Diegene die het eten bakt ziet echt wel wat hij klaarmaakt en geeft dus bewust die troep mee.

Ik bak het nu lekker zelf!

Zeer slecht afhaal eten met een prijs om van achterover te vallen. Voor goed eten een goede prijs. Maar wat een troep biedt deze Chinees! Kortom; Dikke afrader.

Altijd lekker en goede sfeer, vooral als je je gehaktbal in de kroeg op eet.

Zaterdagavond met mijn dochter en haar vriend wezen wokken bij China Garden. Het restaurant is verbouwd er is een groot stuk bij gekomen. Het was altijd al een gezellig en sfeervol restaurant maar na de verbouwing is het er alleen maar gezelliger op geworden. Hoe druk het er ook is, je merkt hier niets van, je hebt genoeg ruimte om te zitten en je zit elkaar dan ook absoluut niet in de weg.

Het eten was er dan ook wederom weer fantastisch, er is een ruime keuze aan voorgerechten, maar ook de bijgerechten zijn geweldig en wat ik er zo fijn aan vind dat ze ondanks het nieuwe concept toch de nadruk hebben liggen op de Chinese keuken en waarmee ze zich toch onderscheiden van de andere Wereldkeukens. Maar dit wil niet zeggen dat ze geen aanbod hebben vanuit andere keukens, je kunt hierbij denken aan pizza en pasta, sukadelappen en lekkere warme Hollandse groenten. Het wok buffet is fantastisch maar ook de grillplaten zijn perfect. Voor de kinderen is er een ruime keuze aan snacks. En wat bij de kinderen natuurlijk ook in trek is, dat is de chocolade fontein.

Wat ook het verschil maakt met andere wok restaurants is de prijs, bij de meeste restaurants zit het drinken er wel bij in maar als je dan alcoholische drankjes wil nuttigen moet je daar weer apart voor betalen. Dat is hier dus niet het geval. Daarbij komt nog dat de sfeer er heel gezellig is, het personeel ontzettend vriendelijk is, altijd een praatje willen maken en dat in zo'n groot restaurant er tijd voor de klanten is. Maar ook alle lof voor de eigenaren van het restaurant, meneer en mevrouw Mei zijn altijd aanwezig in het restaurant en zijn er niet om het personeel in de gaten te houden maar werken net zo hard met het personeel mee.

Ik kan hier nog wel even doorgaan over hoe geweldig ik het vind bij China Garden, maar ik denk dat dit wel duidelijk is. Als ik iemand een plaats om te eten aan moet bevelen dan is het toch echt wel China Garden.

Wij hebben bij China Garden gegeten op Sinterklaasavond 2015. Twee gezinnen met kinderen, totaal 8 personen. Een zeer teleurstellende avond gehad, erg jammer.

Omdat het restaurant zoveel mogelijk inkomsten wil hebben op zo`n avond willen ze perse twee groepen hebben. Wij konden alleen nog om 19.30 uur reserveren. Prima, als dat niet anders kan. Echter zijn we er achter gekomen dat het restaurant absoluut niet de capaciteit heeft om dat waar te maken. Driekwart van de voorgerechten waren op. Bijvullen ging zeer langzaam. Om 20.15 uur heb ik voor de derde keer de manager aangesproken. Uiteindelijk is het voorgerecht buffet redelijk aangevuld. Ondertussen had ik al aardig de smoor in. Wij gaan met diezelfde vrienden en kinderen regelmatig uit eten in wok restaurants omdat dat gezellig, makkelijk en voor de kinderen ook leuk is.
    Deze recensie is dan ook niet alleen door mij geschreven maar is de weerspiegeling van alle opmerkingen die avond door iedereen, ook de kinderen.

De zalm smaakte nergens naar, echt smakeloos, de gerookte vis was ontzettend zout, alsof het in een zoutbad had gelegen. Het viel ons ondertussen ook op hoe summier de keuze is in dit wok restaurant. Het voorgerecht buffet bestaat uit wat sushi, zalm, gerookte vis, een paar salades en halve eieren. Het hoofdgerecht buffet bestaat uit een rij warmhoudbakken waar je alle standaard afhaalchinees gerechten uit kan halen. En dan natuurlijk nog wat bakken voor degene die graag duur willen eten in plaats van de snackbar (patat, frikandellen, bitterballen enz). Dan hebben ze een wok buffet en een bakplaat. Dit is eigenlijk een beetje het standaard verhaal. De keuze aan (blik) groente en vlees is minimaal. En als je ook graag nagerechten eet, hoef je hier niet naar toe te komen. Dit is het kleinste toetjes buffet die ik heb gezien. Alleen wat (blik) fruit en een paar ondefinieerbare gebakjes, schepijs (goedkoopste variant), softijs en slagroom.

De lovende recensies die wij hierover hebben gelezen, verbazen ons enorm. Zijn deze mensen wel eens in een ander restaurant geweest? De sfeer is wel goed, het restaurant gedeelte is mooi ingericht. Maar wij komen er om lekker te eten en dat is niet gelukt. En dan als laatste de prijs, ondanks dat de alcoholische dranken bij de prijs zijn inbegrepen is deze veel te hoog voor wat er word aangeboden. Dit was voor ons de eerste en de laatste keer.

Loes en Andre

Je kan daar eten, alles plakt, tafel, kruk en zelfs het bestek is smerig, meerdere keren mee gemaakt.
    Het vet is te oud en dit ruik je, bij he bestellen zie je ook dat de vet walmt boven de pan. Als je personeel zoekt zitten ze buiten te wachten... ik kom hier niet meer.

Al meerdere keren hier gegeten en mag altijd graag terugkomen! Heerlijk eten, vriendelijk personeel, er hangt een fijne sfeer. Kortom echt een heerlijk wok restaurant

Tijdens onze vakantie in Friesland een keer hier gaan eten. Slecht bevallen. Geen sfeer, absoluut geen Chinees of anderszins. Wij werden niet vriendelijk geholpen door een van de meisjes. Kortaf, geen lachje kon er af. Afrekenen bij het bordje KASSA, het is toch geen Hema. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Jawel, betere eetervaring in het genre lokale grillroom annex pizzeria/bezorgdienst.. Na een bezoek aan maar liefst 2 bijzondere exposities in het Groninger museum t.w. van Werkman en Song Dong en een Weduwe, op een lekker zonnig terras op het Zuiderdiep met het vouwfietsje, op de weg terug per trein, besloten tot een rondommetje Buitenpost.

Tsja.. inmiddels stevige trek gekregen en me alhier dus in deze doorsnee mediterrane grillroom laten verrassen op de varkenshaas-schotel met friet, salade en sausjes. Culinair natuurlijk niks uitzonderlijks, maar wel gewoon goed bereide, gare, malse, sappige stukjes vlees.. Helaas matig huiswijntje..

Wel plezierige sfeer en service, vriendelijke, vrolijke uitbater van oorspronkelijk Egyptische komaf..

Al met al dus een best maaltje mogen genieten tijdens deze eenmalige tussenstop in dit ondanks een dorps-feest-week nogal verlaten ogende (rust)oord..