Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Budel verdeeld zijn.

1. Nederlands Budel

Feestje gehad met eten en drinken, afgekocht tot 01:00 en om 00:20 kregen we al niks meer. Ook waren de friet en hamburgers niet gaar. Laatste keer dat we daar geweest zijn🖐

2. Chinees-Indisch Budel

Vandaag gegeten bij tong ah. We gingen hier al een tijdje afhalen vanuit Weert, dit was altijd erg goed dus vandaag een keer wezen eten en het het was zeer goed. En alles lekker vers. Zeer vriendelijk personeel en niks is teveel!! En vriendelijke eigenaar!! Wij komen zeker nog terug.

3. Gert-jan Bullens

2× afgehaald. 1x kan gebeuren, maar het is werkelijk belabberd. Je krijgt heel erg weinig... Pizza's voor de helft belegd, Droog vlees, zure salade, lang wachten en chagrijnig volk.
    En... DUUR. Minder eten voor heel veel meer geld.
    Nooit meer!!

3,5
  4. Marielle de Vos

Lekker gegeten en leuke bediening.

5. Mooie en zeer nette tent fijne bediening en heerlijke frites en snacks,voor mij vooral de gehaktstaven is een verslaving!

6. Nederlands Budel

Het eten was lauw, en we hebben anderhalf uur op ons gerecht moeten wachten.

7. Nederlands Budel

Gijs

8. Nederlands Budel

Goedkope eten voor een lage prijs. Met klantvriendelijk personeel.

9. Nederlands Budel

Ik kom daar iedere week. En iedere week voel ik me in de hemel. Het eten daar is super lekker de shoarma en de biefstuk is daar echt een aanrader. Eten hadden we snel goedkoop en het personeel daar is erg klantvriendelijk.

10. Chinees-Indisch Budel

We hebben voor onze verjaardag een buffet besteld voor 20 personen
    Het werd keurig bezorgd
    Eten was lekker en zeer goed verzorgd
    Zeker een aanrader

11. Chinees-Indisch Budel

Stalmans Diane

Prima, maar dat wist ik al uit het verleden. Goed gegeten, goede prijs, vriendelijk personeel.

12. Chinees-Indisch Budel

Heel erg lekker eten, super goedkoop en mooie sfeer met rustige muziek. Personeel hadden veel geduld en heel netjes en klantvriendelijk.

13. Chinees-Indisch Budel

Bert Vries

We zijn op zondag wezen komen eten voor de buffet. Eten was erg lekker en allemaal vers.
    bediening ook vriendelijk.
    Aanrader.

14. Chinees-Indisch Budel

Zeer slecht. Afgelopen weekend chinese rijsttafel besteld voor 2 personen aan 35 euro. 1 ster voor de berg eten maar kwaliteit en smaak 0 punten!
    Gerechten allemaal een slechte smaak, bami was gekookte pasta zonder smaak, alle sauzen proefde naar bloem, het vlees was taai en droog. Per toeval had een vriend de dag ervoor er eten gehaald omdat het in hamont gesloten was, net de zelfde ervaring, voor hem nooit meer. Het slechtste chinees eten ooit gehad, dus niet voor herhaling vatbaar. Sorry.

15. Nederlands Budel

Johan Wouters

Onverwacht kwamen we via Google hier terecht. Lekker gegeten, kwaliteit prijs staan goed in balans. We komen zeker terug, klein puntje van aandacht de menukaart op de website is verouderd.

16. We komen er iedere week. Super personeel en altijd heel vriendelijk. Daarom komen we er zo graag want we hebben de keuze uit 4 friteszaken in Budel maar frituur de Bout is de beste, toppie!

17. Chinees-Indisch Budel

Afgelopen zondag hebben we maar liefst 2,5 (!) uur op ons eten moeten wachten. We hadden gebeld om eten te bestellen. Er werd gezegd dat het eten een uur later klaar zou zijn en dat we het op konden komen halen. Uiteindelijk hebben we in de zaak nog 1,5 uur op ons eten moeten wachten - in totaal dus 2,5 uur. Hierdoor hebben wij besloten voortaan ergens anders te bestellen en niet meer terug te komen. Jammer.

18. Lekker gegeten maar ik vind het heel jammer dat als je voor bij de wijn om een kan kraanwater vraagt je dit niet krijgt. Zonder dat het je gevraagd wordt krijg je een geopende fles plat water aangereikt voor de prijs van €7,00.

Geef bij het bestellen van biefstuk door welk gewicht je wilt hebben want je krijgt automatisch het zwaarste (en duurste), omdat de bediening het verzuimde te vragen welk gewicht de biefstuk moest hebben.

19. Chinees-Indisch Budel

Het eten wordt met de week slechter. Het is ver beneden pijl, vandaag eten afgehaald maar wel voor de laatste keer.

20. We gingen voor het restaurant. Maar dit was blijkbaar alleen voor groepen. Iets wat wel aangegeven mag worden op de website. De brasserie ziet er meer uit als een voetbalkantine uit de jaren '80. Binnen één uur werden er vier gangen opgediend. Het eten is een voldoende. Maar doordat je alles meteen na elkaar krijgt, krijg je nog niet eens de tijd om er van te genieten. Ondanks dat het personeel heel vriendelijk is, zul je ons hier niet meer terug zien.

21. Aziatisch Budel

anoniem

Dacht vandaag eens de wok and go te proberen. Heb gekozen voor de gon bao garnalen met bami. Naar mijn idee krijg je gewoon het zelfde als wanneer je een rijsttafel bestelt, veel te gare groenten en bami om nog maar te zwijgen over de garnalen als je het nog garnalen kon noemen. Er lagen er trouwens ook maar 5 gewoon boven op gegooid helemaal kapot gebakken net rubber. En dat voor €7,70!!!! Wilde ook een keer de sushi proberen. Is ook meteen de laatste keer geweest. Het enige voordeel was dat ik de box een beetje aan mocht passen. Zit namelijk makreel en talpia(?) bij, vind ik niet lekker op sushi. Heb dus gekozen voor 2x zalm 2x tonijn en zoete garnaal en de rest was een maki met van alles krab enz. De tonijn was bijna wit en heel taai, de zalm was al even slecht en dan boven alles de vis rook ook echt heel erg naar vis en wie een beetje vis kenner is weet dat verse vis niet naar vis moet ruiken! En voor deze sushi box vroegen ze ook nog eens €15,-! Kortom voor mijn meteen de laatste keer geweest. Sorry voor mijn lange review! Ga niet naar nieuw mei king!!

22. Bezorgen duurt zeer lang en dit is niet de eerste keer

23. Aziatisch Budel

Corry Moerman

Het was lang geleden dat we hier waren maar met deze nieuwe eigenaar toch maar eens het nieuwe concept proberen "All you can eat". Dit is echt een aanrader! Kleinere gerechtjes, zoveel je wilt en een keuze uit ontzettend veel gerechten. Zeer smakelijk!!! We hebben genoten en intussen al weer een paar keer herhaald! Zeker het proberen waard!

24. Chinees-Indisch Budel

Bij het gerecht fou jong hai tong ah speciaal vragen we kip in plaats van babi pang hang, niet gekregen. Kippensoep en haaievinnensoep heel flauw en smaakloos. Bij een ander gerecht vragen we nasi en krijgen gewoon rijst. Geen saus meer bij de garnalen. Ondanks dat we er al vele jaren klant zijn denken we er sterk over na om naar een andere chinees op zoek te gaan..

25. tevreden kom us an-er

Wij komen al jaren bij Kom us aan in Budel.

Zeer gastvriendelijk, goed eten, goede prijs-kwaliteit verhouding. Een prettige sfeer en aan veel detail is gedacht.
    Loop eens naar het toilet!

Zeker een aanrader voor te eten!

26. Nederlands Budel

ans zonneveld

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten in de Brasser. Aardige bediening. Het eten was heerlijk. Een aanrader!

27. Thijs

28. Super lekker gegeten en heel vriendelijke bediening. Boven verwachting!

29. Goed restaurant, en kwaliteit vanuit de keuken!