Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Brummen

asia expert

2. Pannenkoekenhuis Brummen

Vandaag met vrouw en kinderen heerlijk gegeten. De kids beiden een kinderpannenkoek, mijn vrouw een met champignons en salami. Helaas voor de pannenkoek van mijn vrouw had ze meegegeten met de pannenkoeken van onze kids dus kon ze die van haar zelf eigenlijk niet meer op, maar hij smaakte goed.

Ik zelf had de biefstuk geprobeerd en ik moet zeggen dit is voor mij de eerste keer dat ik bij een pannenkoekenhuis ook echt goed gegeten heb. Chapeau voor de kok die deze biefstuk medium voor mij bakte, dit samen harries gewikkeld in spek, aardappel gegratineerd en lekkere salade. Zeker de 19,50 euro waard waar ze wat betreft de kwaliteit nog wel iets extra's mogen vragen.

Ambiance is echt geweldig mooi ook, voor familie Westdijk van harte met jullie prachtige en buitengewoon heerlijk idee van de voortzetting van jullie traditie die in Rheden is begonnen.

3. Gisteravond hebben we twee personen heerlijk bij het Zwientje een gesteengrild. We hadden een voucher van Groupon. Dan is het altijd afwachten. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel boven gebracht. Daar werd verteld wat we konden verwachten. Eerst kregen we stokbrood en kruidenboter. Daarnaast werden ook de andere sausjes en een bakje tortilla chips gebracht. De soep hebben wij niet niet genomen, dit is sowieso niet zo ons gebruik voor een maaltijd. De serveerster zei dat het schaaltje met patat later zou worden gebracht. Dit kwam ook iets later, en was heerlijk.

Ondertussen hebben we wat vlees gepakt in de koele ruimte aangrenzend van de ruimte waar de tafeltjes steen. Een ruime keus, en altijd fijn dat je kan pakken waar je voorkeur naar uit gaat. Nadat we de plaat met een beetje boter hadden ingevet kon het vlees erop. Even wachten, en ... wat een heerlijk vlees. Prima kwaliteit! Het voordeel is ook dat je zelf bepaalt hoe lang je het vlees laat garen. Dus als iemand het vlees er veel te lang op laat liggen en dan zegt dat het te veel doorbakken is, ligt dit echt aan de persoon zelf.

De aankleding was sfeervol en gezellig. Ja, je hoort de afzuiging boven de steengrill. Ondertussen waren er meerdere gasten die aan het barbecuen waren. Sommige mensen lieten de houten stokjes waaraan het vlees zat nogal verbranden, dus dit rook je wel.

Vriendelijke bediening, die niet de hele tijd op je vingers staan te kijken, dat heb je soms ook. Nu kwamen ze regelmatig even boven om af te ruimen en te vragen of alles naar wens was, en eventueel een drank-bestelling op te nemen. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.

4. Pannenkoekenhuis Brummen

Fam. Tuurenhout

Op 30 juli jl. hadden wij een arrangement geboekt voor 30 augustus 2014 (verjaardag). Klootschieten en een BBQ. We wilden de prijs en de mogelijkheden weten. De dame die ons hielp, wist niet alles, maar we werden gebeld. Er zou teruggebeld zijn door iemand, maar het lampje op ons telefoontoestel brandde niet en die geeft een signaal als er is gebeld en niet is opgenomen. Voordeel van de twijfel voor Reuvershoeve. Op zondag 3 augustus gebeld, maar toen was het erg druk. Er zou terug gebeld worden. Gewacht tot woensdag 6 augustus. Geen reactie. Op 7 augustus jl. alles geannuleerd. De persoon die mij te woord stond zocht de boeking op en annuleerde die. Geen enkele vraag "waarom" of iets naar de klant toe. Wekte de indruk dat zij bij waren dat een groep van circa 18 personen niet kwamen. Onze ervaring was tot nu toe goed, maar hier hebben we een erg klantonvriendelijk gebeuren. Desinteresse !!! Ook de burendag gaat aan de neus van Reuveshoeve voorbij. Slechte reclame in het dorp. Erg zonde van zo'n mooie gelegenheid. Wij rijden Reuvershoeve voorlopig even voorbij.

5. Onze vertrouwde cafetaria zit een week dicht. Dan maar naar de concurrent. Maar wat slecht! !! Klein bakje patat, patat is veelste hard, zout, en meer mayo dan friet. Zo slecht.

6. Je vraagt een broodje hamburger en je krijgt een broodje fricandel?!

7. Afgelopen zondag heerlijke BBQ onder de platanen, auto voor de deur. Wat een prachtig vlees! Werd een beetje stil toen ik de aanschafprijs berekende, dit kan niet! De attente dames maken er een feestje van. Hulde.
    De tienen hadden natuurlijk negens moeten zijn, maar kan niet tegen onrecht.

8. Gisteren (3-08) zijn we buiten op het sfeervolle terras wezen BBQen. Warme ontvangst van de twee jonge ervaren dames die zeer attent waren en ook nog eens snel bediende. Prijs/kwaliteit is uitstekend, een leuk concept en zeker voor herhaling vatbaar!

9. Allereerst wil ik kwijt dat ik een super avond heb gehad! Het eten was heerlijk en vooral in verhouding met de prijs, smaak, hoeveelheid en netheid zijn top. De opmaak was leuk en niet met teveel fratsen wat ook niet bij het restaurant zou aansluiten.

Het personeel loopt er stuk voor stuk netjes en verzorgd bij, veel jonge mensen wat past bij wie volgens mij de eigenaar is, ook een jongere man. Niet de klassieke uitstraling qua personeel, maar lekker van deze tijd; jong, modern, vriendelijk, vrolijk en een eigen stijl. De service spreekt mij persoonlijk daarom aan door de jongere mensen en de afstemmingen van hen met de gasten.

Binnen of buiten eten is beide gezellig en naderhand op het terras nog wat drinken maakt het voor mij een geslaagd avondje UIT-eten.

Een aanrader voor iedereen die lekker positief is en dit graag deelt en geniet van een variatie van verschillende mensen in doen en laten; geldt voor zowel het personeel als mede gasten.

Ohja en als je uit eten wilt gaan en graag binnen een half uur een volle buik wilt hebben, raad ik aan bij een nabijgelegen cafetaria etcetera te gaan eten.

10. We hebben hier op een warme zomeravond (2 aug.2014) met 4 personen heerlijk gegeten in het BBQ-restaurant. Prima kwaliteit, van alle aangeboden vleessoorten voldoende aanwezig, goede bediening. Kortom: een restaurant waar je in ongedwongen sfeer en een goede prijs - kwaliteitverhouding een gezellige avond kunt beleven. We hebben ons prima vermaakt en lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.

We hadden vooraf al wel diverse recensies gelezen, maar nu we ons zelf overtuigd hebben van hetgeen 't Zwientje biedt, is het echt onvoorstelbaar, dat sommige bezoekers zo negatief kunnen oordelen. Het is echt de moeite waard en er is echt voldoende van goede kwaliteit aanwezig. Wat zeuren sommige mensen toch!!

De bediening (Essa) was heel snel en vriendelijk. De vleessoorten en salades staan in een andere ruimte en worden goed gekoeld. Er staan diverse sauzen op tafel. Naast ons zat een ouder stel, wat overal commentaar op had: gewoon irritante lui (die gelukkig na een half uur verdwenen). Wij hadden de keuze uit dezelfde salades en vleessoorten en waren wel tevreden. We gaan zeer regelmatig uit eten en zien heel wat verschillende restaurants.

't Zwientje biedt goede waar voor je geld en je kunt er met een gerust hart een avond vertoeven met een lekkere irish coffee tot besluit. Wij komen zeker nog eens terug!

11. Internationaal Brummen

jacques lazones

12. irma

We hebben met vier personen via groupon gegeten. De ontvangst is prima, we kregen een korte uitleg over de steengrill en het versbuffet. De beloofde schaal tapas hebben we niet gezien. Het turks brood moeten we zelf snijden op een simpel plankje die in een grote kruimelberg ligt. De salades zijn simpel en werden helaas niet meer aangevuld terwijl er nog veel mensen net waren begonnen met eten. Het vlees is goed, echter de beloofde spiezen op de site zijn ingeruild voor frikandellen, voorgebakken hamburgers en simpele worsten. De enige saus is Aioli en mayonaise voor bij de frites, die pas na drie kwartier wordt geserveerd. Er is geen pindasaus of rode saus. Na een half uur aan tafel worden de servetten gebracht als we de gamba's al gepeld hebben, bah! Als de biefstukspiezen op zijn en we vragen of dit nog aangevuld wordt, is het antwoord van de serveerster, tja weet ik niet dan moeten ze nog even ontdooid worden. Je weet toch hoeveel gasten er komen ! Met enige regelmaat is het personeel lange tijd in geen velden of wegen te bekennen. Bij dorst tappen we dan maar een glaasje water bij het toilet. Kortom het is het allemaal net niet, dit was voor ons de eerste en tevens laatste keer. Het is het geld absoluut niet waard !

13. Pannenkoekenhuis Brummen

Ontzettend heerlijke pannenkoeken, mijn man een met spek, rijk gevuld, zelf gekozen voor een met gember. Zalig, een betere met gember nergens zo lekker gegeten. Ook vriendelijke persoonlijke bediening in een prachtig sfeervol restaurant. We gaan hier nog vaak naar toe. Merkwaardig de negatieve meningen, echt een aanrader hoor!

14. Fijn proever

Vorige week gegeten bij het kromhout nadat het mij door diverse mensen was aangeraden. Helaas viel het nogal tegen. De bediening was vriendelijk maar echt ondermaats. Het duurde erg lang voordat iemand ons kwam helpen, ook tussen het eten door. Drinken werd meerdere keren pas na opnieuw vragen gebracht. De tafel heeft de hele avond vol gestaan met lege glazen. Ook na een verzoek om het leeg te ruimen werd niet gereageerd.

Het eten was om meerdere reden onvoldoende: de voorgerechten waren erg eenvoudig; de voorgerechten waren vlak van smaak en misten smaakelementen waarvoor je uit eten gaat; één van mijn tafelgasten vond het vlees heel droog en gewoonweg vies. Daar bleef het niet bij.. meerdere hoofdgerechten waren wederom vlak of eenzijdig van smaak. Dranken waren verder ook prima, misschien alleen wat aan de dure kant.

Het pand en het uitzicht zijn overigens prachtig, al is de akoestiek zoals velen al opmerken niet prettig.

Kortom: hoewel het restaurant een redelijke prijs vraagt voor een driegangenmenu en het mooi, simpel eten wil bieden in een leuke omgeving, ben ik van mening dat er nog enkele stevige verbeterpunten liggen voordat dit restaurant alle lovende kritiek waarmaakt. Ik krijg het gevoel dat de "hype" van het eten in zo'n leuk dorp de overhand neemt.

2,4
  15. Anoniem

We wonen in Brummen en gingen er eten. Het eten is op zich niet heel slecht. Al moet je er op letten dat je ook alles krijgt wat bij je lunchgerecht hoort.
    De bediening is echter onbespraakt ("De bier?") en onbeschoft (-je zit net- "wat willen jullie eten?" en als je dan de kaart eerst wil zien, ben je lastig. 5 minuten later "en willen jullie nog eten of eh.")
    De toeristen achter ons werden nog onbeschofter behandeld. We hadden last van plaatsvervangende schaamte. En waren de gay grapjes onder het personeel zeer ongepast.

2,1
  16. Na lang wachten (de zaak was zo goed als leeg!) kwam dan eindelijk de bestelde salade, beter gezegd: sla, een enorme hoeveelheid sla, waarop en tussen schijfjes komkommer, stukjes tomaat en verkoolde kaas gefrommeld waren.
    Als dat lange wachten bedoeld was om ons nog eens drank te laten bestellen, dan zou men zich moeten realiseren dat er ook mensen zijn met een smallere beurs, die dat wel willen maar niet kunnen! De wijn was daarentegen goed en in ruime hoeveelheid ingeschonken. De sfeer, daarover geen oordeel, je moet ervan houden, niet mijn smaak. Bediening oké, maar niet meer dan dat.
    We probeerden kromenhout voor de tweede keer, maar voor ons hoeft het niet meer! Wat een slechte keuken/zaak.

3,4
  17. Pannenkoekenhuis Brummen

Aardig personeel, goede en snelle service. Pannenkoeken waren deels aangebrand, ijs was wel super.

18. Pannenkoekenhuis Brummen

Maandag 2 juni geweest. Jammer, prachtig pand, mooie locatie, slechte pannenkoek. Kreeg een nieuwe, dit keer aan gebrand. Sorry dan ben ik er wel klaar mee. Helpt een gratis kop koffie niet. Denk zeker dat ze iets aan de structuur van hun pannenkoekbeslag moeten veranderen.

19. Pannenkoekenhuis Brummen

ge behling

Zondag 1 juni pannenkoek gegeten. Smaak lekker, maar klefferig, jammer. Iets meer door bakken.

20. Pannenkoekenhuis Brummen

Vanavond voor het eerst een bezoek gebracht. Netjes ontvangen en er werd ons gewezen waar we plaats konden nemen. Na plaats genomen te hebben kwam er al na 3 minuten iemand aan om de bestelling op te nemen, dus lekker snel.
    Drinken werd gebracht door een andere serveerster, na 15 minuten kwamen de bestelde pannenkoeken,1 genaamd met de kippen op stok en een shoarma pannenkoek, de pannenkoek met shoarma was koud. Na dit gezegd te hebben kregen we een nieuwe, ook vrij snel, maar je merkt dat het vlees niet a la minuut gebakken word, lijkt gekookt. Kan natuurlijk van de aubain marie komen...
    De pannenkoeken zelf zonder de toppings smaken goed, toppings kunnen een stuk beter. Prijs kwaliteit verhouding te duur. En wat ik niet zo prettig vind dat je in een uur tijd 4 verschillende serveersters bij je aan tafel krijgt...

21. Pannenkoekenhuis Brummen

Heerlijk gegeten alleen het toetje was een enorme tegenvaller want in een restaurant verwacht je geen coupe met softijs maar wel met lekker schepijs. Pannenkoeken waren lekker en de schnitzel met gegratineerde aardappelen waren ook erg lekker en voor herhaling vatbaar.

22. Maarten Boasson

23. Internationaal Brummen

W.Westdijk

Een geweldig restaurant in Brummen. De eigenaar kookt vol passie en met smaak en heeft aandacht voor zijn gasten. De dames in de bediening zijn attent en zeer vriendelijk. Als je hier een keer hebt gegeten wil je niks anders meer. In een woord geweldig!!

24. Pannenkoekenhuis Brummen

versluis

Zondagmiddag zijn we een pannenkoek wezen eten. 1. met appel en gember; niet geweldig, dik en plakkerig en slordig. 2. met spek en rozijnen; rozijnen (als het rozijnen waren) meegebakken en verbrand. Spek ok, maar het geheel amateuristisch. Zo zijn we de kwaliteit bij strijland niet gewend. Erg jammer. We komen nog een keer terug voor ons definitieve oordeel.

5,3
  25. Pannenkoekenhuis Brummen

Heerlijk gegeten. Heel erg mooi geworden. Erg gastvrij!

26. Pannenkoekenhuis Brummen

Ook op de openingsdag geweest, met 2 baby's. De service was ontzettend goed, evenals het eten. De gratis koffie ter ere van de opening was ook erg attent. Wij komen terug!

27. R, M, B & P

Lekker gegeten in een rustige atmosfeer. Genoeg keuze, ook in de buitenlandse sferen. De keuze uit vis was erg beperkt. Wel een erg attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

28. Pannenkoekenhuis Brummen

Johan en Lies

We waren op de openingsdag (09-04-2014): meteen al lekker druk en gezellig.
    Prima pannenkoek. Zullen er wel vaste klant worden.

29. Ook via vakantieveiling geboekt, normaal 27 euro veel te duur voor dit concept. Wij hebben met z'n vieren gegeten, zonder vakantieveiling waren we dan 140 euro kwijt geweest.
    Belachelijk dat je maar twee sausjes krijgt mee, als ik het van tevoren geweten had dan had ik de sausjes uit mijn eigen koelkast meegenomen, zelf geen pindasaus.
    Bediening was oké, liep zich rot op dat trapje, kreeg er medelijden mee!! Voor ons deze niet meer, raad hem ook bij onze vrienden en familie niet aan.