Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buinen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten met bijzondere en toch gewone ingredienten.
    Verdient meer aandacht. Fijne mensen bijzonder klantvriendelijk.
    En... super gezond.

2. Steakhouse Buinen

Eten zeer lekker en sfeer uitstekend. Komen zeker weer.

3. Steakhouse Buinen

Heerlijk gegeten bij dit steakhouse wat aan de buitenkant niet heel bijzonder lijkt. De mixed grill was een van de beste die ik sinds tijden heb gehad (de kip was heerlijk mals). Daarnaast lekker veel bijgerechten en ook het personeel was zeer vriendelijk. Minpuntjes? De muziek op de achtergrond was bijna van het niveau skihut, dit past niet bij een restaurant wat zich Spaans Steakhouse noemt. De huisgemaakte Tiramisu was lekker maar ook niet heel bijzonder. Ik vond het eerder een mousse.

F. pepels

Leuk restaurant, vriendelijke bediening en een hele verrassende kaart. Niet groot maar bijzonder.
    Prima service (ik mocht de soep eerst proeven).
    Leuke presentatie en lekkere wijn erbij.
    Een aanrader.

5. Steakhouse Buinen

Eten en bediening grandioos. Echt een aanrader.

6. Steakhouse Buinen

Heel goed, netjes, vlot, schoon, geen gehaast, onopvallend...opvallend, visie gericht en handelend.

7. Steakhouse Buinen

Met 3 personen heerlijk gegeten. Een gezellig restaurant. Het personeel is vriendelijk en enthousiast. Je kunt er ook goed vegetarisch eten. Kortom, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

8. Steakhouse Buinen

Vandaag wezen eten met z'n tweeën. Erg vriendelijk personeel. Je zag dat ze met plezier aan het werk waren. Snelle bediening, goed eten en goede prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Steakhouse Buinen

Heerlijk gegeten, de paella (moet je bij reserveren al bestellen) was erg goed, alsmede de tapas. Enige minpuntje. Voor 3 personen Tapas vond ik de prijs erg hoog vooral omdat je maar ook maar 1 hapje van elk per persoon krijgt. Dat vond ik wat karig. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

10. Steakhouse Buinen

Hillie Blok-Helbig

11. Steakhouse Buinen

Vriendinnendag afgesloten met een heerlijk tapas menu .

Eten was van goede kwaliteit een echte aanrader.

Leuke sfeer en vlotte bediening.

We hebben ervan genoten, en komen zeker nog eens terug.

12. Steakhouse Buinen

We hebben gisteravond met 8 personen echt héérlijk gegeten.
    Echt wel een aanrader!

13. Steakhouse Buinen

Geen aanrader.
    Drinken besteld, was over datum(flesje corona)!
    Hiervoor wel excuses ontvangen en een shotje ter compensatie.
    Tapas menu besteld, waar weinig spannends en echt Spaans tussen zat.
    Veel dingen kon ik zelf zo uit de koelkast of frituurpan halen.

14. Steakhouse Buinen

Leuk restaurant. Heerlijk gegeten. Uitstekende service. Je kan merken dat de eigenaar Spaans is!

15. Steakhouse Buinen

Samen met mijn gezin hebben wij bijzonder lekker gegeten. Dit is een restaurant waar wij graag een keer terugkomen. Compliment voor de kok.

16. Steakhouse Buinen

Vanavond gaan we met zijn vieren, gezellig uit eten.
    ´Waar dan´was voor ons geen vraag maar gewoon heel normaal. We gaan eten, als het kan, bij El Zorro, vandaag.
    Dat gaat vast helemaal goed komen. Je kunt daar gewoon lekker gezellig zitten en bijzonder smaakvol eten.
    Zeker weten! Je moet er gewoon een keer zijn geweest.
    Gewoon een aanrader voor iedereen. Een groot Spaans feest.
    Ik ben geen Hermus of Zandstra (Dv/hN), geef dus geen cijfers, maar meer iemand die er met veel plezier gewoon naar toe ga.

m vr grtn Roelf K.

17. Steakhouse Buinen

In een paar woorden geweldig. Bediening top, eten super, sfeer of je in spanje zit. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Ik kom zeker terug.

18. Steakhouse Buinen

Tijdens onze vakantie hebben wij met ons gezin in dit restaurant gegeten. Bij binnenkomst werden wij aangenaam verrast door de gezellige ambiance en zeer vriendelijke bediening. Dat beloofde wat! Helaas werd ons aanvankelijke enthousiasme niet waargemaakt door het eten zelf. Wij bestelden het tapasmenu. Vooraf kregen wij een schaal met gevarieerde (koude tapas) en als hoofdgerecht een schaal met warme tapas. De tapas bestonden echter grotendeels uit kant en klaar aangeleverde supermarktwaren (en niet uit verse producten). Zo bestonden de Patatas Bravas uit voorgekookte krielaardappeltjes. Was de aardappelsalade zeer ondermaats, huzarensalade enorm zout en spareribs vet en ongemarineerd. Veel tapas gegeten zowel in Nederland als in Spanje, echter nog nooit van zo'n beperkte kwaliteit. De gerechten waren meer Hollands georienteerd en niet goed uitgevoerd. Helaas kunnen wij dit restaurant ondanks de vriendelijkheid van de bediening dan ook zeker niet aanraden.

19. Steakhouse Buinen

Pieter

Een nieuw restaurant in de omgeving van Borger.

Na een aarzelend ontvangst kregen we na een minuut of 10 toch contact met de serveerster en ze was bereidt om ons de menukaart te brengen.

Het eten was allemaal redelijk goed.

Jammer dat ons niet is gevraagd hoe we onze steaks wilden hebben.

Wat ik wel vreemd vind is dat je de steak besteld en alles wat er nog bij moet om er een maaltijd van te maken mag je dan ook nog eens bestellen e betalen.

Hierdoor is de prijs/kwaliteit verhouding zoek. Zeker omdat locatie en ambiance hier geen prijs verhogende elementen zijn.

20. Steakhouse Buinen

Anita Rolfes

Om onze eerste avond in onze nieuwe woonplaats te vieren liepen wij naar dit fantastischte restaurant op de hoek! Wat een aangename verassing was dit! Een fantastische sfeer, heerlijk gegeten voor weinig geld en vriendelijke, behulpzame bediening. Hier komen wij zeker nog eens terug! Een aanrader!