Nieuwste foto's in Bruinisse

Laatste updates in Bruinisse

1. Marian Flikweert's profielfoto
    Marian Flikweert heeft een recensie geschreven voor De Meeuw

Marian Flikweert

Heerlijk gegeten! Vanwege de Corona een afhaalmenu. Dus de sfeer van het restaurant niet geproefd… daarvoor moeten we nog eens terugkomen.
    Pollo alla Gabbiano, een kipgerecht… geweldig lekker. Daarbij een gemengde salade, goed gevarieerd, met een lekkere dressing. En ook het toetje, chocolademousse… heerlijk!
    Prima service, goed verpakt. Het eten was goed verpakt en goed warm.
    De Meeuw in Bruinisse is een aanrader!

2. Maico's profielfoto
    Maico heeft een recensie geschreven voor Aquadelta | Restaria De Branding

Drie kwartier moeten wachten op 2 friet, een cheeseburger en een berehap. Friet smaakte goed, maar de rest… Berehap valt uit elkaar, is koud en heeft een aparte krokante rand. Betaal je €4 voor. Cheeseburger koud en slechte kwaliteit. Burger heel droog. Totaal geen aanrader. Beter kunt u rijden naar een snackbar in de buurt.

2,1
  3. Gerda van Osta's profielfoto
    Gerda van Osta heeft een recensie geschreven voor Bij Petit
    Internationaal Bruinisse

Gerda van Osta

Het eten en de sfeer was goed, wel heel rumoerig door 2 grote groepen. Als je van de originele schotel afwijkt betaal je wel alles in surplus.

4. Lobbens 's profielfoto
    Lobbens heeft gereageerd op een recensie van Bru 17

Helemaal met u eens. Ik bestelde de mosselen Bru 17. Vond er niks aan en dit ook gemeld maar weinig tot geen reactie

5. W. Van Rooij's profielfoto
    W. Van Rooij heeft een recensie geschreven voor Bru 17

W. Van Rooij

Prachtige ligging en vriendelijke meisjes. Ook de viswinkel ernaast is goed gekozen. Voor herhaling vatbaar. Absoluut niet duur.

6. Kirsten Mann's profielfoto
    Kirsten Mann heeft een recensie geschreven voor Bru 17

Kirsten Mann

Vorig jaar ‘ ontdekt’ en afgelopen mei en deze zomer heerlijk genoten. Wat een geweldig eten. Het totaal plaatje klopt of je nu kiest voor kibbeling kreeft pasta vongola risotto… de smaken zijn puur! Zeer sfeervol geweldige persoonlijke bediening.

7. S.tolenaars's profielfoto
    S.tolenaars heeft een recensie geschreven voor Restaurant Grevelingen

S.tolenaars

Vlotte bediening, eten was goed. Ik had de poke bowl besteld, was erg lekker, voor herhaling vatbaar.

8. Rodyns Hans's profielfoto
    Rodyns Hans heeft een recensie geschreven voor De Cleenne Mossel

Rodyns Hans

Fantastisch lekker gegeten. Gerechten waren verfijnd en mooie schilderijtjes. Ook verrassend : naast de eigenaren een heel jong, klein team, helemaal op mekaar ingewerkt. Hier komen we zeker nog terug.

9. Ton Franken's profielfoto
    Ton Franken heeft een recensie geschreven voor Bru 17

Ton Franken

Wij hebben op de 2e week van het mosselseizoen perfecte mosselen gegeten.
    2 weken daarna gereserveerd en wederom mosselen besteld.
    Deze kwaliteit kunnen we als smakeloos bestempelen.
    Bij de serveerster onze grief geuit. Antwoord; De kok zegt date de mosselen precies hetzelfde zijn klaar gemaakt. We konden 2 kopjes koffie van de zaak krijgen ter compensatie. Deze hebben dus niet geaccepteerd. De kok vond het waarschijnlijk niet nodig om onze grief aan te horen..
    Wat een afgang!

10. Carol Dona's profielfoto
    Carol Dona heeft een recensie geschreven voor De Cleenne Mossel

Carol Dona

Geweldige top Chef en service gerichte bediening. Prijs kwaliteit top. Staat op sterren Nivo te koken 🙏👍

11. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Storm
    Nederlands Bruinisse

Heerlijke mosselen gegeten… eerste dag van het het seizoen (hoorden we) erg lekker en ontzettende aardige eigenaresse (naar ik vermoed) en bediening… top restaurant.

12. Eddy's profielfoto
    Eddy heeft een recensie geschreven voor De Vluchthaven

Verschillende keren geweest,
    Eten is fantastisch,
    Spijtig van de gebrekkige wijnkaart.

13. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Aquadelta | De Brasserie

Van wat je online ziet (menukaart en inhoudelijke teksten over streekproducten) mag je best iets van het restaurant verwachten. Helaas is dit eten veeeeeeel te duur voor wat je krijgt. Het oogt allemaal kant en klaar /opgewarmd. Salade is een paar blaadjes sla met een stukje komkommer en een stukje tomaat. Beter ga je in het centrum van Bruinisse bij een restaurant eten, dit is echt 10x beter. (Personeel kan zich niet inleven in de klacht en is onvriendelijk)

2,6
  14. Jaimy's profielfoto
    Jaimy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Grevelingen

Samen met mijn partner heerlijk buiten op het terras gegeten. Vooraf de carpaccio, daarna allebei de schnitzel met champignon roomsaus. Echt een aanrader!
    De bediening was erg klantvriendelijk en gastvrij.
    Wij komen hier zeker nog vaker terug!

15. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Restaurant Grevelingen

Niet gastvrij. Ik kom er al meer dan 25 jaar; altijd tevreden geweest. Ik kwam zaterdag met iemand die afhankelijk is van rolstoel en we mochten geen andere tafel dan een 2 persoon waar geen rolstoel onder past. We waren er rond 13.30, een tijdstip dat het niet druk is. Er zaten ook niet veel mensen. Toen we een poosje zaten mochten we wel aan een wat ruimere tafel. De cheffin had zeker in de gaten dat ze wel heel lullig gedaan had, maar wij bedankten voor de eer en zijn blijven zitten. Een menu uitgekozen; gebakken zeetong. Onder de vis lagen 4 harde boontjes en een schaaltje friet en een bak sla, dat was het. In de laatste jaren zijn ze er niet op verbeterd, ondanks een ander interieur. Alleen de prijs, die is goed omhoog gegaan.

3,7
  16. louise's profielfoto
    louise heeft een recensie geschreven voor Restaurant Grevelingen

Heerlijk gegeten en lekker aan het water. Wij komen graag terug.

17. Am tak's profielfoto
    Am tak heeft een recensie geschreven voor Restaurant Grevelingen

Voldoet totaal niet aan de verwachting. Eten was koud, bij Schnitzel champignonsaus bijbesteld, echt véél te zout en snel even opgewarmd, poederpapje! Slibtongetjes waren op, vispotje besteld alles opgewarmd en uitgedroogd op tafel gekregen. Smaakte zo vies dat we het eten hebben moeten laten staan. Eens en nooit meer. Erg jammer.
    We rijden voortaan graag door.

18. Zus's profielfoto
    Zus heeft een recensie geschreven voor Tempesta

Nog nooit zo’n vieze ranzige pizza gegeten. Op maandag alle pizza’s afhalen voor 8 euro nou af te raden! Gebeld en direct doorgegeven, is helaas niets mee gedaan.

2,3
  19. Pintjens's profielfoto
    Pintjens heeft een recensie geschreven voor 't Kombuis

Pintjens

07/6/21 Zeer goed middagmaal genoten. Heel vriendelijke bediening. Het was fijn van daar te zijn. Kwaliteit en prijs uitstekend. Wij komen zeker terug. Een aanrader! 🇧🇪 Fam pintjens.

20. Gerard en Isabel's profielfoto
    Gerard en Isabel heeft een recensie geschreven voor De Cleenne Mossel

Gerard en Isabel

Ondanks Corona een heel fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is onvoorstelbaar. Prachtige gerechten voor zeer betaalbare prijzen en uitzonderlijk fijne bediening. Daar er vanwege Corona niet in het restaurant gegeten kon worden had men een soort van tent buiten opgesteld. Maar op een dusdanig professionele manier dat men na 5 minuten vergeten is dat men eigenlijk buiten zit (wij hadden het weer dus mee). Echt genoten voor een meer dan schappelijke prijs. Een echte aanrader voor diegene die naar Bruinisse gaat… Dank aan De Cleenne Mossel!