Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brussel verdeeld zijn.

Afram Celik

Een zeer mooi restaurant in retro stijl. Een echte aanrader!

Nadat we al twee keer de Rue Des Boucherons waren doorgelopen, lieten we ons hier naar binnen praten door zo'n gladde klantenwerver op het terras.

We bekeken de menukaart, maar vonden de prijzen erg hoog. Dus kozen we een gerecht van het toeristenmenu: een paëlla voor mij en een visschotel voor mijn vrouw. Normaal waren deze voor 4 personen, maar voor ons maakten ze 2 éénpersoonsporties. Dus dan verwacht je ook een redelijke prijs.

De schotels werden opgediend. De paëlla was kurkdroog, de mosselen, garnalen en inktvis die erin zaten veel te lang gekookt, dus ook niet meer eetbaar. Er lag een halve kreeft op en een krabschaal, beide eveneens kurkdroog en smakeloos. De vis van mijn vrouw was geen haar beter. Ik heb een stukje van de zalm en de zeebaars geproefd en die waren werkelijk - excusez le mot - niet te vreten! Ik vermoed eerlijk gezegd dat we opgewarmde restjes van eerder op die dag hebben gekregen.

Wij hadden er figuurlijk de buik van vol en vroegen de rekening. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Voor 2 porties oneetbaar voedsel, 1 pilsje en 1 glas witte wijn vroeg men meer dan € 100!! Ik heb de manager, de ober en later ook de klantenwerver precies verteld hoe ik over Le Vieux Bruxelles dacht.

Ga hier nooit naar binnen!!

2,1

Lang moeten wachten toen we onze (take-away) bestelling konden doorgeven. Na lang wachten rauwe, verbrande, zure biefstuk, met olie doordrenkte carpacchio toen we onze bakjes openden...
    Geen aanrader!!

Marechal

Na een heerlijke en plezierige avondmaaltijd bij concurrent 'Le Vismet' viel onze lunch vandaag bij deze brasserie enorm tegen. De tuin achter het restaurant is OK, de kwaliteit van het eten veel minder. De onattente bediening spande echter de kroon. Wat voorbeelden: de vissoep was erg zout, de frieten laf, bij de broodjes zaten twee al geopende en halfgebruikte botertjes. Twee keer vragen om peper die niet komt, drie keer vragen om brood bij de gerookte zalm dat niet komt. Verzoek om bij het voorgerecht van twee alvast de mosselen voor de derde te serveren dat niet wordt gehonoreerd. Hierop afbestelling van de volgende gang, die we vervolgens wel op de rekening zien terugkomen (achteraf wel gecorrigeerd, overigens). Ons zie je hier niet meer terug.

6. Belgisch Brussel

Ons eerste bezoek, zaterdagavond 9 mei 2015. Professionele ontvangst, vlotte bediening, de sfeer onder de werkers in de keuken en de bediening is plezierig. De gerechten vers en goed bereid. Een aanrader als je in Brussel vis wilt eten.

7. Belgisch Brussel

Harm Buchholtz

bezoeker

Het restaurant was fantastisch. Nu al een jaar gesloten.

men.

Een zeer gezellige eetgelegenheid. Mooie inrichting, zeer fleurig. De bediening was zeer vriendelijk en prettig.

De meesten in de groep namen een spaghetti met een saus, deze was lekker en de porties waren giga. Wij deden het met een speciaal kip gerecht; het was ongelooflijk goed en ook deze porties waren erg goed verzorgd en genoeg. De la chouffe van het vat was prima... De prijzen van het eten waren laag.

Ben je in de buurt van het Jacques Brel museum dan mag je deze eetgelegenheid niet over slaan (schuin tegenover).

Vanochtend koffie gedronken bij dit restaurant. De koffie was best lekker maar behoorlijk aan de prijs, een capuccino kost maar liefst €4,50. Op zich niet zo erg want je zit wel midden in Brussel op de Grote Markt, alleen wat enorm irriteert is dat wanneer je naar het toilet gaat je ook hiervoor moet betalen. Voor zo'n bedrag voor een kopje koffie lijkt mij dat het normaal is dat het toilet bij de prijs is inbegrepen. Ook de service laat enigszins te wensen over, na twee maal vragen om de rekening kwam een humeurige ober afrekenen. Dit kan vele malen beter bij zo een restaurant. Klant is hier geen koning!

11. Italiaans Brussel

Onlangs voor de eerste keer een "Lunch Express" gegeten bij dit Hotel. Ligging van dit hotel is aan de grote markt van Brussel dus er valt genoeg te zien.

De Lunch Express bestond uit drie gangen waaronder een mix van salades, rosbief met rucola en noten en een dessert van aardbei met een in Grand Marnier gedrenkte cakejes. De presentatie van de gerechten was prima maar de complete lunch heeft me voor wat betreft smaakbeleving niet kunnen overtuigen.

Wel een plek om terug te keren en andere opties van de kaart te proberen.

à bientôt!

Familie Bovens

Echt traditioneel indiaas restaurant. Alle gerechten zijn prima op smaak en de hele sfeer van het restaurant ademt gewoon India. We hebben een mix van gerechten genomen waaronder de Chicken Madras (uiteraard), Rhogan Josh en de Shahi Korma aangevuld met de Bombay Aloo. Niks dan lof voor deze ervaring. Bombay Inn behoort inmiddels tot mijn favorieten!

Fam Bovens

Fam Bovens

14. Eetcafé Brussel

Manon Vromant

The best restaurant among Indian restaurant in Brussel. Food was delicious, large selection on the menu with fair price. Friendly service.

pari

Heerlijk gegeten met verschillende smaken, thee was een beetje te sterk. Service perfect, niet duur voor deze ligging.

18. Afrikaans Brussel

Freddy de Weerd

19. Vietnamees Brussel

Freddy de Weerd

20. Afrikaans Brussel

16 augustus 2013 hier gegeten. Het is even zoeken, maar de moeite waard. Ethiopisch eten is een belevenis op zich; niet met bestek, maar met stukjes van een soort pannenkoek je eten opeten! Ook de koffieceremonie is een aanrader! Volgens mij kom je hier ook als vegetariër aan je trekken.

21. Vietnamees Brussel

17 augustus met z'n tweeën gegeten; grote porties voor weinig geld. Alles vers en van hoge kwaliteit . Aan het interieur zie je niet dat je bij een toprestaurant zit! De sfeer is gezellig; de nadruk ligt op het eten! Bij een volgend bezoek aan Brussel staat dit restaurant weer op ons lijstje

Heidi K.

Geweldige burgers! Deze moet je proberen als je in Brussel bent. Niemand kan aan Ellis Burgers tippen! Moet je proberen!

23. Belgisch Brussel

Prachtig restaurant in een meer dan prachtig gebouw. Absoluut de moeite van het bezoeken waard. Het is echt super. Je kan hier ook ideaal met een groter gezelschap eten. Het eten is lekker, verzorgd en wordt geserveerd door vriendelijke bediening. Prijs is wat aan de hoge kant, maar daar krijg je ook wat voor. Beneden in de kelder is een rooksalon/lounge en vergeet zeker niet naar het toilet te gaan. Apart en leuk!

Sarah Bloemen

Wij hebben er vorige weekend gegeten en waren aangenaam verrast. Wij kozen het menu en het was heel erg lekker, totaal geen spijt van. Verder hadden we pikant gevraagd en kregen dan ook pikant, daar dus geen klachten over. We dronken er een heerlijke King Fisher bij. Er heerst een leuke sfeer en goede bediening. Aanrader

Luc Vertonghen

Grieks tapas restaurant met hele lekkere gerechten. Het restaurant zelf is erg mooi ingericht. Vooraan iets moderner en achteraan met warmere kleuren. Wij hebben er heel lekker gegeten en ook de Griekse wijnen waren goed. Origineel.

Wout Hanssen

Bijzonder vriendelijke en professionele ontvangst en bediening. Het restaurant is mooi ingericht, moderne sfeer in een ouder gebouw. Ruime kaart en wijnkaart. Op 10 minuten wandelafstand van de grote markt gelegen. Bijzonder lekker eten en verhouding prijs kwaliteit is helemaal ok. Aanrader.

27. Belgisch Brussel

Heerlijke hamburgers met lekkere zelfgemaakte Vlaamse frieten. Grote portie en erg uitgebreide keuze trouwens. Correcte service en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit prima. Je krijgt er waar voor je geld. Erg aparte inrichting, leuk.

28. Afrikaans Brussel

Ivan Broux

Op aanraden van vrienden hier gaan eten. We gingen voor een menu aangezien het onze eerste ervaring met de Ethiopische keuken was. En dat kunnen we aanraden. Alles was uitstekend van smaak. Gerechten zijn stevig gekruid zonder pikant te zijn. Verder zeer originele gerechten. Personeel was erg vriendelijk. Restaurant met karakter! Reserveren lijkt me aan te raden.

29. Afrikaans Brussel

Joris B.

Uitstekende service en fantastisch eten, een typisch Afrikaanse maaltijd. Lekker vers en gekookt door een echte Afrikaanse mama! Vlakbij de vlooienmarkt gelegen. Leuke sfeer. Absolute aanrader.

30. Aziatisch Brussel

Marcel Vliegen

Zalig lekker eten en heel budgetvriendelijk. Restaurant is vrij groot met grote ramen en maar beperkt aangekleed. Vandaar ook een kantine-achtige uitstraling. Maar het eten maakt veel goed en dat is toch het belangrijkst. Bediening goed!