Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brouwershaven verdeeld zijn.

Met 4 personen in een fijn restaurant wezen eten waar wij allen zeker nog eens terug naar toe gaan.

Nancy Geypens

Prima eten en leuke bediening.

Super lekkere pizza's.… heerlijke shoarma… prima service… fijne hardwerkende mensen.
    Tip: pizza famiglia met extra shoarma!

Vrijdag spareribs onbeperkt gegeten die waaren perfect voor ong. 15Euro echt goed. We zaten vlak er naast op het landal park dit was echt een super leuke eetgelegenheid ook met kids simpel maar gezellig super goed.

Dit was echt de aller slechtste chinees waar we ooit gegeten hebben. Buiten het versleten vieze interieur en een rokende kok buiten was het eten onbegrijpelijk.

Het had niets maar dan ook niets met restaurant waardig voedsel te maken.
    Zout en vetsin voeren de boventoon. Een gefrituurde kipburger met ketchup als authentiek chinees verkopen… verder smaakte alles oud en op het randje.
    Tofu oud en vol water.
    Sorry mensen maar ik zou u aanraden hier met een flinke boog omheen te rijden en alle voorgaande recensies daar te laten en wat anders te zoeken.
    Dit is slecht!

6. Nederlands Brouwershaven

Zeer chagrijnige bediening. Het leek wel alsof ze iets tegen ons hadden. We waren met een gezin van 5. We moesten een uur wachten op het eten (3× eenvoudig kindermenu, 1× vis en 1× vlees) en de bediening kwam bijna niet langs.

Wij, gezin met 2 kinderen, hebben hier lekker en goed gegeten een dikke 8. Het was een heerlijk ongedwongen sfeer en het eten was goed in verhouding met de prijs/kwaliteit. Ruime porties en alles geserveerd met salade en frites.

Het eten was zo vreselijk, de pepersaus was bloemsaus en kost ook nog extra! De vleesspies was zo groot als voor kinderen en de prijs voor zo een eten veel te hoog!!! Op het terras loopt een hond, die was alleen en doet zijn hoofd op de tafels, en de eigenaar van het café doet er niks aan, omdat dat niet zijn hond is!!! Echt vreselijk!!! Ik kan dat café echt niet aanbevelen.

Al enkele keren hier gegeten, eten en bediening is prima alleen heel ergerlijk en irritant dat de eigenaar aan onze tafel kwam zitten, zo heb je niks geen privacy, onze bedoeling van uit eten gaan is dat we niet hoeven te koken, lekker willen eten en saampjes bijpraten...maar zonder de eigenaar, daar zitten we niet op te wachten!

Bij bestelling gevraagd of deze ook bezorgd kon worden, geen probleem. Maar toen we nog iets aan de bestelling veranderd wilde hebben, ruim 1 1/2 uur voor bezorgen moest er opeens bezorgkosten betaald worden.
    Vreemd want voor het al betaalde totaal bedrag maakte het niets uit en in de folder staat duidelijk dat er vanaf €15 bezorgd kan worden, zonder kleine lettertjes oid.
    Maar moest he zelf komen halen, in discussie en men gaf toe een fout gemaakt te hebben, alleen waren ze niet van plan hun verantwoording hierin te nemen.
    Eigenaar wilde niet meer discussiëren in zaak, waar voor mijn begrip. En hem gezegd dat ik morgen als er geen klanten waren terug kwam om dit uit te praten, trekt de kassa open en geeft geld terug…
    Geen eten, maar er zijn meer bakkers die brood bakken.
    Slechte service en zeer onklantvriendelijk.
    Het is dus eten en je kop houden, of slikken of stikken.
    Duidelijk een mentaliteits verschil.

11. Nederlands Brouwershaven

Heerlijk gegeten! Ondanks het wat gure weer lekker op het overdekt terras met de terrasverwarming aan.
    Super geregeld.Zeer vriendelijke bediening die ervoor zorgde dat we niets te kort kwamen. Kortom, volgend jaar komen we weer!

Tot dan!

Heerlijk gegeten! Blijft ons favoriete restaurant.
    Zowel aan volwassenen als aan kinderen is gedacht, zelfs de hond is geen probleem.
    Ambiance is gezellig en relaxed.
    Wat ons betreft mogen de smeersel iets feller van smaak zijn, maar dat is persoonlijk.

13. Nederlands Brouwershaven

Heerlijk eten maar slechte bediening. Een uur op het eten gewacht, terwijl het niet druk was. Geen contact met de serveersters. Zeeuwse nuchterheid? Stugheid?

14. Internationaal Brouwershaven

Na ca 1.5 uur wachten kwam het eten....
    Was koud en niet lekker en er zaten niet meer dan 8 mensen buitenom ons 😕

Vandaag een 12-uurtje besteld. Tomatensoep erg flauw van smaak. Uitsmijter (=gewoon 1 witte boterham met ei, waarvan de dooier kapot was)… dus geen uitsmijter. Klein stokbroodje met tonijn (uit blik op waterbasis, zonder smaak). Met wat frutsels geprobeerd het op smaak te brengen. Stokbroodje werd aan de binnenkant zacht door het vocht. Men had nog nooit klachten gehad, zei de serveerster. Er werd niets gedaan toen we aangaven dat we het echt niet goed vonden. Dit was dramatisch slecht bereid. Eens maar nooit meer. Gelukkig hebben we op het eiland vele goede restaurants.

Zierikzee

Vele keren geweest, vorige week wederom een zeer positieve ervaring.
    Gamba's en lamskoteletjes perfect bereid, erg professionele en klantgerichte bediening, aangename sfeer in het restaurant. Nu vaak genoeg geweest om te kunnen/mogen zeggen dat er een zeer bekwame kok achter de kachel staat.

17. Nederlands Brouwershaven

Heerlijk gegeten. Pan met mosselen was voortreffelijk. personeel was vriendelijk, gezellige atmosfeer.

18. Internationaal Brouwershaven

Lekker gegeten. Voor ieder wat wils. Tijd tussen de gangen was voldoende. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Vanmiddag bij t Seepaerd met tante het Feijenoord Feest gevierd onder het genot van heerlijk softijs.
    Groeten Alice en Nico van den BOS

21. Internationaal Brouwershaven

Ada en Jos

Wat een aanfluiting. We kwamen hier regelmatig, maar het peil was nu drastisch gezakt. Het begon al fout: de amuse was een lepel met fabriekshuzarensalade. We were not amused! Je denkt al direct, dat de kok zijn laatste greintje inspiratie heeft verloren. Spareribs geserveerd zonder bordje voor de ribben; zonder servetten; uiteraard ook zonder schaaltje water met citroen. Frieten, die de olie al meerdere malen hadden gezien, en dus hard en smerig waren. Twee stronkjes witlof, die levensmoe en uitgedroogd op hun bordje lagen. Een leeg glas: wordt niet naar gekeken. Na het eten: heeft alles gesmaakt? Nee natuurlijk; met toelichting aan de serveerster. Bij het afrekenen: "zonde, we waren hier altijd tevreden". Reactie : "ja dat hebt u al gezegd; nu weet ik het wel. Eén keer is genoeg". Nou, voor ons is dit ook genoeg; ons zien ze nooit meer. Kortom, het heeft in het geheel geen nut, om te gaan eten bij De Ossehut.

1,7

Doortje

We hebben daar een paar keer gegeten, het was super heerlijk en onze honden waren welkom. Deze werden ook door de gastvrouw hartelijk begroet, echt de moeite waard om daar te dineren, een gezellige sfeer.

Tijdens een dagje Brou hier héérlijk geluncht en gedineerd. Helemaal top! Gezellige sfeer en uitstekende keukenbrigade. Chapeau!

Met zijn vieren hartelijk ontvangen - honden geen probleem. De kaart biedt voldoende variatie en je kunt aangeven dat je toch net iets anders wilt. Keurig verzorgd allemaal - absoluut een aanrader.

Für unsere deutschen Freunde:
    Warmer empfang - Hunde kein Problem. Das Menü bietet viel Abwechslung und Sie können angeben, dass Sie doch etwas anderes wollen. Gut gepflegt alles - sehr zu empfehlen!

25. Internationaal Brouwershaven

robert

Met zijn vijven wezen eten op zaterdag. Het was niet heel druk. Na ruim 3 kwartier gevraagd of het binnen 5 minuten op tafel kon, anders gingen we weg. Klanten die na ons binnen kwamen werden namelijk binnen 10 minuten geholpen. Toen stond het inderdaad binnen 5 minuten op tafel. Niet echt warm. Panga filet met zalm was zeer minimaal portie. Zalm nauwelijks te proeven. Vlees was goed, maar wel werd vergeten te vragen hoe de biefstuk gebakken moest worden. 1 bakje friet met wat verlepte boontjes en sla voor bij het vlees was wat weinig voor 5 personen. Bediening werd niet vriendelijk na eerste vraag waar het eten bleef. Geen aanrader.

Goeie service vriendelijk personeel normale wachttijden, medium tournedos was nog te rare maar dat werd zo opgelost.

27. Internationaal Brouwershaven

WAARDELOOS - met 4 personen wezen eten gisteren. Erbarmelijke bediening - lauw warm eten. Geen aanrader.

Allereerst moet ik zeggen dat ik lekker gegeten heb. Het eten was gewoon erg standaard chinees. interieur , ja als je af gaat halen maakt het niet uit maar dit was toch echt wel versleten allemaal. verder weinig menu's alleen een maandmenu. Toch zeg ik doen want al met al gewoon goed te eten

29. Internationaal Brouwershaven

Dingemanse

Hebben een paasbrunch gedaan en we vonden het zonder iemand te beschadigen een flop. Logistiek klopte er geen hout van en eten was echt niks. We hadden gereageerd op een Social Deal en daar stond het lekker beschreven. Werkelijkheid was anders. Jammer. Weer wat wijzer geworden. Het heet Ossehut en die naam doet hij eer aan. O.A wc.

Super lekker gegeten, fijne bediening. Goede sfeer in de zaak. Het bestelde eten is met zorg bereid, plus de leuke variatie op het bord maakt je benieuwd wat het allemaal is.