Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Buggenum verdeeld zijn.

De bediening was uitmuntend.
    Het eten was perfect.
    Prijs/kwaliteit een dikke 10.

Eten smaakte goed, Big Green Egg is een meerwaarde. Alleen jammer dat het vlees vantevoren is gegaard. Keukenpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dit kan niet van de bediening gezegd worden. Ze kijken je de deur uit, ze staan met 3 personen op 2 gasten in het restaurant. Als ze dan letterlijk YES zeggen als je opstaat om af te rekenen vind ik dit niet bepaald gastvrij… keukenpersoneel bedankt qua gastvrijheid en bediening schaam je…

Wilfred van der Sterren

Keuze was ruim voldoende. Het eten was lekker. Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten, echter kwalitatief vond ik het zeker in orde. Ik zou iemand anders aanraden om dit zeker ook een keer te doen.

Vriendengroep

Voor het eerst met onze vriendengroep bij Oppeberg gegeten. Is een erg sfeervolle locatie. Leuke inrichting, vriendelijk personeel, snelle service. Heerlijk gegeten!! We gaan jaarlijks 2x uiteten en bij deze is Oppeberg onze locatie geworden. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Zoals eerder te lezen in de recensies, een ruim jaar later hetzelfde. Koud eten, beperkte keus, meermaals opgewarmd, niet gaar of juist overgaar, minimalistisch buffet, frietjes net rubber, kwalitatief ver onder de maat en ongeïnteresseerd personeel. Prijs/kwaliteit verhouding zeeer laag.
    Geen aanrader.

1,1

John en agnes

Sfeervol restaurant, veel keus, goede kwaliteit, vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

Henry en Saskia

Wederom lekker gegeten vorige week. Alles tip top. Het personeel is super vriendelijk en het eten was gewoon goed!

Het eten was vrij standaard, niet goed warm. Op sommige momenten zelfs geeneens gaar. Het lopend buffet was een complete chaos, borden stonden wazig. Vlees en vis door elkaar, wat een absolute schande in een georganiseerde keuken zou zijn. Het interieur was goed verzorgd. De entree is gedateerd en zeer slecht onderhouden. De afzuiging was waardeloos. Het personeel liep er ongeïnteresseerd en gefrustreerd bij.
    Conclusie: totale misser, voor € 20,50 mag je absoluut meer verwachten. Dit was de eerste en tevens de laatste keer.

in het veld

We komen net terug van dit 'restaurant', een restaurant kun je het eigenlijk niet noemen. We hebben gegeten van het buffet. Wij hadden het idee dat al het eten uit potjes en pakjes kwam. Het eten wat daar te eten is, is niet speciaal te noemen maar gewoontjes. Het eten was erg standaard. Voor een keer te proberen was dit prima. Voor ons was dit de eerste en laatste keer.

De bak/frituur lucht werd als maar erger in de avond. Bij thuiskomst de kleding direct in de wasmachine kunnen doen. Het is geen overbodige luxe om wat aan de afzuiging in de keuken en het 'restaurant' te doen.

De bediening overigens was erg jong, vriendelijkheid en enthousiasme was ver te zoeken bij het personeel. Jammer.

Geweldig gegeten bij de a la carte, ziet er mooi uit en goede bediening.
    Ging snel en de kwaliteit die je krijgt is erg goed in verhouding met de prijs.
    Komen zeker een keer terug!

Over het eten kan ik niet oordelen. Was van plan om er te gaan eten. Voor de zekerheid telefonisch willen reserveren. Na 10 keer bellen nog niemand aan de lijn. En ja ik heb tijdens de openingstijden na 17.00 uur gebeld.

Ario Pijnenburg

Wederom vandaag heerlijk gegeten. De schnitzels zijn top, maar de saté is ook echt super.

Eten, service en prijs niks mis mee. Maar wat me erg tegenstond was de vreselijke bak/ friture lucht die er hing. Het werd in de loop van de avond steeds erger. In de keuken hing een dikke mist die door het restaurant trok. Hoop dat dit incidenteel was anders zien ze ons echt niet meer terug. Thuis kleren moeten wassen vanwege de stank. Doe iets aan de ventilatie!

Ton & Angelique

Prima gegeten voor de prijs die je betaald, leuk voor kinderen omdat ze zoveel /weinig kunnen nemen wat ze willen en er voor iedereen wel iets is dat ze lusten!

Als je niet te veel culinaire hoogstandjes wil; doen!

Voor 18 euro heb je een buffet met ook luxe dingen als beenham, biefstuk, garnalen, zalm, varkenshaasje, asperge salade etc. Bediening is goed, snel en vriendelijk. Ook 4 soorten ijs, met sauzen, verse vruchten, negerzoenen, chocolade mousse, slagroom etc. Ook salades, vis, friet, aardappel kroketten, appelmoes, loempia's, inktvis ringen en nog veel meer. (6 soorten warme saus) Alles lekker warm, vers, mooie zaal, geen kantine achtige zaal, maar mooi ingericht, beetje Franse stijl. Goed adres, reserveren gewenst. Wij komen hier terug.

fam. Gorissen

Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Erg vriendelijke bediening, borden worden goed opgehaald, prima! Iedereen was zeer tevreden, dus voor herhaling vatbaar.

Heerlijke tapas, alles lekker vers.

Werkelijk alles uit blik, uit potjes of uit pakjes.

Onsmakelijke gaarkeuken.

Voor ons nooit meer.

Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Gaan we vaker doen.

Henk Witteveen

Heerlijk gegeten. 2e Kerstdag zijn wij weer bij jullie.

Goed gegeten.