Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brugge verdeeld zijn.

1. Italiaans Brugge

2. Eetcafé Brugge

6. Tapas Brugge

7. Eetcafé Brugge

Hilde vermeirsche

Onpersoonlijke benadering door personeel, had weinig aandacht voor haar klanten. Desinteresse bleek ook uit de opmaak van het voorgerecht: sla met flinke stukken pate. Het mosselgerecht was smakeloos. Entourage van het restaurant was primair met rood geblokte tafelkleedjes en gordijntjes en krappe doorgang voor personeel tussen de tafeltjes..
    Dit alles samen met twee wijntjes, voor de som van 101euro!!
    Bij betalen van de rekening, was personeel geirriteerd toen hij
    op de kwaliteit van het menu werd aangesproken.

10. Eetcafé Brugge

Sjors van Dam

Na een lekkere dag Brugge wilde wij hier ons avond eten nuttigen. Na het doorgeven van een allergieën hadden wij al direct door dat we hier niet goed zaten. De voorgestelde alternatieve waren alles behalve waardige alternatieve ook nog eens gerechten die juist deze ingrediënten bevatten, compleet geen kennis en verantwoording bij het personeel. Daarnaast zeer slecht personeel, alleen uit op easy money, afrader voor iedereen die gezellig wil eten.

11. Eetcafé Brugge

Marlieke

Het personeel is zeer respectloos. Toen ik vroeg of ik in het menu een vervanging voor het toetje kon krijgen kreeg ik geen gelijkwaardige alternatieven en een van de alternatieven bevatte juist dat waar ik allergisch voor was. Toen ik dat aangaf begon hij meteen ruzie te maken.

12. Belgisch Brugge

Conny R

Ik zou hier zeker nog eens komen eten.
    Deze zaak is perfect voor uitjes.
    Het eten is supervers en goeie kwaliteit.
    Zeker een aanrader

Jolanda de Boer

Monika D'Hooghe

Slecht op alle vlak. Slechtste Sangria ooit : aangelengde grenadine met ijs, onvoorstelbaar. Patatas bravas waren vettige te kleine stukjes en amper saus. De scampies waren rubberig. We hebben van alles de grootste porties genomen en dit was nog zielig. Deprimerende muzikale klanken. Blijf er weg.

15. Belgisch Brugge

C. Scheffer

Buitengewoon slecht. Mijn vriendin bestelde de scampi en kreeg een garnalenkroket. Dit wilde de ober herstellen, maar wij hoorden uit de keuken een vrouw roepen "wat besteld is, wordt niet gecorrigeerd". Ik had een vitello tonato en ik vroeg op voorhand aan de ober of dat met vis was, hij zei Nee dat is met een witte saus enzo. Die witte saus zat dus vol tonijn, echt belachelijk. De frietjes waren nog minder dan van een snackbar (zonder overdrijven) en de garnering gewoon minimaal. De drank is veel te duur. Aan het einde van dit drama wel een rekening van 100 euro en het antwoord van de ober was aan het einde over de slechte kwaliteit... Ja, uhmm, we zitten in het centrum hé? Gewoonweg lachwekkend en zeer slecht.

Gneo Sergio

SCHANDALIG !!

Gisteren wilde ik in De Sneeuwberg met vrouw, dochter en drie kleine kinderen (1 van 2 jaar en een tweeling van 1 maand) iets gaan eten. De meeste brasseries waren vol en in De Sneeuwberg was er nog plaats om met een kinderwagen binnen te gaan.

Wij waren speciaal van Limburg naar Brugge "die Skone" afgereisd.
    Tot mijn verbijstering werd daar ons de toegang verboden omdat we een kinderwagen bij hadden.
    Eén van de "cipiers" kwam ons zeggen dat de baas dat niet wilde. 'Sorry, maar U mag niet binnen'.

Moesten we die tweeling van 1 maand oud in een handtas naar binnen dragen?? Zelfs een hond laten ze binnen, maar kinderen van 2 jaar en een tweeling van 1 maand oud moesten buiten blijven.

Hoe schandalig kan dat nu zijn.

Met alle respect maar zelfs in de meest extreme landen met extreme regimes zijn kinderen heilig.

Maar in De Sneeuwberg in Brugge mogen alleen maar elites binnen, elite honden, maar geen kinderen.

Ik verwijs naar een eerder incident in Brugge dat in de media verschenen is en zal er alles aan doen om dit feit eveens te mediatiseren.

De Sneeuwberg maakt de naam van "Brugge(n) voor jongeren, doet ons sterker samenwerken om deze jongeren meer en beter te bereiken oneer aan.

Normaal zou ik eindigen met alle respect maar hier dien ik te besluiten met alle disrespect.

Sergio Gneo

18. Belgisch Brugge

vermander walter

19. Belgisch Brugge

Inge volsem

20. Eetcafé Brugge

Lekker gegeten. Voor een prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

24. Belgisch Brugge

27. Belgisch Brugge