Molise Expresse in Brunssum

1241931165 79
1336196183 73
1390061908 52
1437194417 61

1. Pizza is opzicht lekker, alleen te snel koud. Ongeacht waar de pizza naartoe gaat hij is altijd heel snel koud.

Bezorgen doen ze volgens mij liever niet. Wacht tijd minimaal 1,5 uur.

Bezorgen naar Sittard is voor hun alsof het aan de andere kant van Nederland is. Zelfs voor extra bezorgkosten €10,- doen ze het niet!!!

Voor mij geen tent om snel na terug te gaan, deze mensen gaat het te goed

2. Erg fijn dat het bezorgt werd, deze had ik niet zelf willen halen. Pizza taco is deeg met gehaktstof zonder al te veel smaak dus maak je geen zorgen mocht je op bang zijn voor een smaakbeleving.

3. Zeer slechte service, betalen voor extra bord voor een van onze kinderen. Nog nooit meegemaakt. Reden was dat ze ook licht en personeel moeten betalen. Lang wachten op afruimen. Kil restaurant qua aankleding.

4. Mandy Peeters

5. Altijd gezellig. Lekker eten en niet duur

6. Voor veel geld een extreem droge en flauwe pizza kipshoarma gegeten. Was echt niet lekker, geen Molise meer voor ons.

7. Lia Heijnders

Na lange tijd weer eens een pizza taco besteld. Op de menukaart stond "pittig" gehakt, dus besloot om hem niet extra pittig te bestellen. Na 1 uur en een kwartier (!!) werd de pizza bezorgd. Koud, droog en vooral flauw gehakt. De salade bestond voor 3/4 uit witte kool met een klein laagje ijsbergsla en schijfje wortel aan reepjes gesneden.

Ben er nu helemaal klaar mee!!

8. Pizza's besteld en spaghetti. Spaghetti werd vergeten, was wel al betaald. Na lang aan telefoon te hangen eindelijk bezorgd. Mijn eigen pizza was inmiddels koud. Kreeg daar geen reactie op toen ik dit aan bezorger door gaf. Ook niet gezellig om apart te eten Molise!

9. Anoniem

10. Pizza Taco is mijn favoriete pizza, niemand kan de Taco zo maken als Molise. Jammer dat we 50km van Molise wonen, anders ging ik vaker!

11. family nout

Altijd top! Komen vanuit Rotterdam en zijn altijd op smacht naar pizza taco. Meenemen is ook geen probleem altijd apart ingepakt. Thnx Molise. Met vriendelijke groet familie Nout

12. Gioo Bernardi

13. Wij komen er regelmatig en hebben altijd heerlijk gegeten! Prijs/kwaliteit- verhouding is prima. En als je ziet hoeveel bezorgauto's er af en aan rijden en hoeveel mensen er wachten op hun afhaalbestelling, terwijl het restaurant ook nog vol zit, dan is het begrijpelijk dat je niet binnen een half uur je pizza thuis hebt.

14. Herken de kritieken niet. Zojuist met de kinderen voortreffelijk gegeten. Vleesgerechten super, pasta en pizza ook. Bediening zeer correct en vriendelijk. Zeer proper restaurant. Wij komen zeker terug.

15. Maurice Meijer

Vandaag een Mixed grill besteld. Ik las in de recensies dat de vleesgerechten prima waren. Dan weet ik niet wat iemands standaard is, maar deze mixed grill was waardeloos. Het is stevig geprijst en dan verwacht je kwaliteit. De frieten waren taai en zeker niet vers, het vlees dat dreef in het vet was gort en gortdroog. Gewoonweg niet te eten. Eens en nooit meer.

16. Waardeloos restaurant. Vandaag 2 pizza's besteld, die na een wachttijd van 1,5 uur bezorgd werden. Beide pizza's waren nog net niet koud, de salade bij de pizza taco was oud, want de ijsbergsla was slap. Verder is de prijs bij Molise stevig en voor zoveel geld verwacht je betere service en lekkerder eten. Helaas. Voor ons geen Molise meer.

17. Heerlijk eten maar ik vind de inrichting van de zaak niet heel gezellig. Wel prima service.

18. Wederom ERG jammer dat het terras reeds in september (nog heel mooi weer!) ontruimd is. Hetzelfde maakten we in het voorjaar mee, toen werd er schouderophalend gezegd dat de stoelen nog ergens anders stonden. Beetje dom: heb je zo'n prachtig groot terras en doe je er niets mee... Ik weet van diverse mensen die er lekker buiten wilden eten of iets gebruiken, maar om die reden ergens anders naartoe zijn gegaan. Gemiste kansen, Molise!

19. Waardeloos!
    Voorheen was dit een prima Italiaans restaurant, maar tegenwoordig; restaurant niet sfeervol, bediening chagrijnig, en bezorgtijd meer dan een uur.
    Nee, dank U.

20. Wij zijn vaste gasten van het restaurant en bestellen niet alleen de favoriete taco maar ook vleesgerechten en pasta. Altijd prima kwaliteit. De sfeer boven is beter dan beneden maar het blijft een beetje kaal en ongezellig. Maar daar staat tegenover dat het personeel vriendelijk en attent is.

21. Pizza Taco is simpelweg overheerlijk, mijn favoriete pizza!!! Andere gerechten nog niet mogen proeven. Restaurant is prima ingericht, geen op of aanmerking maar ook niet heel stijlvol.

22. Te lange levertijd 1,5-2uur wachten! Taco viel erg tegen, de bodem was niet meer dan een goedkope diepvriespizza. De calzone was doorweekt door de groentesappen. Vroeger was de kwaliteit veel beter toen hij nog op de Rumpenerstraat lag. Niet voor herhaling vatbaar.

23. Daan en Es

Nou nou wat een sfeertje hangt daar (not!!).
    Waren 2 man personeel in de bediening 1 zwanger vrouwtje (33 weken) en 1 meid die zich t licht uit de ogen rende en 1 bleek vakantie te hebben.... wat een aanfluiting, we gaan er dus NOOIT meer heen!
    De taco viel echt tegen zeer misselijkmakend!

Aan het personeel lag 't dus niet sterker nog ik heb er moeite mee hoe ze de tent moeten runnen met zo weinig man!

Veel succes, ik hoop dat jullie eraan gaan werken anders vrees ik 't ergste!

24. Besteld om te laten bezorgen, pizza Margherita aangebrand. Spaghetti marinara, geen smaak, en een pizza taid, niet lekker. Was de eerste keer, en ook meteen de laatste.

25. Vandaag voor het eerst sinds lange tijd bij Molise geweest op de nieuwe locatie, nl prins hendriklaan in Brunssum. De locatie straalt weinig sfeer uit en heeft totaal geen Italiaanse sfeer. De meeste bezoekers zal dit echter weinig deren omdat 80% aan de pizza zat. Wij gaan echter niet naar een Italiaan voor pizza, die maak ik liever zelf. Wij hebben een klein voorafje genuttigd en vlees als hoofdgerecht. Het eten werd netjes geserveerd en de borden waren goed opgemaakt. Het vlees was perfect gebakken, voldoende saus en keuze uit pasta of friet. Als bijlage werd een salade geserveerd waar wat mij betreft iets meer dressing op mocht maar dat is een kwestie van smaak. De dame in de bediening was uitermate vriendelijk en kwam ook regelmatig kijken of alles naar wens was en lette goed op of er nog behoefte was aan een dranje. De prijs kwaliteitsverhouding is bij
    Molise zonder meer goed te noemen. Met pizzeria doen ze hun naam net te weinig eer aan, restaurant waardig zijn ze zeker, geen echt italiaans restaurant maar zeker voor herhaling vatbaar.

26. Vandaag na jaren weer eens gaan eten bij molise, maar wat viel het tegen! De Italiaanse sfeer was ver te zoeken! Dhr Reymers heeft hier zeker een flinke klus aan. Wat je ook niét verwacht in een Italiaans restaurant, is dat je geen tiramisu krijgt!! Pizza's waren verder goed. Nou directie van Molise, doe eens wat met je klachten, dit is niet de eerste, zie ik!!

27. Zijn er gaan eten, maar sfeer is er niet en het is super ongezellig binnen. Helemaal geen Italiaanse uitstraling. Pizza's waren zeer dun belegd. Voor ons hier niet meer. Jammer. We rijden liever een stukje verder waar vele betere pizzeria's te vinden zijn.

28. Vandaag voor de eerste keer weer eens gaan eten bij Molise. Vergeleken met het oude pand in Brunssum is er geen Italiaanse uitstraling/sfeer van binnen, waardoor je niet de indruk hebt/krijgt dat je bij een italiaan bent. Personeel is vriendelijk, eten is goed.

29. Afgezien van de Italiaanse vlaggen zou je optisch niet weten dat je je in een Italiaans restaurant bevind.
    Het ziet er wel schoon uit maar totaal niet gezellig aangekleed. Er is geen sfeerverlichting of decoratie afgezien van de kaarsjes met bloemetje op de tafels.
    Het eten is goed maar de kwaliteit/uitstraling in verhouding met de prijzen kloppen niet.
    je mag een gerecht niet delen wat ik gek vind als het bijvoorbeeld om een pizza gaat.
    Ook heel vreemd dat ze geen tiramisu hebben.
    De ober maakt veel goed, heel vriendelijk en charmant wordt je ontvangen en bediend. Het is meer geschikt voor afhaal.

30. Caroline

Ik heb vandaag een pizza, lasagne, tomaat met pesto en kaas laten bezorgen ik heb een uurtje gewacht dat ging wel, maar de pizza was te droog de lasagne was te droog en aangebrand en te weinig kruiden op de tomaat met kaas. Ik was echt teleurgesteld, ik ga dan ook niks meer bestellen bij Molise, terwijl ik vroeger echt tevreden was, heel jammer.

31. S. Bonanno

Na een jaar weer eens geprobeerd om Italiaans te eten bij Molise. We begrijpen nog steeds niet waarom dit een Italiaans restaurant heet! Geen Tiramisu. Geen rucola. Geen parmaham. Is er nu niemand die het durft om eerlijk tegen de eigenaresse te zijn en haar te laten inzien dat er echt veranderingen nodig zijn om de Italiaanse sfeer en smaak in haar restaurant te brengen? Volgens mij is de locatie perfect om elke avond de tent stampvol te hebben. Steek eens een paar euro in sfeerverlichting en in kleur bv. De bediening was daarentegen correct, de pizza ok.

32. Rob 9 punten

Sorry maar toen men het restaurant had in het oude pand was het eten nog constant en lekker toen kookte men met 1 hand volgens mij nu met 5 handen helaas. Wat bediening en gastvrijheid betreft ook dat is er niet meer. De dame die hier voorheen werkte wist hoe het moest. Kwaliteit en service is ver te zoeken.

33. Wat is met molise gebeurt... Ze zijn totaal vergeten waar het om draait en volgens mij interesseert het ze ook niks, twee uur wachten op een pizza, telkens weer. Wij bellen niet meer, wij hebben andere pizzarias gevonden waar gastvriendelijkheid nog hoog staat. Molise is verhuist en heeft onderweg hun service verloren, en het zou zo makkelijk zijn opgelost.. Ach, helaas, de taco was toch niet meer wat het ooit was.

34. Wat is hier mee gebeurd? Vroeger kwam ik hier vaker en was altijd wel tevreden, maar de kwaliteit is echt hard achteruit gegaan de laatste jaren! pizza's zijn zo droog en veels te duur, voor wat je krijgt.
    De vrouw achter de balie is ook heel erg onvriendelijk, ik ben hier helaas echt niet meer tevreden over, en ze zien mij dus ook niet meer terug!

35. Pizza's besteld voor af te halen, 3x pizza taco en een pizza calzone, op de pizza calzone lagen asperges die niet lekker waren, en de pizza taco was kruimelgehakt en super zacht zo week als nat papier, en al het taco viel eraf er zit niet een beetje stevigheid de bodems zijn ook super dun dus niet lekker.. Helaas, want de prijzen zijn ook aan de hoge kant dus verwacht je wel een beetje kwaliteit pizza...

36. Wij komen al 18 jaar bij Molise, de vrouw zelf nog iets langer.
    Pizza taco is van begin af aan top. Inderdaad was de eerste locatie, met de zes tafeltjes, de beste sfeer, maar erg klein, de vorige was te zakelijk, nu is het weer iets beter.
    Qua smaak iets minder goed dan vroeger maar zeker nog steeds een van de betere pizzeria's. Bravo.

37. Hub en Zwanny

38. Laatst wezen eten in het nieuwe restaurant. Echter, het viel behoorlijk tegen. De carpaccio die mijn vriendin had besteld was niet meer dan de plakjes ossenhaas met blokken parmezaanse kaas! En hier durven ze zich dan 13€ voor te vragen! Mijn tonijnsalade was ook niet helemaal top. De pizza die we hadden besteld zag er ook niet geweldig uit en was vrij droog. Verder is de keuze in pizza's erg beperkt en de prijzen die ze zich ervoor vragen zijn veel te hoog! De bediening is verder wel oke.

Bij Molise kan men het beste een pizza taco afhalen. Dit is in tegenstelling tot het restaurant een stuk beter

39. Salvatore Bonanno

Zoals gewoonlijk een zeer goede pizza gegeten. Deze keer in het nieuwe restaurant. Vriendelijk personeel; ik moest het alleen maar met 1 biertje doen, niemand kwam vragen of maakte oogcontact. We missen een beetje italiaanse 'sfeer' in alle opzichten.

40. Peter Bodelier

Ik ben in het oude pand nooit geweest dus ik kan niet vergelijken maar het nieuwe pand is heel mooi. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en snel. Het eten is heel goed, had ik van te voren niet verwacht van een pizzeria. Maar het is naar mijn bescheiden mening dan ook geen "gewone" pizzeria maar een top eetgelegenheid. Ik heb met mijn partner en onze zoon heerlijk gegeten en het is echt voor herhaling vatbaar. Ga zo door! Peter Bodelier.

41. Laat meestal wat bezorgen of ga het afhalen, altijd lekker geweest, heb nog geen pizza van de kaart gehad die tegenviel, altijd even vriendelijk te woord gestaan, ook al is de nieuwe locatie beetje verder voor mij, blijf er toch gaag komen, over de bediening in het restaurant zelf ken ik niets zeggen, nog geen ervaring mee, maar verwacht er net zo goed bediend te worden als bij het afhaal gedeelte van Molise,

Molise bedankt!

42. Eten bij pizzeria molise is zeer aan te bevelen, de bediening is super.

43. Mijn ouders en ik zijn gaan eten bij Molise ondanks de niet zo positieve kritieken. Tot ons genoegen hebben we heel lekker gegeten, zowel soep, voorgerecht en hoofdgerecht waren zeer goed.

De bediening is weliswaar jong maar erg enthousiast en heel behulpzaam.

De uiensoep was goed en de garnalencocktail ook, de kippensoep had iets meer karakter kunnen hebben.

De Ossenhaas in gorgonzola en de scampi's zijn zeer de moeite waard.

We wachten met spanning af of er ook nog traditionele Italiaanse gerechten als bijvoorbeeld Osso bucco en Tiramisu op de kaart komen.

Voor zover ik het begrepen heb is het plan om in december een definitieve kaart te presenteren.

Conclusie: eten bij Molise wil ik aanbevelen, als het weer goed is kun je ook nog op een groot terras buiten zitten.

44. jeroen kolk

-prijs-kwaliteitsverhouding slecht.

-bediening goed bedoeld door onervaren jong personeel.

-bediening kortaf/bits door leidinggevend personeel.

45. De pizza is lekker, deze kun je het beste afhalen. Met bezorgen heb ik helaas niet zo'n goede ervaring, ik heb al een aantal keer langer dan een uur moeten wachten. Het eten in het restaurant is ook erg lekker, alleen is de bediening niet echt goed. De serveerster leek nogal een slechte dag te hebben want er kon geen vriendelijke blik of lachje vanaf. Daarnaast kon ze ook niets vertellen over de wijnen die ze er hebben, waardoor ik daarna iets kreeg wat ik niet wilde hebben.

46. Heerlijke pizza taco... is eigenlijk het enige wat we er altijd halen.

Jammer dat ze niet tot Landgraaf rijden.

Restaurant zelf is iets minder gezellig, maar ja de service is goed en het eten helemaal.

Maar let op, ze gaan verhuizen....korter naar ons haha.

Voorbij het politiebureau in Brunssum, ze hebben het pand van de Chinees gekocht/gehuurd bij 't stoplicht kruispunt pr. Hendriklaan/straat.

Hopelijk bezorgen ze vanaf dan wel.

47. Erg lekkere pizza! Goed belegd, knapperige bodem en altijd op tijd klaar.

Het restaurant vinden wij wat ongezellig, dus halen wij voortaan af.

48. Het eten in Molise is goed, helemaal geen opmerkingen over. Echter vandaag in restaurant wezen eten, eten top, maar de bediening beneden alle peil! Serveester had ontzettend chagrijnig gezicht, reageerde kortaf. We moesten vragen om nog drank te bestellen, ook als we al 20min met een leeg glas zaten. We wilden nog natafelen, maar de serveerster kwam maar niet langs. Toen we van ellende maar om de rekening vroegen, bleek deze al klaar te liggen! Hoezo, je moet vertrekken!

49. Bestellen regelmatig taco. Nerens anders zo lekker als bij Molise.

Is het geld waard. Als je niet te lang wilt wachten op je pizza, moet je gewoon in de middaguren bestellen en dan je tijd aangeven wanneer je hem bezorgd wilt hebben. Altijd op tijd en de pizza is dan ook lekker warm. Ik geen Molise een 10 met een griffel!

50. Molise is mijn favoriete plaats om een lekkere taco vandaan te halen. Tevens zijn de pizza salami en hawaii ook erg lekker.

Net ietsje duurder dan gemiddeld, maar het zeker weten waard. Ik ben heel tevreden over Molise, en ga er dan ook altijd mijn pizza's halen (of ik laat ze bezorgen ;))

51. Heerlijk eten daar, klant vriendelijk. Ze maken het deeg nog zelf en smaakt ook altijd heerlijk. Is alleen jammer dat het restaurant zo klein is en dat het soms behoorlijk druk is. Hierdoor wordt de kwaliteit aanzienlijk slechter.
    Maar ik zal hier altijd nog blijven komen want zelfs als de kwaliteit slechter wordt, smaakt de Taco nog altijd perfect.

52. Ik vind er niets aan.

Had pizza taco besteld, vond hem veel te droog!

En ik had al bijna alle saus erover heen gegooid.

Veeeels te duur. Geen aanrader.

53. De allerlekkerste pizza Taco uit de verre omtrek.

Ik rij als ik in de buurt ben er speciaal naar toe (10km van huis) om die pizza af te halen.

Ze bakken hem half af, zodat je hem thuis nog even kan afbakken en een heerlijke warme pizza hebt. Witte koolsalade en knoflook wordt er dan apart bij geleverd.

Heerlijk.

A.s. Zondag gaan we daar eten.

54. Zojuist tagliatella met zalm besteld, helaas geen aanrader.

Weinig smaak en erg droog! Erg duur!

Pizza taco en tonijnsalade zijn absoluut wel een aanrader.

Over het algemeen snel bezorgd, wel soms aan de koude kant.

55. Wiel 11 punten

Na enkele jaren Molise en het nuttigen van zowat alles wat er op de kaart staat, mag ik met tevredenheid uitspreken dat alles altijd voortreffelijk smaakt en dat het telkens weer even vriendelijk en sfeervol wordt opgediend. Voor een Michelin Sterren restaurant kun je bij Beluga in Maasticht terecht, maar voor een smakelijk diner met een goede prijs-kwaliteitverhouding is Molise voor mij het restaurant met ster!

Morgen zijn we er weer...

56. Nou, ik heb laatst 2 pizza's besteld. Eentje was veel te zoutig.
    En die andere juist waterig!

Normaal hebben ze wel lekkere pizza's.

57. Heerlijk eten, maar klantvriendelijkheid..... wat is dat?

Bij het afhalen werd er erg moeilijk gedaan over het bestellen. Met een zucht en een kreun werd de bestelling aangenomen.

Voordeel dat het eten goed is, anders zouden we er nooit meer terugkomen. Limburgse gastvrijheid is hier ver te zoeken (of we moeten natuurlijk net de verkeerde persoon getroffen hebben...)

58. Lekkere bezorg pizza's. Ze zijn niet goedkoop, maar erg lekker. Alleen jammer dat het soms zo lang duurt voordat ze bezorgd worden.

59. Menukaart op internet geeft goedkopere prijzen aan dan in restaurant (bv pizza calzone op prijslijst € 9,75 / in restaurant € 13). Pizza's waren lekker maar prijzig. Restaurant mag wat sfeervoller.

60. Lekkere pizza's, alleen jammer dat ze niet in Kerkrade bezorgen.

Maar zelf rijden is het dan ook meer als waard...

Als we er gaan eten, is de service erg goed.

Erg klantvriendelijk.

61. Ik vind de pizza's lekker. Ik vind het alleen jammer dat ze steeds kleiner worden en de prijzen steeds duurder. Ik vind ze dan ook niet meer de prijs waard.

Wordt tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt!

62. Lekker, maar de prijzen zijn echt absurd hoog............

63. Lekkere pizza´s en calzones.

64. Marc

65. Lekkere pizza's, bediening niet onaardig.

66. jansssen

Je moet lang wachten, maar dat is het waard

67. af en toe kan het wat lang duren maar altijd aardige mensen en lekker eten met bestellen van uit molise

68. jolanda

jammer dat men geen bestelling vantevoren wil aannemen als je iets wil afhalen, dit is zeer klantonvriendelijk!

69. echt een Top tent, het eten is super lekker (vooral de pizza taco), de mensen zijn aardig..

70. fam franssen

de lekkerste pizza's van heel nederland kun je krijgen, heb nog nergens lekkerdere pizza's gegeten dan hier

71. Fam. van den Enden

sinds jaren al een vast adres waar je altijd terecht kunt voor de lekkerste gerechten en heerlijke sambuca.
    de bediening is hartelijk.

72. Bleh, koude pizza, wie wil dat!?

73. Fam. Jacobs

Pizza Taco is niet voor niets bekend in de hele regio. Heerlijk!! Maar dat geldt voor alle gerechten.

74. Jean Pierre de Balzack

In totaliteit tevreden.

75. Marcelino Lijesen

Leuke en spontane mensen. En het eten UITSTEKEND !!!