Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Budel-Schoot verdeeld zijn.

1. Goed restaurant en vriendelijke bediening.

2. Goed eten altijd vriendelijke bediening! En de standaard begroeting Hallo Jongens!!
    Gr. Poetoe l

3. Jeroen Peeters

Een heel goed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Zeer lekker eten voor een betaalbare prijs. Zeer tevreden, daarom komen we ook elke week eten bij onur.

Groeten Opel outlaw zuid oost

4. Jos en Marleen

We zijn zaterdagavond met 8 personen wezen eten. Begroeting bij binnenkomen. Bediening vriendelijk, eten zonder meer heerlijk. Alles goed van smaak, warm en goed gegrild. We hebben een leuke avond gehad, met heerlijk eten, vriendelijke bediening en een zeer goede prijs. Zonder meer voor herhaling vatbaar.

5. Jan Martens

Gisteravond heerlijk grieks gegeten. Leuk klein restaurantje met een echte Griekse gastheer! Diverse voorgerechten geproefd en daarna vlees en vis als hoofdgerecht! Lekker gekruid; niet te veel, niet te weinig! Wij gaan zeker hier terug komen!

6. Gezellig ; eten lekker, bediening goed en vriendelijk. Gaan beslist nog eens terug.

7. Vandaag eten afgehaald... gyros zonder uien besteld maar volgens mij verstonden ze met extra uien. Het varkenslapje was maar aan een kant gebakken en het gehakt was erg rauw van binnen. Ook de frietjes waren slap en het eten was niet warm. Zeer slecht, laatste keer dat we hier eten afhalen.

3,7
  8. Na nieuwe eigenaars weer eens geweest en het beviel goed. Maar nu.. kan de drukte niet aan? Van de drie sticks een goed. De andere twee, bief te hard en kip heel erg droog. IJs gekristalliseerd. € 5,80 (4+1,80) voor koffie met grand marnier wel erg veel. Werd wel gecorrigeerd toen ik hier melding over maakte.

5,1
  9. Zondag de 85ste verjaardag van opa Hans gevierd bij Akropolis samen met zijn kinderen en kleinkinderen. Het was een zeer gezellige avond. De plek waar wij zaten was mooi versierd met vlaggetjes en ballonnen. Opa en wij allen hebben genoten van het eten en de ouzo. Opa was zeer tevreden. Tot de volgende keer!

10. Heerlijk gegeten met veel vegetarische opties, top service!

11. Frederik De Rossi

Heel lekker gegeten als vlees- en visliefhebber, en ook onze vegetarische vrienden hadden keuze te over. Een aanrader!

12. Gezellig en lekker eten! Heel leuk dat er zoveel vegetarische opties zijn!

13. Bert Achten

Net eerder bij toeval binnengevallen in restaurant Akropolis. Wij waren verrast: leuke verwelkoming, vlotte bediening, ruime keuze zonder problemen aangepast aan onze persoonlijke wensen, perfect gegaard vlees in erg ruime portie, goede wijn , ... Zeker voor herhaling vatbaar ! ( Als kleine tip wilden wij even meegeven dat het misschien leuk zou zijn naast peper en zout ook olijfolie en (wijn-) azijn aan te bieden.)

14. Heerlijk gegeten met afwisselende kaart. Eten is heerlijk, je proeft dat het vers is en net van de grill afkomt. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Absolute aanrader.

15. Frank

We komen hier regelmatig sinds de opening. Zeer fijne, gemoedelijke (dorps) sfeer. Bijzonder vriendelijke gastheer, correcte bediening. Zeer lekker eten, steeds weer, vlees prima gekruid en gegrilled met een heerlijke smaak. Ook zijn de porties ruim voldoende. Salades eenvoudig maar goed, meer heb je ook niet nodig (ietsje minder olie mag wel wat mij betreft). De zeer lekkere frites worden op een aparte schaal geserveerd, prima! Nagerechten (ijs) zijn ook van goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Ook de drankprijzen op schappelijk niveau. Kortom: een van de betere Griekse restaurants in de regio waar je voor niet te veel geld zeer goed kan eten! Aanrader!

16. In een woord: geweldig! Heerlijk gegeten, lekker weer op het terras, de kinderen hebben leuk gespeeld, wat moet het nog meer zijn? Wij komen snel terug!

17. Frank en Kim Jaegers

Waren in Budel bij vrienden. Zij weten dat wij verzot zijn op Grieks eten en hebben ons uitgenodigd om in Akropolis te gaan eten.
    Het eten is er erg lekker! Vooral de souvlakis en de gyros! De frieten zijn er ook heel erg lekker, beter dan de frituren in Weert!
    De sfeer was uitstekend en de bediening was super!
    Kortom helemaal super!
    Dit was zeker niet de laatste keer. Wij komen zeker terug met onze vrienden.
    Dit moeten ze proeven!

18. Altijd heerlijk eten voor weinig, super vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader!

19. Luc Pieters

We hebben vrijdag een zeer leuke avond gehad, met leuke live muziek en lekker gedanst.
    Het eten was weer uitstekend! Doe zo verder.
    Wij komen snel terug!

20. Familie Bex

Super service
    Aardige mensen
    Heerlijk eten

Echt top

21. Wij hebben nu al twee keer bij jullie gegeten en het was iedere keer heel erg lekker. De avond met "alleen maar meze" was een succes ! ...en de Malamatina & ouzo smaken ook lekker. Zeker voor vele herhalingen vatbaar. We komen gauw weer terug

22. Fam.Hendriks

Woensdag 22 Augustus met 8 personen heerlijk gegeten
    ( en gedronken ) bij Akropolis.
    Iedereen was zeer tevreden.
    Aangename sfeer en een uitstekende service.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Tot de volgende keer.

Fam.Hendriks

23. fred &tinie

Gisteren heerlijk gegeten , de eigenaar is een echte griek dus griekse gastvrijheid en warmte !
    het restaurant is mooi opgeknapt en is echt gezellig geworden!
    Akropolis krijgt van ons een dikke 10!
    een verrijking voor de omgeving, ze zullen ons zeker vaker terug zien!!

24. Excellente service, supervriendelijke mensen en overheerlijke gerechten. Daarbij een gezellige sfeer. We waanden ons in Griekenland. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Lietsa

25. John en Angelique

Lekker gefietst tot Akropolis. Alweer heerlijk gegeten. Hebben vandaag een Griekse avond beleefd. Heerlijk eten, lekker weer op het terras, voelden ons in Griekenland!

26. Anja en Ger

We hebben vandaag hier gegeten. Heerlijk! Een gezellige ambiance en een zeer hartelijk ontvangst! We komen zeer zeker terug. Veel succes en tot gauw!

27. Het eten was zeer lekker,de service zeer goed.We komen terug om een stukje Griekenland te proeven.Doe zo verder......tot de volgende keer.

28. Waande me in Griekenland, heerlijk gegeten, zeer gastvrij, absolute aanrader.

29. Christina

We zijn verschillende keren in Akropolis gaan eten. Verrukkelijk eten, uitstekende service, een aangename sfeer... het is absoluut een aanrader!

Christina

30. Wij zijn gisteravond daar geweest.
    Het restaurant is mooi opgeknapt in een mooie griekse moderne stijl.

De gastheer kent zijn vak. Hij is beleefd en geeft de klant echt het gevoel gast te zijn.

Eten was heerlijk, we hebben ons laten verrassen door de chef. Mooie presentatie en meer dan voldoende.

Hier komen wij zeker terug.