Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brunssum verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Brunssum

Peter Doormans

Op aanraden van kennissen eens gaan wokken hier. Het zijn nog altijd kennissen maar wokken nooit meer hier. Zaal erg lawaaierig, heel veel kid's die eigenlijk in de ballenbak van McD thuishoren. Eten was beneden de maat. Personeel had er volgens ons totaal geen plezier in. Kwaliteit prijs verhouding normaal maar wanneer er geen kwaliteit, sfeer, vriendelijkheid en smaak aan te pas komt heb ik liever helemaal geen verhouding. Niet bedoeld om zeer negatief te doen want anderen zullen het misschien wel zeer goed vinden maar gezellig wokken? voor ons niet meer hier!

3,7
  2. Erg achteruitgegaan, groente uit de zak van de kepu, was vroeger vers. Bediening chaotisch. Jammer, het was vroeger een van onze favorieten, nu is het massaproductie.

3. Wat jammer, ik ben nu al 3x teleurgesteld in de kwaliteit van het eten. Was een paar jaar gelden beter. Salade zalm, bak sla zonder dressing, met daarop een plak zalm. Engels ontbijt met ongebakken bloedworst, club sandwich onderkant brood nat, pannekoek niet gaar, teruggegeven en een nieuwe gekregen en daarna nog klef.. ik denk dat het aan het beslag lag, er zat volgens mij geen ei in. Het is de meest sfeervolle eetgelegenheid in Brunssum maar het eten kan veel beter.

4. Al een aantal keren wezen eten, alles heerlijk vers en mals. Dit weekend hebben we afgehaald en ook thuis hebben we enorm genoten, totaal geen inlevering van kwaliteit!
    Voor ons geen ander Grieks restaurant meer!

5. Vandaag heerlijke bonbons gekocht bij ijssalon danoi.
    Snelle bediening en zeer klantvriendelijk, mocht zelf eerst een bonbon proeven.

6. Hallo,

Wilde even iets achter laten, was vorige week in jullie zaak,
    en moet mijn complimeten geven!
    Had een wafel met warme kersen besteld en was erg goed van smaak
    en de koffie was ook lekker te drinken, niet te sterk en niet te slap!
    Moet zeggen dat het ook erg gezellig was versiert en warm welkom van het personeel.
    Kom zeer zeker nog eens lang.

Met vriendelijk groet, Lisa.

7. JP BOVENDORP

All jaren onze vaste frituur. Kwaliteit, kwantiteit en prijs zijn zeer goed!

8. Tegenwoordig is het zeer netjes geregeld. prima eten, fantastische limburgse bediening een aangename sfeer en ik vind het er zelfs goedkoop. Snelle service, echt lang wachten hoef je nooit en als je ziet dat iedereen aan het werk is kun je daar toch niets van zeggen. Het interieur is enigszins gedateerd maar dat weet je voordat je gaat zitten en dat heeft natuurlijk ook wel wat, toch??
    Lekker doorgaan!

9. Super lekker, ambiance goed. Heerlijk eten, snelle bediening, gewoon perfect.

10. ronald

11. Wij komen al jaren hier eten, bij de canadian corner. Het eten is er echt heerlijk, maar ook vooral de zeer vriendelijke bediening, en de gezellige sfeer. Vooral met de feestdagen is het er super mooi versierd.
    Zo ook nu met de kerst is het er tot in detail versierd. Ze doen er echt heel veel moeite om het zo gezellig mogelijk te maken. We hopen er nog jaren van te mogen genieten.

12. Altijd heerlijke broodjes kebab hier!

13. Ik heb laatst met mijn dochtertje van 1 jaar geluncht bij la plaza.
    Ik was zeer tevreden over de bediening. Ze waren erg klantvriendelijk en zorgen dat je altijd een tafeltje krijgt. Hoe druk het binnen ook is.
    Het eten en drinken is goed.
    Ik kom hier regelmatig ook met het werk. Ze zijn altijd behulpzaam om te helpen als je met mensen in een rolstoel komt.
    Ik snap niet wat mensen negatief over la plaza schrijven.
    Ik ben nog geen een restaurant tegen gekomen die zo behulpzaam zijn met het helpen van rolstoelers / kinderwagens!
    La plaza ga zo door!

14. Heerlijk gegeten in een wonderlijke kerstsfeer. Het hele restaurant is omgetoverd tot een gezellig kerstrestaurant. Moet gezien worden door groot en zeker door klein.
    De uiensoep is echt een aanrader het hoofdgerecht was een specialiteit
    Bedankt Donna, Lynsey, Tonny, Harry en alle andere mederwerkers.
    Gevoel van het begin van de feestdagen.

15. Zeer goede service en wat nog belangrijker is, is de goede kwaliteit van het eten voor een goede prijs. De nieuwe inrichting zorgt voor een gezellig verblijf. Je voelt je er thuis. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan of te bestellen. Al het personeel is super klantvriendelijk. Echte aanrader.

16. Werkelijk heerlijk gegeten, ree stoofpotje was geweldig, heerlijke groenten en aardappeltjes, ruim voldoende. Ree biefstuk was ook perfect. Warme ambiance, attente bediening. Maaltijden echt met zorg bereid en geen lopende band werk. Een absolute aanrader, de rekening is dan achteraf ook nog een meevaller. Dus dubbel voldaan weer naar huis. Wij komen hier terug!

17. Leuk restaurant. Het eten was perfect en de bediening/eigenaar ontzettend vriendelijk. Komen zeker nog eens terug

18. Dit is de beste friture die ik ken. De eigenaren zijn altijd vriendelijk en de frites zijn perfect. Het zijn er niet alleen véél, ze zijn ook goed gebakken. De babi pangang is superlekker en de zelfgemaakte gehakballen zijn dat ook.

De Egge mag er blij mee zijn!

19. Ramon Woldinga

20. Lekker eten, gezellig restaurant! Zeker een aanrader

21. Ralf,nicolle en romy

Heel positief super mooie strakke gezellige zaak/friture. Eigenaars zijn super leuk vooral ook tegen de kinderen. Zeker de moeite waard eens langs te gaan of te bestellen via bezorgservice.

Groet Fam Savelberg.
    ps ga zo door

22. Laatst heb ik hier 5 smaken ijs geproefd/ gegeten: kaneel, hazelnoot, citroen, witte chocolode en een vruchtenijs. Helaas was de kwalitiet en smaak per soort erg verschillend, van 'erg lekker en smaakvol' tot 'smaakt naar goedkoop, kunstmatig in smaak en te zoet supermarktijs'. Van een ijssalon verwacht ik echt beter. De prijs vind ik voor het gebodene dan ook echt te hoog.

Ik ben het ijs van vlak over de grens gewend en daar krijg je voor het zelfde geld minstens de helft meer (!) en is het ijs veel romiger en smaakvoller, zoals echt zelfgemaakt ijs hoort te zijn.

De sfeer is wel gemiddeld voor een ijssalon, maar niet bijzonder. Een deur die niet goed vanzelf dicht gaat en dus na bijna iedere klant op een kier blijft staan, waardoor het koud tocht, vind ik ook niet prettig. De bediening was wel vriendelijk en correct, zoals het hoort.

23. g. manders

Zondag 21 oktober heerlijke pizza's gegeten bij Fred en zijn vrouw. Heerlijke krokante bodem, goed belegd met eerste klas ingredienten.
    Gerard en Annemie Manders

24. De zelfgemaakte bamiballen zijn heerlijk, niet te overtreffen.
    Ook de zelfgemaakte kroketten zijn erg smakelijk.
    De frieten zijn lekker smakelijk en 1 portie is zeker voldoende.
    De bediening is vriendelijk, correct en snel, ook als het druk is.
    In Treebeek zijn wel 4 frieten tenten, maar ik rij vaak naar het
    "smulhuis" voor mijn lekkere trek.

25. Beste frituur uit de buur ongetwijfeld. Je betaald er idd erg veel voor, en je krijgt weinig frieten! mensen die de mayo niet lekker vinden hebben geen verstand van goed eten, deze is mild,romig en erg zacht van smaak.

ga zo door!

26. Wat is hier mee gebeurd? Vroeger kwam ik hier vaker en was altijd wel tevreden, maar de kwaliteit is echt hard achteruit gegaan de laatste jaren! pizza's zijn zo droog en veels te duur, voor wat je krijgt.
    De vrouw achter de balie is ook heel erg onvriendelijk, ik ben hier helaas echt niet meer tevreden over, en ze zien mij dus ook niet meer terug!

27. Mijn man en ik gaan de laatste tijd regelmatig bamiballen en nasiballen halen bij het Smulhuis.
    Wij komen speciaal uit Hoensbroek voor deze lekkere ballen.
    Als we thuis zijn aangekomen zijn de ballen nog lekker warm.
    Het Smulhuis is heel netjes, het personeel is heel aardig.
    En de ballen zijn niet te toppen. De zaak is sfeervol ingericht.

28. Een absolute afrader! Het concept van een gezellig intiem restaurant is tijdens de verbouwing regelrecht de prullenbak in gesmeten. Wat is dit een waardeloos druk restaurant geworden, waar je alleen rustig kan eten met oorkleppen op. Alles, maar dan ook alles is opgeofferd om maar zo veel mogelijk tafels en mensen in een te kleine ruimte te kunnen proppen.

Laat ik met de goede kanten beginnen. Het eten is zeker niet verkeerd. Oké het wordt redelijk lauw opgediend, maar de lekkere Griekse smaak zit er zeker aan. Afrader is wel de moussaka, die kun je beter thuis van Knorr maken. Zo ook de bediening, redelijk snel en helemaal niet verkeerd. Wel een opmerking, ga niet een tafel met glassex schoonmaken, terwijl er mensen naast zitten te eten.

Nu de mindere kanten. Het gaat al mis wanneer je binnenkomt, je moet wachten omdat tafels zijn dubbel geboekt en je merkt al meteen aan het personeel dat het een kleine chaos is. Vervolgens word je achterin het restaurant gepropt en vraag je jezelf meteen af waarom je geen oordoppen hebt meegenomen, wat een lawaai! Je verstaat nauwelijks de persoon tegenover je. Andere gasten zien wij zelfs twee keer van tafel verwisselen, één keer vanwege de eigenaar, één keer omdat ze niet tegen de drukte konden. De saladebar is nog zo'n een complete ramp. Buiten het feit dat zoiets niet meer van deze tijd is, is 'ie veel te klein en staat er een rij mensen voor (die vervolgens naast jouw tafel staan en op jouw bord zitten te gluren). Hierdoor komt ook het personeel niet meer goed uit de voeten. Ik vraag me af waarom de eigenaar dit allemaal niet ziet. Ik vermoed dat hij eraan gewend is geraakt en niet meer objectief naar zijn restaurant kan kijken. Een tip voor hem, schrap tenminste 1/4 van de tafels, verander de opstelling, werk met geluiddempende muren en plafonds. Alsjeblieft doe iets om de rust terug te krijgen in deze tent.

Wat ooit ons favoriete restaurant was voor de spontane drang om zondagavond uit huis te gaan eten, is compleet veranderd in een jeugdhonk waar sfeer en gezelligheid ver te zoeken zijn, massaproductie ten top! Jammer want het eten smaakt er niet verkeerd.

Zolang de inrichting niet grondig wordt heringericht, nooit meer...

4,9
  29. Mooi verzorgde zaak, vriendelijk personeel en lekker eten. Kortom een aanrader, beste cafetaria van Treebeek. Ga zo door

30. Dit eethuis ziet er schoon uit, er werken vriendelijke mensen en de producten zijn vers en heerlijk. Wij hebben eten besteld en thuis opgegeten en het was zalig. Echt een aanrader.