Laissez Faire
Reserveren
Cadeaubon

wie zijn we

Welkom

Welkom op de website van restaurant Laissez-Faire!
Wij zijn David Demeyere en Vanessa Fraikin.

Een open keuken, gerechten à la minute aan u voorgesteld, een beetje kunst op je bord, lekkere betaalbare wijnen en een hartelijke bediening.

We maken er met plezier een mooie dag van.

Graag tot binnenkort,
David & Vanessa
Bestel Take Away

David Demeyere

Chef

David heeft zijn opleiding genoten in Ter Groene Poorte. Stage gelopen in ondermeer De Koetse, Kardinaalshof, Pandreitje, Casino van Middelkerke. Gewerkt in 't Oosthof in Snellegem en in restaurant Guillaume te Brugge.
In 2006 startten wij ons 1e restaurant, In Den Plezanten Hof te Ichtegem, een ervaring van ruim 7 jaar. Sinds 2013 baten wij ons restaurant Laissez-Faire uit.
In zijn vrije tijd probeert David graag eens de skills uit in een andere topkeuken. Zo heeft hij al eens mogen meewerken in sterrenrestaurants als Ter Leepe, Cuiness 33 en Likoke! Als chef blijft hij zichzelf vernieuwen en bijwerken, mee met de trends. En toch blijven wij in Laissez-Faire ons kleine zelve. Vanessa zorgt voor de ongedwongen gezellige verwelkoming waardoor u zich onmiddellijk thuis voelt. Op een spontane manier loodst zij u mee doorheen de gerechten. Genieten is haar trefwoord.
Restaurant Laissez-Faire is onze dagelijkse wisselende uitdaging! Klein en beperkt, zonder vaste kaart, zonder vast menu --> Vertrouw op de chef! Laissez-Faire, laat je leiden en verleiden!

Al iedere keer super lekker gegeten. Zeer gastvrij

Zeer fijne keuken met leuke bediening

Horen, Zien en Zwijgen, Proef en Geniet van onze Spijzen!

Laissez-Faire