Brasserie De Uitvlucht in Brunssum

Grote parkeergelegenheid voor de deur

ma lunch 10:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

di lunch 10:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

1468620309 68
1492251972 44

1. Ellen van der Ven

Vandaag het kraamfeest van ons zoontje bij de Uitvlucht gevierd. Alles tot in de puntjes verzorgd met dank aan Rick en Marian alsmede hun personeel. Chapeau!

2. Vandaag ontbijt gehad via wowdeal. Het was voortreffelijk. Heerlijke broodjes. Alles erop en eraan. Vriendelijke ongedwongen sfeer. Wij komen hier zeer zeker terug.

3. S 11 punten

De tafeltjes op het terras worden geen van allen schoongeveegd, dus je zit aan een smerig tafeltje. Ze houden niet goed in de gaten, of je al een bestelling hebt gedaan bij een collega. Als het eten wordt gebracht, en je besteld nog een glas drinken, dan krijg je dat dus, als je bord al leeg is. Ook betaal je na 16.00 uur dus voor veel gerechten 3 euro meer dan smiddags bij de lunch. Het eten was wél lekker.

4. Heinz van Megen

Mooie locatie, personeel deed moeilijk om tafel voor 5 volwassen personen klaar te zetten. Was wel gereserveerd. Stoel op de kop van de tafel neerzetten vond hij voldoende. Opnemen bestelling ging snel, ook bijbestellen van drinken. Eten snel opgediend, echter porties niet in verhouding met prijs. Wel smaakvolle en verse producten. Kortom dubbel gevoel overgehouden aan dit eerste bezoek aan brasserie de Uitvlucht.

5. Als ik al die negatieve recensies bekijk vragen wij ons af of die mensen wel bij De Uitvlucht zijn geweest. Wij kunnen in ieder geval melden dat we meer dan tevreden zijn over de kwaliteit van het eten en ook over het personeel. Bediening is correct. Personeel is vriendelijk en dit geldt zeker voor de eigenaar. Je krijgt waar voor je geld. We zijn hier vaker komen eten en kunnen dit restaurant van harte bij u aanbevelen.

6. Na het lezen van behoorlijk wat slechte recensies toch besloten dit restaurant een kans te geven. Ook uit gemak aangezien we op het aangrenzende park verbleven. 2 Leuke vriendelijke medewerkers hebben ons bediend, niets mis mee. Alhoewel het eten wel in sneltreinvaart werd opgediend was er met de smaak weinig mis. Het probleem begon met het vergeten van het toetje voor de kids. Een volle beker ijs met sausje (niet gezien) en mini smarties (wel 4!)… Bleek een miezerig bolletje ijs te zijn (kwaliteits roomijs blijkbaar…)… Nadat ik mijn vraagtekens zette over de prijs verhouding van dit dessert bij de manager werd mij medegedeeld dat dit nou eenmaal de prijs was. Bij het afrekenen, wat de eigenaar blijkbaar doet, werd mij nog eens fijntjes medegedeeld dat mijn ongenoegen niet werd gewaardeerd.
    De beker mochten ze toch meenemen en zou een kwaliteits beker zijn (inkoop 61ct)… Ik suggereerde eerder 0,30ct… Oeps… Toch vragen ze 3.95 Euro… Op de bon dacht ik een prijs verschil te hebben gezien… Maar ik had de kleine lettertjes niet gezien… Carpacio 2euro extra, kan ik begrijpen, maar 1 euro voor een lepel mayonaise niet echt… Al met al een teleurstellend einde van een leuke avond… Met dank aan een arrogante eigenaar/manager van deze zaak.

7. Gistermiddag weer heerlijk gegeten in Brasserie "De Uitvlucht" in Brunssum. Alles goed verzorgd in een gezellige sfeer. Alleen al voor de ligging en omgeving van dit restaurant ga je er gezellig naar toe! Dank jullie!

8. Ger de vries

De bediening heeft er geen zin in maar na het eten geproefd te hebben vermoed ik dat de kok er al helemaal geen zin in heeft. Smakeloos en veel te duur bovendien klopte de rekening niet en werd teveel geteld. Nooit meer

9. Afgelopen vrijdag 21 juli er gegeten. De ligging is heel mooi en uitzicht ook. Echter hier blijft het helaas ook bij. We hebben drie kwartier gewachr voordat het tafeltje leeg gemaakt werd van alles wat er stond van de vorige gasten. We moesten zelf vragen of ze langs kwamen om tafel af te rukmen en bestelling op te nemen. Na bestelling opnemen wederom half uur gewacht voordat we voorgerecht kregen. Het hoofdgerecht was voor 1 persoon goed, voor de andere 2 personen was de vis veel te droog en had te lang gebakken. Het vlees voor de derde persoon was ook helemaal doorbakken, taai en smakeloos. Zowel vis als vlees is ook niet opgegeten. Bij indienen van klacht is de leiding niet naar buiten gekomen omdat ze het druk had. Bij het naar binnen gaan om cheffin te spreken, was van drukte niets te merken. De klacht werd afgedaan als :Had u maar tijdens het eten moeten komen, dan konden ze het corrigeren. Nu achteraf kon dat niet meer. We hebben geen toetje meer genomen. Ook het aangeboden 'goedmakertje' in de vorm van kopje koffie hebben we afgeslagen. Voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik er gegeten heb. De bediening had totaal geen overzicht en de prijs versus kwaliteit is totaal niet in overeenstenning. Zonde.

10. Marianne

Prachtige locatie, personeel wel vriendelijk, maar ziet niet dat er teveel lege glazen/flesjes op tafel staan en daardoor ruimte beperkt op tafel! Lang wachten voordat ze drankjes komen opnemen! Wij waren met 5 personen en hebben er ook gegeten! Eten was zeker niet slecht, maar toen we de rekening kregen stonden er 6 gerechten op! De bediening erop geattendeerd en men ging binnen navragen! Toen jongedame terugkwam was het antwoord: alles wat op rekening staat is geleverd! Uiteindelijk gezegd dan ga maar weer en haal de baas! Die kwam niet en uiteindelijk niet betaald! Als je nou klantvriendelijk bent dan kom je als baas sorry zeggen, maar dat kan er niet van af, heel spijtig! Dus geen aanrader en zeker rekening checken!

11. Gem schutz

Prijs kwaliteit niet ok. Het duurt lang voordat iemand komt opnemen en de maaltijden zijn smakeloos en veel te duur.

12. Als ik de recensies hier op eet.nu lees denk ik even dat wij in een ander restaurant gezeten hebben afgelopen woensdag! Wij hebben namelijk echt genoten. De bediening is de gehele avond vriendelijk geweest en wij zijn dan ook top geholpen! Ik en mijn gezin hebben gesmuld van ons voor en hoofdgerecht. Wij hebben max 20min gewacht op onze gerechten, en de drankjes stonden binnen 10min op deze warme woensdag op tafel! Een pluim voor de eigenaar van dit restaurant (die samen met zijn vrouw om en om ook kwam vragen of alles naar wens was) die waarschijnlijk een enorme afgunst/jaloezie over zich heen krijgt. Krijg hier een heel naar gevoel van! Ik hoop dan ook dat anderen mensen zich hier niet door laten beïnvloeden. Wij komen terug brasserie de uitvlucht!

13. Pieter van der Veen

Zowel de bediening als het voer beneden elk peil. De bazin aangesproken maar die boeit het al helemaal niet. Wel mooi locatie. Jammer

14. Niet te geloven wat een verschrikking, het eten was niet te eten en nog maar te bedenken hoe men daar met hun personeel omgaat. Kortom een ballentent.

15. Anoniem

Ben een keer geweest eten met een paar vrienden maar dat gaan we dus nooit meer doen... zeer onvriendelijke bediening en het eten was erg vet en niet te eten:-(

16. Laatst was ik daar en had ik me een heerlijke uiensoep besteld. Nou had ik me maar ingehouden. Wss niet eens gegratineerd zoals dat hoort bij uiensoep en toen ik er naar vroeg zei de bazin met een strak gezicht ''daar doen wij niet aan'' dat was dus de eerste en laatste keer dat ik daar ben geweest!!!

17. anoniem

Echte slavendrijvers!
    Eigenaren uiterst asociaal tegen personeel en tegen de klanten...
    lang wachten bijna een uur! Voor een klein broodje voor veel geld en weinig smaak!

18. Vandaag heb ik heerlijk geluncht in de Uitvlucht. Ik kom er al een tijd en zie duidelijke verbeteringen. De nieuwe kaart is een stuk gevarieerder geworden. De gerechten die van oorsprong al goed waren, zag ik gelukkig nog op het menu. Tegelijkertijd waren er allerlei nieuwe items op de kaart die mij zeer de moeite waard leken om eens te proberen. Ik zag allerlei kleurrijke gerechten voorbij komen, die er zo lekker uitzagen dat ik heel erg twijfelde wat ik moest nemen.. Op aanraden van de zeer vriendelijke bediening nam ik een hamburger. Erg lekker, ruime hoeveelheid en mooi opgemaakt. Het klopt inderdaad dat als het terras overvol zit, dat het wel eens wat langer duurt voordat een gerecht geserveerd wordt. Veel mensen begrijpen niet altijd goed, dat niet iedere keuken groot genoeg is om tig gerechten tegelijk te maken. Begrip moet van beide kanten komen. Tot nu toe heb ik altijd heerlijk gegeten en de mensen die ik meenam willen altijd weer terug als ze bij mij komen. Super, als je een stuk gewandeld hebt en als afsluiting een lekker hapje wilt eten. Dus, mensen van de Uitvlucht. Blijf altijd kritisch en ga zo door. I'll be back!

19. kr. 25 punten

Toen we binnen kwamen vroegen we of glutenvrij kon. Geen probleem zeiden ze. Dus wij een menu van 3 gangen besteld aan 24.95 uro. Bleek dan toch dat er geen glutenvrij dessert was. Ook had ik gevraagd, omdat ze de saus ook niet glutenvrij konden aanbieden, wat champions te bakken en een beetje room erbij te doen. Dit zou geen probleem zijn.
    Voorgerecht was lekker, maar toen kwam de biefstuk met alleen gebakken champions, dus geen room erbij, dus geen saus. Ook kreeg ik dus geen dessert.
    Bij afrekening bleek dat mijn 2 gerechten niet meer onder menu vielen want, ik had geen dessert genomen. In totaal was mijn voorgerecht met biefstuk opeens 28.5 euro ipv 24.5 euro.
    Wij vroegen, reken dan maar 2 menu's aan dat is voordeliger, maar dat bleek niet te kunnen.
    Ik zal aan de baas vragen, of hij jullie korting kan geven, maar de baas gaf geen. Dan vroegen we hem of hij persoonlijk even kon komen, maar dat deed hij niet. UIteindelijk toch 5 euro korting gekregen, dus dessert toch aangerekend terwijl ik het niet heb gekregen omdat ze mij niets konden aanbieden.
    Biefstuk was wel lekker, maar groenten waren bijna koud.
    Dus geen aanrader om naar toe te gaan!!!

20. De bediening keek alsof ze een strafexpeditie ondergingen. De glazen Erdinger waren vies. Na opmerkingen onzerzijds werden de glazen opnieuw gepoetst. De serveerster keek daarbij echter uitdrukkingsloos en zei geen woord toen ze de glazen terug nam. Ze leek echte pijn te lijden. Sorry nog daarvoor serveerster!
    De maaltijdsalade scampi werd eerst uitgeserveerd als 2 maal 4 mini-scampi's op een stokje met een minuscuul hoopje bladsla. Dit werd hersteld (er werd een maaltijdsalade van gemaakt) waardoor wij niet synchroon konden eten. De frieten waren niet gaar; een unicum in de horeca, dat dan weer wel. De pizza taco kwam rechtstreeks uit het assortiment van Dr. Oetker. Dit voor slechts € 13,95. De rekening klopte niet, er werd € 20,- teveel geteld.
    Voor de rest was het gewoon ouderwets genieten!

1,7
  21. Zo jammer dat er een nieuwe eigenaar in deze tent zit. Het is een prachtige locatie, maar dat was het dan ook zover de complimenten.
    Het eten is matig, en ook erg duur. Zelf voor een ''verassing'' zoals bij het kindermenu beschreven staat moeten vragen en dat was dan een snoepje erg teleurstellend.
    Eten is niet vers. Honden mogen niet meer mee naar boven, erg jammer als je met je kinderen en je hond net een lekkere wandeling hebt gemaakt en dan je kindje boven wilt laten spelen.
    Eigenaar is bot, niet geinteresseerd en maakt te tent zo kapot.
    Succes daarmee!

22. Karel ophoorn

Hadden huisje gehuurd en hier iets gegeten, direct uit de magnetron niet vers en wat een lompe baas. Kan ik iedereen afraden wat een ballentent.

23. Lijkt wel alsof de kwaliteit de afgelopen 2 jaar enorm achteruit is gegaan..
    Wat een onvriendelijk personeel, niet gek dat ze zoveel vacatures hebben.
    En zo onvriendelijk voor kinderen! Zandbak hebben ze dicht gemaakt met hard materiaal. Speelkamer boven moeten de kinderen stil zijn.
    De eigenaar is meer bezig met zich zelf, dan met jou als klant.
    Zo jammer....
    Nog even, en dan mogen honden ook niet meer naar binnen....

24. Rob Pouwels

Ten eerste... we zaten in een huisje op het park en zijn er koffie wezen drinken, dineren en brunchen en telkens vriendelijk en foutloos bediend. Het eten was super lekker, met name de champignons.
    Nu even totaal iets anders. Ik snap het systeem van eet.nu niet, want kennelijk kan iedereen een nep recensie invullen. Ik hoop niet dat dit andere bezoekers beïnvloedt. Vandaar deze opmerking. Je moet wel erg weinig respect hebben voor hardwerkende mensen als je via deze weg een bedrijf onderuit wil halen 😐

25. van Dijk

Dom en traag personeel! Het eten regelrecht uit de magnetron(kant en klaar maaltijd) Overslaan!

26. Monique slangen

Het eten en de bediening zijn beneden alle pijl. Helaas nooit meer

27. Ga hier nooit eten als je coeliakie hebt!
    Vooraf gebeld dat mijn zoon coeliakie heeft en ze hadden glutenvrij eten wat ook geen sporen van gluten zou bevatten.
    Hij heeft een glutenvrije spaghetti besteld 2 x aangegeven dat hij echt glutenvrij moest zijn. Toen de spaghetti kwam zei mijn zoon direct na 1 hap dat hij niet glutenvrij was, extra nog een keer aan de bediening gevraagd. Het was wel glutenvrij, 3 minuten en enkele happen later komt de ober. er is een fout gemaakt het is toch niet glutenvrij, ik haal even een nieuw bordje. Geen excuses of niets. Mijn zoon is een week ziek geweest.
    Het restaurant teruggebeld. De eigenaresse gaf aan dat ze die dag niet aanwezig was en terug zou bellen, 4 weken later nog steeds niet gebeurd.
    Nooit meer dus voor ons! Gewoonweg onbeschoft.

1,1
  28. Laatst gelunched met mijn dochter en schoonzoon, een aanrader. De baas kwam even aan tafel en een kok kwam vragen of het eten naar wens was.

Het was heerlijk, we hebben genoten.

29. Giel & Jose Dols

Bijzonder slecht. Zowel de afgesproken tafel als voorbereiding was niet afgestemd op onze groep van 16 personen, de tafels waren bezet en niet zuiver. Twee uur na afspraak werden eindelijk bediend met slecht eten, wat je een dode kip nog niet voorzet en een bief die de smaak had van lever.
    Dit is maar een kleine omschrijving van onze slechte ervaring tijdens het bezoek 2e kerstdag 2016.
    Hier zien ze ons echt niet meer, heel slecht.

30. Erg karig eten, weinig smaak en erg slechte service. Wij hadden met een groep van 10 personen bij een high tea maar een etagère gekregen.

31. Kerstdiner met 34 Personen is echt af te raden. Biefstuk medium voor sommige te gaar en andere taai. Zeer onvriendelijke bediening die niet bekwaam waren. Drank duurde veel te lang voordat er wat kwam. Opdienen eten veel te traag en als klap op de vuurpeil moesten we om 22 uur de zaak al verlaten ( laatste drankje werd om 21.30 opgenomen) en dit terwijl er gasten waren die het vorige drankje nog niet eens gehad hadden.
    Wij gaan hier nooit meer terug.

32. Zeer slecht eten! De kibbeling dreef in het frietenvet, zalm was half rauw! Mochten het zelf droogdeppen met servetten en kregen nieuwe borden om het eten (zelf) te verplaatsen van een frietenvet bad naar een droog (plastic!!) bord. Wat een aanfluiting voor zo'n prachtige locatie!

33. Eten viel tegen, saté volgens ons zo uit de frituur en weinig extra op het bord. Onvriendelijke eigenaar die zowel door personeel als door gasten niet graag tegengesproken wordt. Prachtige locatie maar de sfeer mag zeker veranderen. Voor ons eens maar nooit meer.

34. Niet erg beste kwaliteit.
    Zit in leuke omgeving, maar dat is ook alles.

35. Enkele malen wezen eten bij de brasserie. 2 maanden geleden een biefstuk gegeten, perfect medium gebakken. Dachten vorige week weer terug te gaan met een klein gezelschap.. Was werkelijk niet om aan te zien. Heb nog nooit zo onsmakelijk gegeten laat staan de bediening. Personeel (volgens mij eigenaar) scheldend door de zaak tegenover personeel. Serveerster zeer ongeïnteresseerd, geen verstand van zaken, en onwijs brutaal tegen gasten naast ons.

Kwaliteit is echt achteruit gegaan! Voor ons absoluut de laatste keer!!

36. peter dubois

Prijs hoog, bediening onervaren, eten slecht, eigenaar onfatsoenlijk.

37. Prijs klopt niet voor wat we kregen als ik vergelijk met andere plaatsen met high tea. Sorry groetjes.

38. Laatst met mijn partner wezen eten. Om 18 uur waren wij aanwezig. Terras was half vol en binnen rond de 20 personen al aanwezig. Het duurde een half uur (!) voordat we de menukaart en ons eerste drankje kregen. Zelfs bedienend personeel liep rond in een korte spijkerbroek met gympen.

Het voorgerecht (salade/soep) zag er mooi opgedekt uit en smaakte goed... het hoofdgerecht valt daarin vies tegen!(schnitzel met saus). Geen zelfgemaakte/gepaneerde schnitzels. Weinig saus krijg je erbij. Geen verse groenten, leek wel een opgewarmde diepvrieserverpakking groente, gebakken aardappeltjes waren koud. Gevraagd om op te warmen... duurde 5 min voordat we ze weer kregen. Lege drinkglazen werden van de tafel gepakt, en er werd niets nieuws gevraagd. Kwaliteit/prijsvergelijking lag te ver uiteen.

39. Heerlijk gegeten bij Restaurant de Uitvlucht na een korte wandeling op de naastgelegen Brunssumerheide. Onder de indruk van de smaakvolle risotto met kip, de heerlijke spareribs en de vriendelijke bediening!

40. Karel van der Weijen

Zeer grote teleurstelling. We hadden gevraagd of de pizza zonder champignons kon, dit waren ze gaan vragen en was mogelijk. Later kwam de pizza en toen zaten er toch champignons op. Dit heb ik hen gezegd maar ze vroegen of ik ze er dan niet vanaf kon nemen. Ik had honger dus heb dit gedaan.

Later toen de rekening kwam waren er nog twee drankjes gerekend die we niet gehad hebben. Hiervoor hebben we hun eerst met moeite kunnen overtuigen en de vrouwelijke ober die de leiding had was daarom heel onaardig, alsof wij de fouten gemaakt hebben.

Als er keuze is: kies een andere zaak.

41. Lekker gegeten in een plezierige setting. Energieke bediening, gezellige muziek.

42. Een 3 gangen diner besteld. De frietjes kwamen later omdat deze gevallen waren. Schnitzel was aan de buitenkant hard. Aardig restaurant, alleen tijdens het eten kwamen er een paar mensen met honden het restaurant binnen. Honden stinken per definitie en mijn eten smaakte gelijk minder. Honden horen niet in een eetgelegenheid. Jammer, voor mij hoeft De Uitvlucht niet meer.

43. Goede prijs/kwaliteits verhouding, super sfeer, vriendelijke bediening.

44. Gerrit Jan Makaske

Gereserveerd. Je eet a la carte en wordt na soms te lang wachten om 21.00 uur zeer onvriendelijk weggekeken. De muziek gaat uit. Men gaat overdreven opruimen en wordt gevraagd af te rekenen terwijl nog niet alle gangen helemaal op zijn. Buiten staat aangeplakt open van 10 tot 10. Ook op de toegangsdeur staat tot 10 uur. Na discussie en wijzen op de bestaande tijden komt er geen enkel excuus. Alleen wij gaan dat aanpassen. Excuses konden er niet af. Jammer, het verblijf op Landgoed Brunsheim krijgt een zwart randje.

45. Lunch met twee personen waarbij de helft terug naar de keuken is gegaan... Verschil in smaak is niet te vergelijken met verschil in kwaliteit.

46. Henriëtte Byrnes-Baauw

Voor 22 mensen gereserveerd. Meesten op leeftijd. Was een tropische dag, maar ons was er in de volle zon gedekt. Iedereen zat onder een parasol maar wij moesten in de volle zon zitten. Konden alleen nog boven zitten, daar was het erg warm en èèn van onze leden is onwel geworden. Gelukkig konden wij wel ons nagerecht op het terras gebruiken.
    Maar dit is de laatste keer dat ik in De Uitvlucht geweest ben, want zo behandel je mensen niet, als er niet voldoende plaats is, dan moeten er mensen geweigerd worden die niet gereserveerd hebben.

47. Hebben gisteren gegeten in De Uitvlucht. Zaten gezellig op het terras. Na bestelling werd een verkeerd gerecht geserveerd. Bij een ander gerecht waren de champignons (bij de schnitzel) helemaal verbrand. Bij terugkeer uit de keuken waren nog steeds champignons verbrand en een veel kleinere portie. Ook de andere gerechten waren niet om over naar huis te schrijven. Wij komen niet meer terug.

48. Vandaag met 4 personen genoten van social deal bij Brasserie De Uitvlucht te Brunssum, en dan bedoel ik echt genoten. 3 gangenmenu was heerlijk en mooi opgediend, opvallend was 't supervriendelijke personeel wat erg aangenaam was. Je werd hier echt als gast behandeld.

Fijn dat we dit lokaal door Social Deal hebben leren kennen, we gaan hier zeker nog eens vaker terug, ook zonder deal.

Gelegen op een geweldig mooie plek in de natuur!

Jose Bertrand

49. Gister hier gegeten. In verband met een bbq (die er goed uitzag) kregen wij een tafel boven toegewezen. Daar was het echter ook erg gezellig. De bediening was goed en heel spontaan. Eten was ook erg lekker!

50. Danny Smits

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
    Tevens een mooi uitzicht vanaf het terras.

51. Goed verzorgde lunch gehad, het was er zo gezellig dat we ook bleven voor het diner, dat ook heerlijk smaakte. Mijn complimentjes! Zal hier zeker vaker terugkomen.

52. Ik ben laatst met mijn familie bij De Uitvlucht gaan eten. We hebben genoten van het leuke personeel en hebben heerlijk gegeten. Top restaurant. Bovendien heeft de uitvlucht ook meer keuzes op de kaart dan andere restaurants in deze categorie.

Ook de baas kwam vragen of 't eten smaakte en ikzelf vind dit top, want er gaat niks boven een baas die ook belang geeft aan zijn gasten.

Jessy J. God

53. Ik heb er heerlijk gegeten, het eten werd er snel geserveerd en het is er heel sfeervol. Ook was de bediening goed.

54. De uitvlucht vind ik heel gezellig, de bediening was erg aardig toen ik 7 juni met mijn nichtjes verjaardag daar ben geweest. Een super bediening; eten was heerlijk, en het uitzicht prachtig.

We hebben er van genoten!! Dus echt een aanrader

55. Roelof van Veen

Afgelopen week eindelijk weer eens in het mooie Limburg geweest. Zoals altijd een bezoek gebracht aan Brasserie De Uitvlucht, verbaas me steeds weer over het mooie uitzicht. Met de vernieuwingen op de kaart voldoet deze brasserie nog meer aan de variatie voor jong en oud. Het personeel blijft altijd vriendelijk, zelfs wanneer er wordt gewezen op een foutje.

Voor de kleine en grote honger is er altijd een oplossing, mijn zoon is dol op de grote burger en ik heb me de laatste keer laten verrassen met het lekkere zuurvlees. Vooral bij mooi weer bied het terras het perfecte vakantiegevoel voor mij en mijn vrouw.

56. Vriendelijk personeel. Eten lekker en wat een mooie omgeving, wat wil je nog meer? Lekker met die rust eten en ook nog eens gezellig. Alles was tot in de puntjes verzorgd en erg lekker. Wij komen zeker terug. Complimenten!!

57. Drie vriendinnen

Vandaag samen met 2 vriendinnen gekozen voor een drie gangen diner bij De Uitvlucht. Gelijk toen we binnenkwamen hing er een leuke sfeer, wat ook wel bij de leuke locatie paste. We kregen de keus om binnen of buiten te zitten en kozen ervoor om nog even van het weer te genieten. Dit was geen probleem.
    De voorgerechten waren erg lekker, de soepjes die we besteld hadden werden in een leuk pannetje samen met brood geserveerd. Ook het hoofdgerecht smaakte erg goed. Door de ruime porties zaten we al erg vol en kozen toch nog een lekker ijsje uit. Ondanks onze volle buiken ook deze nog lekker opgegeten.
    Al met al een super leuke avond gehad waar het personeel absoluut aan heeft bijgedragen!

58. Woedend! Mocht ik van iemand een hapje gaan eten in de Uitvlucht in Brunssum. Dus: a 18 euro nog wat werd ik "getrakteerd" op een Limburgs Varkenshaasje met pruimensaus. Op papier klonk het goed. Mooi niet dus. De frites smaakten naar vis, de uitgedroogde rucola was ongewassen en zonder dressing op het bord gegooid, de wortelen waren keihard. Uiteraard heb ik dit gemeld... Het antwoord: "Het spijt me, ik zal het doorgeven. Hier is de rekening..."

59. José wetzels

In het afgelopen half jaar zijn we 3x bij De Uitvlucht geweest en elke keer was het een heel prettige ervaring. De bediening is vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten. Het uitzicht is werkelijk prachtig. Het is schoon en goed onderhouden, schone toiletten, ook heel belangrijk. We hebben tot nu toe alleen ontbijt, lunch en pannenkoek gegeten. Dat was allemaal goed. Diner gaan we de volgende keer proberen. Wij komen zeker nog eens terug. Groet van John en José.

60. ferryvanuffelen

Wij hebben een leuk verblijf gehad op het Landgoed Brunssheim. Het eten van de Brasserie De Uitvlucht hebben wij echter niet kunnen beoordelen. Op zondag 7 juni 2015 hadden wij een tafel voor 5 personen gereserveerd voor het diner om 19.00 uur. we hadden in overleg met de bediening een tafel vastgelegd bij het raam. Toen wij om 19.00 aanwezig waren werd ons aangegeven dat men wat problemen had met de reservering. Er werd ons ook geen andere tafel aangeboden. De service laat in onze ogen wat steken vallen. Wij zijn toen maar naar de griek geweest waar we heerlijk hebben gegeten.

61. 3 zusjes

Bediening is slecht geregeld, er kwam tot vijf keer toe iemand de bestelling opnemen waar wij al op zaten te wachten, koffie werd gebracht met voetbad, zonder gebak dat kwam veel later. De afsluiting van een gezellige dag viel dus tegen.

62. Heel veel gehoord over dit restaurant en dachten van de week we gaan eens kijken. We kwamen aan en het zag er geweldig uit. Mooi terras, mooi gebouw. Ook binnen zag alles goed en verzorgd uit. Totdat het eten kwam, alles was opgewarmd uit de magnetron, zalm was ook niet vers. Kinder menus zijn schrikbarend voor die prijs!! Teleurstelling en ik raad het iedereen af.

63. Met z´n vieren kwamen we regelmatig hier. Deze week echter voor het laatst.

Soepje vooraf was prima. Hoofdgerecht beenham bij de asperges en schnitzels. Vooraf gevraagd of het géén rolletjes ham waren maar echte plakken beenham. Jaja... Edoch, een paar plakjes uitgedroogde ham, opgewarmd.

Een schnitzel dreef in de olie maar gelukkig hadden we een servet om te deppen. Bij de wijn een karafje water gevraagd: "hebben we niet". Dan maar een fles spa blauw. Stond op de rekening voor bijna 7 euro. Twee porties majo besteld, 4 porties op de rekening.

Onze klachten werden in ontvangst genomen en toen ik ging pinnen werd ik aangesproken door de eigenaar. Niets over een aangepaste rekening. We zouden beslist 4 porties besteld hebben. En het water stond op de kaart! De dame waarbij we hadden geklaagd stond er bij maar toen ik wat cru naar haar verwees, werd mij door de eigenaar toegebeten: "je mag dan wel oud zijn maar dan hoef je je nog niet respectloos te gedragen"...

Dat was dus de laatste keer. "Gelukkig" riep de eigenaar ons nog na.

64. Vanavond met een groep van 11 man daar gegeten. Elke gang werden er schotels geserveerd die niet eens besteld waren, waardoor dit terug moest en we in etappes moesten eten. Luxe beenham als hoofdgerecht noemen ze twee plakjes beenham uit pak opgewarmd en een bergje rucola sla. Veel van de aangeboden kaart was toch weer niet bestelbaar. Kwaliteit belabberd net als de bediening.

1,3
  65. Fam. Miesen

Wij hebben vandaag onze Social Deal gebruikt nl voor 5,50 koffie of thee met een stuk vlaai, een mooie wandeling en daarna een heerlijk pasteitje. Wij zijn hier heel erg lovend over en vooral over het vriendelijke personeel. Wij komen hier zeer zeker terug en kunnen De Uitvlucht aan iedereen aanraden.

66. Paasbruch zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeer duur voor hetgeen je kreeg aangeboden. Alle extra's moesten betaald worden. Geen buffet maar afgewogen op een bord. Totaal betaald p.p. € 25,00!!!

Tip: kijk eens bij andere ondernemers die in buffetvorm serveren. Je kunt voor een redelijk bedrag onbeperkt eten en hebt veel meer keus.

67. Vandaag voor de eerste keer op terras gezeten. Wat een uitzicht en relax gebeuren daar. Dranken en bediening zou beter mogen gezien de prijzen. Eetprijzen veel te duur. Het zijn gewoon frituurpan gerechten maar voor een keer, ok. Kindermenu is belachelijk samengesteld, daarvoor mogen ze zich schamen.

68. Vorige week maandag uit gaan eten. Hadden een biefstukje besteld medium. Je hoeft niet lang op je eten te wachten, super! Leuke bediening. Maar toen de biefstuk geserveerd werk was deze nog rauw van binnen. Nou goed kan gebeuren, dame uit de bediening heeft de biefstuk terug na de keuken gebracht. Daarna kwam een nieuwe biefstuk helaas was deze weer rauw van binnen. Daarna kwam de kok het restaurant in, en kwam even verklaren wat medium was en niet. De kok was een beetje geïrriteerd. En heeft uiteindelijk geen nieuwe biefstuk meer gebracht. Heel erg teleurstellend. We hadden wat te vieren en hadden gedacht een zorgelozen avond te hebben. Helaas maar hier ga ik niet meer uit eten.

69. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Alles was tot in de puntjes verzorgd en erg lekker. Wij komen zeker terug. Complimenten!!

70. anoniem

Mooie locatie. Leuke sfeer. Leuk jong team. Alleen een vrouw achter de bar was niet zo vriendelijk aan de telefoon bij ons, trouwens toen we een dag later er waren was ze ook niet vriendelijk, jammer want de anderen zijn wel erg vriendelijk. De lunch was lekker en prijs ook goed. Behalve ontbijt, dit vond ik erg prijzig voor wat je kreeg, ik heb per persoon €15 betaald voor 1 koffie,1 verse sinaasappelsap, 2 broodjes, 1 croissantje en 1 gekookt eitje. Als beleg kreeg je 1 plakje kaas en kipfilet, hagelslag en jam, en op het bord lag een klein beetje sla. Niet veel speciaals dus, gewoon standaard. En ze kwamen vragen of ik een zacht eitje wou, ik zei ja maar uiteindelijk was het toch een hard eitje geworden. Tip, €7,50 zou echt genoeg zijn voor een ontbijtje. En jammer dat we de jus d'orange erbij moesten bestellen, deze zou ik er standaard bij doen. High tea is wel echt een aanrader, hier krijg je gek genoeg wel erg veel voor je geld. Lunch was ook goed en niet te duur, dus alleen ontbijt viel een beetje tegen. Ik had het was luxer verwacht, niet zo standaard voor deze prijs.

71. Een heel goede ervaring. Heerlijke lunch. Prettige bediening. Mooie locatie.

72. Resie van Nuland

Wij hebben vanavond super en gezellig gegeten. De bediening was erg vriendelijk en niets is te veel. Het eten was super en zeer voldoende voor een drie gangen menu. Wij gaan zeker nog een keer terug. Zeker aan te bevelen. Ga zo door.
    Groetjes Resie en Frans

73. Het eten viel tegen. Champignons leken zo uit pot of blik te komen en waren ijskoud. Vlees erg zout, aardappeltjes niet helemaal gaar.
    Bediening kwam overdreven vaak vragen of alles naar wens was terwijl er nog niets geserveerd was. Ondanks deze opmerkingen toch een gezellige avond gehad.

74. Negatief :
    Geen menu kaart op de tafel, enkel de drankkaart. Het appelgebak kon niet warm geserveerd worden. Jammer. Het bord waarop het geserveerd werd had een afgebroken hoek en is gevaarlijk om vast te houden. Niks om
    aan kinderen te serveren. De slagroom uit een spuitbus zorgde voor een beknoeid kopje. Helaas. Het kozijn waar ik zat tochtte aan de onderkant.

Positief:
    Direct geholpen. Niet lang hoeven wachten op onze bestelling. Mooie locatie. Mooi interieur. Fijne sfeer aanwezig.

75. familie Kleintjens

Hallo Rick en crew,
    Bedankt voor de heerlijke en gezellige avond. Het was weer super.

76. Van de week bij de uitvlucht geweest. We werden hartelijk ontvangen en door het vriendelijke personeel op de dag en weekspecials geattendeerd. Mijn rib-eye steak werd mooi en perfect bereid geserveerd (samen met een heerlijke puree, frietjes en salade) smaakte top! Zeker voor herhaling vatbaar!

77. Wederom heerlijk gegeten bij brasserie de uitvlucht. Service top, eten top, wachttijden (zelfs bij drukte) top. We worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel. Wij blijven in ieder geval komen. Vind dat ze ook wel eens alle lof moeten krijgen. Mensen die wat te zeuren hebben schrijven altijd. Ga zo door!!

78. Na een heerlijke wandeling bij De Uitvlucht gestrand zonder te reserveren, maar toch snel een plekje geregeld door een vriendelijke meneer. Het was aardig druk maar ja, op zondag is dat te verwachten.
    Complimenten aan de keuken want met deze drukte werd er een heerlijke hertebief geserveerd met frietjes, aardappeltjes, salade en warme groenten. Onze geitenkaas salade was ook heerlijk. Zeker een aanrader. En wat maakt iets langer wachten uit met zo'n entourage? En dan ook nog heerlijk eten!
    Wij gaan zeker terug!

79. Thea Frehen

We hebben vanavond genoten van een 5gangen menu via social deal. Perfect! Schitterende entourage, vriendelijk personeel en fantastisch eten. Absoluut een aanrader en we komen zeker terug.

80. Vandaag geweest voor een high tea. Personeel gezellig en vriendelijk. Eerste twee gangen waren prima! Broccoli soep was echt heerlijk! Helaas een gang vergeten uit te serveren en de zoete hapjes op het laatst kwamen uit de vriezer... niet vers dus! De soesjes waren zelfs nog lichtelijk bevroren...

81. Ik dacht lekker te gaan ontbijten. Het ontbijt was een opeenstapeling van gemiste kansen. Helaas geen koffie of thee. Afbakbroodjes van de aldi, op zich geen probleem, maar deze zijn klein en vrij droog. Neem dan liever petit pains. De gekookte ham was van een hele slechte kwaliteit, zoiets geef je gasten echt niet. De gebakken eieren lagen op elkaar gestapeld. De extra te bestellen verse jus d'orange was er niet. En dat voor een totaal prijs van negen Euro. Ik ben teleurgesteld en ga volgende keer ergens anders ontbijten.

82. rita

83. Heerlijk ontbijt met een deal, minpunt er zat geen koffie of thee bij. Als je reclame maakt met compleet ontbijt dan hoort er zeker koffie of thee bij.

84. Prachtige locatie en een mooi terras waarop de hele dag de zon schijnt. De verscheidenheid aan aanbod van eten is vrij beperkt. De schnitzels zijn heerlijk en de spareribs wil ik nog eens proberen. De wijn is goed en goedkoop. De bediening is altijd vriendelijk. Wij zijn al vaker geweest en zullen zeker nog eens teruggaan.

85. Anneke.

Hallo,

Op zondag 1 juni 18:30 uur gereserveerd: tafel voor 7 volw. en 2 kids op de begane grond.
    Bij aankomst moesten wij echter de trap op onder de warme kap en zonder uitzicht plaatsnemen.
    Na bijna 1.5 uur wachten werd het eten geserveerd... in etappes!
    Wij moesten vaker aangeven wat er ontbrak.
    Eters die ook boven zaten en veel later hebben plaatsgenomen, werden zelfs nog eerder bediend.
    Dit speciale uitje met een jarige en kids is niet soepel verlopen en heeft nogal ergernis veroorzaakt.
    Zeker als twee kids moeten worden beziggehouden en iedereen rammelt van de honger.
    Jammer omdat het eten en de locatie prima waren!
    De keuken kan duidelijk de drukte, full house, niet aan. Ben open en geef aan dat het een hele poos kan duren en laat de gasten vrij of ze dan wel/niet blijven(eten).
    Geef zeker de voorrang aan de al gereserveerde tafels... nadat de gasten ervan zijn binnen gekomen!
    Ondanks de verontschuldiging van de brasserie, heeft dit etentje een bittere bijsmaak gekregen.

Groetjes van tafel 44

86. Paasbrunch; kwaliteit/prijsverhouding vonden wij niet in orde. 21,50 euro daar mag men meer van verwachten! Koffie moest nog eens extra betaald worden. Bij andere restaurants is dit heel vaak bij een brunch inbegrepen. Weinig keus in warme en koude gerechten, toetjesbuffet, een lachtertje! Miniglaasjes vers fruit, en hele kleine stukjes taart, de rest was al op om 14 uur, de brunch duurde tot 15 uur! Voor ons geen 2e keer!

87. Onbeperkt spareribs gegeten, was heerlijk! Lekker voorgerechtje (Chili con carne), miste alleen een salade bij de Spareribs. Zag er heerlijk uit aan de overkant (schnitzel)! Personeel zeer attent en gastvrij !

88. Super ambiance, professioneel en vriendelijk personeel. Eten was heerlijk! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!! Wij komen zeker terug.

89. Wij hebben hier gegeten met het gezin. Vriendelijke bediening en goed eten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Schitterende locatie op een heuvel. Helaas was konden we niet op het terras zitten, maar komen hier in het voorjaar zeker voor terug.

90. Paul en Rita Cox

Wij vinden het een sfeervol restaurant, een hele mooie locatie. Het eten was heerlijk. Bediening was heel vriendelijk, mensen met passie voor hun werk. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen.

91. tonny kempermann

De uitvlucht is een zeer sfeervol restaurant op een mooie locatie.Het eten is lekker en de service heel goed.Het personeel is zeer vriendelijk.Wij hebben een heel gezellige avond gehad en ik zal De Uitvlucht zeker aanraden bij mijn vrienden.