• Bezorgen

1524881985 82
1566205106 80
1597197447 80
1638520568 80

1. Uit eten geweest met wat vrienden, gevraagd of er met de dieet wensen rekening gehouden kon worden, ja dat was mogelijk. Wij waren er eerder geweest en toen was het goed. Daarna nog 3 keer maar werd steeds minder de laatste keer, was het echt treurig. Slechte bediening alleen maar vragen" nog iets te drinken" het eten liet lang op zich wachten. De bediening stond met elkaar te kletsen en draaide ons de rug toe toen ze zagen dat we wenkten. Eten was onder nivo, we gaan er niet meer heen.

2. Bianca Spros

De sfeer was gemoedelijk.
    En de Chateaubriand waa echt ontzettend goed.

3. mar 295 punten

Afgelopen weekend uit eten geweest bij Puck. Ze hadden net een nieuwe kaart en deze zag er goed uit! Het eten was echt fantastisch( biefstuk en spare ribs)!
    Ook de nagerechten waren heel erg lekker!
    Het enige minpuntje wat wij vonden is dat er geen bakje sla of groenten meer standaard op tafel komt.
    De groenten heb ik wel begrip voor, maar een schaaltje sla erbij moet toch wel kunnen lijkt mij!
    Verder een prima restaurant wat eigenlijk steeds beter wordt!

4. Vrienden Adrie Henk Erna Kees.

Vrijdag 5 mei waren wij voor het eerst bij Puck en dit is zeker voor herhaling vatbaar. De kaart is niet groot echter de kwaliteit en prijs was zeker in verhouding. Wij hadden oa. Lamsschenkel 2x en 1x bief en 1 x karbonade zijn goed.
    Vooraf 2x carpatcio iets teveel uien . Uiensoep was goed 2x. Aan tafel vullen van de wijnglazen is een goed service.
    Dus gewoon goed en goed service.

5. De eerste keer na eigenaars wissel een bezoek gebracht, heerlijk gegeten prijs/kwaliteit is heel bijzonder.
    Gereserveerd met vermelding extreme allergie van partner dit zou geen probleem geven.
    Dat was super geregeld de bediening was op de hoogte gebracht en aan alles was gedacht.
    Uiteten is voor mensen met een allergie vaak een slechte ervaring, hier niet, gewoon top.
    Zeker zullen wij hier veelvuldig gaan eten.
    Ze geven qua aandacht het gevoel een bekende te zijn.

6. Fam.Jansen

Vandaag op m'n verjaardag Restaurant Puck weer eens geprobeerd. Alweer een poos geleden maar nu met een nieuwe eigenaar. We hadden alle drie een biefstuk en alle borden waren schoon leeg en het waren toch echt borden vol!! Daarna nog een overheerlijke creme brulee toe.
    Wij wensen de nieuwe eigenaar alle succes en graag tot een volgende keer. Heerlijk eten voor een goede prijs!

7. Mooie locatie, lekker eten, prettige bediening, aardig personeel.

8. chantal

9. Een oude bekende, maar onder nieuwe leiding. Puck aan de Kaag, Bar Bistro Puck, kippenrestaurant Puck zijn de voorgangers van Brasserie Puck. Een jaar of 8 geleden was Puck een gewoon goed restaurant. Na veranderingen is er hopelijk nu weer een vaste uitbater.

Zoals bij iedere verandering zijn we er een keertje “proef” gaan eten. Gelukkig een overzichtelijke kaart waarop producten staan die herkenbaar zijn. We hebben buiten een broodje met een smeerseltje, een schnitzel en een steak (black angus) besteld. Een sausje wisselen werd gevraagd zonder dat ik de opmerking hoefde te maken dat ik een zoete saus niet zo lekker vind. Dit werd zonder problemen veranderd in een room pepersausje. Gelukkig geen onhandig gedoe, maar vlotte en vriendelijke bediening.

Puck had een goede naam, de nieuwe uitbater is zeker van plan deze te bevestigen met smakelijke en netjes geserveerde gerechten. Mijn steak was van goede kwaliteit, op de juiste manier gebakken en voorzien van een modern pakketje groenten. De saus was lekker. Ook mijn partner had met haar schnitzel een goede keuze gemaakt. De smaken van de kok, die al duidelijk werden bij de standaard zoete saus bij de steak, werden nog eens benadrukt door het zoete in de gemende sla die als garnituur werd gegeven. Eens best goed, maar zeker niet voor altijd.

Nu woon ik maar een paar kilometer van Brasserie Puck vandaan en dat is maar gelukkig ook, want we komen zeker terug en zullen dan uitgebreider eten. Wij wensen jullie een voorspoedige start en een goed seizoen.

Andre & Anneke

10. Via social deal plus 2 personen van de kaart meegegeten. Nieuwe eigenaar sinds 8 weken. Geweldig lekker gegeten en voor leuke prijzen. Flinke porcies en zeer vriendelijke ontvangst. Wij gaan er vaker heen. Zomers ook gezellig aan de dijk overzijde is een jachthaven en veel voorbij varende boten. Kortom: leuk, gezellig, lekker en betaalbaar.

11. Vandaag voor het eerst gegeten bij Bistro Puck, toch altijd afwachten... Bistro Puck is een onontdekt 'genoegen' op een supermooie locatie midden in de Randstad. Een plek waar je heerlijk kunt eten en even kunt loskomen van de alledaagse zaken. Daar waar je verrast wordt door de kwaliteit van het eten en de creativiteit van de kok. Daar waar een avondje uit ook echt een avond uit is. Op slechts max 20 minuten rijden van Amsterdam of Leiden. Ik zeg doen! Chapeau bistro Puck!

12. Fam. Kerkhof

Wat jammer dat er nog oude recentie's van andere eigenaars van dit restaurant op staan! De huidige eigenaren hebben er een heerlijk en gezellig restaurant van gemaakt. We hebben hier kort geleden gegeten met 4 personen en hebben genoten van het eten en de bediening kon niet beter. We kunnen dit restaurant echt aanraden!

13. Wederom heerlijk gegeten bij Sander!! Lekkere voor en nagerechten en een heerlijke creme brulee. Echt de moeite waard! Probeer het uit zou ik zeggen.

14. Heerlijk gegeten met 4 personen. Sfeervol restaurant met gezellige nisjes. Uitzicht op het water en de openhaard stond lekker aan. We waren eerder geweest en toen waren de tafels verkeerd gelakt waardoor deze plakte. Ons werd toen toegezegd dat dit de volgende keer opgelost zou zijn.. en warempel ze hebben woord gehouden. Bar bistro Puck want zo heten ze vanwege nieuwe eigenaren, bedankt voor de smaakvolle avond en tot snel!

15. B.Rengers- Coenraads

Eerste pinksterdag hebben we daar een vruchten ijs sorbet besteld. Het was een aanfluiting, jammer. Het was niet met zorg bereid. Het ijs was te zacht, (probleem met de vriezer). Alleen wat vruchtjes in een glas met wat sap en een bolletje zacht ijs. Geen toefje slagroom en andere versiering zoals een parasolletje en spikkeltjes. En dat voor € 7,50. We wilden daar eten, maar we zijn blij dat we dat niet gedaan hebben. In het verleden hebben we daar gegeten, en dat was super. Vandaar dat we daar weer heen gingen. Jammer.

16. Puck is een echt volwassen restaurant geworden. Sinds de opening hebben mij vrouw en ik 8 of 9 keer daar gegeten.
    Verschillende kip-of vleesgerechten. Wat je ook bestelt, het is allemaal even lekker. De gerechten zijn zéér smakeijk bereid door de keuken en de bediening is heel hartelijk en attent. Ook de locatie is gezellig met een gezellig uitzicht op het water en de passerende boten. Met mooi weer is het prima toeven in de serre. We blijven terugkomen!!!
    Brigade van Puck..........chapeau!!!

17. Afhalen is waardeloos.

Op de site werd er geadverteerd voor een kipmenu voor afhalen. Toen wij dit wilde bestellen, werd er gezegd dat deze actie niet meer geldig is, terwijl het nog steeds op de site staat.

Spareribs waren er niet. Dus 2 x halve kip en sateh besteld. De kip was prima van smaak. De sateh was erg lekker, maar 4 kleine stukjes kipsateh voor 8,50 euro is te duur voor wat je krijgt., daar heb je geen maaltijd aan. Zelf voor het biertje moesten we betalen, ondanks er veel is mis gegaan.

2,6
  18. john Gas

Afgelopen zondag daar gegeten. Kip in het pannetje, een klassieker en erg lekker, goede malse kip net uit de grill.
    Vrouw de salade gebakken kip, ook lekker hoor, verse frites.
    Bediening alert en snel, alles bij elkaar leuke en lekkere avond gehad.

19. Op zich een prettig restaurant met goed eten. De opmaak van de borden was alleen niet mooi (witte boterham op een biefstuk gegooid) en het duurde 1,5 uur voordat wij na bestelling ons voorgerecht kregen. Ook het hoofdgerecht liet op zich wachten.

Voor de rest prima vermaakt en een leuk restaurant.

20. Jacqueline Koster

We zijn hier vanavond geweest en het "vernieuwde " restaurant is 100% de moeite waard! De ambiance is niet veranderd zelfde gezellige sfeer en leuke bediening.

De kip (biologisch) die ik at was heerlijk, met lekkere frietjes en salade. Mijn man had de sate en die was top! Met echte goede pindasaus. Kortom een aanrader en zeer prettige prijzen.

21. Een pracht gelegenheid om goed te eten en uit te gaan.

22. Enorm gezellig en vooral goed gegeten hier. Vriendelijke bediening.

Echt een aanrader!

23. Ongelovelijk sfeervol, uitstekend restaurant