Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Budel-Schoot verdeeld zijn.

P. Reijenga

Gezellige en snelle bediening, goed en voldoende eten.

lekker gegeten voor een schappelijke prijs.vriendelijke bediening. kom zeker nog eens terug.

Zeer goede ervaring, erg lage prijzen in vergelijking met andere Griekse restaurants. Heerlijk gegeten, goed personeel en een aardige Griekse gastheer. Wij komen zeker terug!

Jan en els de jong

Heerlijk gegeten. Leuk de kinderplacemats. Alleen de frites was véél te zout. Perfecte en vlotte bediening ondanks de drukte. Tot gauw.

Zeer lekkere friet! Goeie prijzen ook sinds die Chinezen erin zitten is het alleen maar beter geworden!!!

We hebben heel lekker gegeten, sfeer en bediening erg goed. Wij komen zeker nog eens terug.

Mike van Hoof

Goed restaurant, heerlijk te eten en heel gastvrij! Er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben, maar dat is bij dit restaurant onterecht!

Heerlijk gegeten! Goede bediening, snel en gewoon goed. niets op aan te merken. Acropolis speciaal is naar mijn mening speciaal genoeg. Verder hangt er een goede sfeer in het restaurant en is de eigenaar een top mens.

Zeker een terugkomer!

Goed ontvangen, vriendelijke gastheer. De zaak was volzet op zondagavond dat zegt genoeg. Mijn ervaring; de bediening is zeer onproffesioneel en onverschillig. Het eten is goed tot zeer goed te noemen. De ijsjes vond ik minder bv akropolis speciale niks speciaals aan. Je kan gezellig zitten en is zeker voor herhaling vatbaar.
    Kortom goed restaurant in Budel-Schoot.

Geweldig eten, leuke sfeer, aanrader!!

Na positieve geluiden hebben wij besloten om eens te gaan eten bij de griek in budel-schoot. Van tevoren op zondag 21-09-2014 geserveerd voor twee pp rond 19.30. Bij binnenkomst "heeft u geserveerd?". Wij hebben zeker vijf min gewacht totdat iemand na ons toe kwam, ze moesten nog de tafel schoonmaken. Nog een paar min daarna "u kunt gaan zitten". Werd niet eens gevraagd om evt. jassen aan te nemen. Wij hadden een voorgerecht van 17euro besteld, was niet echt geweldig voor deze prijs. Hoofdgerecht; mijn partner forel met kop en staart, was zeer goed gebakken en lekker. Mijn hoofd; schotel bestond uit 4 stukken vlees. Giros was niet goed doorgebakken, de rest ging wel. Nog een nagerecht besteld. Het duurste op de kaart. Het was in een woord verschrikkelijk, harde stukjes appel, twee bolletjes ijs, grote stukken aardbeien en slagroom. Denk dat wij hier niet meer zullen terugkeren, was niet echt geweldig. Veel minpuntjes deze eerste ervaring.
    Gr.

Henri van Mourik

Het eten en drinken is van goede kwaliteit, met name voor mij de durum donner. De sfeer en de service zijn eveneens erg goed, al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En de prijzen zijn in verhouding met de rest.

Je kan er ook binnen lopen voor alleen een drankje.

Een echte aanrader in ons dorp

Leuke lokatie, vriendelijke mensen. Gezellig. Heerlijk broodje gezond. Kortom de moeite waard om er een hapje te eten. Of maaltijd af te halen. Keep on guys.

Natasja

Zeer lekker eten en hele goede en vriendelijke bediening. Komen er bijna wekelijks!

Vriendelijke en goede bediening en het eten is er ook lekker.
    Gr uit Tilburg.

Prima zaak, (klant)vriendelijke bediening, aanrader! Tot snel Onur en medewerkers...

Gewoon lekker en goed! En zeer klantvriendelijk

Goed restaurant en vriendelijke bediening.

Goed eten altijd vriendelijke bediening! En de standaard begroeting Hallo Jongens!!
    Gr. Poetoe l

Jeroen Peeters

Een heel goed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Zeer lekker eten voor een betaalbare prijs. Zeer tevreden, daarom komen we ook elke week eten bij onur.

Groeten Opel outlaw zuid oost

We zijn zaterdagavond met 8 personen wezen eten. Begroeting bij binnenkomen. Bediening vriendelijk, eten zonder meer heerlijk. Alles goed van smaak, warm en goed gegrild. We hebben een leuke avond gehad, met heerlijk eten, vriendelijke bediening en een zeer goede prijs. Zonder meer voor herhaling vatbaar.

Jan Martens

Gisteravond heerlijk grieks gegeten. Leuk klein restaurantje met een echte Griekse gastheer! Diverse voorgerechten geproefd en daarna vlees en vis als hoofdgerecht! Lekker gekruid; niet te veel, niet te weinig! Wij gaan zeker hier terug komen!

Gezellig ; eten lekker, bediening goed en vriendelijk. Gaan beslist nog eens terug.

Vandaag eten afgehaald... gyros zonder uien besteld maar volgens mij verstonden ze met extra uien. Het varkenslapje was maar aan een kant gebakken en het gehakt was erg rauw van binnen. Ook de frietjes waren slap en het eten was niet warm. Zeer slecht, laatste keer dat we hier eten afhalen.

Na nieuwe eigenaars weer eens geweest en het beviel goed. Maar nu.. kan de drukte niet aan? Van de drie sticks een goed. De andere twee, bief te hard en kip heel erg droog. IJs gekristalliseerd. € 5,80 (4+1,80) voor koffie met grand marnier wel erg veel. Werd wel gecorrigeerd toen ik hier melding over maakte.

Zondag de 85ste verjaardag van opa Hans gevierd bij Akropolis samen met zijn kinderen en kleinkinderen. Het was een zeer gezellige avond. De plek waar wij zaten was mooi versierd met vlaggetjes en ballonnen. Opa en wij allen hebben genoten van het eten en de ouzo. Opa was zeer tevreden. Tot de volgende keer!

Heerlijk gegeten met veel vegetarische opties, top service!

Frederik De Rossi

Heel lekker gegeten als vlees- en visliefhebber, en ook onze vegetarische vrienden hadden keuze te over. Een aanrader!

Gezellig en lekker eten! Heel leuk dat er zoveel vegetarische opties zijn!