Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buitenpost verdeeld zijn.

1. We hebben nog nooit zulk lekker Chinees eten gehad en zo veel om uit te kiezen.. allemaal lekker gemaakt. En de toetje zijn ook zo heerlijk gemaakt. Kon niet beter. Mag graag daar heen om te eten.
    Dank je wel voor de goede service?

2. Hoogsteen

Heel goed wokrestaurant. Het was onze eerste keer hier, alles was prima geregeld. Telkens voldoende van alles. Wij komen in de toekomst zeker vaker.

3. Jitske mulder

Waren met zijn vieren, vooraf online gereserveerd, wilden 3 uurtjes daar eten, dat kon dus niet, op zaterdagavond kon je maar voor 2 uurtjes daar eten werd mij verteld, was al tijden zo. Nou sorry hoor wat een onzin, 13 januari daar nog gegeten ook op zaterdag en dat was wel 3 uren! Kom er niet weer!

4. Altijd lekker gegeten hier met familie. De afgelopen keer was er ook weer niks mis met het eten. Alleen had ik last van een brutale eigenaresse die mij beveelde om een drankje, die n.b. één keer perongeluk verkeerd besteld is op te drinken, vervolgens met een keiharde sanctie komt en de groep alleen nog drankjes voor zichzelf te laten halen en samen met haar team zorgt voor een grimmige sfeer. Ik ben nog nooit zo respectloos behandeld in een restaurant.

5. J

6. Na 3 keer gevraagd te hebben werd eindelijk ons drinken gebracht, 5 minuten na het eten. De Tagliatelle Carbonara was veel en veel te zout. Na een klacht hier over hoorden we niets meer. Pas de tweede serveerster aan wie we ons ongenoegen bekend maakten ondernam actie, maar de manager had het te druk om onze klacht serieus te nemen. Het eten van mijn vrouw was acceptabel, maar ook niet meer dan dat. De knoflooksaus kwam ook pas na vragen. De keuken heeft de tagliatelle getest en ook te zout bevonden. Maar we moesten wel betalen, want ze hadden er hard voor gewerkt, aldus de eigenaar toen hij eindelijk met ons wilde praten. De eigenaar zei dat de zoutwaardes normaal waren, maar later weer dat er toch te veel zout in zat. Ook zei hij dat ze helemaal geen zout gebruikten, maar een kruidenmix. Die kruidenmix bevat wel degelijk zout, maar daar was de eigenaar blijkbaar niet van op de hoogte. We hoefden de 2 frisdrankjes niet te betalen, wat ik te weinig vond. Toen werd de eigenaar agressief en haalde er iemand bij om mee te helpen. Vervolgens maar de wijste geweest en betaald. Wij komen hier nooit weer. Het personeel is wel aardig, maar heeft geen mandaat. De eigenaar bepaalt alles en is een akelig pestventje.

1,5
  7. Edward Gekkeduif

8. Weinig keus en niet veel smaak.

2,6
  9. Het eten is smakeloos, alles smaakt hetzelfde.
    Er zat schimmel op de carpacio. Er is weinig variatie, zeker bij de toetjes.
    De poffertjes en pizza worden opgewarmd, zijn niet vers.
    De ijschep is vies doordat het spoelbak al erg lang stuk is.
    Het bedienend personeel geeft tien minuten voor de eindtijd aan dat je moet stoppen met eten halen omdat ze moeten schoonmaken.
    Kortom geen aanrader voor deze prijs, erg duur.

1,6
  10. Petronella

Hele slechte ervaring restaurant is tot 22.00Uur geopend. Willen we net telefonisch een afhaalbestelling plaatsen worden er geen bestellingen aangenomen meer. Kennelijk stelt de pyramide na de corona crisis onze clandizie niet meer op prijs. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Bye bye pyramide!

11. Theo Detmar

12. Afgehaald. Het vlees en foe yong hai was waren goed. De bami leek verdacht veel op kant-en-klaar bami uit de supermarkt en zo was de smaak helaas ook.

13. Drijfhout Wiegersma

Vandaag 5 januari 2021 online eten besteld.
    Om 13.00 konden we de bestelling ophalen 13.00 Onze bestelling moest nog gemaakt worden omdat ze de bestelling niet had gezien (wat kan gebeuren) toen we thuis waren hadden ze de verkeerde bestelling meegegeven(kan gebeuren) wij er weer heen en die vrouw die onze bestelling had was er ook weer opnieuw in de frituur. 1 Maal thuis hadden we weer de verkeerde bestelling thuis.
    Toen baalde ik enorm 🥺dit zijn te veel fouten achter elkaar aan.
    Ik moest naar mn werk zonder te hebben gegeten.
    Mijn dochter kwam voor de 3de keer thuis met een bestelling wat niet klopte.
    Erg jammer.

14. Christina Sangian

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en een zeer gezellige sfeer!

15. Wij hebben er de afgelopen jaren sinds wij verhuisd zijn uit Amsterdam in maart 2017 en in NO Fryslân zijn komen wonen, 2x per jaar gegeten bij China Garden in Buitenpost!
    Dit Restaurant sluit helemaal aan bij onze individuele aard: je kunt je in bijvoorbeeld 2 uur uitleven op dat waar je zin en trek in hebt! De keuze is groot, vers en prachtig uitgestald en de kwaliteit is uitstekend! Daarbij komt dat de all-in prijs voor eten en drinken vergeleken bij andere Restaurants veel goedkoper is. Het personeel en de eigenaar zijn ontzettend aardig en geven je het gevoel welkom te zijn! Bravo!

16. Marjol Flore

17. wilma mulder

Komen hier al een aantal jaren. Leuke eigenaars kwaliteit is een tijdje iets minder geweest maar is nu weer prima! Altijd fijn om hier weer hier te eten.

18. Ahmed Al Sayed

19. Pizzas waren ok. Na bestelling duurde het nog eens 30 minuten langer dan gezegd.
    Lasagna was niet lekker, veel te veel bladen, gehakt, erg vet! Geen saus. Smaak flauw. Spaghetti was idem, erg vet! Geen tomatensaus te bekennen.
    Erg jammer. Eens maar niet weer.

20. Het eten komt in grote porties. Vooral de shoarmagerechten om ons heen bestonden uit gigantische porties vlees. De vegetariër komt er bekaaid van af. In de vegatarische lasagne zaten een paar stukjes wortel en een verdwaalde champignon. Een zeer grote laag kaas maakte het gerecht zout en vet. Was bovendien koud vanbinnen, opnieuw op laten warmen.
    Inrichting is gezellig, zou fijn zijn om het restaurant enigszins af te scheiden van het afhaalgedeelte. Komen nu continu mensen binnen en bij de deur is het hierdoor behoorlijk koud. De prijzen zijn erg netjes, ronduit goedkoop. Vriendelijk personeel. Kortom: veel (vlees) voor weinig, helaas gaat kwantiteit wel ten koste van kwaliteit.

21. de Boer

22. Jikke Feenstra

We hadden lekker eten, maar, ooo, wat veel shoarma en ander vlees ik had Cleopatra. Volgens mij kan er wel veel minder vlees op het bord,er konden nog wel twee personen mee eten. En meerdere met mij die er zo over dachten. Het eet veel lekkerder dat je twee derde minder op je bord hebt.
    Verder was alles perfect, ik kom alleen op de hoeveelheid.

23. Ik bestel hier altijd nasi java en dat is altijd super lekker! Meisjes achter de balie zijn altijd erg vriendelijk, dit is voor mij het CHINEES RESTAURANT! 100++

24. Wij op een zondagavond uit eten nou we hadden beter naar de snackbar kunnen gaan,was de service beter geweest.
    Bestellen stokbrood vooraf word alles incl hoofdgerecht in één keer op tafel gegooid en de helft ook nog vergeten.
    En als het dan ook nog lekker was nou dan kun je wel wat door de vingers zien maar het was smakeloos en het vlees was droog.
    Nu snap ik waarom er niemand in de zaak zat.

25. Wij komen regelmatig met onze kinderen eten in dit restaurant, en vinden het eten en de bediening van een prima niveau. Daarnaast zijn de prijzen redelijk. Wij komen erg graag bij de Pyramide, een aanbeveling waard.

26. Derwin Roffel

27. Helemaal goed 1 min puntje zat geen prik in de cola en 7up maar verder was het super. Ook vriendelijk personeel.
    Kom hier zeker weer 😆

28. Ahmed Al Sayed

29. Greetje Krist

Gezellig restaurant en heerlijk eten

30. Super goed wokrestaurant!! Wat mij betreft de beste in de regio. Restaurant is mooi ruim opgezet. Veel keuze in gerechten en alles wordt regelmatig bijgevuld. Erg vriendelijke bediening.