Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

1. Dries

Op zich een prima tent met aardig personeel, ik ben blij dat ze niet die standaard diepvriesfriet serveren die je vaak bij andere tenten krijgt. De country frietjes zijn lekker (maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ook wel eens lekkerdere verse frieten heb gehad). Ook de snacks zijn lekker.

2 verbeterpuntjes

- De gebakken friet wordt bestrooid met kruiden, als er friet over is van de vorige bestelling dan wordt die nog even terug in het vet gegooid, dit proef je, dit hoeft niet als je de porties vooraf goed inschat en is niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het frietvet.
    - Jammer dat je de friet zelf bij de balie moet ophalen als je gaat zitten, die 10 meter kan er bij drukte toch wel vanaf, wel zo klantvriendelijk.

2. Pannenkoekenhuis Brummen

M.Janssen

Zoals gewend weer zeer goed. Alle 8 personen waren zeer tevreden!
    Tot een volgende keer.

3. De werknemers zijn altijd vriendelijk. Je kan hier bij Marmaris goed eten.

4. Pannenkoekenhuis Brummen

Anderhalf jaar geleden waren mijn vrouw en ik al dik tevreden toen we onze 60ste verjaardag vierden in de Reuvershoeve. Gistermiddag kwam ons 40 jarig huwelijk aan de beurt. Het kon haast niet beter dan de eerste keer maar toch was het zo: alles was tot in de puntjes verzorgd en er werd met verschillende diëten rekening gehouden. Onze gasten waren dan ook zeer tevreden. Geen wanklank gehoord dus het wordt dit keer een dikke tien.

5. Internationaal Brummen

Raymond Welhuis

Heerlijk gegeten! Uitstekende relaxte sfeer en uitstekende service!

6. Internationaal Brummen

Annelies koster

Super lekker gegeten. Keurige bediening. Klein en gezellige sfeer. Ga zo door op deze weg

7. Pizza besteld.
    Rauwe champignons erin, tevens nog hele happen rauw klevend deeg.
    Pizza was een opgerolde pizza (calzone), wat ook niet vermeld staat bij de omschrijving.
    Voor de rest was hij in orde, maar dit vond ik toch wel erg jammer.

5,3
  8. Eerste keer besteld, kan via ideal. Dat is erg handig. Bestelling op tijd. De pizza was echt voortreffelijk. De Shoarma was wat minder, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Al met al voor herhaling vatbaar.

9. Jan-Jannie T

Wij zijn beiden 60 geworden. Hebben dit afgelopen zondag met familie en vrienden gevierd bij 't Zwientje.

We hebben de gezellige middag afgesloten met een overheerlijk stamppot-buffet. Boerenkool, hutspot en zuurkool. Met lekkere hachee, gehaktballen (erg lekker), rookworst, augurkjes, ed. Alles smaakte voortreffelijk. Zeker een compliment voor de kok. Trouwens ook de jongens van de bediening hebben het super gedaan.

Kortom wij hebben een erg gezellige middag gehad. Tot de volgende keer!

10. Henk jan pieterse

Niet te eten. Slechste in de omgeving. Om te kotsen.

11. Hartelijke bediening, gezellige boel. Inrichting laat te wensen over, niet van deze tijd. Maar eten is echt lekker. Pizza tonijn was om je vingers op te eten. Vriendin had schotel, lekkere friet met kruiden en heerlijke kip. Aanrader. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

12. jan - jannie

zijn hier al vaker wezen eten.
    afgelopen weekend was het weer geweldig.
    Hebben gegeten in het nieuwe verbouwde gedeelte.
    alles leuk opgezet.
    hebben weer super lekker gegeten.
    We kwamen niets te kort. een pluim voor de bediening.
    Super Vlees. Tot de volgende keer.

13. Pannenkoekenhuis Brummen

Betty Disbergen-Smale

Gistermiddag een feestje gegeven. Verzorgd met warm en koud buffet. Van het begin tot eind was alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten was uitmuntend!! Er waren 2 zwarten pieten die de kinderen hebben geanimeerd.

Personeel zeer attent. Locatie is ook top. Wij kunnen iedereen dit adres aanbevelen.

14. Pannenkoekenhuis Brummen

Keurige bediening. Lief vriendelijk en vlot👍

15. Personeel drukker met elkaar dan met de klanten en duidelijk onervaren. Vermoedelijke vaste klanten krijgen alle aandacht. Eten was in orde maar niet bijzonder.

16. Lekkere vers gemaakte friet. Heel erg goede kroketten. En je wordt er altijd erg vriendelijk geholpen. Ja soms duurt het wat langer, maar de kwaliteit is (bijna) altijd top.

17. Pannenkoekenhuis Brummen

Martin pelgrim

18. Pannenkoekenhuis Brummen

17 09 2016 Vanmiddag geweest, vriendelijke ontvangst, konden buiten zitten, hebben een kwartier gewacht maar er kwam niemand. Zijn toen maar gegaan niemand had wat in de gaten en zo druk was het niet!

19. Pannenkoekenhuis Brummen

AW Keijmel

Was nieuwsgierig naar jullie menu. Helaas nergens te vinden! Een zichzelf respecterend restaurant zet dit ook op zijn website! Gemiste kans.

20. Pannenkoekenhuis Brummen

commissaris

prima lokatie en prima bediening

21. Vanavond voor het eerst hier wezen eten met onze familie. Wat een aangename plek om hier te dineren. De bediening met name Irma (als ik het goed heb) heeft ons super bediend. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

22. Janine van Eijj

De lekkerste pizza's die er bestaan.

23. We hadden een paar weken van tevoren via Groupon gereserveerd, maar kregen 2 dagen voor het etentje te horen een vage standaardemail dat het geannuleerd werd. We hebben het restaurant gebeld, maar er werd zonder begrip gereageerd. Zelfs geen excuses; ze waren en het verbouwen en 'stonden in hun recht' dit te doen. Erg jammer, want het leek ons een leuke eetgelegenheid.

24. Wij kwamen met een gezelschap van 4 personen rond 17:00u aan, duidelijk het tijdstip van wisseling van de wacht.
    Het meisje dat ons de tafel wees, vergat (...) ons de kaart te brengen, dus na zelf vragen werd deze gebracht door weer iemand anders. Meisje 1 verscheen later in eigen kleding weer ten tonele en ging aan de bar zitten. Duidelijk einde werktijd.
    Buiten was het redelijk druk, binnen niet. Personeel onderling redelijk luidruchtig en totaal niet op elkaar ingespeeld.
    Een oudere man (of vaste klant, of medewerker) liep telkens van buiten naar binnen met een glas bier in de hand. Kwam over als licht aangeschoten en in ieder geval niet sympathiek.
    Al met al kregen wij niet een welkom gevoel en was de bediening zeer traag.
    Eten werd geserveerd door een vriendelijke jongeman die wél servicegericht was en ook bij tijd en wijle kwam vragen of alles naar wens was.
    Eten was prima, alleen overheerst als herinnering jammergenoeg de ergernis omtrent het personeel en de luidruchtige bierglasdrager.

25. We zijn bewoners van Brummen fijn dat deze zaak er is. We genieten er van als we er zijn we worden goed verwelkomt. Eten en drinken is er prima fijn op het terras zitten met een cappuccino of een pilsje mooie kan het niet ga zo Door 😊😊😊

26. Berendsen

Geweldig gegeten genoeg keus vlees voorafjes saldes prima verzorgd serveerster Myrthe deed het geweldig komen graag nog eens terug

27. K. Bosman

Erg lekker gegeten in een knusse, huiselijke sfeer We voelden ons echt welkom.
    De bediening was erg vriendelijk en de gerechten waren goed gebalanceerd en zeer lekker.
    De borden waren goed vol en netjes opgemaakt. Het was dan ook heel prettig dat de prijs niet hoog was voor het geen dat wij kregen. Ik raad het restaurant zeker aan omdat het een fantastische ervaring was.

28. Wij wilden na het bezoeken van de Kunstmarkt even een wijntje drinken. De enige wat oudere dame in de bediening gaf zwaaiend aan dat ze ons gezien had. Maar een bestelling opnemen was blijkbaar te veel werk. Na 20 minuten wachten vonden wij dat wel genoeg en hebben we onze biezen maar weer gepakt.

29. Ook gereserveerd via groupon en het is geannuleerd door de eigenaresse raar concept (Omdat ze wat buiten de deur hadden). Er is wel door de eigenaresse een nieuwe reservering gemaakt op een andere dag echter dit zonder overleg, wij kunnen ook nooit in het weekend. Zin is ook totaal verdwenen na een zeer onvriendelijk telefoon gesprek met de gastvrouw of genaamd de eigenaresse.
    Gelukkig goed opgelost door Groupon. Mij zien ze hier nooit bah.

30. Martin lubbers

Ik heb hier friet en snacks gehaald. Snacks oké maar de frieten waren niet gaar jammer. Snackbar mooi dichtbij maar ga een deurtje verder.