Het Rembrandthuis in Brunssum

1420476534 59
1432049519 65
1455195490 61
1460981982 61

1. Ik wil er graag naar toe, diverse keren gebeld. Voicemail ingesproken, online vragen gesteld. Ik krijg absoluut geen antwoord. Jammer, ben zeer teleurgesteld.

2. Gisteren met 16 personen geweest. Voor de prijs van 25€ all inn kan je een hele leuke avond hebben. Eten was goed maar niet bijzonder. Hendrikje doet z'n best om het iedereen naar zijn zin te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Als tip wil ik geven: barbecues staan tegen de muur, als deze in het midden stonden dan zou je met meer mensen rondom de barbecues kunnen staan.

3. In september 2013 op zaterdag een lunch georganiseerd(op afstand ivm wonen in het midden van Nederland), t.g.v. het 55 jarig huwelijk van onze ouders.
    Prima locatie, rolstoeltoegankeijk, gezellig, perfect voor de gelegenheid.
    Heerlijk gegeten!
    Super aardig en behulpzaam personeel. Alles kon. Correcte, vriendelijke en gezellige bediening.
    Wij kijken terug op een fantastische lunch!

4. Het was er erg gezellig, niet veel keus en erg lekker gegeten.

5. chantal

Eten was vies en onverzorgd. Totaal geen smaak en kwaliteit. Personeel was niet echt aan te spreken.
    Moesten zelf vragen voor karaoke, kregen we als antwoord: "ja als jullie dat willen"? Waarvoor komen we? Tap word opeens gesloten. Mogen we de microfoon meneer? Nee nu is het te laat. We waren met groep van 17 man. Aardig wat verdient!

6. Klaasje

Gisteren zijn we gaan eten met een groep van ongeveer 16 mensen met bepaalde verwachtingen om een leuke avond te hebben... Om te beginnen.. het was er verschrikkelijk koud, dat was al een goed begin van de avond! Het eten was kwalitatief slecht, het vlees was zo taai dat het haast niet te kauwen was! Geen karoake, meneer des huizes had er totaal geen zin in, dat zag je aan zijn reactie! Om half 9 kregen we het bericht dat ze zo gingen sluiten, op dat moment sloten ze de tap gelijk af. Er kon zelfs geen glaasje fris meer vanaf. En daar betaal je dan 25 euro voor. Volgende keer lekker gezellig wokken of sushi, alles beter dan dit. Echt een aanfluiting.

7. Yixuan Zhang

Een hele leuke avond gehad. Nadat we lekker uitgegeten waren werd er een gezellige gemaakt met leuke acts, muziek en natuurlijk een drankje.

Overall een hele fijne en gezellige avond.

8. Afgelopen vrijdag een hartstikke gezellig uitstapje gehad met collega's in verband met het afscheid van een van de collega's.
    De huisvestiging is wat gedateerd, maar het concept is ideaal.
    We hebben een heerlijke sfeervolle avond gehad met BBQ en drinken zoveel als je maar wilt.
    Daarnaast werd betreffende collega in het zonnetje gezet met ballonfiguren en een taartje en hebben we lekker karaoke liedjes gezongen.
    Ook was een van de collega's zeer muzikaal op zijn zelf meegenomen accordeon.
    Het is echt een avond waarin alles mag en niets moet en ook het personeel speelt daar prima op in.
    Kortom...Geweldige avond gehad!!

9. Chris 1709 punten

Hier recentelijk uit eten geweest. Ik moet toegeven, het concept is vrij uniek. Voor mij is het overigens absoluut geen droom concept, ik vind het wat hectisch, het maken van foto's en ballonfiguren heeft naar mijn opvatting niet veel met een restaurant te maken. Puur het restaurant gedeelte vind ik persoonlijk erg slecht. Het eten moet zelf gegrild worden, maar omdat niet iedereen professioneel kok is mag de uitleg wel wat duidelijker en eenvoudiger. Ook vind ik de layout wat raar (hoe de tafels staan). Ik ga erheen om een gezellige avond te hebben, met de overige bezoekers heb ik verder niets te doen, dus waarom dan zo'n situatie maken dat je onderhand gedwongen wordt interactie te hebben met onbekenden.

Op zich wel leuk, maar dat is iets voor een cabaretshow bijvoorbeeld. Dat probeerde de bediening er ook van te maken, maar helaas waren de "grappen" niet echt bewonderenswaardig, ik vond het ook erg opdringerig en ik vond dat het pas op het einde een beetje leuk werd wat service betreft. Het was duidelijk dat we te veel aandacht kregen, waar we zeker niet om vroegen!

De prijs was niet hoog, maar de verhouding is voor mij toch geen voldoende. Het was wel iets speciaals om mee te maken, maar thuis eet ik lekkerder en gezonder, ik zou minder opdringerige service willen (en variatie kan ook fijn zijn, niet maar een persoon de hele tijd) en een wat lager theaterpercentage zou voor mij ook wel wenselijk zijn. Overigens stond het toilet blank, de volledige vloer was nat en vies. Dit vind ik niet alleen totaal niet kunnen, het is ook ronduit gevaarlijk door de gladheid. Schijnbaar was dit bij het vrouwen gedeelte ook zo, maar daar kan ik niet over oordelen.

Leuk idee dus, voor sommigen prima en dan vooral als een grote groep het restaurant afhuurt, maar voor mij is deze zaak vooral erg vreemd en bij voorkeur niet voor herhaling vatbaar. Succes met de verdere verbetering!

10. Ik vond het vervelend dat ze onder het eten meende dat ze foto's moesten maken!
    Het eten vondt ik ook niet lekker.
    Het was idd een kleine dichte ruimte.
    Het drinken was wel voldoende.
    Wat ik ook minder vond is dat er een verklede meneer kwam om even balonnen figuren te maken.
    Ik heb zo iets van, laat ons toch lekker rustig eten.

11. Mignon Fredriksz

Elke keer als er iets te vieren valt, gaan wij naar het Rembrandthuis. De sfeer is gemoedelijk, je kunt je eigen eten samenstellen. Tijdens het grillen is er ook gelegenheid om met anderen, hetzij vreemden, een babbeltje te maken. Er is voldoende keuze voor groot en klein. Drank in overvloed. Het hele essemble is historisch, dat zie je aan het bestek en servies en dat maakt het zo leuk. Er is voldoende entertainment, niet te overdreven en men voelt duidelijk aan of je hiervan gediend bent. Sfeer maken moet je toch onderling doen. Voor mij genoeg redenen om terug te komen om bourgondisch te gaan tafelen.
    Tot gauw weer.

12. We hebben hier ons communiefeest gehouden, alles was zeer goed verzorgd, lekker eten en volop keuze!

De zaal was leuk versierd en ook voor de kinderen waren leuke activiteiten, een echte aanrader!

13. Rene 1267 punten

Als Rembrand net zo slecht schilderde als dat ze hier het eten aanbieden dan had hij nooit in de geschiedenis boeken gestaan.

Wil je voor een vaste prijs je zelf onder de tafel drinken en daar nog wat bij eten dan ga je gang, want je mag zo veel alcohol drinken als je zelf wilt. En met bier op smaakt saai eten nog best goed.

Maar kom hier niet met de gedachte dat je gezellig/romantisch/rustig of relaxt kunt eten want dan gaat het mis.

Je moet hier voor veel geld je eigen eten maken in een donkere kleine hete ruimte met zwetende mensen voor, naast en achter je.

Het kan zelfs voor komen dat je aan het eten bent en ineens het licht uit gaat en je een minuut niets kunt omdat ze het nodig vinden even een verjaardagslied kiehard je oren in te toeteren en daar hoort blijkbaar geen licht bij!?!?

De keuze uit het eten is vrij gering met wat stukken standaard vlees, salades en friet. Frisdrank uit een automaat wat niet smaakt en pakken chocomel en limonade in een klein koelkastje.

Bier kunt u zelf gaan tappen en er zijn meerdere smaken.

De ruimte waar je dit alles kunt eten wordt je ook niet vrolijk van. Rijen tafels aaneen geschoven waardoor het meer lijkt op een grote voetbal kantine.

Dit is geen restaurant maar een veredeld cafe. Daarom is de prijs ook veel te duur mits je je klem drinkt.

Het enige wat dit met Rembrand te maken heeft is dat ze de Nachtwacht uit steen hebben gehouwen en deze staat achter in het restaurant.

14. Door goede herinneringen van vele jaren gelden hier pas weer gaan eten. Helaas waren onze verwachtingen hierdoor te hoog.

Het concept is leuk, je betaalt een vast bedrag per persoon en kan onbeperkt eten en drinken. Je grillt zelf je vlees en vis en naarmate de avond vordert word je vermaakt door het personeel.

Het probleem is dat iedereen aan het begin meteen op de grill afgaat. Hierdoor kost het aan het begin van de avond zo een half uurtje om een stukje vlees te grillen in de warme grillruimte.

Later op de avond, wanneer het wat rustiger wordt is het beter te doen. Er is genoeg keuze aan vlees en vis, gebakken aardappels of frietjes en een saladebar. De kwaliteit van het eten is vergelijkbaar met wat je bij de sligro krijgt.

Natuurlijk ben je zelf ook verantwoordelijk voor de gaarheid van je eten, maar de aangegeven bereidingstijden moet je met een korrel zout nemen. Ook kwam het weleens voor dat een grillplaat maar voor de helft warm was.

De borden zijn niet altijd even schoon. Ik heb een enkele keer een bord teruggezet omdat er nog etensresten aan kleefden, mijn zus had zelfs een bord waar een platgedrukte soes op zat. Makkelijk te verhelpen door een nieuw bord te pakken, maar zeker niet smakelijk.

De keuze aan toetjes was teleurstellend, die heb ik dan ook overgeslagen. Mijn tafelgenoten hebben wel een toetje gehad, maar vonden het niet zo heel lekker.

Ik zal hier niet zo snel terugkomen, ondanks het leuke concept.

15. Wat een verschrikkelijke tent. Het interieur is oud en vies (deed me denken aan een studentenhuis), alle borden zijn beschadigd, keiharde muziek (regelmatig dezelfde plaat) en er is al jaren niet meer geschilderd. Eten is wel ok, drank prima.

Vergane glorie is hier de enige passende term. Leuk voor een groep jongeren die veel willen drinken voordat ze op stap gaan. Als je iets meer gewend bent als een shoarma-tent, dan moet je hier niet wezen.

16. mitch

17. Hadden een vrijgezellen feest op 11 sept. voor mijn dochter gehouden, hebben het heerlijk naar onze zin gehad. Vriendelijke bediening en heerlijk eten, en drinken. Chapeau, onze dank hier voor.

18. Leuk gezellig themahuis.

Eten is lekker.

19. Altijd gezellig en lekker eten.

En de prijs is zeer voordelig voor wat je kan eten.

20. Annika 349 punten

Leuk gezellig restaurant vol sfeer!

Het was alleen net een sauna daar.

Aangezien je zelf je vleesje moet bereiden komt alle hitte het restaurant in.

Wel echt een super avond gehad.

Goede bediening en leuk vermaak!

21. Eten en drinken prima in orde! Origineel idee en gezellig. Bediening vriendelijk en er is ook entertainment, wat een avond leuk aankleed. Ook voor feestjes een aanrader.

Geen gewoon restaurant, dus niet 'gewoon' naar binnen..

22. mijn 50e verjaardag gevierd. heel gezellig, veel sfeer, prima zaak!