Steakhouse Jacob Cats in Brouwershaven

ma Gesloten
di Gesloten

ma Gesloten
di Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1422204854 76
1623920213 75
1671947679 79

1. Bob Brouwer

Altijd Heerlijk eten voor een nette prijs.

Zeer vriendelijke bediening.

2. Ger ter Heege

Heel goed.
    Personeel vriendelijk en geduldig en duidelijk voor de klant.
    Ze hebben, gelijk de keuken, echt zin in.
    Met ons vieren een heel geslaagd uitje.
    Voor herhaling meer dan vatbaar.

3. Peter Wenzel
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir, meine Frau und ich, waren nun zum dritten Mal im Jacob Cats zu Gast. Das Ambiente ist einfach wunderbar und der Tischservice überragend freundlich und kompetent. Eine kleine, aber interessante Auswahl an Weinen bietet für jeden Geschmack und für jede Essensauswahl vorzügliche Begleiter. Die Menükarte selbst zeigt eine gute, aber nicht zu große Auswahl. Ich selbst habe hier mit die besten Spareribs gegessen. Knusprig, sehr gut gewürzt und mit hervorragender Fleischqualität. Hilfsmittel wie Messer sind überflüssig, weil saftig zart. Die Rinderlende mit Garnelen und Mangold verfeinert wurde in einer köstlichen Sauce serviert. Alles in allem also ein Besuch, der unbedingt wiederholt werden muss. Vielen Dank für die Gastfreundschaft.

4. Wil Dijkgraaf

Het eten was prima en was best gezellig. De werkdruk was behoorlijk, en dat werd mede veroorzaakt door afhaal voor klanten.
    Bediening kwam daardoor beetje plichtmatig over.

5. Fantastisch gegeten, dit is echt een toprestaurant! Goede bediening, jammer dat er half juni maar zo weinig gasten waren...

6. Spareribs gegeten die mals en lekker waren, een frisse salade erbij en goeie frietjes. Dit alles voor een nette prijs. Helaas twee sausjes erbij die duidelijk uit een flesje van de supermarkt kwam, jammer, niet lekker. Kom op koks maak een lekkere BBQ saus en knoflooksaus. Gezellige gemoedelijke sfeer in het restaurant en een prettige bediening en dit alles voor een nette prijs. Ik neem weer spareribs als de sausjes vervangen worden, ga wel een keer vis proberen.

7. rudi.martens

8. Ossenhaastpuntjes waren medium besteld en kwamen droog gebakken en taai op mijn bord.
    De serveerster die ook tevens eigenaar is, kon alleen maar geiriteerd reageren.
    Je gaat er van uit dat wanneer je lekker gaat uit eten dat je voor een flinke prijs wel iets mag verwachten, een dag later hebben we deze zelfde ossenhaastpuntjes elders in het dorp gegeten en dat was een wereld van verschil, echt zoals het hoort echt heerlijke ossenhaas puntjes. Voor ons geen Jacob Cats eten meer.

9. Jaap

10. Ciska Steenhorst

Je kan hier heerlijk bourgondisch eten voor een eerlijke prijs!
    Altijd goed.. alles bespreekbaar..
    Je zit gezellig in een terug in de tijd restaurant wat veel sfeer uitstraalt.
    Bediening vriendelijk.. harde werkers!

11. Met 4 personen in een fijn restaurant wezen eten waar wij allen zeker nog eens terug naar toe gaan.

12. Al enkele keren hier gegeten, eten en bediening is prima alleen heel ergerlijk en irritant dat de eigenaar aan onze tafel kwam zitten, zo heb je niks geen privacy, onze bedoeling van uit eten gaan is dat we niet hoeven te koken, lekker willen eten en saampjes bijpraten...maar zonder de eigenaar, daar zitten we niet op te wachten!

13. Zierikzee

Vele keren geweest, vorige week wederom een zeer positieve ervaring.
    Gamba's en lamskoteletjes perfect bereid, erg professionele en klantgerichte bediening, aangename sfeer in het restaurant. Nu vaak genoeg geweest om te kunnen/mogen zeggen dat er een zeer bekwame kok achter de kachel staat.

14. Wat hebben we heerlijk gegeten, maar jammer dat de eigenaar van deze zaak zich nogal opdrong aan onze tafel met al zijn praatjes. Dat waren we snel zat. Foei!!!

15. Van maaren

Gisteravond met groepje van 7 gegeten bij Jacob Cats. Ik wil graag wat verbeterpuntjes aangeven in de hoop dat u er iets mee doet.
    1-Zou goed zijn als bediening weet hoe oud het pand is en wie Jacob Cats was.
    Het komt altijd goed over als je dat weet als mensen ernaar vragen, vind ik!
    Of zet het verhaaltje van uw site op de menukaart zodat mensen al wachtend dit kunnen lezen!
    2-Het duurde een uur en een kwartier voor gerechten werden geserveerd, terwijl het niet erg druk was... Misschien is dat niet als je met twee bent, maar ook dan zet je mand met brood op tafel en kruidenboter e.d.zodat er iets te eten valt vooraf. Dat miste ik in elk geval, krijg je toch overal wel en als bediening weet dat het zo lang gaat duren voor alle gerechten uitgeserveerd kunnen, een drankje van het huis misschien...
    Lang wachten dus, maar toen kregen we ook wat! Iedereen heeft genoten van vlees of vis met verse groentes!
    3-Op de dessertkaart stond wel erg veel ijs. Als je daar niet van houdt bleef appeltaart over of crème brulee. Een appelcrumble of ander warm fruitig iets of brownie ofzo (er zijn zoveel lekkere dingen) zou een van de vele ijssoorten kunnen vervangen wat mij betreft!

Als we in de buurt zijn zouden we zeker nog een keer komen, maar wel te voor vragen hoe lang het gaat duren... Kunnen we altijd kiezen om iets anders te zoeken.

16. mosselpannetje

Het eten was prima, heerlijk gekookte mosselen, voor- en nagerecht fantastisch.
    Bediening was vriendelijk en attent.

Komen hier WEL terug.

17. We hebben heerlijk gegeten vanavond!
    Alle feestgangers, elf personen, zijn het hiermee eens!
    Voorgerechten, hoofdgerechten, toetjes... Alles was voortreffelijk bereid en zag er prachtig uit!
    Alle lof voor de kok en de bediening van restaurant Jacob Cats!!

Brouwershaven, 24-11-2016

18. Wij hebben zondagavond 2 okt. 2016 bij Jacob Cats gegeten. De bediening liet lang op zich wachten. Het duurde lang voor we iets te drinken konden bestellen. Toen we eindelijk de menukeuze konden doorgeven, duurde het zeker nog 3 kwartier voordat er iemand kwam om te melden dat de tournedo's op waren. Nieuwe keus gemaakt, nu drie kogelbiefstukjes medium besteld. Na verloop van tijd kwamen er twee, na zo'n tien minuten verscheen er nog een. Deze waren niet medium, maar rare waar je redelijk op kauwen moest! De T-bone was alles behalve goed. Een kant was medium (zoals besteld) de andere kant RAUW!
    In deze eetgelegenheid komen wij niet terug.

3,1
  19. Geweldig prima service zelfs voor mijn dochter die een allergie heeft.

20. De slechtste pizza's ever gegeten. Kartonnen bodem (waarschijnlijk niet vers gemaakt)
    En een hele vieze op kaas lijkende topping die heel chemisch smaakte.
    Kan echt niet meer anno 2016 !

1,7
  21. Heerlijk gegeten! Uitgebreide kaart, flinke porties en uitstekende kwaliteit. Bovendien gezellig zitten en vriendelijk personeel.

22. Feels like home. Kwaliteit eten is altijd goed en altijd vers.

23. Lianne en Jack

Samen met kennissen overheerlijk gegeten. Smaakvolle gerechten, verse groentes wat je bijna nergens meer ziet. Prima bediening!

24. Christa &Axel Bosse

Sehr gutes Essen, gemütliche Atmosphäre und nette, freundliche Bedienung. Sehr zu empfehlen. Sollte ich nochmal in Brouwershaven sein, komme ich gerne wieder.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Zeer goed eten, gezellige sfeer en nette vriendelijke bediening. Zeer aan te bevelen. Als ik nog eens in Brouwershaven kom, kom ik hier graag weer terug.

25. Ik heb vanavond de spare ribs gegeten daar, en ik vond het heerlijk. Ik ga zeker nog vaker terug...

Gezellig restaurant... Leuke bediening in een huiselijke sfeer.

26. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten met onze kinderen op het terras. Het eten was erg goed bereid en de bediening is heel erg vriendelijk. De eigenaar kwam gezellig met ons een praatje maken. Wij komen volgend jaar zeker terug.

27. Dennis Pas

Erg lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Service was goed op (de waarschijnlijke) eigenaar na. Erg kortaf en onvriendelijk naar de gast. Ook bij een andere tafel was te merken dat er onvriendelijk werd gehandeld en de gast op een slechte manier behandeld werd en voor gek werd verklaard. Erg jammer want dat deed de sfeer niet ten goede.

28. Hebben met de kinderen heerlijk gegeten. Was een erg prettige sfeer.

29. Vanavond heerlijk gegeten in het restaurant van Jaap. De spareribs waren heerlijk en met spareribs zijn wij nogal kritisch. Ik lees hieronder reacties over een lange wachttijd en met kinderen dineren. Ik denk dat de hele sfeer van dit restaurant het uit ademt om een gezellige avond uit te zijn. Daar zorgt het personeel zeker voor. De hele sfeer van het restaurant is Bourgondisch en dat is het eten ook. Verwacht geen keurig opgemaakte borden maar gewoon eten zoals eten bedoeld is en dat is naar mijn idee goed bereid en vers eten en een gezellige vrije sfeer.

Jaap bedankt voor de gezellige avond en het lachen. Veel succes met je restaurant en als we de volgende keer weer in de buurt zijn komen we zeker terug! Groetjes uit Spikecity!

30. Een heerlijk avondje in een leuk restaurant, ruimte om te zitten op goede stoelen. Ongedwongen goede bediening en ruime keus op de kaart. Het eten was heerlijk. Wij komen terug.

31. Vertaal van English naar Nederlands

Really wonderful food! Lovely family run business, who take pride in what they do. Will definitely come back next time I sail over from the UK!

32. Begrijp niets van bovenstaande kritiek recent gegeten bij Jacob cats. Prima eten en gastvrij personeel, echte aanrader

33. Zoals hieronder al beschreven: als je voor de spareribs gaat kun je veel en lekker eten voor niet zo veel euro's. Wij hebben er in ieder geval met twee personen erg lekker gegeten. Bij de spareribs kwamen wat gekruide friet, 3 sausjes (de cocktail saus smaakte echter heel zuur), een salade en gekookte worteltjes en snijbonen.
    De bediening (de eigenaren?) zijn vriendelijk en willen het hun gasten graag naar de zin maken.

De soepen smaakten echter als opgewarmde kant-en-klare soep van de groothandel, maar wel gewoon een grote kom vol.
    Maar al met al gingen wij hier heel voldaan weer weg!

34. Beetje aparte bediening, wel erg veel en lekker eten. Misschien iets te veel bijgerechten, maar leuk dat je een keer kunt kiezen en niet alleen rauwkost krijgt.
    Eten kwam gewoon op tijd, zeker een echte aanrader om gewoon lekker en veel te eten.
    Verwacht geen sjiek restaurant en de pizza's vallen ook een beetje tegen. Spareribs daarentegen weer erg lekker en veel.

35. Prima gedineerd, goede ervaring.

36. Gisteren gegeten.

Goede service en flinke porties goed gebakken vis.

37. Ook wij hebben een goede ervaring hier opgedaan. Het eten was heerlijk, geen lange wachttijden (zoals op deze site verschillende malen beschreven), en een hele gezellige sfeer.

Een prima prijs kwaliteitsverhouding.! Wij komen hier zeker vaker (overigens ook met kinderen)....

38. Andries

Ik kom hier een paar keer per jaar. Ik vind de service en het eten echt geweldig. Je moet hier alleen niet heen gaan als het super druk is en je hebt "haast". Mijn vriendin is vegetarisch en iedere keer verrast de chef haar met zijn creaties.

39. Claudia

Ook in april op een zaterdagavond weer eens zin om verwend te worden in dit restaurant.

Geen lange wachttijd ervaren, we hadden voor 18.30 uur gereserveerd.

Wij kozen de visproeverij voor 2 personen.

De overige keren dat wij hier waren aten we de diverse vleesgerechten.

De visproeverij was werkelijk een verrassing!

Heerlijk mals bereid en prachtig met Hollandse garnaaltjes opgemaakt.

Dit restaurant staat bekend om de uitgebreide voor- hoofd- en bijgerechten, met verse producten bereid.

40. De bediening was redelijk goed en vriendelijk. Helaas waren we echter erg teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De gebakken aardappeltjes waren aan de rauwe kant, de (meegebakken?) uitjes waren zwart. We hadden een proeverij van 4 soorten vis besteld, maar dat bleek een geheel opgemaakte schotel te zijn, bedolven onder de garnalen (waarvoor ik allergisch ben, maar bij een proeverij van 4 soorten vis, verwachtte ik dat niet te hoeven melden).

Waarschijnlijk een prima restaurant voor een ander soort klant. Maar voor de prijzen hadden we wel iets meer aandacht voor het eten verwacht. De visschotel werd op een warmhoudplaat gezet, inclusief de sla en de sausjes.

Blijkbaar wist men niet goed met onze reactie om te gaan toen er werd gevraagd of het had gesmaakt, en er werd ook geen excuus aangeboden voor de aangebrande uien en halfrauwe aardappels.

Jammer van een leuke dag uit, om zo te eindigen.

2,4
  41. Wij hebben een keer of vijf verdeeld over heel 2010 bij Jacob Cats gegeten en alle keren was het voortreffelijk. Wij hebben er ook gewoon met 2 kinderen gegeten en die hoefden helemaal niet lang te wachten. Het is ook een beetje wat je verwacht van uit eten gaan met kinderen, als je hoopt dat de barjuffrouw als animatiedame voor de kinderen optreedt dan moet je naar MC Donalds gaan. Uit eten gaan met kinderen betekent ook dat je ze zelf bezig moet houden en als je dat niet lukt voor een paar uur moet je ze denk ik niet meenemen of naar een fast food gaan.

Jacob Cats is in onze ogen een perfect restaurant waar ze goede en vriendelijke service hoog hebben staan evenals de kwaliteit van het eten.

42. Gereserveerd voor 19.00 uur met 4 volwassenen+3 kindjes.

Ons eten kwam -na ettelijke malen vragen- pas na bijna 2 uur.

Het eten van de kindjes weer 1 kwartier later, de bij ons eten behorende frietjes weer een kwartier later!

Kortom, een avondvullend etentje, waarbij ook de kindjes (3, 5- en 6 jaar) omvielen van de honger en de slaap.

Zie ze ook maar eens rustig te houden tijdens deze zeer lange wachttijden, waarbij de bediening ons na ca. 5 kwartier al vertelde : Jullie eten ligt er nu op. Gewoon gelogen dus!

Is het nu zo moeilijk om even tussendoor 2 frikandellen, 1 kroket en een paar frietjes te bakken zodat de kids alvast kunnen eten en rustiger blijven. Ze vielen om van de slaap.

We zijn er op het laatst maar even mee naar buiten gegaan.

Dus, trek hiervoor een hele avond uit, dit is niet de eerste klacht over giga-wachtijden.

En, ga nooit met (kleine) kinderen hiernaar toe, een kansloze missie!

43. Zeer leuk en gezellig restaurant. Het eten wordt met veel zorg voor je bereid. Dit vind ik dan ook een van de belangrijkste dingen.

Zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan.

Groetjes Mandy Bokhove.

Uit Twente.

44. 11 februari 2010

Hebben met een groep van 19 personen prima gegeten en de bediening was goed.

Komen hier zeker nog een keer terug.

45. Heel erg lang moeten wachten op ons eten. Er was niets te doen in het restaurant, maar toch voelden wij ons teveel.

De kwaliteit en de bereiding van het eten liet te wensen over.

Nooit meer.

2,9
  46. Fam van Ballegooien

Onlangs hier gegeten met het gezin. De ontvangst was vriendelijk. We mochten gaan zitten waar we wilden. Jammer dat onze zoon bijna uit de te grote kinderstoel viel.

Het duurde behoorlijk lang voordat we ons eten kregen. De kinderen werden wat ongeduldig. Was het eten het lange wachten waard? Nee, absoluut niet. Het eten was ondermaats. De vis was te doorbakken, zoals ook het vlees. De gamba's waren ronduit vies.

De bijgerechten waren er in overvloed. Helaas was ook hier het probleem van te ver doorgegaarde voedsel. Misschien een tip voor de kok: verminder het aantal bijgerechten en verhoog de kwaliteit.

Wij komen hier zeker nooit meer terug.

3,4
  47. Armand en Linda

Wederom weer heerlijk gegeten! Steakhouse Jacob Cats is een echte aanrader voor mensen die van een goed verzorgde maaltijd houden in een gezellig restaurant.

Wij kunnen ons niet voorstellen dat iemand in dit restaurant niet lekker eet of niet vriendelijk ontvangen wordt!

Alles was weer goed verzorgd, ontvangst was super, eten was heerlijk en humor hebben ze zeker weten! En dat alles tegen een mooie en redelijke prijs.

48. €va & Kouwes

Jaap en Nel.......
    Toen was geluk heel gewoon!

Heerlijk eten. Verse vis, verse groenten, heerlijke aardappeltjes, gebakken zoals moeder thuis ook doet.
    En niet te vergeten, de witlof met ham en kaas!
    Wij hebben verschillende malen hier gegeten en hebben niets aan te merken op het eten. Zelfs een goede wijn staat op de kaart. (voor de kenners)

Mensen die zeggen dat er geen gevoel voor humor is of dat er teveel kaas op een pizza zit moeten eerst maar eens smaak ontwikkelen....

Gewoon een eerlijk restaurant met een eerlijke kaart!
    Wij gaan vanavond weer ;-)

49. Met 5 kinderen bij ons meer dan één uur op ons eten moeten wachten! Toen het eten eindelijk geserveerd werd (nadat wij luidkeels geklaagd hadden) bleek dat de spareribs aangebrand waren, het geen verse vis was maar uit de vriezer, patat en rijst 10 min. Na de maaltijd geserveerd werden, de borden heet waren maar het eten snel koud was, de bestelde pannenkoek bleek een flinterdun flensje, de piza was te dik met teveel kaas, etc.

Toen wij de verantwoordelijke kok wilde spreken bleek hij niet thuis! Na deze teleurstelling leek het ons een aardige geste om ons een dranje van het huis aan te bieden, maar niets van dit al.

Nee, wij kregen nog een grote mond van de barjuffrouw op de koop toe! Kortom: waardeloze tent!

3,9