ma lunch 11:30 - 16:00 diner 16:30 - 21:30
di lunch 11:30 - 16:00 diner 16:30 - 21:30

Het vernieuwde restaurant met 400 zitplaatsen kunt u genieten van de uitgebreide all-in keuken. Dat betekent een wereldkeuken met gerechten uit verschillende landen. Eten is een belevenis bij China Garden.

Het nieuwe China Garden is groter, biedt meer mogelijkheden en een uitgebreid assortiment. China Garden is een uitstekend adres voor een gezellig avondje uit of het vieren van een feest!

• All-inclusive

1341905243 92
1387192366 79
1393661955 81
1419540310 77

1. Van alle restaurants waar ik ooit heb gegeten is dit tot nu toe de slechtste… We hebben een Indische rijsttafel besteld (om mee te nemen).
    De rendangs waren veel te waterig en hadden weinig smaak. Ze bevatten bovendien veel te veel 'vetklompen', als een kauwgombal tussen je tanden. De pindasaus smaakte totaal niet naar een Indonesische pindasaus. Ook veel te waterig en smaakloos. Zelfs een potje 'remia pindasaus' smaakt nog beter (ondanks het teveel aan zout). Eigenlijk smaakte alles naar niks. Ook de atjar smaakt nergens naar. Zelden zo'n slechte afhaalmaaltijd gehad.
    Veel te duur. Eigenlijk heb ik het vermoeden dat ze uit 'potjes' of 'zakjes' koken ipv op eigen kracht. Erg slecht!
    Sorry hoor, maar iedereen die dit prima eten vindt, is nog nooit in het buitenland geweest en eet thuis waarschijnlijk elke dag aardappelen, vlees en groente. Dit heeft niets met Chinees of Indisch eten te maken. Is gewoon smaakloze standaardprut naar maat gemaakt op de standaard ouderwetse Nederlander.
    Enig pluspuntje: ze leveren heerlijk geurige pandanrijst, waar ik dol op ben :-) maar dat is nog in geen honderd jaar genoeg reden om hier nog eens terug te komen :-(Troep!

2. Ik bestel hier altijd nasi java en dat is altijd super lekker! Meisjes achter de balie zijn altijd erg vriendelijk, dit is voor mij het CHINEES RESTAURANT! 100++

3. Super goed wokrestaurant!! Wat mij betreft de beste in de regio. Restaurant is mooi ruim opgezet. Veel keuze in gerechten en alles wordt regelmatig bijgevuld. Erg vriendelijke bediening.

4. We komen hier met regelmaat en zeker 1 keer per maand. We zijn er nu een paar keer om 17.00 geweest, verplicht eigenlijk, omdat als je later er bent de schalen met sushi leeg zijn. Er wordt je verteld dat ze het bijvullen, maar daar hebben ze helemaal geen tijd voor. De koks kijken je aan als je te veel sushi pakt.

De koks achter de grillplaat en teppanyaki kunnen haast geen Nederlands en het vlees en vis wat ze bereiden, zit totaal geen smaak aan. Als je er met de feestdagen komt, ben je verplicht om de eerste ronde te kiezen qua tijd want anders heb je lege bakken. Ook de speelhoek stelt niks voor en er is geen speelgoed voor de kleintjes en totaal geen overzicht.

5. We heerlijk gegeten, de sfeer was uitsteken, ruime keus voor iedereen was er wat. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Wij kwamen hier met regelmaat en zeker 1x per maand. Maar wat ons op is gevallen en zeker heeft teleurgesteld is dat de kwaliteit echt een paar niveaus is gedaald. Primair zou je zeggen de verbouwing moet ook betaald worden. Heel erg jammer en zijn nu aangewezen op Breed want daar leveren ze nog wel die kwaliteit. Ik heb dit ook aangegeven en hoop dat ze er iets mee doen. Want wij gaan er erg graag naar toe. Ja en het is erg duur geworden. Haal de alcohol drankje van incl. prijs af.

7. Geweldig adres om eens heerlijk te gaan eten. Zeer goede service. Vriendelijk personeel.

8. Zeer slecht afhaal eten met een prijs om van achterover te vallen. Voor goed eten een goede prijs. Maar wat een troep biedt deze Chinees! Kortom; Dikke afrader.

9. Zaterdagavond met mijn dochter en haar vriend wezen wokken bij China Garden. Het restaurant is verbouwd er is een groot stuk bij gekomen. Het was altijd al een gezellig en sfeervol restaurant maar na de verbouwing is het er alleen maar gezelliger op geworden. Hoe druk het er ook is, je merkt hier niets van, je hebt genoeg ruimte om te zitten en je zit elkaar dan ook absoluut niet in de weg.

Het eten was er dan ook wederom weer fantastisch, er is een ruime keuze aan voorgerechten, maar ook de bijgerechten zijn geweldig en wat ik er zo fijn aan vind dat ze ondanks het nieuwe concept toch de nadruk hebben liggen op de Chinese keuken en waarmee ze zich toch onderscheiden van de andere Wereldkeukens. Maar dit wil niet zeggen dat ze geen aanbod hebben vanuit andere keukens, je kunt hierbij denken aan pizza en pasta, sukadelappen en lekkere warme Hollandse groenten. Het wok buffet is fantastisch maar ook de grillplaten zijn perfect. Voor de kinderen is er een ruime keuze aan snacks. En wat bij de kinderen natuurlijk ook in trek is, dat is de chocolade fontein.

Wat ook het verschil maakt met andere wok restaurants is de prijs, bij de meeste restaurants zit het drinken er wel bij in maar als je dan alcoholische drankjes wil nuttigen moet je daar weer apart voor betalen. Dat is hier dus niet het geval. Daarbij komt nog dat de sfeer er heel gezellig is, het personeel ontzettend vriendelijk is, altijd een praatje willen maken en dat in zo'n groot restaurant er tijd voor de klanten is. Maar ook alle lof voor de eigenaren van het restaurant, meneer en mevrouw Mei zijn altijd aanwezig in het restaurant en zijn er niet om het personeel in de gaten te houden maar werken net zo hard met het personeel mee.

Ik kan hier nog wel even doorgaan over hoe geweldig ik het vind bij China Garden, maar ik denk dat dit wel duidelijk is. Als ik iemand een plaats om te eten aan moet bevelen dan is het toch echt wel China Garden.

10. Wij hebben bij China Garden gegeten op Sinterklaasavond 2015. Twee gezinnen met kinderen, totaal 8 personen. Een zeer teleurstellende avond gehad, erg jammer.

Omdat het restaurant zoveel mogelijk inkomsten wil hebben op zo`n avond willen ze perse twee groepen hebben. Wij konden alleen nog om 19.30 uur reserveren. Prima, als dat niet anders kan. Echter zijn we er achter gekomen dat het restaurant absoluut niet de capaciteit heeft om dat waar te maken. Driekwart van de voorgerechten waren op. Bijvullen ging zeer langzaam. Om 20.15 uur heb ik voor de derde keer de manager aangesproken. Uiteindelijk is het voorgerecht buffet redelijk aangevuld. Ondertussen had ik al aardig de smoor in. Wij gaan met diezelfde vrienden en kinderen regelmatig uit eten in wok restaurants omdat dat gezellig, makkelijk en voor de kinderen ook leuk is.
    Deze recensie is dan ook niet alleen door mij geschreven maar is de weerspiegeling van alle opmerkingen die avond door iedereen, ook de kinderen.

De zalm smaakte nergens naar, echt smakeloos, de gerookte vis was ontzettend zout, alsof het in een zoutbad had gelegen. Het viel ons ondertussen ook op hoe summier de keuze is in dit wok restaurant. Het voorgerecht buffet bestaat uit wat sushi, zalm, gerookte vis, een paar salades en halve eieren. Het hoofdgerecht buffet bestaat uit een rij warmhoudbakken waar je alle standaard afhaalchinees gerechten uit kan halen. En dan natuurlijk nog wat bakken voor degene die graag duur willen eten in plaats van de snackbar (patat, frikandellen, bitterballen enz). Dan hebben ze een wok buffet en een bakplaat. Dit is eigenlijk een beetje het standaard verhaal. De keuze aan (blik) groente en vlees is minimaal. En als je ook graag nagerechten eet, hoef je hier niet naar toe te komen. Dit is het kleinste toetjes buffet die ik heb gezien. Alleen wat (blik) fruit en een paar ondefinieerbare gebakjes, schepijs (goedkoopste variant), softijs en slagroom.

De lovende recensies die wij hierover hebben gelezen, verbazen ons enorm. Zijn deze mensen wel eens in een ander restaurant geweest? De sfeer is wel goed, het restaurant gedeelte is mooi ingericht. Maar wij komen er om lekker te eten en dat is niet gelukt. En dan als laatste de prijs, ondanks dat de alcoholische dranken bij de prijs zijn inbegrepen is deze veel te hoog voor wat er word aangeboden. Dit was voor ons de eerste en de laatste keer.

11. Al meerdere keren hier gegeten en mag altijd graag terugkomen! Heerlijk eten, vriendelijk personeel, er hangt een fijne sfeer. Kortom echt een heerlijk wok restaurant

12. Tijdens onze vakantie in Friesland een keer hier gaan eten. Slecht bevallen. Geen sfeer, absoluut geen Chinees of anderszins. Wij werden niet vriendelijk geholpen door een van de meisjes. Kortaf, geen lachje kon er af. Afrekenen bij het bordje KASSA, het is toch geen Hema. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

13. pietervdgaag

15. We hebben hier ons 11 jarig jubileum gevierd samen met mijn ouders. Het was super gezellig en de service was perfect. Onze kinderen konden zich hier ook prima vermaken. Ik ga hier zeker nogmaals heen.

16. Weer heerlijk gegeten bij China Garden. Een aantal andere wokrestUrants geprobeerd, maar China Garden steekt er echt met kop en schouders boven uit. Top eten, goed verzorgd, vooral heerlijke sushi.

17. China Garden heeft een prachtig restaurant. We zijn er nog niet uit eten geweest, maar halen er wel eens af. De kwaliteit van de afhaalmaaltijden laat nog wel eens te wensen over. Laatste keer de tjap tjoy erg zout, nasi niet echt smaakvol. Babi pangang wel erg lekker altijd. De prijs kwaliteit laat echt te wensen over, maar het hangt echt af of je in het weekend haalt of begin/midden van de week. En het is over het algemeen gewoon te duur. Waar je elders voor betere kwaliteit ook nog eens meer krijgt, krijg je bij China Garden minder. Vriendelijkheid is ok, echter ziet de eigenaar de klanten vaak niet meer staan en laat zich uitdrukkelijk uit dat het die avond rustig is.... (tot 2 keer toe).

18. Ineke Coot

Vaak in de oude locatie Buitenpost gegeten en héél stom, gisteren pas voor het eerst in dit prachtige pand. Heerlijk! Heb dan ook voor alles een 9 gegeven. Ik zou niet weten welke, maar er zijn vast kleine verbeter puntjes. Nobody is perfect, but for us it was.
    Ik heb onderstaande recensies gelezen en zag iets over te weinig zout. In deze tijd steeds belangrijker voor veel mensen. Zout kan je naar eigen smaak altijd een beetje toevoegen, maar er niet uit filteren op je bord.
    Dus: Bravo keuken, sympathieke kok's en bedienend personeel!

19. Afgehaald. Flauw en zeer zout, dit heeft niets met Chinees eten te maken. Ook veel te duur. Ons zien ze hier niet weer!! Wel leuke sfeer en vriendelijke dame.

20. Alex Mulder

Voor de 2e keer hier gegeten, wederom uitstekend. Wordt hard gewerkt, heerlijk eten en super vers. Kan haast niet beter.

21. Heerlijk gegeten, veel keus en alles lekker vers. Bediening heel vriendelijk. Wij komen zeker terug!

22. Jan Das

Vanavond weer heerlijk gegeten. We zij er al verscheiden keren geweest, maar elke keer is het weer genieten van het eten, de sfeer en het leuke en vooral vriendelijke personeel. Het aanbod van veel verschillende soorten vis en vlees en groenten die je daar kunt nuttigen is groot.. ziet er schoon en fris uit, echt niets op aan te merken :) Bedankt China Garden voor de goede service en het op je gemak voelen bij jullie! Jan, Ingrid en Nina

23. Prima wokrestaurant met een ruime keus. Producten zijn goed afgedekt en gekoeld. Alles ziet er schoon uit. Het smaakt erg lekker.

24. Vriendelijk bedienend personeel, niet opdringerig!
    De koks zijn geduldig en zeer correct en er is ook tijd voor een grapje.

25. Wij eten regelmatig bij China Garden in Buitenpost.
    Je kunt daar heerlijk eten!
    Ze zijn er zeer gastvrij!
    Een echte aanrader!

26. Dina de Ruiter

Wij gaan gemiddeld eens in de maand naar China Garden en het is zeker een aanrader. Eerst waren we een beetje geschrokken van het formaat van het restaurant, zo groot...... Maar door het aardige personeel, de goede sfeer en vooral het heerlijke verse eten voelt het als een knus restaurant.

Voor een bezoek met kinderen of juist met vrienden of overdag voor een lunchmeeting kan ik het iedereen aanraden.

Tot vrijdag!

27. Is ons afgelopen zondagavond zeer afgevallen, ons zien ze er niet weer.

28. auke 44 punten

Nieuwe restaurant is echt super, lekker ruim en heel erg goed eten.

29. Het eten is erg lekker, de bediening is erg goed en je kunt er zo binnen lopen zonder reservering.

30. Betreft onze "huis Chinees".

Verzorgt goede catering, uitstekende kwaliteit. Hebben er erg goede ervaringen mee.

Restaurant is netjes, gastvrij en kent een vriendelijke bediening.

Keuken is zeer goed, smaak is zeer goed maar algemeen van smaak. Voor ons mag het wat pittiger/specifieker.

Wij zien uit naar de nieuwe locatie en verruiming van de keuken die binnenkort beschikbaar komt.

31. Zeer goed gegeten, mooie ambiance en zeer kindvriendelijk.

32. Lekker daar man. Niet te duur. Gezellig stel die eigenaars.

33. Super chinees, overheerlijk eten, top gastvrijheid

34. Echt super lekker eten en niet eens duur, echt top!