Nieuwste foto's in Brummen

Laatste updates in Brummen

1. Annie's profielfoto
    Annie heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

We kwamen met z'n vieren naar de Reuvershoeve. Pannenkoeken worden voor 2 personen gebracht. De andere twee kwamen 8 minuten later. Ga je met z'n vieren uit eten, dan behoor je ze allemaal tegelijk te bezorgen aan tafel. Dat zou een verbeterpunt moeten zijn. Dit is ons al vaker gebeurd. Heel vervelend dit.

2. De Vroolijke Frans heeft een nieuwe foto
  3. Marleen Hop's profielfoto
    Marleen Hop heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Marleen Hop

Heerlijk genoten. Een echte aanrader. Heerlijk eten. Goede bediening. Gezellige sfeer. Top locatie. Sfeervolle 'tent'. De keuze is reuze.

4. Bep's profielfoto
    Bep heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

PAS OP.
    Luxe BBQ arrangement waardebonnen Veilingkans.
    Vanaf juni geprobeerd telefonisch te reserveren voor 15 augustus (verjaardag onze zoon)
    maar volgens de eigenaresse was deze maand nog niet in te boeken en moesten we de volgende maand nog maar eens bellen.
    5 Juli gebeld, maar had ze geen agenda bij de hand en reageerde niet op de 4 mailtjes die we stuurden, uiteindelijk na twee weken, via telefonisch contact bleek dat tot 23 september er geen plaats meer was voor waardebonnen van Veilingkans.nl.
    Op de vraag wanneer er dan wel terecht konden, was er nog plaats op 7 oktober om 18:00.

Bij aankomst bleek het restaurant gesloten en alle reserveringen te zijn geannuleerd.
    De norse eigenaresse die in de deuropening stond, zei dat we een mail hadden gekregen.
    Nadat we uitgelegd hadden dat dit niet zo was, waarschijnlijk omdat we telefonisch.
    Gereserveerd hadden, snauwde ze dat we een mail moesten hebben gehad.
    Als we dit hadden geweten, zouden we dan met onze gasten voor de deur hebben gestaan?
    Waarop ze haar schouders ophaalde.

Op de vraag waarom het was geannuleerd: i.v.m. het evenement Dance Fever.
    Dit evenement was in het begin van het jaar al bekend, waarom plaats je dan nog reserveringen.
    Wij hebben altijd recht om te annuleren, mensen met een waardebon boeken toch wel, snauwde ze ons toe.

5. Rebecca van Beek's profielfoto
    Rebecca van Beek heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

Rebecca van Beek

Zeer slecht behandeld. We hadden eindelijk na voor de zoveelste keer gebeld te hebben een reservering kunnen plaatsen voor 28 oktober met een bon van veilingkans. Zonder bon hadden we al veeeeel eerder kunnen reserveren. Toen we aankwamen, bleek dat er volgens hun geen reservering was. De eigenaresse stuurde ons weg zonder ook maar verder te kijken in de agenda voor een andere datum te plannen of zo. Ze zei dat ze contact op zou nemen met veilingkans en dat zij het bedrag maar aan ons moesten terug betalen. Nou lekker klant onvriendelijk of niet dan.

Koud, Kil, Geen enkele service. Wij gaan hier zeker NOOIT meer naar toe.

6. Karin Kühlkamp's profielfoto
    Karin Kühlkamp heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Karin Kühlkamp

Wij hebben hier ons personeelsfeest mogen vieren en daarvoor is het een perfecte plek. In combinatie met de georganiseerde activiteiten door Peter Oversteegen was het weer een gezellig middag. De BBQ smaakte heerlijk en de kinderen mochten mee in de keuken om hun eigen pannenkoek te maken. De omgeving is prachtig en iedereen heeft zich vermaakt.

7. Mandy Spork's profielfoto
    Mandy Spork heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Mandy Spork

Heerlijk gegeten in een super leuke locatie! Jammer alleen dat de bediening zich niet zoveel liet zien daardoor geen dessert meer kunnen bestellen. We komen zeker nog een keer terug om het over te doen! TIP, bediening laat je zien 😉 bestellen we de volgende keer alsnog een dessert!

8. Ora Hoogendam's profielfoto
    Ora Hoogendam heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Ora Hoogendam

Prima eten en bediening. Aardige mensen. Toiletten goed en schoon. Parkeergelegenheid volop.

9. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Vandaag voor het eerst gegeten bij de reuvershoeve met onze kleinkinderen.
    Zeer vriendelijke ontvangst.
    Vriendelijke vlotte bediening en een heerlijke pannenkoek gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

10. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Een aanrader! Onlangs met het eigen gezin (2 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 4,5 jaar) en directe familie (3 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) een verrassingsuitje gehad. Hartelijke en persoonlijke ontvangst, een ruime tafel op een rustig deel van het terras, ruime keuze aan dranken en gerechten, alles van uitstekende kwaliteit (en erg lekker!) en een vlotte en gastgerichte bediening. Prima ingespeeld op de drukte, wat niet te merken is aan de kwaliteit, de aandacht en de snelheid. Erg fijn en zeker aan te bevelen!

11. w.mosterd's profielfoto
    w.mosterd heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

Ooit hier geweest en toen was het top… nu hadden we een bon van veilingkans gekocht maar helaas lukte het niet om deze te verzilveren… eigenaren reageren amper op emails (telefonisch afspreken mag niet al heb je ze aan de lijn :-() uiteindelijk hebben we na klagen bij de veilingsite ons geld retour gekregen. ZEER klant onvriendelijke eigenaren! Wij zijn voorgoed genezen.

12. Jacqueline Sjardin's profielfoto
    Jacqueline Sjardin heeft een recensie geschreven voor De Vroolijke Frans

Jacqueline Sjardin

Heerlijk vegetarisch gegeten. Keuze uit 4 hoofdgerechten. Mooie plek. Groot terras waarbij de tafels niet allemaal op elkaar staan. Hierdoor hadden onze honden voldoende ruimte om te liggen zonder in de weg te liggen.

13. Hilbert's profielfoto
    Hilbert heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Hilbert

Mooi locatie waar je lekker buiten kan zitten. Kinderen kunnen leuk buiten spelen en de kaart bied voor iedereen wat. De pannenkoeken zijn super!

14. Corné van het Loo's profielfoto
    Corné van het Loo heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Corné van het Loo

Heerlijke pannenkoeken en een goede service. Verder is de locatie geschikt voor alle gelegenheden. Ook is het leuk voor kinderen en kun je lekker buiten zitten.

15. Mariska's profielfoto
    Mariska heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Mariska

Genoten van een heerlijke middag op het terras. Onze kleine smurf kon er heerlijk spelen in de speeltuin en op de skelter in de kinderboerderij. (Hij had dan eigenlijk ook geen tijd voor zijn pannenkoek, waar ook nog een leuk cadeautje bij zat!). Ik had zelf de “vooruit met de geit”, echt een aanrader. Vlotte bediening, prachtige en goed verzorgde locatie en lekkere wijn 😊. Wij komen graag weer een keer terug.

16. LeJo & Joke van Bloois's profielfoto
    LeJo & Joke van Bloois heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Pannenkoeken keuzes te over. Hartig en zoet. En alternatieven voor niet-p.k.-eters.
    De varianten van zoete koeken zijn heerlijk. En, steeds blijft de echte pannenkoeksmaak bewaard.
    De warme sfeer en ongedwongen en toch correcte bediening doen je je thuis voelen.

17. Hans Post's profielfoto
    Hans Post heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Vandaag met mijn vrouw pannenkoeken gegeten bij restaurant de Reuvershoeve. De pannenkoeken zijn bijzonder lekker en de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Je kunt er punten sparen die later weer ingewisseld kunnen worden. Al met al een aanrader in de regio.
    Hans Post - Eerbeek

18. Frederique's profielfoto
    Frederique heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

Frederique

Super vriendelijke jonge bediening. Blonde dame heeft ons geholpen. Daarnaast was het vlees erg lekker, zou iets meer keuze kunnen zijn. Vond de baas wat minder gastvrij, kon ook een moment opname zijn.

19. Reuvershoeve's profielfoto
    Reuvershoeve heeft gereageerd op een recensie van Reuvershoeve
    Reuvershoeve
    Van restaurant

Geachte Marian, ik kom graag met u in contact mbt uw bovenstaande recensie! Mag ik uw mailadres ontvangen dan hoop ik u te bereiken. Ik hoor graag van u. Vriendelijke groet W.Westdijk (wouter.westdijk@reuvershoeve.nl)

20. Alexandra Brouwer's profielfoto
    Alexandra Brouwer heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Alexandra Brouwer

Geweldig verzorgd 50ste verjaardagsfeest gehouden. Alles tot in de puntjes verzorgd!
    Bedankt voor 'n onvergetelijke dag, het was super lekker de Brummense Braai en alles er omheen.
    Voor alles 'n dikke 10+!

21. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Eten erg lekker. Bediening onaardig en ongeïnteresseerd. Voelden ons ondanks mijn verjaardag niet echt welkom geheten.
    Zullen deze zaak niet aanraden.

22. Geert Leerink's profielfoto
    Geert Leerink heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Geert Leerink

Na de jaarlijkse fietstocht van de vereniging op 24-06-2018 hebben we genoten van een goede en lekkere BBQ bij de Reuvershoeve. Bediening was zeer attent en de prijs kwaliteit verhouding goed. G Leerink

23. J en J's profielfoto
    J en J heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

Afgelopen weekend bij 't Zwientje wezen eten met twee personen. Er was weer voldoende keus met het vlees. En wat ook heerlijk was. waren de salades. Wat je ook moet proberen zijn de champignons die samen met de sausjes, stokbrood, en gefrituurde uienringen vooraf worden geserveerd. Alles bij elkaar maakt dit een geslaagde avond.
    De speciale koffie als afsluiting van de barbecue maakt het af.
    Naderhand buiten op het terras nog even gezeten met een lekker drankje.
    Complimenten aan de kok, komen zeker terug.

24. Anita Kentson's profielfoto
    Anita Kentson heeft een recensie geschreven voor Grandcafé 't Kromhout

Anita Kentson

Wij hebben heerlijk bij jullie gegeten. Vriendelijke bediening en een aardige kok uit Leiden! Komen zeker nog een terug als we weer eens in Brummen zijn.

25. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor De Paddestoel

Echt een snackbar zonder poespas voor een meer dan schappelijke prijs en correcte bediening. Qua sfeer is het wat het is. Schone omgeving en rustig publiek.

26. Moniek's profielfoto
    Moniek heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

Zeer onsympathieke eigenaresse!! Klantvriendelijkheid ver te zoeken!!
    Gereserveerd middels onlinereservering van Groupon. s Middags nog verzocht of er 2 personen extra konden meekomen. Dit was geen probleem en ze had het genoteerd onder onze naam. 50 km. moesten wij ervoor rijden en bij aankomst zei ze dat wij niet op de lijst van die dag van Groupon voorkwamen. Ze was onverbiddelijk, dacht niet oplossingsgericht mee (was ook laatste mogelijkheid voor ons omdat de volgende dag de voucher verlopen was). Ze gaf geen krimp en zei dat we bij Groupon moesten zijn. IJskoude uitstraling, geen excuses, niets! Later te horen gekregen van Groupon dat onze reservering er wel opstond maar was geannuleerd!! Rara door wie??? Precies, natuurlijk beter betalende klanten gekregen zonder een voucher! Zeer onbetrouwbaar!! Daar komen wij uiteraard nooit meer!!!

27. M.M. Comman's profielfoto
    M.M. Comman heeft een recensie geschreven voor De Vroolijke Frans

M.M. Comman

Vaker hier gegeten en het was altijd heerlijk! De locatie is fantastisch, 1ste pinksterdag was het prachtig weer en konden we buiten eten. Het lijkt dan wel vakantie! Service en prijs/kwaliteit verhouding is prima!

28. Daniel natrop's profielfoto
    Daniel natrop heeft een recensie geschreven voor De Beckson

Daniel natrop

Het eten is echt fantastisch geniet er echt van. Prijs zal wel ietsje meer zijn maar daar is de kwaliteit ook na. Eten met echte smaak inplaats van goedkoop eten waar geen smaak in zit. Af en toe moet je wel effe wachten maar die man moet het ook vaak alleen doen.

29. Mascha's profielfoto
    Mascha heeft een recensie geschreven voor 't Zwientje

Naar aanleiding van de eerdere recensie mail ontvangen van Groupon. De reservering is geannuleerd. Als je dit soort dingen op internet zet ben je niet meer welkom vond de eigenaar. Alsof we er nog uberhaupt zouden willen gaan eten. NEE dus.