Nieuwste foto's in Brugge

Laatste updates in Brugge

1. Allard's profielfoto
    Allard heeft een recensie geschreven voor Sans Cravate

Absoluut geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Van een restaurant met een ster mag je naast lekker eten, een 'beleving' verwachten. De beleving die we hadden was zeker niet voor herhaling vatbaar. De 5 amuses, warm en koud, krijg je in één keer voorgeschoteld... je kreeg al meteen het gevoel dat er 'haast' achter zat. Gelukkig waren de amuses best lekker. De gerechten, die elkaar vrij snel opvolgden, waren ok, maar zeker geen toppers. De wijnen waren wel een goede match met de gerechten. Dé grote afknapper was echter het feit dat we bij ons extra besteld kaasbordje een glas rode wijn wensten te drinken ipv de voorgestelde Marsala (die nota bene nog niet was uitgeschonken én apart te betalen was) omdat wij geen liefhebbers zijn van likeurwijnen. Onze vraag werd letterlijk weggelachen, alsof we dom waren en de deskundigheid van de sommelier niet in vraag moesten stellen! Het zou Marsala worden of we moesten een hele fles rode wijn bestellen!!? Dit heb ik in nog geen enkel restaurant, mét of zonder ster(ren) meegemaakt!! Ze hebben bij sans cravate niet begrepen dat de wens van de klant misschien iets is waar rekening mee kan gehouden worden. Temeer omdat men uitpakt met een heuse wijnbar, is het onbegrijpelijk dat een glaasje rode wijn niet kon geserveerd worden! Sans cravate... wat ons betreft sans étoile.

4,5
  2. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor 'T Voutje

Voor herhaling vatbaar, top.

• Eindcijfer 10
  3. Juliana's profielfoto
    Juliana heeft een recensie geschreven voor Salon La Brioche

Juliana

Zeer onwaarschijnlijk om terug te keren. Niet aanbevelingswaardig.
    Luidruchtige sfeer, slordige en overdadige bediening.
    We zaten als sardienen opeengepakt.
    Gezellig was ver zoek.
    Nooit meer van dat !!!

4. Patrick Pillen's profielfoto
    Patrick Pillen heeft een recensie geschreven voor Den Heerd

Patrick Pillen

Ongedwongen, sfeervolle en culinair voortreffelijke avond beleefd met vrienden.
    Een sterke aanrader in Brugge!

5. Renske's profielfoto
    Renske heeft een recensie geschreven voor Orfeo
    Italiaans Brugge

Met twee personen gegeten bij Orfeo. Het restaurant ziet er mooi en gezellig uit, leuke inrichting en een gezellig binnenplaatsje aan de achterkant. Het personeel was erg aardig en beleefd.
    Het eten was superlekker! Wij hadden de bruschetta pomodoro als voorgerecht en een pizza orfeo en pasta met tonijn als hoofdgerecht. Na een tiramisu en carpaccio van ananas. We hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader als je in Brugge bent!

6. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Den Gouden Karpel

Wat een waardeloze arrogante verwaande bediening. Een dame sloeg wel echt alles. Ik hoorde dat zij wellicht de eigenaresse is. Zeer onvriendelijk, gehaast en ronduit brutaal. We gingen weg met een zeer slecht gevoel. Dat kan waarschijnlijk tegenwoordig ook in Brugge gezien de hoeveelheid toeristen, volgende dag toch weer andere mensen.
    Absoluut geen aanrader, dikke no-go. Veel leukere tenten in Brugge, het is ook nog eens aan de dure kant. En ook de gerechten zijn nou niet echt top. We hadden oa een tonijn carpaccio met burata kaas, deze combi sloeg echt nergens op. Totaal geen balans.
    Kortom, dikke teleurstelling

7. Farrah aters's profielfoto
    Farrah aters heeft een recensie geschreven voor Matin Midi

Farrah aters

Zeer onprofessionele uitbaters, vallen klanten aan omdat ze hun mening zeggen (zijn het blijkbaar gewoon van altijd een “ja het heeft gesmaakt te krijgen”). De Lasagne is ronduit een schande: recht uit de goedkopere verpakking (als je dat dan zegt valt de bazin uit haar rol en haalt ze haar man om de klant belachelijk te maken “poging tot niet betaling” 🤣). Een echte afknapper! Dit had helemaal anders aangepakt kunnen worden: bv “ik zal het even navragen in de keuken” “sorry mevrouw” mijn bedoeling was nooit om niet te betalen, maar als je je mening al niet mag zeggen.. Ik moet wel zeggen dat de bazin op het eerste zicht echt mega vriendelijk lijkt, maar als je dan iets zegt dat haar niet zint:. Uiterst onprofessioneel.. ik werd zelf bestempeld als marginaal 🤣 en voor “haar lasagne komen ze van ver” ik raad iedereen aan om er dan eens lasagna te gaan eten!! 😁

8. kurt De Jonghe's profielfoto
    kurt De Jonghe heeft een recensie geschreven voor La Gondola

kurt De Jonghe

Heel lekker eten en een hele gezellige sfeer en leuke bediening, en top kok.

9. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Sint Joris

Echt slechte service, personeel was onvriendelijk en het bier was lauw, walgelijk, niet aan te raden. :(

10. Micheline_VDB@hotmail.com's profielfoto
    Micheline_VDB@hotmail.com heeft een recensie geschreven voor De Gouden Rivier

Micheline_VDB@hotmail.com

Vlotte bediening, lekker eten, prijs/kwaliteit zit heel goed.

11. Gruuthuse Hof heeft een nieuwe foto
  12. Gruuthuse Hof heeft een nieuwe foto
  13. Gruuthuse Hof heeft een nieuwe foto
  14. Gruuthuse Hof heeft een nieuwe foto
  15. Gruuthuse Hof heeft een nieuwe foto
  16. Glenn Nikola's profielfoto
    Glenn Nikola heeft een recensie geschreven voor Pizza Hut

Als je genoeg op voorhand bestelt dan krijg je een vlotte levering en dan is iedereen blij de pizza zelf is zeker op hun niveau zeer goed en is goed belegd! Een aanrader voor een snelle hap!

17. Firmin Schillewaert's profielfoto
    Firmin Schillewaert heeft een recensie geschreven voor B-In

Reeds meerdere keer gaan lunchen. Fantastisch lekker en indien op terras met zicht op de reien fenomenaal. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit ok. Wij gaan zeer zeker nog terug.

18. nomen nescio's profielfoto
    nomen nescio heeft een recensie geschreven voor De Vier Winden

On the 27/04/2018 we visited the beautiful city of Brugge. In the city center we decided to stop for drink. We sat down at the terrace of De Vier Winden. After beeing laught at in our face when ordering a Radler Beer the waiter suggested us to order a Belgian lemon beer which we did. For two beers (they served us the largest size without asking us up front) and a small basket of bread we were charged just under € 20,00. All in all a very unpleaseant experiance. After visiting the town for 3 days the impression we took with us was :
    A very beautiful city that you should really visit but where the majority of all Brugge Historic city center catering entrepreneurs are only interested in 1 thing. Serving mediocre food to the tourist and overcharging them as much as they possibly can. Tourist beware!

19. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor De Vlaamsche Pot

Onpersoonlijke benadering door personeel, had weinig aandacht voor haar klanten. Desinteresse bleek ook uit de opmaak van het voorgerecht: sla met flinke stukken pate. Het mosselgerecht was smakeloos. Entourage van het restaurant was primair met rood geblokte tafelkleedjes en gordijntjes en krappe doorgang voor personeel tussen de tafeltjes..
    Dit alles samen met twee wijntjes, voor de som van 101euro!!
    Bij betalen van de rekening, was personeel geirriteerd toen hij
    op de kwaliteit van het menu werd aangesproken.

20. Sjors van Dam's profielfoto
    Sjors van Dam heeft een recensie geschreven voor 'T Voutje

Sjors van Dam

Na een lekkere dag Brugge wilde wij hier ons avond eten nuttigen. Na het doorgeven van een allergieën hadden wij al direct door dat we hier niet goed zaten. De voorgestelde alternatieve waren alles behalve waardige alternatieve ook nog eens gerechten die juist deze ingrediënten bevatten, compleet geen kennis en verantwoording bij het personeel. Daarnaast zeer slecht personeel, alleen uit op easy money, afrader voor iedereen die gezellig wil eten.