Grandcafé 't Kromhout in Brummen

Eten, Drinken, Loungen, lachen & Genieten bij 't Kromhout !

U kunt rondom ons pand overal GRATIS parkeren.

Voor onze deur stopt de buurtbus zutphen & Eerbeek, het NS station ligt op loopafstand van ons restaurant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Grandcafé 't Kromhout

De woonkamer van Brummen, zo staan wij bekend. Geniet van een goede kop koffie met gebak, een gezellige borrel, een leuk potje poolen of een heerlijk diner !! Elke laatste zondag van de maand "Luie zondagmiddag" tussen 15.00 uur tot 17.00 uur LIVE muziek in ons gezellige restaurant.
Welkom bij Grandcafé 't Kromhout

• Rookruimte
  5. Betalen pin American Express Master Card Visa

1362031340 71
1417520230 70
1420988286 73
1452200786 80

1. Altijd goed bij sirtaki, lekker eten, niet te duur en een goede service!

2. jgm 19 punten

onze ervaring van gisteravond. we waren er rond 1800 en het was binnne om ons heen zo goed als leeg. We bestelden een voorgerecht en twee hoofdgerechten. terwijl we wachten liep het vol en tot onze verbazing werd er overal uitgeserveerd behalve onze tafel. het koste moeite dit na te vragen maar uiteindelijk kwam degene die de bestelling had opgenomen en zei dat hij het vergeten was. ter kregen we een drankje. en wervwachten en wachten en toen kwam er een broodmandje, zo een honger dus leeggegeten. weer later het voorgerecht en extra brood. het hoofdgerecht kwam uiteindelijk toen iedereen weer bijna naar huis was, 20.30 of nog later en men was een stuk vlees vergeten. En voor dit alles alleen een glas drinken. het eten was goed , daar is niets over te zeggen maar de afhandeling mbt hoe deze avond is gelopen is bar slecht. zeer slechte service

3. Patrick

Zoals altijd was het eten super. Minpuntje was dat de airco nog niet aanstond, wat enigszins zweterig aanvoelde.

4. Beter dan de laatste keer, hebben lang getwijfeld om er weer terug te gaan, bij de concurrent was het altijd goed. Maar deze keer hier een verbetering geconstateerd.

5. fam.Omloo te Maastricht

Slecht, gewoon slecht. Ruim voor 2e kerstdag eten besteld van de speciale kerstmenu-kaart voor 6 volwassenen; persoonlijk onze keuze gaan afgeven in de zaak met duidelijke vermelding welke nummers, naam, telefoonnummer en de tijd dat het afgehaald zou worden. Alles doorgenomen met personeel. Alles zou in orde komen. 2e Kerstdag; niks was klaar, bestelling/briefje was kwijtgeraakt!! Nonchalant, schouderklopjes vd chef; komt goed meneer! Alles opnieuw ter plekke doorgegeven. Meer dan een uur moeten wachten! Thuis aangekomen bleek er geen vegetarisch gerecht bij te zitten, was zogenaamd niet doorgegeven. Hoezo niet? Mijn man en zoon waren er zelf bij!! Friet voor 6 personen bleek klein handje friet te zijn. Hogere prijs - 8 euro - meer berekend dan op kaart stond voor 1 menu. Aan telefoon: "jaja, maar dat was prijs van vorig jaar mevrouw". Onwaardige afhandeling van hun fouten. Klant is koning hebben zij nog nooit van gehoord. Kortom; hun onprofessionele houding is ver beneden peil. NOOIT, maar dan ook NOOIT meer! Later bleek bij verder vertellen meerdere vrienden daar nooit meer te gaan.

6. Totaal verbrand voorgerecht. Daar wij met meerdere personen dit voorgerecht hadden besteld, had de keuken en daarna de bediening al moeten ingrijpen, maar er gebeurde niets! Afhandeling van het voorval erg triest. Met de woorden van "wilt u misschien dan iets anders" was het voorval voor de baas opgelost, maar om nog aan een nieuw voorgerecht te beginnen terwijl het hoofdgerecht al stond te springen om opgediend te worden had ik geen zin meer!! Jammer maar nooit meer!!

7. Altijd goed iedere keer als we gaan, goede bediening, vriendelijk en het eten is heel goed, alles lekker en vlees heerlijk mals. Van ons geen klachten hoor.

We verheugen ons al op de volgende keer

8. Vanavond maar weer eens gaan eten hier (we komen hier al 35 jaar). Ze gaan er flink op voorruit maar ik vind de porties tegenover de prijs toch wel een beetje weinig. Salade en pasta zit totaal geen smaak aan.

En de bediening is op tijd van een half uur komen vragen of het smaakte, nou als je 5 keer van je eten word gehaald is het niet meer leuk. Ik had mijn laatste hap net door mijn keel werd al afgeruimd.

Daarna zijn ze nog 2 keer komen vragen of we dessert wilden, nou ik had het helemaal gehad. En mensen: de baas duwt de fooi in zijn zak, de bediening krijgt er niks van. Schandalig vind ik dit.

Mvg Ingrid

9. Henri Spits

10. Gisterenavond (23 november 2013) hebben we (gezelschap van 17 personen) jullie restaurant bezocht. Hierbij wil ik wat opmerkingen maken. Er was geen welkomstdrankje ouzo. Misschien door de drukte en het feit dat we niet tegelijkertijd binnenkwamen vergeten. We bestelden voor iedereen hetzelfde voorgerecht. Maak maar wat moois zeiden we erbij. Wat kwam was veel en veel teveel. Dat lag niet aan onze eetlust. Jammer van al dat eten. Eigenlijk moeten jullie weten, dat als je een voorgerecht geserveerd had, gebaseerd op 12 a 13 personen, dat dit voldoende zou zijn geweest. En toen ik hier wat stokbrood bij vroeg, kwam dat niet. Het hoofdgerecht kwam, behalve voor 1 persoon. Zij moest hier nog vrij lang op wachten. Een verzoek van mijn zoon om even wat speciaals te doen omdat zijn vriendin jarig was, werd vergeten. Al met al een teleurstellende ervaring voor ons. Een ervaring die ik bij jullie restaurant, en ik kom al zeker 30 jaar, nog nooit heb meegemaakt.

11. Een gemiddelde van een 8 na de verbouwing en nieuwe eigenaars een hele verbetering.
    Prijs en kwaliteit zijn gelijk gebleven alleen verschillen de smaken maar niet in het negatieve.
    Een goed bezocht restaurant met een goede sfeer en zeer goed eten zolang het personeel gefocust blijft in drukke tijden.

12. kerstges richard

Diverse keren bij Sirtaki gaan eten. Uitstekende sfeer, zeer gastvrij en lekker en vooral goed bereide Griekse maaltijden. De prijs-kwaliteit verhouding is ook goed. Zeker een aanrader.

13. We hebben helaas geen geweldige ervaring gehad. Het eten was niet warm en de bediening deed niks met onze opmerking hierover. Geen volgende keer voor ons.

14. Lekker gegeten goede sfeer, vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is prima!

15. Wij komen hier al 30 jaar. Diverse keren al andere eigenaars gezien, jammer, nu alweer een nieuwe eigenaar. Het vlees is lekkerder geworden, helaas de rijst en de lekkere salade is er niet meer. Ben niet zo kapot van de pasta en salade wat ze nu hebben, hoop in de toekomst dat ze weer de lekkere rijst en salades zullen presenteren.
    Maar al met al blijven we hier toch komen.
    Mvg, Ingrid

16. Toevallig kwamen wij bij dit restaurant op het terras te zitten vanwege ons bezoek aan de Ridderronde. Prima eten, zeer vriendelijke bediening, en het restaurant is pas geheel vernieuwd. Prachtig en zeer smaakvol ! Wij komen volgend jaar weer terug tijdens deze wielerronde, bedankt.

17. sakis

18. Niet bijzonder, als de menukaart de helft kleiner was kon de keuken misschien iets meer griekse passie en smaak in de overgebleven basis leggen. Ouzo verdund met water. Korrelig ijs, rare smaak..over datum? Zeker niet zelf bereidt en niet al te vers. Bestek niet gecontroleerd, vies. Gezellige avond, maar bediening keek ons zowat naar buiten rond 22 uur.

19. Wij komen er 30 jaar !! En het is gewoon lekker eten daar ! Je zit er erg prive en dat vind ik wel fijn en is erg gezellig !! Ze mogen wel eens een verfkwastje erdoor halen want dat is in die tijd dat we er komn nog niet gebeurd !! grtjes uit maastricht

20. Dit is al jaren onze vaste Griek. Het eten is hier overheerlijk (wij eten altijd alleen maar vlees), lekker gekruid, grote porties voor een zeer redelijke prijs. De bediening is altijd even vriendelijk. Als de zaak vol is moet je soms wat lang wachten, dan zou er wel wat meer personeel mogen zijn. De inrichting is typisch Grieks, misschien wat gedateerd maar wel erg gezellig. Aan de meeste tafels heb je redelijk veel privacy, ook een pluspunt.

21. Timo 23 punten

Top gezien de griekse specialiteiten, sfeer en de nog niet eerder genoemde prettige locatie!

Inmiddels hebben we diverse Griekse restaurants bezocht, echter kon niets in deze omgeving tippen aan deze topper!

Zodra je het restaurant betreedt, beleef je direct een echte griekse sfeer. Mede dankzij de prachtige griekse muziek en het mooie historische (Hercules achtige) decor was ik helemaal verkocht! Vervolgens werden we vriendelijk begroet door al het personeel achter de bar. Gezien we niet gereserveerd hadden wat achteraf wel verstandig is om te doen, hebben wel zelfs nog een drankje aangeboden gekregen van het huis.

Na ongeveer 10 minuten kregen we een gezellig plaatsje toegewezen door overigens een deskundige medeweker! Het eten was echt enorm lekker goed verzorgd en precies genoeg.

Als we tenslotte de prijs/kwaliteit beoordelen dan geef ik dit restaurant een ruime voldoende! Aangezien dit restaurant betaalbaar is en zeker gezien de kwaliteit van het eten is deze griek het beste wat ik een bezoeker/griekliefhebber/historicus van Maastricht kan aanraden!

22. Wiel 138 punten

In april zijn we hier gaan eten met kennissen van ons. Jammer genoeg was het eten erg droog.

23. de wee 278 punten

Dit is het beste Griekse restaurant van Maastricht, meerdere malen wezen eten hier en helemaal niet duur. De stifado is erg lekker en de keftedes is heerlijk.
    Leuke en lieve bediening, ik kom hier graag weer terug.

24. Alle restaurants in de omgeving geprobeerd, al is de inrichting wat gedateerd, bediening en kwaliteit is top. Is en blijft de beste Griek in de omgeving! (hoop dat dit voor de toekomst bewaard blijft)

25. Wij waren hier 31/12/2010 en vonden het echt vreselijk. We hadden een echte Griek verwacht (ahv de foto's op de site) maar helaas, het eten was zeker niet authentiek Grieks, eerder kebab. Het voorgerecht (mezze, mix van koude voorgerechten) was een rommeltje en zeker niet lekker, het brood was gewoon stokbrood ipv het Griekse brood. We kregen een plastic waterfles op tafel, de wijn was vreselijk en niet Grieks. De bediening was oké, maar we kwamen om lekker te eten en dat hebben we zeker niet gedaan! Een tegenvaller... Nooit meer...

26. Het beste grieks restaurant van Maastricht. De inrichting is een beetje gedateerd, maar het eten maakt alles goed. Bediening is oke, vlees en visgerechten zijn van goede kwaliteit.

Als we gaan grieken, gaan we naar sirtaki!

27. Heb alle Griekse restauranten in Mstr uitgeprobeerd.

Dit is absoluut de top qua prijs, prestatie en klantvriendelijkheid. Reserveren in het weekend is een must. Zeker na 19 uur maar dat geldt voor heel Maastricht.

Lekker en goed en voldoende eten en drinken voor een redelijke prijs.

Interieur kon moderner, maar dan verliest deze gelegenheid waarschijnlijk zijn charme.

Aanrader!

28. Kom hier graag, fijne sfeer, bediening is goed, aardig personeel, eten is lekker en meer dan voldoende. Reserveren is wel zo handig.

29. Heerlijk gegeten hier!

Leuk ingericht en gezellig!

30. Loes77 360 punten

Prima Griekse keuken. Ook ideaal om te bestellen en af te halen. Niet goedkoop.

31. Brabander

We hebben genoten van het heerlijke eten en de lekkere wijn. Jammer alleen dat het interieur niet meer van deze tijd is.

32. goed eten jammer dat de tzazikie niet er standaard bij zit moet je apart bestellen

33. dikke jan

Mooi niet al te groot restaurant, maar reserveer van te voren anders kun je wel eens lang wachten

34. dit restaurant heeft heerlijk eten alleen het personeel mag wat vrolijker!

35. Heerlijk, gezellig, vriendelijke bediening. Beetje aan de dure kant.