Nieuwste foto's in Brummen

Laatste updates in Brummen

1. Heidi's profielfoto
    Heidi heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Wij hebben als fam nu twee keer gegeten. Super! Gewoon lekker eten met alle aandacht voor de tafel. Afgeladen vol. Leuke bediening. De manager heeft alles onder cony! Wij komen terug. Nooit kunnen denkt dat t hier zo leuk is! Schapo!!👍

2. G.Peters's profielfoto
    G.Peters heeft een recensie geschreven voor Audrey's

Met kerst gegeten. Het 5 gangenmenu was ronduit onsmakelijk! IJskoude vis, bij enkele van onze familieleden zelfs niet gaar. Het hoofdgerecht, hertenbiefstuk werd op een koud bord geserveerd en was voorzien van slechts één streep aardappelpuree en 2 kleine puntjes erwtenmousse. Dat was het! Het dessert had al een dag in de koeling gestaan, dikke rand met stevig ingedroogde bovenlaag.
    Geen aanrader! Ook niet qua prijs/ kwaliteit. 59,95 p.p.

1,4
  3. J Wissink's profielfoto
    J Wissink heeft een recensie geschreven voor De Vroolijke Frans

J Wissink

Met een kleine groep ons jubileum gevierd in de "Kleine Frans". Fijn dat we zelf nog wat versiering mochten aanbrengen. Het geserveerde koud/warm buffet was HEERLIJK! Ze hadden zelfs voor mooi weer gezorgd. 🌞😄

4. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Audrey's

Mijn partner bestelt soep, zo ongezellig geserveerd. Groot bord midden op tafel, klein wit schoteltje met 2 stukjes brood en een lepel. Onaardig, ongeïnteresseerd personeel

3,5
  5. Rowena's profielfoto
    Rowena heeft een recensie geschreven voor Marmaris

Wij hadden 2 reuze broodjes doner besteld bij een goeie zaak kan je kiezen uit normaal of reuze bij deze zaak dus niet maar je krijgt echt geen reuze broodjes zelfs minder dan een normaal broodje dus wij gaan hier nooit meer heen en het vlees was ook te hard

1,2
  6. Bertha Goossens's profielfoto
    Bertha Goossens heeft een recensie geschreven voor De Vroolijke Frans

Bertha Goossens

We genoten hier van een zeer goed verzorgde en uitgebreide high tea, ter gelegenheid van de verjaardag van vrienden. We hadden van te voren gevraagd of we er met de camper konden overnachten en dat was geen enkel probleem. We konden er gratis een nacht staan en kregen zelfs stroom voor de camper aangeboden en een sleutel voor het sanitair. We komen hier zeker terug en gaan dan in de prachtige omgeving wandelen en hier lekker eten.

7. Grand Café Audrey’s 's profielfoto
    Grand Café Audrey’s heeft gereageerd op een recensie van Audrey's

Van elkaar niet weten wie er heeft afgerekend kan gebeuren, maar dan is het erg flauw om de schuld bij ons te leggen. Nog erger is dat er dan smakelijk door zowel zoon als vader om gelachen wordt. Dan daarna schijnheilig zo’n recensie schrijven zonder dit gewoon face to face te bespreken is…..héél triest!!!

8. Krosse's profielfoto
    Krosse heeft een recensie geschreven voor Audrey's

De hele middag/ avond op het terras gezeten.
    Netjes afgerekend ruim 100 euro.
    Gaat mijn zoon naar binnen om af te rekenen, want die wist niet dat wij al betaald hadden. Laten ze hem ook nog eens een keer betalen.
    Wij terug, krijg je als antwoord van de eigenaar "wij moeten ook aan onze omzet komen.".
    We hebben het geld wel terug gekregen, maar een excuus kon er niet af.

9. arnoud's profielfoto
    arnoud heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

Een goede bediening dat vind ik fijn en vlot naar de drukte die er op dat moment is.

10. Hans Adrichem's profielfoto
    Hans Adrichem heeft een recensie geschreven voor Tante Blanche
    Internationaal Brummen

Hans Adrichem

Wat en heerlijke verassing is tante Blanche. Hele leuke entourage met medewerkers die hartelijk en veel kennis hebben van eten en drinken: hele leuke discussie gehad over bepaalde wijnen. Het eten is echt heerlijk en verassend.
    Een echte aanrader als je in de buurt van Brummen bent

11. J van Hierden v Bergen's profielfoto
    J van Hierden v Bergen heeft een recensie geschreven voor 't Kromhout

J van Hierden v Bergen

Vorige week bij het kromhout met twee personen geluncht. Bestelling mosterdsoep, land brood met ham kaas, een ei, kroket. De mosterd soep was er niet daarvoor in de plaats tomatensoep. De tweede gast gerookte zalm. Die was er niet, dus ook een twaalfuurtje. Daar zij allergisch is voor knoflook, de soep weggelaten waar knoflook inzat, er was geen andere soep. nNg een ijsthee besteld.
    Bij het eten merkten wij dat err geen ham op het brood zat.
    De serveerster geroepen maar zij deed hier niets mee. Bij het afrekenen moesten we het volle pond betalen. Of wij hier nog eens komen, ik denk het niet.

12. Sib Siebesma's profielfoto
    Sib Siebesma heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Sib Siebesma

Heerlijke pannenkoeken! Heerlijke krokant, genereuze toppings en heerlijke spek, kaas en appel! Genereuze topping van gember! Echt een aanrader! Verdienen een dikke 10!

13. Veroniek's profielfoto
    Veroniek heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve

Veroniek

Halfgare pannenkoek teruggestuurd. Die ik daarna kreeg was wel lekker. Mn vader kreeg t eten toen mn moeder het al bijna op had. Onaardige bediening. Nooit weer. Scheelt dat het niet duur is.

14. Ria Dierking's profielfoto
    Ria Dierking heeft een recensie geschreven voor 't Kromhout

Ria Dierking

Heerlijke pure gerechten. Biologische producten en heerlijk vegetarisch gegeten. 👍

15. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

We hadden om 18:45 gereserveerd omdat we voor het bioscoop arrangement gingen. Nadat we een !half uur! in de rij hebben gewacht kregen we om 19:15 eindelijk een tafeltje. We moesten om 20:30 bij de film zijn dus dit hadden we aangegeven. Echter kregen we om 19:45 pas onze bestelde drankjes dus het had geen zin om nog de pannenkoeken te eten, ze waren überhaupt niet eens opgenomen terwijl we aan hadden gegeven dat we de film moesten halen. Slechte service, niet goed ingewerkt personeel dat absoluut niet snel werkt, geen eens een sorry of iets, ik hoef er niet meer heen en ik raad het niet aan om daar te eten.

1,2
  16. G.J. Zijlstra's profielfoto
    G.J. Zijlstra heeft een recensie geschreven voor De Paddestoel

G.J. Zijlstra

Voor de zoveelste keer weer niet alles wat besteld en betaald is geleverd. De ene keer miste de kroket de andere keer het bakje satesaus en dan weer de frikandel spciaal.
    Vandaag liepen er 5 man en heb erover gebeld dat het voor de zoveelste keer weer niet klopte. Er werd gezegd dat ik het zelf nog wel kon komen ophalen. Wat een service (dus niet). Dit was voor mij echt de laatste keer daar😡

17. Sem's profielfoto
    Sem heeft een recensie geschreven voor De Paddestoel

Sem

9 Van de 10 keer wordt er wel iets vergeten mee te geven. De ene keer een bak sate de andere keer zelfs de friet friet!

18. Silly's profielfoto
    Silly heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Net door de drive thru gereden om te proberen, ik ben zelf niet zo'n pannekoeken fan, maar deze bites met serano ham en pulled pork hebben mij blij verrast! Goed bedacht in deze tijden en voor herhaling vatbaar. Vriendelijke mensen ook.

19. Slystone's profielfoto
    Slystone heeft een recensie geschreven voor De Paddestoel

Heerlijke friet en snacks en super qua prijs! Deze ondernemer verdiend echt complimenten! Degene die klagen, moeten gewoon vooral naar een andere snackbar gaan, waar voor meer dan het dubbele, minder kwaliteit geboden wordt.